معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی نفس دشمن شماست

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی نفس دشمن شماست
قیمت:
18000 تومان - 2.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نفس دشمن شماست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نفس دشمن شماست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی نفس دشمن شماست

پادکست نفس دشمن شماست اثر رایان هالیدی، دربردانده‌ی توصیه‌های کامل و مفید برای افرادی است که می‌خواهند نفس‌‌شان را مطیع خود کنند و زندگی‌شان را تغییر دهند و به قله‌ی موفقیت برسند.

شما ابتدا چیزی را می‌خواهید سپس به آن دست پیدا می‌کنید و طعم موفقیت را می‌چشید، سپس در همان سطح رشدتان متوقف می‌شود و درجا می‌زنید و کم کم به سمت شکست می‌روید و شکست می‌خورید، در آخر هم دوباره یک آرزوی‌ دیگر را جایگزین می‌کنید و یا اینکه موفق می‌شوید و سریع می‌روید سراغ یک آرزو یا خواسته دیگر.

انسان‌های همیشه در 3 فاز زندگی می‌کنند، فاز اول آرزوی داشتن چیزی را می‌کنند، در فاز دوم آرزو و موفقیت شکل می‌گیرد و در فاز سوم در موفقیت قبلی شکست می‌خورند و این چرخه دائما تکرار می‌شود. نفس دقیقا با تمام چیزهایی که شما در آن 3 فاز به آن احتیاج دارید در تضاد است. نَفس وقتی وارد عمل می‌شود که ما آرزوی رسیدن به چیزی را داریم، اینجا نَفس بدترین عنصری است که شما می‌توانید طبق آن تصمیم‌گیری کنید. زمانی‌که موفق می‌شویم و آرزو‌هایمان به واقعیت تبدیل می‌شوند، نَفسِ ما خودش را به شکلِ غرور نشان می‌دهد و سعی می‌کنیم دیگران را کنترل کنیم، یعنی نَفسِ مغرورِ ما خودش را در روش‌های رهبری و سیستمِ مدیریتی‌مان نشان می‌دهد. ما راجع به اینکه کی هستیم و چطور به اینجا رسیدیم برای خودمان داستان می‌سازیم و بعد اغلب، به خاطرِ اینکه نَفسِ ما ریشه‌ و زیربنای موفقیت ما بوده، شکست می‌خوریم.

در هر مرحله از زندگی نفس خودش را به شکل‌های مختلفی نشان می‌دهد، اما در تک تک زمینه‌های زندگی به یک ویژگی منفی تبدیل می‌شود. اولین قانون این است که شما نباید خودتان را گول بزنید و راحت‌ترین فرد برای گول‌زدن، خودتان هستید. نَفس ما، وقتی به این احتیاج داریم که با دقت تمام، همه‌ی جزئیات زندگی‌مان را بررسی کنیم ما را به اشتباه می‌اندازد. طبق این کتاب، بینِ «اعتماد به نفس» و «نَفس مغرور» تفاوت زیادی وجود دارد، در واقع اعتماد به نفس براساسِ واقعیات شکل می‌گیرد درحالی که «نَفس» به این شکل نیست.

رایان هالیدی (Ryan Holiday)، کارآفرین و بازاریاب آمریکایی و یکی از نویسندگان درخشان است که در حوزه‌های استراتژی و بیزنس فعالیت می‌کند، هالیدی مدیر بازاریابی اَمریکن اَپَرل و مشاور بازاریابی چندین فرد و شرکت مشهور است. هم‌چنین او نویسنده‌ی یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون در حوزه‌ی بازاریابی و هک رشد با عنوان "بازاریابی بوسیله هکر رشد" است. او با اشخاص و تیم‌هایی مثلِ «تیم فاریس»، «گوگل» رسانه‌های جمعی و چندین نویسنده‌ی درخشان در حوزه هک رشد و بازاریابی محتوا همکاری داشته است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
47 دقیقه
نفس، دشمن شماست

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی نفس دشمن شماست
نویسنده
راویعباس چهاردهی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
18000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی نفس دشمن شماست

سهیل قهرمانی
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
«ایگو» واژه‌ای است که تعریف مشخصی نداره. درک شما متحول میشه بعد خوندن کتاب کتاب نفس دشمن شماست.
رایان هالیدی میگه:  چیزی که به نظر من دربارۀ «ایگو» جالب است، آن است که ما تعریف واضحی از آن در روانشناسی داریم، ولی منظور من آن تعریف نیست. منظور من تعریف محاوره‌ایِ ایگو است. ایگو در معنای ترامپیِ من
کلمه مدّ نظر است، نه در معنای فرویدی آن. منظور من تکبّرِ بیشتر از صلاحیت، یقین کامل، غرق شدن در خویشتن و غیره است. بیل والش، مربی سابق ان‌اف‌ال، که در این کتاب درباره‌اش صحبت کرده‌ام، ایگو را به‌عنوان مرزی تعریف می‌کند که مابین اعتمادبه‌نفس و تکبر کشیده شده است. منظورم نوعی باور به خویشتنِ خویش است که در تضاد با واقعیت قرار دارد.
بدیهیه که انسان‌های موفق معمولاً ایگوهای بزرگی دارند، اما در حالیکه بخشی از آن ممکن است پایه و اساسی واقعی داشته باشه، ادراک و حس آن‌ها از خویشتن همچنان می‌تونه از عظمت و میزان چشمگیربودنِ دستاوردهایشان پیشی بگیرد. بنابراین وقتی کانیه وست از توانایی‌های خودش درمقام یک رَپر ستایش می‌کند، می‌توان آن را اعتمادبه‌نفس نامید. اما وقتی می‌گوید «ادیسون، جابز، وست»، رفتاری احمقانه از خود نشان می‌دهد.
Mehran Tajmiri
۱۴۰۱/۹/۵
با سلاماین کتاب درواقع مصاحبه با رایان هالیدی درباره ی کلیات کتاب `ایگو دشمن من است` هستش که میگه اصلا چطور باید با ایگو خودمون رفتار کنیم، روی خودمون سرمایه گذاری کنیم یا ایگومون. یک سری حقایق که شاید کمتر کسی بدونه چطور باید با ایگو رفتار کرد، درواقع ایگو دشمن بلندپروازی، استقامت و موفقیت هست. م اگر بخوام تجربه رو بگم از کل این کتاب درواقع نویسنده (رایان هالیدی) با آوردن مثال هایی از ادبیات، فلسفه و تاریخ، یه سری راهکار عملی در ماهیت و خطرات ایگو ارائه میده و ترسیم می کنه چطور می تونیم در بلند پروازی ها متواضع، در موفقیت ها بخشنده و در شکست ها مقاوم باشیم و نه به ایگو، بلکه به واقعیت خودمون اتکا کنیم. این کتاب واقعا برای من مفید و چیزهایی به من اضافه کرد که شاید چندین کتاب نمیتونست، گوش دادنش خالی از لطف نیست. ممنون از کتابراه و عوامل دیگه برای این اثر ارزشمند
Ali Shiran
۱۴۰۰/۵/۳
مطالب نسبتا خوب و مفیدی بود ولی درواقع کتاب نبود بلکه یک همایش بود و این ترجمه اون همایش بود که من بشخصه ترجیح میدادم که فیلم اون همایش رو ببینم یا متنش رو تهیه کنم و خودم بخونم. با گوینده‌ش زیاد حال نکردم و بنظرم خیلی بهتر میتونست این کار رو اجرا کنه البته بازم میگم که این نظر شخصی من هست و ممکنه کسی باشه با نظرم مخالف باشه. در کل اگرمیدونستم که ترجمه یک همایش هست بجای این یک کتاب مفید تر و بهتر خریداری میکردم و خودم فیلم یا متن همایش رو از جای دیگه‌ای تهیه میکردم.
رضا عباسی
۱۳۹۸/۵/۱۳
تنها مسیر زندگی بهتر استاد پناهیان که رایگان درباره مبارزه با نفس بسیار فوق العاده، بیش از صد جلسه کاربردی و رایگان
Ali Amadi
۱۴۰۱/۲/۸
باحال و یجورایی انگیزه طوری هست اما چون خلاصه بود خوب بود به اندازه‌ای که بفهمی توی کتاب چخبره اما خود کتابش بنظرم ارزش خودندن نداره.
Futurist Esmaiel Rahimi
۱۴۰۰/۵/۲۳
نفس دشمن‌انسان نیست، اگاهانه خطا کردن دشمن‌انسان است. ‌
ولی این کتاب سعی می‌کند تربیت نفس انسانی را به مرحله بالاتری هدایت کند.
مصطفی
۱۴۰۲/۹/۱۵
کلا میگه تو پیروزی‌ها هم خیلی ذوق نکن و دنبال دلیل باش و مغرور نشو تا بار دیگه پیروزی بهتری نصیبت بشه
علی عینی
۱۴۰۰/۱۱/۴
کتاب نبود بلکه سخنرانی بود و فصاش خیلی ساده بود واسه همین نه نچسبید... اما خب نکات خوبی گفت
Arash Q
۱۴۰۱/۵/۱۱
مد شده هرکی میخواد ادا روشن فکرا در بیاره، یه تیکه به ترامپ میندازه!
علیرضا سدیدی
۱۴۰۱/۳/۴
کتاب ایگو رایان هالیدی از بهترین کتاب‌های هالیدی و با خوانشی خوب و زیبا
سمیه جهانگیری
۱۴۰۰/۵/۱
یه چیزی بود که همه ما میدونیم، وقتی موفق شدی به خودت غره نشو.
سعید جعفرپور
۱۴۰۰/۴/۹
بد نبود ولی کامل نیست
قران بمراتب بهتر و کاملتره
Ali Fadaei
۱۳۹۹/۱/۲۲
توضیحات خوب بود ولی ما در آموزه‌های قرآنی خودمان در خصوص نفس بهتر تشریح شده است
مهری
۱۴۰۲/۶/۸
حیف این مطالب که مجبوری با این گویندگی بد گوش کنی
Fenix
۱۴۰۱/۴/۱۹
بهتر بود از اسم ایگو دشمن شماست استفاده میشد
مشاهده همه نظرات 24

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی نفس دشمن شماست

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی نفس دشمن شماست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.