معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی زبان بدن برای مدیران

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی زبان بدن برای مدیران
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی زبان بدن برای مدیران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی زبان بدن برای مدیران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی زبان بدن برای مدیران

کارول کینزی گومن در خلاصه کتاب صوتی زبان بدن برای مدیران، توصیه‌هایی برای بهتر استفاده کردن از زبان بدن ارائه می‌دهد تا بتوانید در همان برخورد اول، تأثیر مثبتی بر دیگران بگذارید و آن‌ها را به خود جذب کنید. این نویسنده با اشاره به اهمیت زبان بدن برای مدیران، نشان می‌دهد چگونه مدیران می‌توانند با ژست‌ها و حرکات مناسب با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی زبان بدن برای مدیران

رهبری و مدیریت مؤثر عمیقاً به توانایی افراد در الهام بخشیدن و تأثیر گذاشتن بر دیگران وابسته است. زمانی که یک مدیر خود را برای یک سخنرانی یا جلسه در برابر زیردستان و یا حتی مشتریانش آماده می‌کند، وقت زیادی را صرف انتخاب کلمات مناسب، به خاطر سپردن نکات مهم و تمرین کردن می‌کند تا بتواند قابل اعتماد و قانع‌کننده به نظر برسد. اما آنچه بسیاری از مدیران فراموش می‌کنند، این است که اعتبار، اعتمادبه‌نفس، همدلی و قابل اعتماد بودن افراد تنها تا قسمتی با کلماتی که به کار می‌برند و پیامی که می‌رسانند تعیین می‌شود؛ ژست‌ها، حالت بدن و حالات چهره، به میزان بسیار بیشتری نقشِ یک فرد به عنوان یک مدیر و رهبر را منتقل می‌کنند و می‌توانند باعث شوند کسی قوی و مطمئن، یا ضعیف و غیرقابل اعتماد به نظر برسد. خلاصه کتاب صوتی زبان بدن برای مدیران (Body Language for Leaders) نوشته‌ی، کارول کینزی گومن (Carol Kinsey Goman)، توصیه‌ها و راهکارهایی را در برابر شما می‌گذارد تا بتوانید در ذهن دیگران تصویری قوی و قابل اعتماد از خود ایجاد کنید.

زبان بدن به شکلی ناخودآگاه بر ذهن تأثیر می‌گذارد و زمانی که بین زبان کلامی و زبان بدنِ یک سخنگو تفاوت و ناهماهنگی دیده شود، افراد پیامی که زبان بدن انتقال می‌دهد را مبنا قرار می‌دهند. کارول گینزی گومن در خلاصه کتاب صوتی زبان بدن برای مدیران، با آشنا ساختن ما با پیامی که بدن و حالت‌های متفاوت بدن منتقل می‌کند، نشان می‌دهد چطور می‌توان از سوءبرداشت‌های غیرکلامی جلوگیری کرد و به شکلی موفق و مؤثر پیام خود را رساند.

یکی از مهم‌ترین مواردی که این نویسنده در خلاصه کتاب صوتی زبان بدن برای مدیران به آن می‌پردازد، اهمیت دست دادن است. دست دادن عموماً اولین کاری‌ست که ما در زمان مواجهه با افراد جدید انجام می‌دهیم و کارول کینزی گومن اصول شفاف و ساده‌ای را برای آن معرفی می‌کند که باعث می‌شوند از همان برخوردِ اول دیگران به ما جذب شوند.

موارد دیگری که در خلاصه کتاب صوتی زبان بدن برای مدیران مورد بررسی قرار می‌گیرند، لحن و آهنگ صحبت کردن، شیوه‌های متفاوت نشستن و ایستادن، حرکات دست و پا و استفاده‌ی مناسب از فضا هستند. کارول کینزی گومن برای تمامی این موارد، توصیه‌ها و پیشنهادهای ساده و عملی‌ای را ارائه می‌کند که می‌توان آن‌ها را در هر محیطی به کار برد. این خلاصه کتاب صوتی، توسط نشر صوتی شادن پژواک و به گویندگی فرزانه فائزی تهیه شده است.

خلاصه کتاب صوتی زبان بدن برای مدیران برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال این هستید که از زبان بدن برای بهتر رساندن پیام‌تان به مخاطبین و یا مشتریان بهره ببرید، شنیدن کتاب صوتی زبان بدن برای مدیران به شما توصیه می‌شود.

با کارول کینزی گومن بیشتر آشنا شویم

کارول کینزی گومن (متولد 1943) نویسنده و مدرس آمریکایی‌ست. او ریاست شرکت خدمات مشاوره‌ای کینزی را برعهده دارد و برای بسیاری از شرکت‌ها، دانشگاه‌ها و سازمان‌های دولتی، سخنرانی‌های متعددی ایراد کرده است. او در بسیاری از سخنرانی‌هایش استراتژی‌هایی عملی به مدیران، کارآفرینان، رهبران و فروشندگان توصیه می‌کند تا بتوانند با نحوه‌ی حضور و زبان بدن‌شان، پیام خود را بهتر به مخاطبین‌شان برسانند. از آثار پرفروش و مشهور کارول گینزی گودمن می‌توان به کتاب‌های «اسرار و علم زبان بدن در محیط کار» و «زبان رفتاری مدیران» اشاره کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی زبان بدن برای مدیران می‌شنویم

یکی از اساتید دانشگاه استنفورد برای یک آزمایش در یک کلاس روان‌شناسی، مکالمه‌ی پزشکان و بیماران‌شان را ضبط کرد. زمانی که نیمی از این دکترها به خاطر تخلف پزشکی به دادگاه کشانده شدند، استاد نوارها را برای دانشجوها پخش کرد. آن‌ها توانستند بگویند از کدام یک از این پزشکان شکایت شده است. اما نکته اینجا بود: نوارها از نظر محتوایی فیلتر شده بودند؛ یعنی دانشجوها به جای شنیدن کل صحبت‌ها، تنها چیزی که شنیدند صحبت‌های نامفهوم با فرکانس پایین بود. نکته‌ی جالب اینجا بود که دانشجویان تفاوت را متوجه شدند. پزشک‌هایی که از آن‌ها شکایت شده بود، حالت سلطه‌گر و خصمانه داشتند. در حالی که صدای بقیه، صمیمانه‌تر و همدلانه‌تر بود.

به عنوان یک رییس، مطمئن باشید که افراد نه تنها به کلمات‌تان گوش می‌دهند، بلکه تُن و لحن صدای‌تان را ارزیابی می‌کنند که چطور آن حرف‌ها را می‌زنید. مثلاً ببینید که لحن و تُن صدا چطور می‌تواند یک «آره حتماً» سرزنده را به یک «آره حتماً» طعنه‌آمیز تبدیل کند. یا چطور وقتی صدای‌مان را بالا می‌بریم و با شدت می‌گوییم «فوراً بس کن» اضطرار و حجم بالای احساسات لحن‌مان باعث جلب توجه می‌شود. ببینید یک تغییر ساده در آهنگ جمله چطور معنی‌اش را تغییر می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
بخش اول
4 دقیقه
بخش دوم
7 دقیقه
بخش سوم
5 دقیقه
بخش چهارم
5 دقیقه
بخش پنجم
4 دقیقه
بخش ششم
4 دقیقه
بخش هفتم
4 دقیقه
بخش هشتم
4 دقیقه
بخش نهم
4 دقیقه
بخش دهم
4 دقیقه
بخش یازدهم
4 دقیقه
بخش دوازدهم
4 دقیقه
بخش سیزدهم
2 دقیقه
بخش چهاردهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی زبان بدن برای مدیران
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویفرزانه فائزی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی زبان بدن برای مدیران

یاسر صمدی
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
بسیار کتاب خلاصه و مفیدی هست، دوستان توجه کنید که نکات ممکنه برای یک مبتدی بسیار کاربردی باشه و برای یک فرد ماهر چیز پیش پا افتاده، اما برای بنده که تازه می‌خوام شروع کنم در این زمینه عرض میکنم که نکات خوب و جذابی را بیان می‌کنه که قابل اجرا هست، همچنین لحن شاد و پرانرژی گوینده باعث خستگی نخواهد شد، ممنون میشوم اگر نسبت به نظر بنده نقدی دارید بفرمایید، به امید موفقیت همه دوستان کتابخوان
مریم فارسیانی
۱۴۰۲/۵/۲۶
خیلی کتاب خوبیه حتما پیشنهاد میکنم خوندنشو و ممنون از کتابراه
سرعت گویندگی بالاس که میشه تنظیم کرد تا بهتر متوجه مطالب بشین
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی زبان بدن برای مدیران

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی زبان بدن برای مدیران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.