معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی افزایش کارایی و عملکرد

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی افزایش کارایی و عملکرد
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی افزایش کارایی و عملکرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی افزایش کارایی و عملکرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی افزایش کارایی و عملکرد

خلاصه کتاب صوتی افزایش کارایی و عملکرد، مطالب گردآوری‌شده از دوره‌ای به همین نام و با تدریس دیو کرنشاو، مدرس، سخنران، کارشناس مدیریت زمان و نویسنده‌ی آمریکایی است. کرنشاو در این کتاب به مخاطب خود می‌آموزد چگونه عملکرد خود را بهبود بخشیده تا به پیشرفت و موفقیت بیشتر دست پیدا کند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی افزایش کارایی و عملکرد

دیو کرنشاو (Dave Crenshaw) در خلاصه کتاب صوتی افزایش کارایی و عملکرد (Enhancing Your Productivity) به موضوع ارتقاء توانایی‌ها و بهبود کارایی افراد پرداخته است. از نگاه کرنشاو، رسیدن به این هدف، در سایه‌ی توجه به سه محور اصلی زیر امکان‌پذیر است:

یک: فضایی که در آن مشغول به کار هستید که باید مرتب، منظم و عاری از هر گونه آشفتگی و ناهماهنگی باشد.
دو: ذهن فرد که باید در آرامش و تمرکز بوده و انبوهی از وظایف و کارهایِ ناتمام در آن تلمبار نشده باشد.
سه: زمان‌بندی که مقصود از آن، ایجاد سازوکاری است که در طول هر هفته تنها بر فعالیت‌های مهم تمرکز و توجه معطوف گردد.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی افزایش کارایی و عملکرد

سرعت زندگی مدام رو به افزایش است اما این فرآیند سرسام‌آور، به‌جای آنکه باعث افزایش کارآمدی و رضایتمندی فرد شود، بر میزانِ اضطراب و استرس او می‌افزاید و موجب می‌شود مدام در چرخه‌های نادرست و بیهوده گرفتار گردد. دیو کرنشاو در خلاصه کتاب صوتی افزایش کارایی و عملکرد، راه‌وروش‌هایی را معرفی کرده است که به مخاطب کمک می‌کند کنترل فرآیندهای زندگی را در دست گرفته و با درک منطق و استدلال‌هایی که در پس زندگی شخصی و حرفه‌ی هر فردی وجود دارد، کیفیتِ آن را ارتقا دهد.

کرنشاو کمک می‌کند آرام‌تر، سازنده‌تر و خلاق‌تر باشیم. او دستیابی به میزانِ بالایی از کارآمدی را غیرممکن نمی‌داند. کرنشاو در خلاصه کتاب صوتی افزایش کارایی و عملکرد می‌گوید به‌سادگی می‌توانید با استفاده از راهکارها و ترفندهایی عملی، به این هدف برسید. تنها کافیست از هدر رفتنِ زمانِ خود جلوگیری کنید؛ به کارهای بی‌اهمیت زمان کمتری اختصاص داده و تمام توان و انرژیِ خود را به کارهای مهم‌تر و ارزشمندتر معطوف کنید. توانایی‌های شما، ابزارهای شما هستند. آن‌ها را به‌شیوه‌ی درست و در جای مناسب استفاده کنید.

خلاصه کتاب صوتی افزایش کارایی و عملکرد برگرفته از دوره‌ای آموزشی به تدریس دیو کرنشاو است که توسط گروهی از مترجمان به فارسی برگردانده شده است. این خلاصه کتاب صوتی را انتشارات شادن پژواک با صدای مهبد قناعت‌پیشه تهیه و منتشر کرده است.

خلاصه کتاب صوتی افزایش کارایی و عملکرد برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در صدد یافتن راهی برای ارتقای بازده و کیفیت کار خود هستید و می‌خواهید به موفقیت شخصی و پیشرفت حرفه‌ای دست پیدا کنید، شنیدنِ خلاصه کتاب صوتی افزایش کارایی و عملکرد را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی افزایش کارایی و عملکرد می‌شنویم

برای اینکه خودتون را غیرقابل جایگزینی کنید باید بدونید که ارزشمندترین کارهای شما کدام‌ها هستند. می‌خوام شما رو با یک فرآیند کوتاه آشنا کنم که بهتون کمک می‌کنه اونا رو کشف کنید. برای آسون‌تر شدنِ کار یک فرم تهیه کردیم که می‌تونید ازش استفاده کنید. توی این فرم، ستون فعالیت‌های کاری، جایی که شما انواع فعالیت‌هایی رو فهرست می‌کنید که در طول کارتون انجام می‌دید. برای این تمرین، شما باید این فعالیت‌های کاری رو به جای کارهای فردی، توی چهارچوب‌های بزرگ‌تر از هم جدا کنید. فعالیت‌های کاری توی این فرم باید بر مبنای دسته‌بندی‌های کلی مثل تولید محصولات تازه، طراحی گرافیک یا فروش فهرست بشن. نه مثلاً به‌صورت ایمیل، تلفن جواب دادن یا انجام دستورهای معمولی. بعدش می‌رید سراغ ستون استعدادها. اینجا می‌خواهیم درجه‌ی استعدادتون رو از نظر خودتون روی یک محور از صفر تا ده تعیین کنید. صفر یعنی هیچ استعدادی ندارید و ده یعنی خیلی با استعدادید. اینجا هم اگر فرآیند ارزیابی استعدادتون رو طی کرده باشید، می‌دونین که استعدادهای شما اون کارهاییه که توشون توانایی ذاتی، عشق و مهارت رو هم‌زمان با هم داشته باشین. بعدش ستون جایگزینی جاییه که شما تعیین می‌کنید جایگزین کردن‌تون چقدر سخته. چقدر آسون می‌شه کسی رو تو بازار کار پیدا کرد که فلان کار رو به خوبیِ شما انجام بده.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
قسمت اول
1 دقیقه
قسمت دوم
3 دقیقه
قسمت سوم
5 دقیقه
قسمت چهارم
4 دقیقه
قسمت پنجم
5 دقیقه
قسمت ششم
3 دقیقه
قسمت هفتم
4 دقیقه
قسمت هشتم
4 دقیقه
قسمت نهم
3 دقیقه
قسمت دهم
6 دقیقه
قسمت یازدهم
6 دقیقه
قسمت دوازدهم
4 دقیقه
قسمت سیزدهم
1 دقیقه
قسمت چهاردهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی افزایش کارایی و عملکرد
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویمهبد قناعت پیشه
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی افزایش کارایی و عملکرد

سپیده پناهی
۱۴۰۳/۱/۴
این کتاب بسیار عالی بود و مختصر نکات خیلی خوبیم میگه که خیلی برای من مفید بودن مخصوصا چند تا ویسهای آخر
زیبامومنی
۱۴۰۳/۲/۶
از نظر من خیلی مفید و مختصر و کار امد بود بنده خیلی استفاده کردم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی افزایش کارایی و عملکرد

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی افزایش کارایی و عملکرد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.