معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب چگونه یک رهبر مثبت باشیم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب چگونه یک رهبر مثبت باشیم
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب چگونه یک رهبر مثبت باشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب چگونه یک رهبر مثبت باشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب چگونه یک رهبر مثبت باشیم

پادکست نانوکتاب چگونه یک رهبر مثبت باشیم نوشته جین ال. دوتون و گرچن ام. اسپریتزر، راهکارها و روش‌های ساده اما تاثیرگذاری جهت موفقیت در مدیریت و رهبری به شما ارائه می‌کند.

کتاب چگونه یک رهبر مثبت باشیم (How to Be a Positive Leader) تحقیقی پیشرفته و جامع در زمینه رفتار سازمانی مثبت است که آن را مورد بررسی قرار می‌دهد، رفتاری که در آن شرکت‌ها در صدد ایجاد رفتار مثبت و کارایی بالا در کار و در میان کارمندان هستند. این پژوهش با نمونه‌هایی روشن از سازمان‌های واقعی تکمیل شده است. این اثر راهکارها و راهنمایی‌های درخشانی برای رهبران و مدیران منابع انسانی علاقه‌مند به پیشرفت شرکت‌شان ارائه می‌دهد، تا بتوانند در حد تراز جهانی دیده شوند.

این کتاب توسط دانشمندان سازمانی جین ال. دوتون (Jane E. Dutton) و گرچن ام. اسپِرِیتزِر (Gretchen M. Spreitzer) به نگارش درآمده است. مقاله نویسانی مانند آدام گرانت، نویسنده کتاب بده و بستان، و اِمی ورزسنویسکی از دانشکده مدیریت ییل، نیز در این اثر همکاری کرده‌اند.

نانوکتاب چیست؟ چرا نانو‌کتاب‌ها مفید هستند؟

نانوکتاب، محصول شگفت‌انگیزتر دیگری از سبکتو است که دروازه کوچکی را به جهان عظیم کتاب‌ها برایتان می‌گشاید. نانوکتاب‌ها خلاصه‌ای 360 درجه‌ از کتاب‌ها هستند که مروری کلی بر نکات مهم و کلیدی کتاب را در اختیار شما می‌گذارند. با نانوکتاب‌ها همیشه خلاصه‌ای کوتاه، مفید و کاربردی از کتاب‌های مورد علاقه‌تان را در اختیار دارید. همچنین نانوکتاب‌ها شما را با کتاب‌های تازه آشنا می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
30 دقیقه
نانوکتاب چگونه یک رهبر مثبت باشیم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی نانوکتاب چگونه یک رهبر مثبت باشیم
نویسنده،
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب چگونه یک رهبر مثبت باشیم

Nasrin Zardoshti
۱۳۹۹/۲/۸
کاش نسخه الکترونیکی آن هم موجود بود. این دو مکمل هم هستند، برای درک عمیق مطالب هم حس بینایی و هم شنوایی توامان باید باشد، و در نهایت، لحن کلام شیوا، و دلنشین است،
زری نخعی
۱۴۰۱/۴/۲
خیلی برای من مفید بود و برای کارم هر چند وقت دوباره گوش میکنم
شبنم وصفی
۱۴۰۰/۲/۲۶
کوتاه و مفید. پراز نکات ریز بود.. من چن بار گوش دادم و نکته برداشتن
کاوە عبدی
۱۳۹۹/۱۰/۱۶
بسیار زیبا و خوب ومفید
رضا حسینی
۱۳۹۸/۱۱/۲۸
زیبا و کوتاه و گویا.
Maryam.M
۱۳۹۸/۸/۱۹
مختصر ومفید و کاربردی
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب چگونه یک رهبر مثبت باشیم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب چگونه یک رهبر مثبت باشیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.