معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی تعیین و دستیابی به اهداف حرفه‌ای

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی تعیین و دستیابی به اهداف حرفه‌ای
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تعیین و دستیابی به اهداف حرفه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تعیین و دستیابی به اهداف حرفه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی تعیین و دستیابی به اهداف حرفه‌ای

خلاصه کتاب صوتی تعیین و دستیابی به اهداف حرفه‌ای نوشته‌ی دوری کلارک به شما در تعیین اهداف درست و سپس شناسایی راه‌های صحیح رسیدن به آن‌ها کمک می‌کند. این اثر به صورت گام‌به‌گام و پله‌به‌پله، به شما نشان می‌دهد که چگونه باید به اهدافتان دست پیدا کنید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی تعیین و دستیابی به اهداف حرفه‌ای

دوری کلارک (Dorie Clark) نویسنده‌ی کتاب تعیین و دستیابی به اهداف حرفه‌ای (Defining and Achieving Professional Goals) نویسنده‌ای موفق و همچنین استاد دانشگاه در رشته‌ی تجارت است. او به مردم آموزش می‌دهد که چطور می‌توان با تعیین اهداف درست و هوشمندانه، نفع بیشتری از کارها برد.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی تعیین و دستیابی به اهداف حرفه‌ای

آنچه دوری کلارک بر آن تأکید دارد این است که بدون برنامه و هدف دستیابی به موفقیت تقریباً غیرممکن می‌شود. درصد کمی از اهداف با شانس به ثمر می‌نشینند ولی در زندگی نمی‌توان منتظر نشست تا شانس برای ما کاری کند. برای همین هم لازم است تا خودمان قبل از شروع هرچیزی دست به کار شویم و نقشه‌ی راه را از قبل پیش‌بینی کنیم. لازمه‌ی انجام این کار در ابتدا، تعیین هدف است اما هدف‌گذاری هم ظرافت‌های خاص خودش را دارد. ابتدا باید به چیزهایی که می‌خواهید فکر کنید و سپس این موضوع را روشن کنید که کدام یک از آن‌ها برای شما اهمیت بیشتری دارند. با این کار، اهدافتان در یک لیست از الویت بیشتر تا کمتر دسته‌بندی می‌شوند و بدین ترتیب، رسیدگی به آن‌ها راحت‌تر می‌شود.

خلاصه کتاب صوتی تعیین و دستیابی به اهداف حرفه‌ای در ادامه از این موضوع صحبت می‌کند که شما باید حد توانایی‌هایتان را مشخص کنید. شما باید بدانید که در یک بازه‌ی زمانی مشخص، از پس انجام چه مقداری از کارها برمی‌آیید تا بتوانید به درستی برای خود برنامه‌ریزی کنید. بعد از بررسی همه‌ی این موارد، دوری کلارک به شما تاکتیک‌هایی را آموزش می‌دهد تا به کمک آن‌ها، رسیدن به اهدافتان را سرعت ببخشید. یکی از این تاکتیک‌ها که اتفاقاً با آنچه پیش‌تر شنیده‌ایم تناقض دارد، این است که باید از اهدافتان با دیگران حرف بزنید و آن‌ها را مطلع سازید. با این کار، قضاوت دیگران برای شما تبدیل به نیروی محرکی می‌شود که از تنبلی و سستی جلوگیری می‌کند و همچنین مسئولیت‌پذیری را هم در شما تقویت می‌کند.

خلاصه کتاب صوتی تعیین و دستیابی به اهداف حرفه‌ای اثری از دوری کلارک است که توسط گروهی از مترجمان به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی شادن پژواک ناشر این کتاب بوده و شما آن را با صدای حمید سربندی می‌شنوید.

خلاصه کتاب صوتی تعیین و دستیابی به اهداف حرفه‌ای برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری را به روشی حرفه‌ای یاد بگیرید، شنیدن این کتاب برایتان سودمند خواهد بود.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی تعیین و دستیابی به اهداف حرفه‌ای می‌شنویم

برای رسیدن به اهدافتون گاهی اوقات داشتن یک شخص یا یک یار مسئولیت‌پذیر می‌تونه بهتون انگیزه بده. اما گزینه‌ی دیگه اینه که کل دنیا به شما انگیزه بدن. اگه می‌خواید به اهدافتون برسید این که با بقیه درموردش صحبت کنید بهتون خیلی کمک می‌کنه. در واقع نتایج یک مطالعه نشون داد که کسایی که در رژیم بودن و پیشرفت‌های خودشون رو در توییتر به اشتراک می‌ذاشتن بیشتر از اون‌هایی که این کار رو نمی‌کردن وزن کم کردن. رویان مسترتر که یکی از گزارشگرهای سی‌ان‌ان و بعد نیویورک‌تایمز بود دقیقاً همین‌طوری بود که من در اولین کتابم، یعنی بازآفرینی شما، بهش اشاره کردم. رویان مراحل کاهش وزنش رو در توییتر ثبت می‌کرد که باعث شد باانگیزه بمونه و روی هدفش متمرکز بشه چون ممکن بود بخواد یه دونات بخوره اما نمی‌خواست به همه‌ی دنیا بگه که یه دونات خورده.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
1 دقیقه
چیزهایی که باید بدانید
1 دقیقه
دسترسی به فایل‌های تمرین
3 دقیقه
شناسایی مسئله‌ای که اهمیت بیشتری دارد
4 دقیقه
چند هدف باید داشته باشید
4 دقیقه
تفاوت بین هدف و لیست کارهای روزانه
3 دقیقه
پیدا کردن یک یار مسئولیت‌پذیر
3 دقیقه
اهدافتان را به همه بگویید
4 دقیقه
طرح‌ریزی برای موفق شدن
3 دقیقه
مرور اهداف هر سه تا شش ماه یک‌بار
4 دقیقه
نادیده گرفتن مسائلی که اهمیت ندارند
4 دقیقه
در قبال موفقیت به خود پاداش دهید
2 دقیقه
قدم‌های بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی تعیین و دستیابی به اهداف حرفه‌ای
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویحمید سربندی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی تعیین و دستیابی به اهداف حرفه‌ای

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی تعیین و دستیابی به اهداف حرفه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.