معرفی و دانلود خلاصه کتاب هنر تاثیرگذاری و متقاعد کردن دیگران

عکس جلد خلاصه کتاب هنر تاثیرگذاری و متقاعد کردن دیگران
قیمت:
۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب هنر تاثیرگذاری و متقاعد کردن دیگران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب هنر تاثیرگذاری و متقاعد کردن دیگران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب هنر تاثیرگذاری و متقاعد کردن دیگران

نایل کسیدی در خلاصه کتاب هنر تاثیرگذاری و متقاعد کردن دیگران، اصول مذاکره را آموزش می‌دهد و به مخاطب کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن قابلیت‌های خود را به طرف مقابل نشان دهد. این میکروبوک تکنیک‌ها و راهبردهایی را ارائه می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به‌راحتی دیگران را مجاب کنید حرفتان را بپذیرند.

درباره‌ی خلاصه کتاب هنر تاثیرگذاری و متقاعد کردن دیگران

خیلی وقت‌ها حس می‌کنیم که در شغلمان شایستگی پیشرفت را داریم، اما این اتفاق نمی‌افتد. همکاری ضعیف‌تر به جای ما ترفیع می‌گیرد. یا هرچقدر تلاش می‌کنیم خلاقیتمان را نشان دهیم، دیده و شنیده نمی‌شویم. اما ایده‌های دست‌چندم و تکراری کسان دیگری پذیرفته می‌شود. این وضعیت برای بسیاری رخ می‌دهد و آشناست؛ اما برخلاف تصور، دلیل آن خیلی ربطی به توانایی‌های فردی و شغلی ندارد، بلکه بیشتر از هر چیز ناشی از فقدان مهارت متقاعد کردن دیگری است. یعنی ما نمی‌توانیم به‌خوبی خودمان را به طرف مقابل نشان دهیم. تجربه نشان داده پیشرفت و ارتقاء در کار بیشتر از اینکه واقعاً به توانایی فرد بستگی داشته باشد، به مهارت اثرگذاری او ربط پیدا می‌کند. هرچقدر بهتر بتوانید خودتان را عرضه کنید، احتمال موفقیت شما بیشتر است. می‌توانید مدیرتان را قانع کنید که کارمند خوبی هستید. می‌توانید مشتری را راضی کنید که محصولتان را بخرد. می‌توانید اطرافیانتان را متقاعد کنید که آدم توانمندی هستید و به شما ایمان بیاورند. نایل کسیدی (Niall Cassidy) در خلاصه کتاب هنر تاثیرگذاری و متقاعد کردن دیگران (The Art of Influencing Anyone) بر همین مسأله تمرکز کرده و سعی می‌کند تکنیک‌های این مهارت را به خواننده‌اش آموزش دهد.

نایل کسیدی پیش‌تر در بانک و بیمه مشغول به کار بوده. او سال‌ها مستقیماً با مشتریان رودررو می‌شده، با آن‌ها صحبت می‌کرده و مجبور بوده آن‌ها را به سرمایه‌گذاری یا خرید ترغیب کند. تجربیات این سال‌ها او را به درک مهمی رسانده: اینکه افزایش فروش بیش از هر چیز به مهارت خود فروشنده بستگی دارد. او در میکروکتاب هنر تاثیرگذاری و متقاعد کردن دیگران به این نکته اشاره می‌کند که انسان‌ها بسیاری از اوقات از منطق تبعیت نمی‌کنند و واقعیت را نمی‌پذیرند، بلکه ترجیح می‌دهند چیزی که دوست دارند را بپذیرند. این اتفاق نه‌تنها در کار یا زندگی شخصی، حتی در محیط‌های آکادمیک هم رخ می‌دهد. کسیدی یک ژورنال علمی را مثال می‌زند که قرار است مقالات دانشگاهی را به چاپ برساند. داوری که قرار است مقالات دریافت‌شده را از نظر اعتبار علمی بسنجد، ناخودآگاه آن مقاله‌ای را انتخاب می‌کند که نویسنده‌اش دکترا دارد. چون او فکر می‌کند کسی که پی‌اچ‌دی دارد حتماً می‌داند دارد چه می‌گوید و قطعاً مقاله‌اش معتبر است.

نایل کسیدی در ادامه چندین راهبرد برای تأثیرگذاری ارائه می‌دهد. مثلاً اینکه گرم و راحت صحبت کنید یا اطلاعات مدنظر را ساده‌تر کرده و دسته‌بندی کنید تا قابل‌درک‌تر شود. همین‌طور باید سعی نمایید مبهم و سربسته حرف بزنید تا طرف مقابلتان احساس کند شما بیشتر از او آگاه هستید. این همان تکنیکی است که رمال‌ها و طالع‌بین‌ها استفاده می‌کنند تا متقاعدتان کنند که آینده‌تان را واضح می‌بینند. راهبرد بعدی خلاصه کتاب هنر تاثیرگذاری و متقاعد کردن دیگران، برانگیختن کنجکاوی شنونده است. یعنی نباید مستقیماً وارد بحث اصلی شوید بلکه باید به هر نحوی مخاطب را به دنبال خود بکشانید. همیشه باید این نکته را مدنظر داشت که مشتری چیزی که نیاز دارد را نمی‌خرد، بلکه آن چیزی که می‌خواهد را می‌خرد. بنابراین، مسئله‌ی مهم خواستن است نه احساس نیاز.

با کمک میکروبوک هنر تاثیرگذاری و متقاعد کردن دیگران، می‌توانید دیگران را به راحتی ترغیب کنید کاری را انجام دهند که شما دوست دارید. این خلاصه کتاب را حمیده رستمی ترجمه و نشر لیوسا به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی کتاب‌های میکرو

مجموعه‌ کتاب‌های میکرو نشر لیوسا، چکیده مختصر و مفید کتاب‌های مطرح حوزه‌های مدیریت، رهبری، موفقیت و خودیاری هستند. این میکروبوک‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که ساختار مطالب و محتوای اساسی کتاب‌های اصلی حفظ‌ شود و خواننده بتواند آن‌ها را در کمتر از یک ساعت مطالعه کند.

خلاصه کتاب هنر تاثیرگذاری و متقاعد کردن دیگران برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال فراگرفتن اصول مذاکره هستید، فرصت مطالعه‌ی این میکروکتاب را از دست ندهید.

در بخشی از خلاصه کتاب هنر تاثیرگذاری و متقاعد کردن دیگران می‌خوانیم

مثلاً اگر فروشنده‌ هستی و می‌خواهی مزایای یک ماشین لباسشویی به‌خصوص را توضیح بدهی، اصلاً فکر خوبی نیست که آن‌ها را الله‌بختکی فهرست کنی چون ممکن است مشتری را گیج کند. درعوض، سعی کن آن‌ها را دسته‌بندی کنی تا به افکارت نظم بدهد و بتوانی طوری ارائه‌شان بدهی که قابل هضم باشد. به‌کارگیری دسته‌بندی‌هایی مثل موارد مفید برای محیط‌زیست (مثلاً صرفه‌جویی در مصرف آب و نیاز به صرف انرژی کمتر) و کارآیی آن (مثلاً اینکه سریع‌تر از ماشین‌های دیگر کار می‌کند و بزرگ‌تر از بقیه است و بنابراین می‌شود هربار لباس‌های بیشتری را شست)، کمکت می‌کند‌ به اطلاعاتی که می‌خواهی به مشتری بدهی نظم و ترتیب ببخشی و به مشتری هم کمک می‌کند تصمیمی متناسب با نیازهایش بگیرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب هنر تاثیرگذاری و متقاعد کردن دیگران
نویسنده
مترجمحمیده رستمی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات24
زبانفارسی
شابک978-600-340-312-3
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب هنر تاثیرگذاری و متقاعد کردن دیگران

محمد مریخی
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
کتاب به صورت تیتر وار و خیلی خلاصه، به نکاتی درباره بعضی روشهای متقاعد سازی اشاره کرده اما بیشتر تمرکز بر روی فروش و مخصوصا خرده فروشی است. اگر تمایل به یادگیری متقاعد سازی مثلا در یک جلسه مذاکره هستید اطلاعات وسیعی ارائه نمیدهد اما به عنوان یک کتاب (و بهتر است با توجه به حجم کتاب، بگویم به عنوان یک مقاله)، ارزش خواندن و کسب اطلاعات را دارد. با تشکر از کتابراه
محمدامین کاظمی
۱۴۰۲/۸/۷
به نام خدا این کتاب خیلی کتاب مناسبی هست که اگر شما قصد دارید در یک بحث دوستانه شرکت کنید حتما بخونید به دلایل زیر متقاعد سازی افراد یادگیری تکنیک و... یکبار. ارزش خوندن رو دارد
مهدی خلیلی
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
در این کتاب یک نکته خوب را اشاره دارد که به علاقمندان پیشنهاد می‌کنم..... متقاعدسازی سازی به روش فالگیرها.... و البته پیشنهاد می‌کنن تکنیکهای کلدرینگ هم مطالعه نمائید
محمد پویا
۱۴۰۲/۴/۲۷
کتاب بسیار مفید در عین حال که کوتا بود درس‌های بزرگی درش بود که فقط کسانی که فروشنده بودن یا در جایگاه یک متقاعد گر بودن درکش میکنن
حسین دلشاد
۱۴۰۲/۳/۲۹
خیلی خوب هست برای افرادی که همیشه محکوم میشن و نمیتونن درست دفاع کنن از خودشون
مجید قاسمی
۱۴۰۲/۱/۹
خوب بود همه‌ی کتاب‌ها ارزش یکبار خواندن و داره
سهیلا حسینی
۱۴۰۳/۲/۲
مفید بود ممنونم از نویسنده محترم
مجتبی مجیدی
۱۴۰۳/۱/۱
خوب است پیشنهاد میکنم مطالعه فرمایید
عین القضات محمد
۱۴۰۲/۸/۶
کتاب به نظر خوبی میرسه
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب هنر تاثیرگذاری و متقاعد کردن دیگران

برای دریافت خلاصه کتاب هنر تاثیرگذاری و متقاعد کردن دیگران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.