معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه بدهی‌های خود را مدیریت کنیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه بدهی‌های خود را مدیریت کنیم؟
قیمت:
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه بدهی‌های خود را مدیریت کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه بدهی‌های خود را مدیریت کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه بدهی‌های خود را مدیریت کنیم؟

اگر به دنبال راهی برای مدیریت بدهی خود هستید، خلاصه کتاب صوتی چگونه بدهی‌های خود را مدیریت کنیم؟ اکنون در اختیار شماست. مریم قریشی با مطالبی که از خلال مقالات سایت هاو کن یو برگرفته است، در این زمینه برای شما پیشنهادات کارآمدی دارد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه بدهی‌های خود را مدیریت کنیم؟

ابتدای هر ماه، تنها مدت کوتاهی پس از دریافت پیامک واریز حقوق، بخش زیادی از موجودی حسابمان را صرف بازپرداخت بدهی‌ها و قسط‌ها می‌کنیم. این چالش مداوم و تکرارشونده‌ی بسیاری از ماست. اما چگونه می‌توان به نحو احسن این چالش را مدیریت کرد؟ در خلاصه کتاب صوتی چگونه بدهی‌های خود را مدیریت کنیم؟ راهکارهای مفیدی را برای این مسئله می‌شنوید.

به خاطر داشته باشید که بسیاری از بدهی‌ها در حقیقت قدم‌های کوچک و متوالی برای رسیدن به هدفی بزرگترند. اگر هر ماه تحت فشار بازپرداخت قسط‌های وام مسکنتان هستید، باید بدانید که این دوره‌ی پرفشار در زندگی مالی شما گذراست و دیر یا زود تمامی قسط‌ها را پرداخت خواهید کرد و در عوض تمام این فشارها، صاحبخانه خواهید شد. اما همواره می‌توانید در مسیر کاهش و حذف یا به بیان بهتر، مدیریت بدهی‌های خود گام بردارید. شنیدن این خلاصه کتاب کمک بسیاری در این راستا به شما خواهد کرد.

مقدار زیاد بدهی یا شیوه‌های نادرست بدهکار شدن، می‌تواند توانایی شما را برای پیگیری سایر اهداف مالی‌تان در زندگی مختل کند. علاوه بر آن این مسئله شما را متحمل استرس زیادی خواهد کرد. اما همواره راه‌های بسیاری برای سهولت بخشیدن به فرایند بازپرداخت بدهی وجود دارد که در این خلاصه کتاب صوتی برخی از کارآمدترین آن‌ها را می‌شنوید.

مریم قریشی مطالب این خلاصه کتاب را از خلال مقالات سایت هاو کن یو جمع‌آوری و ترجمه نموده و نشر صوتی نوین کتاب گویا آن را تهیه و منتشر کرده است. این اثر را با صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه بدهی‌های خود را مدیریت کنیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در مدیریت بدهی‌های خود با چالش روبه‌رو هستید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه بدهی‌های خود را مدیریت کنیم؟ می‌شنویم

استراتژی اولویت‌بندی بدهی‌ها: حتی اگر با بحران مالی مواجه نیستید باید برای پرداخت بدهی‌های خود و اولویت‌بندی آن‌ها برنامه داشته باشید. معمولاً بهترین استراتژی، تسویه کردن بدهی‌هایی است که عدم پرداختشان مشمول جریمه‌ی مالی می‌شود، زیرا جریمه‌ای که برای این بدهی‌ها باید پرداخت شود ضرر بیشتری به شما می‌رسانند. و از بین این بدهی‌ها موردی که بیشترین سود را دارد باید در اولویت قرار بگیرد، زیرا بیشترین هزینه را برای شما دارد.

از سوی دیگر برای بدهی‌ها کلان با مبالغ مورد توجه باید تا جایی که می‌توانید زمان بخرید. هر روز عقب انداختن بدهی با توجه به روزشمار بودن پرداخت سود بانکی می‌تواند مبلغی بر درآمدهای شما بیفزاید. البته این عقب انداختن هرگز نباید به بدقولی و از دست رفتن اعتماد بینجامد.

از همان لیست بدهی که قبلاً تهیه کرده‌اید برای اولویت‌بندی و رتبه‌بندی و اولویت بدهی‌هایتان استفاده کنید. همچنین می‌توانید ابتدا بدهی‌هایی با کمترین مانده را پرداخت کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
چگونه بدهی‌های خود را مدیریت کنیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه بدهی‌های خود را مدیریت کنیم؟
نویسنده
مترجممریم قریشی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه بدهی‌های خود را مدیریت کنیم؟

کبری کلاله ای
۱۴۰۳/۱/۱۰
خیلی عالی خصوصا برای کسانی که در این شرایط قرار بگیرند بسیار امید آفرین خواهد بود
میثم زرندی پور
۱۴۰۲/۱۲/۸
از راهکارهایی که بهم در مورد تسویه بدهی‌ها ارائه کرده لذت بردم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه بدهی‌های خود را مدیریت کنیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه بدهی‌های خود را مدیریت کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.