معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه فروش خود را چند برابر کنید

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه فروش خود را چند برابر کنید
قیمت:
14000 تومان - 1.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه فروش خود را چند برابر کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه فروش خود را چند برابر کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه فروش خود را چند برابر کنید

اثری آموزنده برای تمام تجار و فروشندگان در سرتاسر جهان! خلاصه کتاب صوتی چگونه فروش خود را چند برابر کنید سمیناری صوتی از برایان تریسی است. سخنان او در این سمینار عمدتاً درباره‌ی راهکارهای افزایش فروش از طریق استفاده از تکنیک‌های تأثیرگذاری بر مخاطب است.

درباره خلاصه کتاب صوتی چگونه فروش خود را چند برابر کنید:

فروشنده‌ی بزرگ باید جاه‌طلب و بلندپرواز باشد. اگر شما در کار فروشندگی هستید و هنوز طعم موفقیت را نچشیده‌اید، بی‌شک یک جای کارتان ایراد دارد. اما این ایراد هر چه باشد، بی‌تردید مربوط به خود شماست و نه چیزی دیگر.

برایان تریسی به عنوان متخصصِ نام‌آشنای عرصه‌ی تجارت و همچنین، یکی از بزرگ‌ترین سخنرانانِ انگیزشی، در خلاصه کتاب صوتی چگونه فروش خود را چند برابر کنید برای شما از راهکارهایی سخن می‌گوید که با به کارگیری‌شان می‌توانید ظرف مدت زمانی نه چندان طولانی به موفقیتی خیره‌کننده در زمینه‌ی فروش و تجارت برسید.

تأکید تریسی در این سخنرانی بیش از همه بر بزرگ‌ترین نقطه ضعف در کار فروشندگان است؛ این نقطه ضعف، ترس از خریدار است. تا زمانی که فروشنده از واکنش‌های احتمالی خریدار بترسد و به کار خود اطمینان نداشته باشد، نمی‌تواند آنطور که باید و شاید بر او تأثیر بگذارد. به قول معروف، ترس (حتی در کار فروشندگی!) برادر مرگ است. بنابراین برایان تریسی قبل از هر چیز به شما می‌آموزد که بی‌واهمه بهترینِ خود باشید.

نکته‌ی مهم دیگری که او درباره‌اش سخن می‌گوید، مسئله‌ی ذهنیت خریدار است. واقعاً چرا بیشتر خریداران خیال می‌کنند که فروشنده قصد فریب دادن آنها را دارد؟ خب، پاسخش ساده است: چون واقعاً همینطور است! متاسفانه بیشتر فروشنده‌ها خیال می‌کنند که برای جلب نظر خریدار باید دروغ بگویند. تریسی نشان می‌دهد که این روش نه تنها غیراخلاقی است، بلکه بی‌نتیجه نیز هست. زیرا خریدار فوراً به اصل ماجرا پی می‌برد. حال این سوال پیش می‌آید که بدون دروغ و فریب، چگونه می‌توان مشتری را به خرید ترغیب کرد؟ توصیه‌ی ما این است که پاسخ این سوال را از زبان برایان تریسی بشنوید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه فروش خود را چند برابر کنید مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای تمام خریداران و فروشندگان کالاها و خدمات مناسب و سودمند است.

درباره مجموعه سمینارهای دید مثبت:

دید مثبت اولین و بزرگ‌ترین ارائه‌کننده‌ی ویدئوها و خلاصه‌ کتاب‌های مربوط به تکنیک‌های بازاریابی، مدیریت و توسعه‌ی فردی از معروف‌ترین سخنران‌های بین‌المللی است. در مجموعه سمینارهایی که توسط این ناشر تقدیم مخاطبین فارسی‌زبان شده، مشهورترین سخنران‌های انگیزشی جهان برای شما از چگونگی دستیابی به زندگی شاد، موفقیت‌آمیز و سعادتمندانه سخن می‌گویند.

برایان تریسی را بیشتر بشناسیم:

برایان تریسی (Brian Tracy) به سال 1944، در شهر کانادا به دنیا آمد. او در مدرسه شاگرد درس‌خوانی نبود و خیلی زود درس را نیمه‌کاره رها کرد تا به دنبال کسب درآمد برود. اولین شغل تریسی باربری کشتی بود. او به مدت هشت سال این کار دشوار را ادامه داد و به واسطه‌ی شغلش به حدود هشتاد کشور گوناگون سفر کرد. برایان سرانجام تصمیم به تغییر حرفه گرفت و کار فروشندگی را که به نظرش راحت‌تر می‌رسید برای گذران زندگی برگزید؛ ولی در این کار هم چندان موفق نبود.

این‌ روند باعث شد که روزی پرسشی مهم در ذهن برایان تریسی شکل بگیرد: چرا با وجود این‌که سخت کار می‌کنم، موفقیت چندانی به دست نمی‌آورم؟ پاسخ‌هایی که تریسی به این پرسش داد، بعدها او را بدل به یکی از بزرگ‌ترین و سرشناس‌ترین نویسندگان در حوزه‌ی خودیاری و موفقیت کرد.

از آثار پرشمار وی می‌توان بدین موارد اشاره داشت: «فروش موفق، قورباغه‌ات را قورت بده، مدیریت زمان، عادت‌های میلیون دلاری، مدیریت کانونی، بهانه ممنوع، ازدواج با مرد دلخواه، راه نفوذ بر دل‌ها».

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه فروش خود را چند برابر کنید می‌شنویم:

مورد هفتم اینه که یه قانون کلی وجود داره که "مهارت‌های گوش دادن کلید موفقیت در فروشه". مهارت‌های اصلی گوش دادن چهار تا هستن. اگه مصاحبه با افراد موفق و زندگینامه‌ی اونها رو مطالعه کرده باشید، مقالات و روزنامه و مجلات رو درباره اونها خونده باشید، حتما به این نتیجه رسیدید که اونها این چهار مهارت رو داشتن. اولین مهارت اینه که به دقت گوش بدید. با دقت کامل... و حرف طرف مقابلو قطع نکنید. پس الان براتون می‌نویسم: خیلی دقیق گوش کنید. گوش کنید! یه کتاب خیلی جالبی هست، که کلی هم فروش رفته. اسم اون کتاب نیازهای زن و مرده. از اسمش معلومه درباره روابط زن و شوهرها صحبت می‌کنه. اولین نیازی که هر خانمی داره چیه، ها؟ اولین نیازی که هر خانمی داره اینه که بهش توجه بشه. اون نیاز به محبت داره...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
51 دقیقه
سمینار چگونه فروش خود را چند برابر کنید (بخش یک)
49 دقیقه
سمینار چگونه فروش خود را چند برابر کنید (بخش دو)

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه فروش خود را چند برابر کنید
نویسنده
مترجملیلا نظری
راویعلی عابدی
ناشر صوتی دید مثبت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
14000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه فروش خود را چند برابر کنید

نسترن مرادیانی
۱۴۰۱/۵/۶
یک سمینار فوق العاده از برایان تریسی و گویندگی گیرای آن، این کتاب صوتی رو به مجموعه‌ای جذاب و شنیدنی تبدیل کرده است. مطالب مطرح شده در کتاب نکات ظریفی درباره فروش، برگرفته از تجربیات برایان تریسی است که کاملا کاربردی و جهان شمول است. از سویی مطرح شدن مطالبی از قبیل روانشناسی مشتری، ذهنیت و خودباوری فروشنده، تکنیکهای مذاکره موفق، نهایی کردن فروش، تقسیم بندی فروش به مراحل مختلف و از سوی دیگر توضیح دادن یک به یک این مطالب فراگیری مطلب رو آسان کرده است. نکات مطرح شده در سمینار، در بازار ایران کاملا قابل اجرا است و به شیوه اقتصادی یک کشور خاص وابسته نیست. لذا گوش دادن به این کتاب برای تمام افرادی که علاقه مند به حوزه فروش هستند و یا در سمت مدیریت یک شرکت فعال هستند و همینطور صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ مفید خواهد بود. نیازی نیست در حال حاضر فروش شما مبلغ بالایی باشد تا این کتاب برایتان کاربردی شود، با هر میزان فروشی که دارید و یا اگر به تازگی بخواهید وارد حوزه فروش شوید این کتاب به شما اطلاعات و بینش خیلی خوبی میدهد و فروش شما را بیشتر میکند. از این جهت شنیدن این کتاب را به علاقه مندان پیشنهاد میدهم.
آرین بدخشان
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
از محتوای کتاب که بگذریم که خیلی عالی بود بسیار زیبا هم اجرا شده
یعنی چشممونو ببندیم انگار تو سالن سمینار نشستیم👌🏻👌🏻👌🏻
و جملات و راهکار‌ها اصلا کلیشه ایی نیست و بسیاررر کاربردی هستش
باید با یه دفترچه بشینی و گوش کنی و نکات مهم رو بنویسی تا یادت بمونه و بسیار هم موثر و کاربردی هستش.
من و
برایان تریسی رو از کتاب‌های قبلش میشناختم این کتاب هم بسیار بی نظیر ‌و فوق العاده بود.
خصوصا برای کسانی که تجارتی نوپا دارند.
و روحیه میده به شنونده یا خواننده کتاب.
فاطمه مویدی
۱۴۰۲/۳/۲۱
بسیار مفید بود و در عین حال مختصر.
صدای گوینده بسیار پر انرژی بود گویا خود برایان تریسی داره صحبت میکنه.
نکات مفیدی گفته شد که اگر بهشون عمل بشه هر کسی میتونه موفق بشه و فروش خودش رو بالا ببره.
علاوه بر این کتاب حاضر هم برای فروشنده‌ها مناسب هست و هم برای مشتری ها. چون یک مشتری با خوندن این و
کتاب میتونه تشخیص بده فروشنده چه نوع فروشنده‌ای هست میتونه خرید بهتری داشته باشه.
ممنونم از کتابراه بابت این همه کتاب‌های عالی.
پوریا چگینی
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
خیلی خوب بود و بارها گوشش بدید، فقط حتماً یه کاغذ و قلم کنارتون داشته باشید! هم افکارتون رو بنویسید و هم نکات مهم رو یادداشت برداری کنید.
+همینطور خیلی خیلیی خسته نباشید میگم خدمته تیم فوق‌العاده عالی و بی نظیر کتابراه و عزیزانی که این مجموعه رو جمع آوری و ارائه دادن، ممنون، دمتون گرم❤️🤍💚🕊️
M
۱۴۰۱/۲/۹
از محتوای کتاب که بگذریم که خیلی عالی بود بسیار زیبا هم اجرا شده
یعنی چشممونو ببندیم انگار تو سالن سمینار نشستیم👌🏻👌🏻👌🏻
و جملات و راهکار‌ها اصلا کلیشه ایی نیست و بسیاررر کاربردی هستش
باید با یه دفترچه بشینی و گوش کنی و نکات مهم رو بنویسی تا یادت بمونه و بسیار هم موثر و کاربردی هستش
احمد کتافی
۱۴۰۱/۶/۷
بسیار عالیه
به شخصه در زمینه فروش خیلی کمکم کرد
ارتباطم با مشتری روز به روز بهتر میشه
مشتریام منو دوست دارن
و منم مشتریامو دوس دارم
دیگه به جای فروش فقط به فکر ارتباط و مشاوره دادن به مشتریام هستم و به طرز عجیبی مشتری بر میگرده و سفارش میده
از کتابراه ممنونم...
رهام شیرانی
۱۴۰۱/۲/۲۲
سلام به همه‌ی کتاب راهیان دوست داشتنی
بدون شک آقای برایان تریسی یکی از بهترین راهنمایان بخش فروش هستند و کتاب ایشان بهترین و کامل‌ترین نقشه راه برای فروش بهتر و گشترش کسب و کار است. کافیه یکبار از گفته‌های ایشان در کسب و کار خود استفاده کنید تا نتیجه شگفت انگیزی را مشاهده کنید.
علیرضا داوطلب
۱۴۰۱/۱۱/۴
گوینده کتاب صوتی با طراوت و هیجان صحبت می‌کرد که انگار برایان تریسی داره فارسی صحبت میکنه، اگه در کار خودت میخوای حرفه‌ای بشی از مطالب این کتاب صوتی نکته برداری کن، از این جور کتاب‌های صوتی در زمینه فروش با آموزش در کتابراه کمه ممنون از شما
Ali Ayoubi
۱۴۰۱/۷/۱۵
صوت گوینده و شبیه سازی کنفرانس گونه این کتاب صوتی فوق العاده اس و آدم رو جذب میکنه و اصلا خسته کننده نیست و این کتاب هم حاوی نکات بسیار خوب و آموزنده ایست. توصیه میکنم هرکسی در حوزه فروش به دنبال کتاب صوتی خوبی ست حتما این کتاب رو خرید کند
لاله رحمانی
۱۴۰۱/۷/۵
بهترین کتاب هست برای من که نماینده بیمه هستم، هر روز قبل از مشاوره هام بخش دوم کتاب رو گوش میدم، درسته علمی هست ولی با این صدای دلنشین راوی انگیزه میگیرم و جلو میرم، من عاشق این کتاب هستم، ازتون ممنونم بینهایت بابت خلق این اثر زیبا
yekta
۱۴۰۲/۵/۳۰
این کتاب بسیار عالیه برای کسایی که بیزنس خودشون رو میخوان راه بندازن، آنلاین شاپ بزنن، کلا همشون، برای کارافرین‌ها، بازاریاب‌ها بهترین و مناسب‌ترین کتابه با قیمت خیلی مناسب و تایم کم که راحت گوش بدین
مهدیه یزدان منش
۱۴۰۲/۳/۱۶
برایان تریسی که افکار و حرفاش خیلی خاص هم خیییلی درست و آینده ساز، باید حتما حرف‌های همچین آدمای بزرگ و عالمی و گوش داد و یاد گرفت، مررررسی از دید مثبت که این سخنرانی‌ها رو به صورت کتاب صوتی درآورده
سید حسن جهانمیر
۱۴۰۱/۱/۱۹
انقلاب در فروش شیوه‌های مختلف در فروش وبرخورد با مشتری ومشتری مداری را یاد گرفتم باعث شد یک شروع تازه در کسب وکار انگار دارم از نو کار میکنم به امید موفقیت ممنون از کتابراه وصدای دلنشین گوینده
کیان کاویان
۱۴۰۲/۶/۱۳
بسیار عالیییی واقعا باید از این گوینده قدردانی کرد فوق العاده است. دقیقا فکر میکنی توی سمینار نشستی. چندتا کتاب دیگه گرفتم فقط میشه باهاش خوابید مثل لالایی هستن.
کاملیا کندی
۱۴۰۲/۱/۸
کلا کتابهای برایان تریسی در بعضی از موارد مناسب با کشور ما نیست.. مثلا قوانین موجود یا فرهنگی که داریم مانع از عملی شدن بعضی از نکات گقته شده از وی میگردد. اما درکل کتاب خوبی هست
مشاهده همه نظرات 57

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه فروش خود را چند برابر کنید

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه فروش خود را چند برابر کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.