معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی خلاقیت سازمانی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی خلاقیت سازمانی
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی خلاقیت سازمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی خلاقیت سازمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی خلاقیت سازمانی

نانسی نپیر در خلاصه کتاب صوتی خلاقیت سازمانی تلاش می‌کند به این پرسش پاسخ دهد که «سازمان‌ها چگونه می‌توانند از خلاقیت و نوآوری برای افزایش بهره‌وری و بهتر کردن عملکرد خود استفاده کنند؟». این نویسنده با رجوع به سال‌ها تجربه‌اش در صنعت‌های مختلف، ویژگی‌های خلاقیت و خلاقیت سازمانی را بر می‌شمرد و به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توانید با خلاقیت، مهارت حل مسئله‌ی خود را تقویت کنید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی خلاقیت سازمانی

نانسی نپیر (Nancy K. Napier) مدیر اجرایی مرکز خلاقیت و نوآوری در دانشگاه ایالتی بویزی است. او سال‌هاست به تدریس درس استراتژی در این دانشگاه می‌پردازد. نویسنده برای یافتن ویژگی‌های مشترک در انواع خلاقیت، در صنعت‌های مختلف و متنوعی تجربه کسب کرده است و پیش از این در دو کتاب «نظم و انضباط خلاقانه» و «بینش»، یافته‌هایش را منتشر کرده بود. این نویسنده و مدرس دانشگاه، در خلاصه کتاب صوتی خلاقیت سازمانی مفهوم خلاقیت و نوآوری در سازمان‌ها را بررسی می‌کند و تأثیر آن بر افزایش بهره‌وری و بهبود عملکرد سازمان‌ها را نشان می‌دهد.

خلاصه کتاب صوتی خلاقیت سازمانی نشان می‌دهد شرکت‌ها و سازمان‌هایی که خلاقیت و درنتیجه عملکرد بسیار بالایی دارند، از سه سیستم کلی برای رسیدن به نوآوری‌ها استفاده می‌کنند: چهره‌های نوآور؛ مکان‌های نوآور؛ و در آخر، فرهنگ نوآورانه. نانسی نپیر در این خلاصه کتاب، این سه سیستم و عامل کلی را به‌شکلی جزیی و دقیق توصیف می‌کند.

در خلاصه کتاب صوتی خلاقیت سازمانی، مثال‌های متعددی از شرکت‌های مطرح تجاری دیده می‌شود که به‌علت داشتن رویکردی نوآورانه توانسته بودند بر رقبای خود چیرگی یابند. ازطرف دیگر، شرکت‌هایی که از خلاقیت و نوآوری کمتر بهره برده بودند و مطابق با روال کاری معمول و قدیمی خود کار می‌کردند، نه‌تنها در رقابت نهایی شکست خوردند، که یکی از مهم‌ترین جنبه‌های کار را نیز از دست دادند: داشتن محیط کاری‌ای سرگرم‌کننده و جذاب.

خلاصه کتاب صوتی خلاقیت سازمانی توسط نشر صوتی شادن پژواک تهیه شده و گویندگی آن را اعظم حبیبی بر عهده داشته است.

خلاصه کتاب صوتی خلاقیت سازمانی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به‌دنبال این هستید که خلاقیت و نوآوری بیشتری را وارد سازمان خود کنید، شنیدن این کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی خلاقیت سازمانی می‌شنویم

وقتی به‌عنوان مشاور برای شرکتای خلاق و موفق کار می‌کردم، فهمیدم که تو این شرکتا مدیرعاملا و کارمنداشون، همواره به دنبال ایده‌های نو بودن. خب اونا رو کجا پیدا می‌کردن؟ قبلاً گفتم که وقتی بهترین راه‌و‌روش‌ها جایی نوشته بشن، تبدیل به یه کار عادی می‌شن. برای همینه که مدیرعاملای شرکتای خلاق به فراتر از حیطه‌ی کاری خودشون نگاه می‌کنن تا ایده‌های جدید پیدا کنن. خیلی از مردم در مورد خطرات کار تک‌بعدی صحبت می‌کنن، اما برای بعضی از سازمانا نگاه به فراتر از حوزه‌ی کاری می‌تونه مهم باشه.

شرکت بلاک‌باستر اوایل خیلی موفق بود. مردم برای اجاره‌ی دی‌وی‌دی به فروشگاه هجوم می‌اوردن اما وقتی نت‌فلیکس وارد بازار شد، چه اتفاقی افتاد؟ یه روش دسترسی جدید ارائه داد. به مردم این امکان رو داد تا از طریق پست، فیلمای مورد علاقه‌ی خودشون رو دریافت کنن و تا هر وقت که می‌خواستن، اونا رو نگه دارن. مدلای کسب‌وکار جدیدی مثل نت‌فلیکس، فرصت رو از بلاک‌باستر گرفتن، بعد نت‌فلیکس متوجه‌ی تغییرات شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
بخش اول
4 دقیقه
بخش دوم
4 دقیقه
بخش سوم
4 دقیقه
بخش چهارم
4 دقیقه
بخش پنجم
4 دقیقه
بخش ششم
4 دقیقه
بخش هفتم
5 دقیقه
بخش هشتم
4 دقیقه
بخش نهم
5 دقیقه
بخش دهم
5 دقیقه
بخش یازدهم
2 دقیقه
بخش دوازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی خلاقیت سازمانی
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویاعظم حبیبی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی خلاقیت سازمانی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی خلاقیت سازمانی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی خلاقیت سازمانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.