معرفی و دانلود خلاصه کتاب هنر تاثیرگذاری: برای متقاعد کردن دیگران ابتدا باید از خودتان شروع کنید

عکس جلد خلاصه کتاب هنر تاثیرگذاری: برای متقاعد کردن دیگران ابتدا باید از خودتان شروع کنید
قیمت:
۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب هنر تاثیرگذاری: برای متقاعد کردن دیگران ابتدا باید از خودتان شروع کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب هنر تاثیرگذاری: برای متقاعد کردن دیگران ابتدا باید از خودتان شروع کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب هنر تاثیرگذاری: برای متقاعد کردن دیگران ابتدا باید از خودتان شروع کنید

کریس وایدنر در میکروکتاب هنر تاثیرگذاری: برای متقاعد کردن دیگران ابتدا باید از خودتان شروع کنید، در قالب داستانی جذاب به شما نکاتی را ارائه می‌دهد تا نحوه‌ی نفوذ و اثرگذاری بر دیگران را یاد بگیرید و در زندگی شخصی و کاری خود به موفقیت برسید.

خلاصه‌ی داستان میکروکتاب هنر تاثیرگذاری:

کریس وایدنر میکروکتاب هنر تأثیرگذاری: متقاعد کردن دیگران از خودتان شروع می‌شود (The Art of Influence: Persuading Others Begins with You) را بر پایه‌ی گفتگوی دو شخصیت اصلی یعنی بابی و مارکوس به نگارش درآورده است. مارک به تازگی در رشته‌ی تجارت فارغ‌التحصیل شده و دوست دارد یک زندگی متفاوت داشته باشد. او ناگهان یک فرصتی برایش پیش می‌آید و با پولدارترین مرد جهان یعنی بابی گلد به سفری می‌رود. آن‌ها در طول سفر با یکدیگر گفتگو می‌کنند و بابی تمام نکات طلایی موفقیت را در زندگی شخصی و کاری به مارک می‌آموزد.

درباره‌ی میکروکتاب هنر تاثیرگذاری: برای متقاعد کردن دیگران ابتدا باید از خودتان شروع کنید:

همه‌ی انسان‌ها دوست دارند در زندگی خود به موفقیت‌های چشمگیر برسند و اگر کسی یا چیزی همراه آن‌ها باشد بدون شک روند کارهایشان بهتر پیش می‌رود. به همین خاطر میکروکتاب هنر تاثیر گذاری می‌تواند برایتان اثری الهام بخش درباره قدرت نفوذ بر دیگران باشد تا با یادگیری این هنر به رویاهایتان دست پیدا کنید. نویسنده معتقد است که برای یادگیری این هنر ابتدا باید سبک زندگی خودتان را تغییر دهید و بعد از آن می‌توانید این مهارت را درون خود تقویت کرده و در راه موفقیت قدم بگذارید.

مفهوم دقیق این موضوع در کتاب هنر تاثیرگذاری این است که شما برای رسیدن به موفقیت باید توانایی ایجاد تغییر در افکار، باورها و رفتار دیگران را داشته باشید. بنابراین اگر می‌خواهید در کسب و کار و زندگی شخصی خود پیشرفت کنید باید بتوانید روی دیگران اثر بگذارید؛ چرا که هر رهبر و فروشنده‌ای باید چنین توانایی را داشته باشد تا بتواند از رقبای خود پیشی بگیرد.

اثرگذاری کاملا به نوع شخصیت شما مربوط می‌شود. باید بدانید که مردم با اعداد و ارقام معامله نمی‌کنند بلکه معامله‌ی آن‌ها با خود شماست؛ نوع شخصیت شما میزان نفوذ و در نهایت سطح موفقیتتان را مشخص می‌کند.

این میکروکتاب بدون آنکه روش‌های گیج‌کننده و پیچیده‌ای را بازگو کند، به طور مستقیم چهار قانون مهم و باارزش را به شما معرفی می‌کند که اگر آن‌ها را رعایت کنید، در زندگی حرفه‌ای و شخصی خود به یک انسان توانا و بااقتدار تبدیل خواهید شد.

نکوداشت‌های میکروکتاب هنر تاثیرگذاری:

- کتابی مهم و تأثیرگذار. (مارک ویکتور هانسن، نویسنده)

- اثری ضروری برای هر کسی که می‌خواهد خرد و مهارت تأثیرگذاری بر دیگران را به دست آورد. (جیم ران نویسنده کتاب پنج قطعه پازل اصلی زندگی)

- یک کتاب کوچک خارق العاده که اهمیت صداقت و نگرش در رهبری را به ما یادآوری می‌کند. نگاهی تازه و سرگرم کننده به موضوع تأثیرگذاری. (جفری فاکس نویسنده پرفروش نیویورک تایمز)

میکروکتاب صوتی هنر تاثیرگذاری برای چه کسانی مناسب است؟

اگر خواهان رسیدن به موفقیت شخصی و شغلی در زندگی‌تان هستید، این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود.

کریس وایدنر را بیشتر بشناسیم:

یکی از نویسندگان و سخنرانان انگیزشی، کریس وایدنر (Chris Widener) نام دارد. او تاکنون چندین کتاب در زمینه انگیزه درونی و تجارت نوشته و یکی از اعضای انجمن سخنرانان انگیزشی در آمریکاست.

وایدنر بنیانگذار و رئیس یکی از شرکت‌های توسعه شخصی و موفقیت در جهان به شمار می‌رود و در حوزه فروش و مدیریت نیز تخصص دارد. این نویسنده پرفروش آمریکایی برای اولین بار در سال 1988 وارد حوزه سخنرانی شد و تاکنون توانسته اجراهای مختلفی در این خصوص داشته باشد.

برخی از کتاب‌های کریس وایدنر عبارتند از: «فرشته‌ درون، زندگی رویایی‌تان را خلق کنید، بالاتر از همه، قوانین رهبری، مرد واقعی و... »

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

میکروکتاب‌های سبکتو در حقیقت چکیده‌ای مهم از کتاب‌ها هستند که شما بتوانید آن‌ها را در زمانی معقول بخوانید. همه ما در روز زمان‌های پرت زیادی داریم که می‌توانیم با میکروکتاب آن را به زمان طلایی تبدیل کنیم.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید در یک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش آخر هم چکیده مفید آن است.

در بخشی از میکروکتاب هنر تاثیرگذاری: برای متقاعد کردن دیگران ابتدا باید از خودتان شروع کنید می‌خوانیم:

«مارکوس حالا بزار یه امتحانی ازت بگیریم تا ببینم که در چه وضعیتی هستی. خب حالا ازت می‌خوام که 10 تا بهترین ویژگی‌های یک رهبر رو بنویسی. البته محدود نیستی. می‌تونی در مورد یه مدیر، بازیکن و هر کسی که زمانی تو ازش خوشت اومده، شروع به نوشتن کنی».

مارکوس فهرست را نوشت و به دست بابی داد. در فهرست او مواردی چون (صادق بودن، اشتیاق، چاره‌اندیشی، داشتن اختیار عمل، عدالت، کارآیی، ظرفیت شنیدن انتقادات، توانایی برقراری ارتباط موثر، شجاعت و اندیشه مثبت) وجود داشت.

بابی گفت: «مارکوس اینایی که نوشتی خیلی خوبه و منم این چیزا رو از یه رهبر خوب انتظار دارم. راستش این آزمون رو از کارمندای خودم هم گرفتم و اونا هم دقیقا همینا رو نوشتن. اگر این مواردی که نوشتی هم شخصیت فرد باشه و هم در دسته مهارت‌های اون قرار بگیره، اون وقت مردم هم به طرف اون فرد جذب می‌شن. ما شخصیت و مهارت رو می‌تونیم در دسته شرافت و استعداد قرار بدیم. حالا از بین چیزهایی که نوشتی نگاه کن. به نظرت کدوم مهارته و کدوم جزء شخصیت قرار می‌گیره».

مارکوس هم بعد از کمی فکر کردن به این نتیجه رسید که تنها دو ویژگی ذکر شده در دسته مهارت قرار می‌گیرد و باقی آن تنها ویژگی‌های شخصیتی فرد هستند. در این بین خلبان گفت که تنها چند دقیقه دیگر به نیویورک می‌رسیم و باید آماده فرود شویم.

بابی گفت: «مارکوس برگردیم سر بحث خودمون. اینطور که به نظر می‌رسه شخصیت یکی از مهم‌ترین جنبه‌های تاثیرگذاری به حساب میاد. نکته جالب اینجاست که تقریبا همه کارمندای من هم این نظر رو داشتند».

مارکوس گفت: «یعنی با این حساب از نظر شما مهارت خیلی مهم نیست؟»

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
هدیه مادربزرگ
فصل اول: بابی گُلد شگفت‌انگیز
هنر تاثیرگذاری
فصل دوم: شخصیت و مهارت، شرافت و استعداد
فصل سوم: ماهی‌گیری یا شکار کردن؟
فصل چهارم: قانون طلایی اول: همیشه در زندگی صادق باش
قانون طلایی دوم: همیشه مثبت فکر کن
قانون طلایی سوم: به علایق دیگران بیشتر از علایق خودت اهمیت بده
قانون طلایی چهارم: در هر کاری به دنبال فضیلت‌ها و کمال باش
فصل پنجم: شروع نو
پیشنهاد میکروکتاب بعدی
پایان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب هنر تاثیرگذاری: برای متقاعد کردن دیگران ابتدا باید از خودتان شروع کنید
نویسنده
مترجمفاطمه فراهانی
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات134
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت، خلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب هنر تاثیرگذاری: برای متقاعد کردن دیگران ابتدا باید از خودتان شروع کنید

Roya vahedi
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
کتاب خوبی بود و جذابیتش در اینه که نکات گفته شده‌ی مهم انقدر ساده هستن که ما به راحتی به خاطر سادگیشون نادیده شون میگیریم در حالی که همین نکات ساده ولی زیرکانه هستش که از یه آدم معمولی یک فرد کاریزماتیک میسازه.
حجم کتاب کم اما عمیق و پر نکته حتما بخونین 👌
عرفان اندیشمند
۱۳۹۹/۱۲/۲۷
در کل کتاب خوبی بود به عنوان میکرو اما یجاهایی انقدر خلاصه شده که متن اصلی و مهم داستان هم حذف شده
اما میتونم بگم که نکته‌هایی که توی این کتاب اومده رو باید چندین و چند بار مرور کرد و عمل چون همچین گفته‌هایی کم پیدا میشه.
نیلوفر
۱۳۹۹/۱۲/۲۲
میکروکتاب بسیار کوتاهی بود
به طور خلاصه صادق باشیم خوش بین باشیم خاکی باشیم دنبال کمالات باشیم و به بقیه کمک کنیم.
الهه مهتدی
۱۴۰۱/۸/۲۹
به عنوان میکروکتاب برای وقت‌های خالی خوبه و بیشتر توصیه ش به خوش قلبی و نیت پاک هستش
مجید اکبری نسب
۱۴۰۲/۲/۱۶
خیلی جالب بود و نکات جالبی داشت
آرش آرش
۱۴۰۰/۲/۶
واقعا تاثیرگذار است
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب هنر تاثیرگذاری: برای متقاعد کردن دیگران ابتدا باید از خودتان شروع کنید

برای دریافت خلاصه کتاب هنر تاثیرگذاری: برای متقاعد کردن دیگران ابتدا باید از خودتان شروع کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.