معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی کمتر استرس داشته باشید

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی کمتر استرس داشته باشید
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی کمتر استرس داشته باشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی کمتر استرس داشته باشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی کمتر استرس داشته باشید

خلاصه کتاب صوتی کمتر استرس داشته باشید، نوشته‌ی پاملا جت، به شما آموزش می‌دهد چطور استرس خود را کنترل و سپس از استرس برای رسیدن به اهداف‌تان استفاده کنید. تکنیک‌ها و روش‌های ساده‌ای که پاملا جت در این خلاصه کتاب به شما توصیه می‌کند می‌توانند زندگی مضطرب شما را به یک زندگی شاد و سازنده تبدیل کنند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی کمتر استرس داشته باشید

در جهان مدرن، استرس به بخشی جدانشدنی از زندگی تبدیل شده است. این فشارهای روانی، سطح شادکامی ما را می‌کاهند و سلامتی‌مان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند. به همین علت است که بسیاری از افراد به‌دنبال کم کردن میزان استرس در زندگی هستند و همیشه از خودشان می‌پرسند: «آیا زندگی بدون استرس ممکن است؟» اما پاملا جت (Pamela Jett) در خلاصه کتاب صوتی کمتر استرس داشته باشید (Stress Less) سؤال دیگری در رابطه با استرس از ما می‌پرسد: «آیا زندگی بدون استرس خواستنی است؟»

پاسخ او به این سؤال این است: «هم بله و هم نه.»

استرس در ما احساسی ناخوش ایجاد می‌کند و ما را می‌رنجاند؛ ازاین‌جهت، زندگی بدون استرس خواستنی‌ست. اما بدون استرس، ما انگیزه‌ای برای انجام کارهای‌مان نخواهیم داشت و دچار بی‌تحرکی و بی‌عملی خواهیم شد؛ ازاین‌جهت، زندگی بدون استرس خواستنی نیست. در حقیقت، همه‌ی انواع استرس مخرب نیست و حتی نوع خاصی از استرس که به نام یوسترس (Eustress) خوانده می‌شود، مزایای روانی متعددی برای افراد دارد. یوسترس، در برابر دیسترس (Distress)، یا استرس مخرب قرار دارد که عموم افراد زمانی که تحت فشار قرار دارند تجربه می‌کنند. تحقیقات و پژوهش‌های روان‌شناختی نشان داده‌اند که یوسترس و دیسترس از نظر واکنش‌های عصبی-هورمونی متفاوتند و این تفاوت به میزان کنترلی وابسته است که فرد احساس می‌کند بر مؤلفه‌های استرس‌زا دارد.

پاملا جت در این خلاصه کتاب، با بیان تفاوت میان انواع استرس، بر اهمیت کنترل داشتن بر استرس و مؤلفه‌های استرس‌زا تأکید می‌کند و توصیه‌ها و روش‌هایی برای کم کردن استرس‌های مخرب در برابر شما قرار می‌دهد. عمل کردن به این توصیه‌ها، باعث خواهد شد شما استرس کمتری را در زندگی‌تان تجربه کنید؛ درعینِ‌حالی که انگیزه‌تان برای دنبال کردن مقاصد و اهداف شخصی‌تان کاهش پیدا نکند.

خلاصه کتاب صوتی کمتر استرس داشته باشید، توسط موعود کوهکن ترجمه شده و نسخه‌ی صوتی آن را انتشارات کلید آموزش، به گویندگی مهدی سعادتی، تهیه کرده است.

خلاصه کتاب صوتی کمتر استرس داشته باشید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از استرس رنج می‌برید و یا اگر احساس می‌کنید انگیزه‌ی کافی برای دنبال کردن اهداف شخصی و کاری‌تان ندارید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی کمتر استرس داشته باشید می‌شنویم

به نظرم هدفمندی و تصمیم گرفتن برای شروعی نو و متفاوت، کار خیلی خوب و مؤثری هم هست؛ ولی من این کار رو نمی‌کنم. می‌دونید چه کار می‌کنم که کمکم می‌کنه از شر استرس خلاص بشم؟ توی ذهنم برای خودم تصویری از آینده می‌سازم؛ تصور و رؤیایی که از زندگی که در آینده می‌خوام داشته باشم. چون تا زمانی که تصورش نکنید و توی ذهن‌تون اون رو نبینید، هیچ‌وقت به واقعیت تبدیل نمی‌شه. سال‌های ساله که من این کار رو در اوایل سال نو و یا روزهای تولدم می‌کنم. حتماً هم لازم نیست در اوایل سال نو یا روزای خاصی این کار رو انجام بدید. می‌تونید همین حالا و در همین لحظه، تصمیم بگیرید که چه زندگی‌ای رو می‌خواید در آینده داشته باشید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
30 دقیقه
کمتر استرس داشته باشید - قسمت اول
39 دقیقه
کمتر استرس داشته باشید - قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی کمتر استرس داشته باشید
نویسنده
مترجمموعود کوهکن
راویمهدی سعادتی
ناشر صوتیانتشارات کلید آموزش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی کمتر استرس داشته باشید

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی کمتر استرس داشته باشید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.