معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب برای چیزهای کوچک خودت را اذیت نکن

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب برای چیزهای کوچک خودت را اذیت نکن
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب برای چیزهای کوچک خودت را اذیت نکن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب برای چیزهای کوچک خودت را اذیت نکن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب برای چیزهای کوچک خودت را اذیت نکن

پادکست نانوکتاب برای چیزهای کوچک خودت را اذیت نکن نوشته‌ی ریچارد کارلسون، یکی از پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های نیویورک تایمز است که به شما روش‌های ساده و کاربردی می‌آموزد تا با استفاده از آن‌ها بتوانید مشکلات کوچک و بزرگ زندگی‌تان را رفع کنید.

پادکست برای چیزهای کوچک خودت را اذیت نکن (don't sweat the small stuff and it's all small stuff)، حاوی 136 مقاله کوتاه است که به شما یاد می‌دهد، چگونه به چیزهای بی‌ارزش اجازه ندهید تا شما را عصبانی کنند و از کوره به در ببرند.

ریچارد کارلسون (Richard Carlson) عقیده دارد که با کسب و اعمال دو قانون هماهنگی در زندگی به طور متداوم می‌توان زندگی موفق‌تر، آرام‌تر و بی‌دغدغه‌ای را تجربه کرد. این دو قانون عبارت‌اند از: به چیزهای کوچک گیر ندهید و چیزهای کوچک اهمیتی در زندگی شما ندارند.

دکتر ریچارد کارلسون پندهای خردمندانه، اندیشمندانه و تجهیزکننده‌ای در این پادکست ارائه می‌دهد و راه‌هایی به شما نشان می‌دهد که با استفاده از آن‌ها اعمالتان آرام‌تر و با ملاحظه‌تر می‌شوند. برای ایجاد زندگی آرام‌تر و ساده‌تر باید به درون‌بینی خود بیشتر اعتماد کنید و به گونه‌ای زندگی کنید که انگار هر روز از زندگی‌تان، آخرین روز شما برای زیستن در این جهان است.

کتاب برای چیزهای کوچک خودت را اذیت نکن در سال 1997 چاپ شد و پس از انتشار طرفداران زیادی پیدا کرد و به چندین زبان مختلف ترجمه شد. مضمون اصلی این کتاب در مورد کسب خوشبختی و آرامش درونی است. این نانو به شما می‌گوید که چگونه مشکلات خود را به فرصت‌هایی طلایی تبدیل کنید، در شرایط و مکان‌های استرس‌‌آور، آرامش درونی خود را حفظ کنید، از تک‌تک لحظه‌های زندگی خود استفاده کنید و قدر تمام چیزهای کوچک و بزرگی که دارید را بدانید.

ریچارد کارلسون نویسنده‌ی این کتاب برجسته، در سال 1961 در آمریکا چشم به جهان گشود. او مدرک دکترای روانشناسی خود را از دانشگاه «سی‌یرا» کالیفرنیا دریافت کرد. کتاب چگونه زندگی را آسان کنیم در مدت 2 سال پرفروش‌ترین کتاب آمریکا و اروپا شد و در سال 1997 عنوان یکی از پرفروش‌ترین و درخشان‌ترین کتاب‌های تاریخ را کسب کرد.

نانوکتاب چیست؟ چرا نانو‌کتاب‌ها مفید هستند؟

نانوکتاب، محصول شگفت‌انگیزتر دیگری از سبکتو است که دروازه کوچکی را به جهان عظیم کتاب‌ها برایتان می‌گشاید. نانوکتاب‌ها خلاصه‌ای 360 درجه‌ از کتاب‌ها هستند که مروری کلی بر نکات مهم و کلیدی کتاب را در اختیار شما می‌گذارند. با نانوکتاب‌ها همیشه خلاصه‌ای کوتاه، مفید و کاربردی از کتاب‌های مورد علاقه‌تان را در اختیار دارید. همچنین نانوکتاب‌ها شما را با کتاب‌های تازه آشنا می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
20 دقیقه
نانوکتاب برای چیزهای کوچک خودت را اذیت نکن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی نانوکتاب برای چیزهای کوچک خودت را اذیت نکن
نویسنده
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب برای چیزهای کوچک خودت را اذیت نکن

علیرضا دانشیان
۱۳۹۹/۵/۱۷
باسلام و شب بخیر به دوستان بزرگوار این گروه، مطالب صوتی خوب وعالی بودند چون من حدود سه بار دراولین نوبت مطالبش روگوش کردم برام قابل درک وپسندیده بود واشتیاقم رو درجهت ازبین بردن نکات کوچک وبی ارزش بیشتر کرد وکمکم کرد باطنم رو بیشتر بشناسم وبرای بهترشدنش بیشتروقت بگذارم پایدار وموفق باشید ایام به کام
ستایش سیف
۱۳۹۸/۹/۱۹
واقعا خیلی عالی بود. شیوه بیان ساده ایی داشت و در عین حال تاثیر گذار بود. و درباره مسائلی که برای هممون حتی یک موردش هم پیش اومده صحبت کرده بود که باعث شد بود درکمون از اون مسئله بالاتر بره🦄
حمیدرضا قاسمی‌نسب
۱۳۹۹/۶/۳
من این کتاب را ۵بار گوش کردم دقیقا نکات کلیدی وحساسی راباراه وروش درستش توضیح داده، که واسه همه انسانها درطول زندگی پیش میاد. دمتون گرم
Omid Azad
۱۳۹۸/۱۰/۱۱
خیلی نکات خوبی رو بیان میکنه که همگی به اونا نیاز داریم که در زندگی هر روزه بکار ببریم تا هر چه زندگی بهتر داشته باشیم، ارزش چندین بار خواندن رو داره
sepideh hosseini
۱۳۹۹/۹/۱۱
بی نظیره، بهتون حتما پیشنهاد میکنم روزی یکبار این کتاب رو گوش کنید خیلی ارامش بخشه واقعا لذت بردم ممنونم
علی محمد فراهانی
۱۳۹۹/۱/۲
خیای خلاصه بود مطالب، من اصل این کتاب رو قبلأ با نام واسه جزییات عرق نریز خونده بودم
نرجس رهبر
۱۴۰۱/۶/۲۸
عالیه. صد بار گوش دادم. چون تایمش کوتاهه. کتابی که کلی انرژی میده
وحید قنبری
۱۴۰۱/۵/۸
کتاب بدی نبود ولی کتاب هنر ظریف بی خیالی بهتر میتونه کمکتون کنه تو این زمینه
اعظم رحمتی
۱۴۰۰/۱/۴
خوشم اومد. در واقع نکاتی رو عنوان می‌کنه که می‌دونیم اما عمیقا بهش فکر نکرده ایم
Hojat Maneshi
۱۳۹۹/۶/۱۸
در عین سادگی بسیار کاربردی و مفید
moein moein
۱۳۹۸/۹/۱۴
یکی از کتابای خوبیه ک‌ خوندم
سهیلا ابوالقاسمی
۱۴۰۲/۶/۴
کتاب خیلی خلاصه بود قطعا اثرش هم به همون اندازه است
پروین اکبرزاده
۱۴۰۲/۱/۶
این کتاب برای تمام آدهم‌های حساس و زود رنج ضروریه.
آذین قدیرزاده
۱۴۰۱/۵/۱۳
واقعا عالی بود برای چیز‌های کوچک خودت را اذیت نکن
Maniya Aghakhani
۱۴۰۱/۳/۲۰
مختصر ومفید بودچند بار گوش کردم عالی بود
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب برای چیزهای کوچک خودت را اذیت نکن

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب برای چیزهای کوچک خودت را اذیت نکن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.