معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی اثر مرکب

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی اثر مرکب
قیمت:
۱۴,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی اثر مرکب

اثری برای متحول کردن زندگی‌تان! دارن هاردی، سخنران و نویسنده‌ی مشهور در خلاصه کتاب صوتی اثر مرکب، که مطالب آن در واقع چکیده‌ای از کتاب مشهور و پرفروشِ او با همین عنوان است، بزرگ‌ترین رازهای موفقیت در حیطه‌های گوناگون زندگی را با شما در میان می‌گذارد.

درباره خلاصه کتاب صوتی اثر مرکب:

کتاب‌های فراوانی با موضوع راهکارهای موفقیت در بازار وجود دارد؛ آثاری پرزرق‌وبرق، مملو از شعارهای زیبا اما بی‌فایده. کتاب‌هایی که بعضی‌شان گهگاهی اسمی هم برای خود در می‌کنند، اما در اغلب مواقع به سرعت فراموش می‌شوند. با این حال، دارن هاردی (Darren Hardy) و آثارش چندین و چند سال است که در قله‌اند؛ زیرا کتاب‌های او به جای اینکه گوش و چشم‌تان را پُر از جملات کلیشه‌ای بی‌پایه کنند، به معنی دقیق کلمه راهکارهای موفقیت را به شما پیشکش می‌کنند. بله، این است تفاوت دارن هاردی با دیگر نویسندگان کتاب‌های انگیزشی!

در میان کتاب‌های هاردی، اثر مرکب (The Compound effect) احتمالاً معروف‌ترینشان است. در سمینار صوتی اثر مرکب، به سخنرانی نود دقیقه‌ای جذابی از دارن هاردی گوش خواهید سپرد، که در آن تقریباً تمام ایده‌های مطرح شده در کتاب اثر مرکب به شکلی موجز بیان شده است. البته لحن هاردی در این سمینار کمی خودمانی‌تر و راحت‌تر است؛ به همین خاطر شاید حتی بتوان این اثر صوتی را جذاب‌تر از اصل کتاب قلمداد کرد.

اصلی‌ترین ایده‌ی دارن هاردی در این سخنرانی، این است که موفقیت‌های بزرگ حاصل مجموعه‌ای از تصمیمات کوچک‌اند که در طول زمانی نسبتاً طولانی اخذ شده‌اند. بنابراین باید این خیال باطل را که می‌شود یک شبه و با انجام یک سری از کارهای خاص و جادویی، به کامیابی‌های خیره‌کننده رسید، از سر بیرون کرد. اما تصمیمات کوچکِ منتهی به موفقیت نیز باید با برنامه و هوشیاری گرفته شوند. دارن هاردی به شما خواهد گفت که معنای دقیق این گفته چیست.

خلاصه کتاب صوتی اثر مرکب مناسب چه کسانی است؟

اگر تشنه‌ی موفقیت‌های روزافزون در زندگی شخصی و یا شغلی خود هستید، به هیچ عنوان فرصت گوش سپردن به این اثر را از دست ندهید.

درباره مجموعه سمینارهای دید مثبت:

دید مثبت اولین و بزرگ‌ترین ارائه‌کننده‌ی ویدئوها و خلاصه‌ کتاب‌های مربوط به تکنیک‌های بازاریابی، مدیریت و توسعه‌ی فردی از معروف‌ترین سخنران‌های بین‌المللی است. در مجموعه سمینارهایی که توسط این ناشر تقدیم مخاطبین فارسی‌زبان شده، مشهورترین سخنران‌های انگیزشی جهان برای شما از چگونگی دستیابی به زندگی شاد، موفقیت‌آمیز و سعادتمندانه سخن می‌گویند.

با دارن هاردی بیشتر آشنا شویم:

دارن هاردی کارآفرین و نویسنده‌ی معروفی است که در سن هجده سالگی، موفق شد به درآمدی بالغ‌ بر یک‌ میلیون دلار در سال برسد! او که نخستین فعالیت‌های تجاری خود را از دوران نوجوانی آغاز کرده بود، در سال 2007 مجله‌‌ای به نام موفقیت را راه‌اندازی کرد.
هاردی در بیست‌وهفت‌سالگی مالک شرکتی با درآمد سالانه 50 میلیون دلار بود. او تا امروز هزاران کارآفرین را به سوی سوددهی و موفقیت‌های بزرگ راهنمایی کرده و به بسیاری از شرکت‌ها و موسسه‌های مشهور مشاوره‌ی مالی داده است. برخی از مهم‌ترین آثار هاردی عبارتند از: «اثر مرکب، بهترین سال زندگی تو، تغییر بزرگ، صد سال خردمندی، استثنا باشید!»

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی اثر مرکب می‌شنویم:

علاوه بر این در شیوه‌ی تربیتی پدرم، مقدار بسیار زیادی داد و هوار و فحش دادن و از اینجور چیزها بود. فیلم غلاف تمام فلزی رو یادتون هست؟ بازیگر اون فیلم می‌تونه همزاد پدر من باشه؛ گروهبان توپچی! بزرگ شدن تو خونه‌ی اون مثل بزرگ شدن تو پادگان آموزشی بود... پدر من، یکی از فلسفه‌های مربیگریش که به بدی ازش یاد می‌شد این بود که مهم نیست یه بازیکن چقدر تو زمین آسیب ببینه، اون اجازه‌ی بیرون اومدن از زمین رو نداشت. یعنی اون بازیکن نمی‌تونه بیاد بیرون. یه بار وسط مسابقه‌ی فوتبال آمریکایی، بازیکن دفاع، وسط میدون خرد و خاکشیر می‌شه. یعنی با خاک یکسان می‌شه. و بعد تلوتلوخوران میاد کنار زمین و به پدرم التماس می‌کنه که اونو از بازی بیرون بیاره. پدرم ماسکشو چنگ می‌زنه در حالی که دندون‌هاش به هم ساییده می‌شه و آب دهنش می‌ریزه بیرون، بهش می‌گه «فقط در صورتی که استخونت بیرون زده باشه!»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
47 دقیقه
سمینار اثر مرکب (بخش یک)
44 دقیقه
سمینار اثر مرکب (بخش دو)

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی اثر مرکب
نویسنده
مترجملیلا نظری
راویداریوش بشارت
ناشر صوتی دید مثبت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی اثر مرکب

📚الناز محمدی📚
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
دارن هاردی آمریکایی، که لقب ‘استاد تاثیر گذاری’ رو از سمت انجمن کلی سخنرانان دریافت کرده، واقعا در این کتاب‌اش چگونه مثل آدم های موفق فکر کنید، تولید عادت کنیم و‌ موفق بشویم رو به ما معرفی کرده. حالا این که چه قدر حرف هایش توسط ما باورپذیر و عملی بشه، فکر میکنم به خودمون بستگی داره.
hamidreza hasanpor
۱۴۰۱/۳/۱۴
سلام و درود فراوان. حدودا ۶ ماه پیش شروع کردم ب خوندن این کتاب. واقعا تاثیر زیادی روی زندگیم داشت.. از همون روزای اول سعی کردم نظم بیشتری ب زندگی خودم بدم. صبر و حوصله بیشتری داشته باشم. یه مقدار ریز تر ب خودم و کارهای روز مره توجه کنم و کلی نکات مثبت دیگه. الانم فایل صوتیشو خرید کردم تا بتونم با و گوش کردنش بیشتر از این کتاب راهنماییهاش استفاده کنم. مطمئن باشید با مطالعه این کتاب بهتر و قشنگتر زندگیتونو مدیریت میکنید
Leila Tolooyee
۱۴۰۱/۱۲/۲۸
قطعاسخنرانیهاش عالی بودن، ولی به نظرم دربخشهای کوتاهتربودبهترمیشد ولی این هم همون کارومیکنه، هرچندخلاصه تربود، ولی بازم همون اثرروداشت، واقعاکتاب مفیدواثرگذاری هست، ومیتونه یه منبع تغذیه‌ی فکرمادرهرلحظه باشه، باهربارگوش کردن، یاحتی خوندن کتاب تهیبج میشیدوتامدتهاپرانرژی هستید
باتشکرازعوامل کتابراه
مهدیه مرکی
۱۴۰۳/۲/۷
خیلی خلاصه و مفید نکات ساده اما کاربردی رو بیان میکنه ک واقعا میتونه عمل کردن بهش تاثیر بشدت مثبتی رو زندگی بزاره، خیلی عالی بود
دوبله هم خیلی عالی و واقعی بود
وحید داودی
۱۴۰۱/۶/۱۶
کتاب بسیار مفید و قابل توجه تشکر میکنم از کتاب راه و همچنین گوینده بسیار خوب توانا ک خیلی زیبا توصیف کرد حس حضور در سمینار به آدم دست میده سپاسگزارم
Saharporjafar
۱۴۰۲/۸/۸
عالی بود کتابشم من دارم خوندم با این حال این سمینار با این صدای دل نشین عاااالیه از دستم در رفته شمارش دفعاته گوش دادن این سمینارو
mr reza
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
عالی بود.......
amirhosseindelavari7202
۱۴۰۱/۱۰/۳
بنظرم خوب بود و با تایم کمی که داشت و وقت زیادی که نمی‌گرفت مطلب خوبیو میرسوند به آدم
ولی در مورد اثر مرکب کامل تر میشه بحث کرد
SoBhAn Rezaei
۱۴۰۰/۱۱/۵
کتاب بسیار مفیدی است و هر کس لازمه که این کتاب رو بخونه چون هنر چرایی تلاش برای موفقیت رو آموزش میده
farzad
۱۴۰۲/۱/۱۱
مگر بهتر از تین کتاب برای موفقیت و برنامه ریزی و آینده نگری تو دنیا داریم چقدر عالیه هرچی ستاره بدیم کمه
لیلا کاظمی
۱۴۰۱/۱۲/۱۱
جمله جستجو برای شکست خوردن کلا طرز فکر و زندگی من و خیلی تغییر داد کلی بهم جرات ریسک کردن داد
حسین جهانبخشی
۱۴۰۱/۶/۳۱
سرعت گفتار نریتور خیلی زیاده... فرصت نمیشه ادم روی جمله‌ای که عنوان میشه تمرکز کنه
سید وحید طباطبایی
۱۴۰۲/۴/۲۹
عالی بود، به نظر بنده اولین کتابی که در راه فروش باید خوانده شود همینه
Om Pazhuhan
۱۴۰۲/۴/۷
خیلی جامع و کامل نیست و نسبت به کتاب و حتی نسخه خلاصه هم ازین نسخه بهتر است
M
۱۴۰۲/۱/۱۰
انتخاب یک تصمیم کوچک ولی ادامه دار و عملی اثری شگفت انگیز در مسیر زندگی داره
مشاهده همه نظرات 41

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی اثر مرکب

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.