معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه به زندگی که همیشه آرزویش را داشتیم برسیم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه به زندگی که همیشه آرزویش را داشتیم برسیم
قیمت:
35000 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه به زندگی که همیشه آرزویش را داشتیم برسیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه به زندگی که همیشه آرزویش را داشتیم برسیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه به زندگی که همیشه آرزویش را داشتیم برسیم

زندگی‌تان در راستای رؤیاها و آرزوهایتان نیست؟ از شغلتان بیزارید؟ دلاتورو مک نیل خلاصه کتاب صوتی چگونه به زندگی که همیشه آرزویش را داشتیم برسیم را برای شما نوشته است. در این سخنرانی انگیزشی می‌آموزید که چگونه مطابق علایقتان زندگی کنید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه به زندگی که همیشه آرزویش را داشتیم برسیم

رابرت کیوساکی در کتاب «پدر پولدار، پدر بی‌پول» کار را فقط خلاص شدن از شر بدهی‌ها تعریف می‌کند. آیا شما هم چنین می‌اندیشید؟ آیا در نظر شما هم تنها راه به دست آوردن پول، انجام دادن کارهایی است که خلاف میل و علاقه‌تان هستند؟ دلاتورو مک نیل (Delatorro McNeal) در سخنرانی خود با عنوان چگونه به زندگی که همیشه آرزویش را داشتیم برسیم به این پرسش اساسی پاسخ می‌دهد: چگونه می‌توان کار را با رؤیاها و زندگی دلخواه همسو کرد؟

چند درصد از ما در روزهای تعطیل تقویم دل‌تنگ کارمان می‌شویم و با خود می‌گوییم کاش تعطیلات زودتر تمام شود؟ کدام یک از ما صبح‌ها که از خواب بیدار می‌شویم به‌جای این که بدخلق و بی‌انگیزه باشیم، با هیجان و اشتیاق برای حاضر شدن در سر کار آماده می‌شویم؟ سبک زندگی محدود به شغل و کار نیست و مشابه این سؤال‌ها را می‌توان درباره‌ی دیگر زمینه‌های زندگی نیز پرسید. تا به حال شبیه این جمله را از چند نفر شنیده‌اید که «در دانشگاه مهندسی می‌خوانم اما دوست داشتم در رشته‌ی موسیقی تحصیل کنم»؟

بسیاری از ما مطابق علایقمان زندگی نمی‌کنیم. جبری که در ابعاد مختلف زندگی‌مان جریان دارد، تبعات بسیاری را همچون بی‌انگیزگی و افسردگی به دنبال خود می‌آورد. اما چاره چیست؟ آیا راهی برای هم‌مسیر کردن زندگی و علایق وجود دارد؟ دلاتورو مک نیل برای این پرسش پاسخی رهگشا و روشنگر در دست دارد که آن را در این خلاصه کتاب صوتی می‌شنوید.

دلاتورو مک نیل در این خلاصه کتاب صوتی به شما کمک می‌کند که قید کارهای غیر دلخواهی را که صرفاً برای به دست آوردن پول انجام می‌دهید، بزنید و یک زندگی معنادار و هیجان‌انگیز برای خود خلق کنید. در این خلاصه کتاب صوتی یاد می‌گیرید که چگونه موفقیت حقیقی را برای خود تعریف کنید، کار خود را با زندگی‌تان تنظیم کنید (نه برعکس)، و از زندگی در راستای شغل به زندگی در راستای رؤیا نقل مکان کنید.

ترجمه‌ی موعود کوهکن را از این سخنرانی انگیزشی با صدای مهدی سعادتی می‌شنوید. این اثر به همت نشر صوتی کلید آموزش در قالب خلاصه کتاب صوتی تهیه و منتشر شده است.

خلاصه کتاب صوتی چگونه به زندگی که همیشه آرزویش را داشتیم برسیم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید به زندگی‌ای که همیشه آرزویش را داشتید دست پیدا کنید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با دلاتورو مک نیل بیشتر آشنا شویم

او به‌عنوان یکی از بهترین سخنرانان انگیزشی در جهان شناخته شده است. دلاتورو مک نیل تا کنون در تمامی ایالت‌های آمریکا به‌جز آلاسکا و همچنین در دیگر نقاط جهان به ایراد سخنرانی پرداخته است و در شبکه‌های تلویزیونی ملی و جهانی مانند FOX، ABC، NBC، BET، TBN، Daystar و Oxygen از او به‌عنوان سخنران و مهمان دعوت شده تا به ارائه‌ی مطالب انگیزشی بپردازد. مک نیل در زمینه‌ی پیشرفت و توسعه‌ی شخصی و شغلی یکی از بهترین مربیان در سراسر دنیا به شمار می‌رود.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه به زندگی که همیشه آرزویش را داشتیم برسیم می‌شنویم

باید باور داشته باشی که به‌اندازه‌ی نردبونی که انتخاب می‌کنی بالا می‌ری. کل دنیام رو این پیام صوتی زیرورو کرد. عجب پیام صوتی‌ای بود. به خودم قول دادم که یه روز انقدر آدم مهمی بشم که همچین پیام صوتی‌ای برای گوشیم بذارم. تا امروز که مردم فقط برای شنیدن پیام صوتی خفنم بهم زنگ می‌زنن. اما من یاد گرفته‌ام که موفقیت چیه. یه انتخابه. حالا شما دارید اون‌طرف دنیا رؤیاتون رو زندگی می‌کنید و با پشتکار و تلاش از نردبان موفقیتتون بالا می‌رید.

بعضی اوقات خانواده، همکارها، بدخواه‌ها یا هرچی که دوست دارید صداشون کنید، به شما نگاه می‌کنن و می‌گن: «فکر می‌کنی خیلی مهم و کاردرستی؟» اما اونا متوجه نیستن که هیچ تفاوتی بین نردبوناتون وجود نداره. آخه می‌دونید؛ شرکتش بی‌نهایت از این نردبونا درست می‌کنه. تنها تفاوت بین نردبون شما با اون‌ها، اینه که شما انتخاب کردید که نردبونتون بلندتر باشه.

تا به حال شده با خودتون عهد بسته باشید که نردبون بلندتری رو انتخاب کنید ولی دیگران به شما حسادت کنن؟ باید مراقب باشید که رؤیاتونو با چه کسایی درمیون می‌ذارید. متأسفانه همیشه همه برای شما خوشحال نیستند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
88 دقیقه
چگونه به زندگی که همیشه آرزویش را داشتیم برسیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه به زندگی که همیشه آرزویش را داشتیم برسیم
نویسنده
مترجمموعود کوهکن
راویمهدی سعادتی
ناشر صوتیانتشارات کلید آموزش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
35000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه به زندگی که همیشه آرزویش را داشتیم برسیم

Maryam
۱۴۰۲/۲/۳۱
کلیشه‌ای بود. صدای راوی خیلییی خسته کننده س، حیف به پولی که دادم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه به زندگی که همیشه آرزویش را داشتیم برسیم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه به زندگی که همیشه آرزویش را داشتیم برسیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.