معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی پانزده علت اصلی شکست

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی پانزده علت اصلی شکست
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی پانزده علت اصلی شکست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی پانزده علت اصلی شکست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی پانزده علت اصلی شکست

ناپلئون هیل در خلاصه کتاب صوتی پانزده علت اصلی شکست درباره‌ی اصلی‌ترین دلایلی که می‌توانند راهزن موفقیت شما باشند و برایتان مانع بتراشند، صحبت می‌کند. او با برشمردن این عوامل و راهکارهای مقابله با هریک از آن‌ها به شما کمک می‌کند ذهن خود را متمرکز کنید و نسبت به هر چیزی که شما را از پرداختن به اهدافتان باز می‌دارد، حساس باشید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی پانزده علت اصلی شکست

همه‌ی ما برای زندگی خود اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدتی داریم که رسیدن به آن‌ها باعث می‌شود احساس موفقیت کنیم، اما پای‌بند بودن به این اهداف به این سادگی‌ها نیست و نیازمند تلاش فراوان، دقت نظر و بی‌توجهی نسبت به دغدغه‌های کم‌ارزش است. ناپلئون هیل (Napoleon Hill) در خلاصه کتاب صوتی پانزده علت اصلی شکست، موانعی که می‌توانند در راه شما وقفه ایجاد کنند و قدرتتان را برای تلاش در مسیر اهداف مهم کاهش دهند، برمی‌شمارد تا با شناسایی صحیح آن‌ها زندگی خود را بهتر مدیریت کنید و در راه خود ثابت‌قدم باشید.

واقعیت این است که ما زمان محدودی داریم و همین موضوع موجب می‌شود برای برنامه‌هایمان نیاز به اولویت‌بندی داشته باشیم. ابتدا لازم است بپذیرید همه‌ی برنامه‌های زندگی شما از ارزش یکسانی برخوردار نیستند و گاهی باید به‌نفع یک هدف بزرگ‌تر از بعضی اهداف فرعی و وقت‌گیر زندگی‌تان چشم‌پوشی کنید. به‌علاوه اگر ذهن اهمال‌کار و سازمان‌دهی‌نشده‌ای داشته باشید، کار به‌مراتب برای شما دشوارتر خواهد بود. به‌بیان‌دیگر، هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی صحیح برای رسیدن به موفقیت یک مهارت مهم است که نیاز به پرورش آن دارید.

عوامل شکست متنوعی در زندگی وجود دارند؛ بی‌هدف بودن، ویژگی‌های ژنتیکی نامطلوب، مداخله در زندگی دیگران، نداشتن یک هدف اصلی، نداشتن تحصیلات کافی، ریسک‌ناپذیری، بیماری، نگرش منفی، ترس و بسیاری دیگر از عواملی هستند که ناپلئون هیل در خلاصه کتاب صوتی پانزده علت اصلی شکست به آن‌ها اشاره کرد است. هریک از این عوامل سرخوردگی و شکست می‌توانند شما را از مسیر موفقیت دور و دورتر کنند.

وقتی به جای تمرکز بر زندگی و اهداف خود مدام درباره‌ی دیگران به قضاوت و اظهارنظر مشغول‌اید، عملاً دارید زمان زندگی خود را به آن افراد اختصاص می‌دهید و طبیعتاً از نظر ذهنی از پرداختن به خواسته‌های خودتان بازمی‌مانید. یا وقتی به‌شکل هیجانی و بدون برنامه‌ریزی وارد مسائل مختلف می‌شوید، در حقیقت میزان بروز خطا و شکست خود را به‌دلیل تصمیم‌گیری نسنجیده بالا می‌برید. از سوی دیگر تصمیم‌گیری بر اساس احساسات صرف نیز می‌تواند منجر به پشیمانی شود و به خاطر نداشتن چشم‌انداز، احتمال متناسب نبودن اهداف با زندگی فعلی همیشه وجود دارد.

این کتاب صوتی خلاصه‌ای از فصل 7 کتاب «Success Habits» است. ناپلئون هیل در این فصل با نشان دادن دلایل شکست، عوامل موفقیت را به ما یادآوری می‌کند. پس کافی است وجود هر یک از این عادات مخرب را در زندگی خود بررسی کنیم و اگر اثری از آن می‌بینیم برای برطرف نمودنش قدم‌های لازم را برداریم. برای یادگیری عمیق‌تر مطالب این کتاب توجه به مثال‌های آن ضروری است. پیام اصلی ناپلئون هیل این است که هرگز تسلیم ترس‌هایتان نشوید؛ چرا که ترس مهم‌ترین عامل بازدارنده در مسیر موفقیت است.

خلاصه کتاب صوتی پانزده علت اصلی شکست برگرفته از سخنرانی‌ها و برنامه‌های رسانه‌ای ناپلئون هیل است که با صدای بابک مینایی از سوی نشر صوتی رادیو مثبت منتشر شده است.

خلاصه کتاب صوتی پانزده علت اصلی شکست مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید در زندگی شخصی، ازدواج، کار و تحصیل خود انسانی هدفمند باشید و مسائل گوناگون را بهتر مدیریت کنید، این کتاب می‌تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

با ناپلئون هیل بیشر آشنا شویم

ناپلئون هیل نویسنده‌ی پرطرفدار و روزنامه‌نگار آمریکایی‌ست. او متولد 1883 در ایالت ویرجینیاست و از چهره‌های شاخص در حوزه ی موفقیت فردی محسوب می‌شود. هیل نویسندگی را در نوجوانی به عنوان خبرنگار روزنامه‌های شهرهای کوچک آغاز کرد و در دوران روزنامه‌نگار بودنش توانست با شخصیت‌های معروفی چون الکساندر گراهام بل، توماس ادیسون، ویلیام جنینگ برایان و هنری فورد مصاحبه کند و همین تجربیات خوب، توانمندی او را در نوشتن افزایش داد. همچنین این نویسنده‌ی موفق بعد از پروژه‌ی مصاحبه با افراد مشهور توانست گفت‌وگوهای موجود را در قالب یک کتاب منتشر کند.

ناپلئون هیل تاکنون کتاب‌های پرطرفدار متعددی را در زمینه‌ی موفقیت به نگارش درآورده و از محبوب‌ترین نویسندگان انگیزشی آمریکا به شمار می‌رود. از دیگر عناوین شغلی او باید به سمت مشاوری فرانکلین رزولت اشاره کرد. «رهایی از ترس»، «بیندیشید و ثروتمند شوید»، «نردبان جادویی برای رسیدن به موفقیت»، «شاه کلید ثروت»، «دینامیت موفقیت»، «52 پله تا ثروتمند شدن»، «فریب دادن شیطان»، «با آرامش ذهن به ثروت برسید» از دیگر آثار ترجمه‌شده‌ی این نویسنده هستند که در این میان «بیندیشید و ثروتمند شوید» ازجمله پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های اوست.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی پانزده علت اصلی شکست می‌شنویم

علت چهاردهم: پشت گوش انداختن کارها و عادت نداشتن به تصمیم‌گیری مشخص

یه آفت برای موفقیته. مخصوصاً وقتی که همه‌ی چیزای لازمو در مورد اون کار می‌دونی. آدما کلاً عادت دارن کارا رو به فردا یا هفته‌ی بعد یا هیچ‌وقت دیگه موکول کنن. سخت‌ترین چیز توی این دنیا اینه که از آدما بخوای تصمیم بگیرن. اونا می‌گن بهش فکر می‌کنم، یا از زنم می‌پرسم و بهت می‌گم. وقتی یه مرد می‌گه بذار با زنم در موردش حرف بزنم می‌دونم که حتی نمی‌ذاره زنش از این قضیه خبردار بشه. توی 99 درصد مواقع این فقط یک‌جور بهانه آوردن واسه تنبلی اون آدمه.

علت پانزدهم: تسلیم شدن در برابر هفت ترس اساسی

می دونید این هفت تا ترس چی هستن؟ اولیش ترس از فقره. نمی‌دونم چرا یه آدم توی یه کشور بزرگ مثل اینجا که توش کلی فرصت واسه همه وجود داره، از فقر می‌ترسه. ولی می‌دونیم که خیلی از آدما از این می‌ترسن که چیزایی رو که دارن از دست بدن. می‌ترسن شغلشون یا خونشون‌و از دست بدن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
بخش اول
19 دقیقه
بخش دوم
18 دقیقه
بخش سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی پانزده علت اصلی شکست
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویبابک مینایی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی پانزده علت اصلی شکست

مینا مساعد
۱۴۰۲/۸/۱۷
این کتاب به کسانی که به نظر دیگران اهمیت میدهند و همچنین سهل انگار هستند در هر امری بسیار ضروری است. این کتاب به ما یاد می‌دهد چگونه برای هدف خود بجنگیم
بهزاد بشارتی
۱۴۰۳/۱/۲
به هر کدام ازین 15 مورد گوش کردم و دقت کردم دیدم دقیقا خودم انجام میدادم. واقعا مفید بود ممنون از شماحتما مطالعه کنید ارزش خرید داره
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی پانزده علت اصلی شکست

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی پانزده علت اصلی شکست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.