معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی دادن رنگ و بویی تازه به زندگی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی دادن رنگ و بویی تازه به زندگی
قیمت:
۱۴,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی دادن رنگ و بویی تازه به زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی دادن رنگ و بویی تازه به زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی دادن رنگ و بویی تازه به زندگی

بسیاری از افراد مشهور و موفق در حرفه‌ی خود، شخصیت مورد تأیید و صددرصد موفقی ندارند. مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی دادن رنگ و بویی تازه به زندگی از اهمیت پیشرفت شخصیتی و فاصله گرفتن از وجوه اشتباه و ضعیف شخصیتی در انسان‌های موفق می‌گوید. موفقیت واقعی، علاوه‌بر سطح حرفه‌ای، سطح زندگی شخصی افراد را هم دگرگون می‌کند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی دادن رنگ و بویی تازه به زندگی

دلیل شکست خیلی از افراد در حرفه و کارشان این است که تلاش می‌کنند چیزی باشند که نیستند. آن‌ها به‌جای تمرکز بر نقاط قوت خود به‌عنوان شخصی که تابه‌حال بوده‌اند و ارتقای مهارت‌های قبلی‌شان، تلاش می‌کنند هرچه داشتند را کنار بگذارند و به دنبال ویژگی‌ها و توانایی‌های جدیدی بروند. مارک مک‌ کورمک (Mark H. McCormack) در خلاصه کتاب صوتی دادن رنگ و بویی تازه به زندگی، تلاش می‌کند تا به مخاطبان خود نشان دهد تأکید بر ویژگی‌های مثبت فردی از مهم‌ترین گام‌های رسیدن به موفقیت است. این خلاصه کتاب صوتی در واقع بخشی از کتاب راه و چاه موفقیت (Getting Results For Dummies) است.

مارک مک‌کورمک در خلاصه کتاب صوتی دادن رنگ و بویی تازه به زندگی، از افراد مشهوری می‌گوید که تلاش می‌کنند از کوچک‌ترین نشانه‌های مربوط به زندگی گذشته‌ی خود پیش از مشهور شدن، پرهیز کنند. این افراد طوری رفتار می‌کنند که انگار می‌ترسند با تأیید هر شباهتی به زندگی قبلی خود، دوباره به همان وضعیت برگردند. درحالی‌که به اعتقاد مارک مک کورمک زندگی هر فردی پر از نقاط مثبت و توانایی‌ها و مهارت‌هایی است که نه‌تنها باید حفظ شوند، بلکه لازم است برای پیشرفت و ارتقای آن‌ها تلاش شود.

ایجاد تحول در شخصیت از ضرورت‌های پیشرفت و رسیدن به موفقیت است. اما این تحول نباید به معنای دگرگون کردن کامل شما و تبدیل کردنتان به یک انسان دیگر باشد. شما نباید در جریان تغییر، امکانات و نقاط مثبتی که داشته‌اید را فراموش کنید و کنار بگذارید؛ این عادات منفی و مخرب شماست که باید فراموش شود. تبدیل شدن به یک انسان موفق به این راحتی‌‌ها نیست. شما باید تبدیل به شخصیتی خودساخته و قوی بشوید که نه گذشته‌ی خود را فراموش می‌کند و نه در چنگ آن اسیر می‌ماند.

خلاصه کتاب صوتی دادن رنگ و بویی تازه به زندگی را نشر صوتی نوار با صدای سحر بیرانوند و براساس ترجمه‌ی سعید خاموش منتشر کرده و نسخه‌ی متنی این کتاب را انتشارات آوند دانش به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

مجموعه کتاب‌های دامیز (For Dummies) که به زبان طنز یعنی جهت استفاده‌ی ابله‌ها، متعلق به کسانی است که آموزش و دانایی را ضروری می‌دانند. این مجموعه تلاش دارد تا هر رشته‌ی دشوار یا آسانی را به روشی قابل فهم برای همه ارائه کند. نویسندگان هرجلد از مجموعه‌ کتاب‌های دامیز، متخصصان آن حوزه‌ی خاص هستند که در قالب فصل‌های کتاب، تجربیات جذاب و رویکردهای روشمند خود به مسئله را در اختیار خوانندگان قرار داده‌اند. بنابراین مخاطبان این کتاب‌ها می‌توانند با آسودگی و اطمینان کامل هر جلد را مطالعه کنند، دانش خود را ارتقا دهند و از این دانش برای پیشرفت در امور شخصی و حرفه‌ای خود استفاده کنند. مجموعه کتاب‌های دامیز به حفظ کیفیت و استانداردهای لازم برای کتاب‌های خود متعهد است و استفاده از به‌روزترین ابزارها برای ارائه‌ی کتاب‌ها را وظیفه‌ی خود می‌داند. کتاب‌های دامیز حوزه‌های متنوعی مثل تکنولوژی، هنر، علم، روان‌شناسی، مشاغل، کسب درآمد، سلامت، عادات و خانه‌داری را پوشش می‌دهند. «یوگا»، «آموزش زبان چینی»، «آلزایمر و زوال عقل»، «مدیریت استرس»، «اقتصادسنجی» و «تقویت حافظه» ازجمله کتاب‌های دیگر این مجموعه هستند.

خلاصه کتاب صوتی دادن رنگ و بویی تازه به زندگی برای چه کسانی مناسب است؟

خلاصه کتاب صوتی دادن رنگ و بویی تازه به زندگی برای مخاطبان کتاب‌های موفقیت، روان‌شناسی و خودسازی مناسب است.

با مارک مک کورمک بیشتر آشنا شویم

مارک مک کورمک به‌عنوان یک نویسنده و حقوقدان آمریکایی فعال در دنیای ورزشی، سال 1930 متولد شد و سال 2003 از دنیا رفت. سال 1990، مجله‌ی ورزشی Sports Illustrated او را «قدرت‌مندترین مرد در جهان ورزش» نامید. مارک مک کورمک در طی دوران فعالیت خود به ورزشکارانی مختلفی مثل آرتور پالمر (Arnold Palmer)، وین گرتسکی (Wayne Gretzky)، مونیکا سلش (Monica Seles) و تایگر وودز (Tiger Woods) کمک کرد تا قراردادهای پرسود و تضمین‌شده‌ای را امضا کنند. او با تبدیل کردن IMG به بزرگ‌ترین کمپانی نمایندگی ورزشکاران در جهان که درآمدی میلیارد دلاری داشت، جهان ورزشی را متحول کرده و بازاریابی را وارد حوزه‌ی ورزش کرد.

«ده خصلت که باید کنار گذاشت»، «ده بهانه‌ی آدم‌های نامنظم» و «ده پرسش هدفمند از خودتان» ازجمله کتاب‌هایی هستند که از مارک مک کورمک منتشر شده‌اند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی دادن رنگ و بویی تازه به زندگی می‌شنویم

تغییر دادن خود به این معنا نیست که تمام مهارت‌های گذشته‌ای را که در گذر زمان کسب کرده‌اید دور بریزید. دقیقاً برعکس! برای آنکه بتوانید تصویر درستی از خود ارائه دهید باید به چیزهایی بچسبید که در انجامشان مهارت دارید و چیزهایی را که در انجامشان وارد نیستید، کنار بگذارید یا آن‌ها را درست یاد بگیرید.

اوایل زندگی حرفه‌ایم به دانشکده‌ی حقوق دانشگاه ییل رفتم. امتحان وکالت گذراندم و در کلیولند مشغول کار وکالت شدم. در طول چهل سال رفته‌رفته کار وکالت را رها کردم و شرکت کارگزاری‌ام را راه انداختم. اما هنوز خود را وکیل معرفی می‌کنم. وقتی به سفر خارج می‌روم روی ورقه‌ی فرم‌ها، جلوی شغل می‌نویسم وکیل. از بسیاری لحاظ، هنور هم یک وکیلم. اگرچه کار وکالت نمی‌کنم، روش حرف زدنم، نوشتنم، طوری که می‌خوانم و توجه خاصی که موقع کار تجارت به جزئیات نشان می‌دهم، رشته‌ای را که در آن آموزش دیده‌ام لو می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
13 دقیقه
دادن رنگ و بویی تازه به زندگی
2 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی دادن رنگ و بویی تازه به زندگی
نویسنده
مترجمسعید خاموش
راویسحر بیرانوند
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی دادن رنگ و بویی تازه به زندگی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی دادن رنگ و بویی تازه به زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.