معرفی و دانلود کتاب صوتی نگران نباشید، پول درآورید: 100 کلید ثروتمند شدن

عکس جلد کتاب صوتی نگران نباشید، پول درآورید: 100 کلید ثروتمند شدن
قیمت:
۸۰۰۰۰ ۵۶,۰۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نگران نباشید، پول درآورید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نگران نباشید، پول درآورید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نگران نباشید، پول درآورید: 100 کلید ثروتمند شدن

صد کلید طلایی که با استفاده از آن‌ها می‌توانید دروازه‌های ثروتمند شدن را بر روی خود بگشایید. ریچارد کارلسون در کتاب صوتی نگران نباشید، پول درآورید از طریق راهکارهای کارآمد و مفید خود به شما می‌آموزد که چگونه بدون اضطراب کسب درآمد کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی نگران نباشید، پول درآورید

ریچارد کارلسون (Richard Carlson) در کتاب صوتی نگران نباشید، پول درآورید (Don't Worry, Make Money) راهبردهای کارآمدی را برای دستیابی به موفقیت مالی با کنار گذاشتن استرس، نگرانی، عصبانیت و ترس تألیف کرده است. او مرحله به مرحله خواننده را هدایت می‌کند تا نگرش آسوده‌تری نسبت به کسب درآمد و امرار معاش خود داشته باشد. ریچارد کارلسون راهکارهایی را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد که از طریق آن‌ها بتوانند سرمایه‌گذاری‌های پول‌ساز موفقی را برای خود رقم بزنند.

ما در تاریخ و جغرافیایی زیست می‌کنیم که امرار معاش در آن روزبه‌روز دشوارتر می‌شود و قطار اقتصاد با سرعتی نامطمئن در حال سقوط به قعر دره‌ی اضمحلال است. به‌جای بهبود شرایط، این نابه‌سامانی‌های اقتصادی هستند که در حال پیشرفت و ترقّی‌اند. کارمندان و کارگران از صبح زود تا پاسی از شب سخت کار می‌کنند و باز هم از رفاه مالی برخوردار نمی‌شوند. هنوز چیزی از شروع ماه نگذشته است که باید بخش زیادی از حقوق دریافتی خود را در جیب صاحبخانه‌ها بریزند و بخش دیگری را نیز صرف بازپرداخت اقساط و وام‌های خود کنند. دست آخر یک کارت بانکی خالی می‌ماند و یک زندگی سرشار از اضطراب و دویدن و نرسیدن. اما نگران نباشید، پول درآورید! می‌پرسید با این اوضاع چطور می‌توانید نگرانی‌ها را از خود دور کنید؟ ریچارد کارلسون در این کتاب صوتی پاسخ این سؤال را در اختیار شما قرار خواهد داد. او دسته‌کلیدی شامل صد کلید و راهکار در اختیار شما می‌گذارد که با عمل به آن‌ها می‌توانید با خاطری آسوده به کسب درآمد بپردازید.

فراموش نکنید که پیش از هر چیز نیاز دارید ملزومات سلامتی روان خود را فراهم کنید تا بتوانید در جامعه و کسب‌وکار خود حضوری مؤثر داشته باشید. گرچه سلامتی روان و کیفیت معاش مادی درهم‌تنیده هستند اما نباید اجازه دهید که دور شدن از وضعیت مالی مطلوبتان شما را به کام اضطراب و افسردگی بکشاند. افسار موقعیت را خود به دست بگیرید و زندگی‌تان را به سمت ایده‌آل‌های ذهنی‌تان هدایت کنید.

نشر صوتی آوانامه با همکاری انتشارات نسل نواندیش، ترجمه‌ی سهیلا موسوی رضوی و زکیه موسوی رضوی را برای این اثر انتخاب و منتشر کرده است. این کتاب صوتی را با صدای مهدی جمالی می‌شنوید.

کتاب صوتی نگران نباشید، پول درآورید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال این هستید که بدون اضطراب و استرس در زندگی کسب درآمد کنید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با ریچارد کارلسون بیشتر آشنا شویم

این نویسنده‌ی آمریکایی در سال 1961 متولد شد و توانست مدرک دکترای روانشناسی خود را از دانشگاه «سی‌یرا» دریافت کند. ریچارد کارلسون در سال 1997 کتاب «در زندگی سخت نگیرید» را منتشر نمود و بخش عمده‌ی شهرت و محبوبیت خود را وامدار همین اثر است. این کتاب روانشناسانه به مدت دو سال جزو پرفروش‌ترین آثار آمریکا و اروپا بود و رکوردی که در این زمینه داشت باعث شد در زمره‌ی پرفروش‌ترین آثار غیرداستانی در طول تاریخ قرار بگیرد.

در بخشی از کتاب صوتی نگران نباشید، پول درآورید می‌شنویم

کلید بیست‌وچهار: روی طرف صحبت خود تأثیری عالی بگذارید. حدس می‌زنم که این روش نقطه‌ی مقابل اصطلاح «پل‌های پشت سر خود را خراب نکنید» است. احساس دیگران درمورد شما می‌تواند عنصری مهم برای موفقیت باشد. در تمام موارد وقتی مردم احساس خوبی نسبت به شما دارند، این امر شما را از آن‌ها متمایز کرده و در هر کاری که انجام می‌دهید، مزیتی اخلاقی و بسیار شایسته به شما می‌دهد. این بدین معنی نیست که شما باید تظاهر به آنچه که نیستید کنید. فقط این که تشخیص می‌دهید حضور، رفتار، شأن و مهربانی شما تأثیری دائمی در ذهن آن‌هایی که با شما هستند، به جا می‌گذارد. روزی من نواری از کن بلانچارد شنیدم به‌نام طرفداران دیوانه‌وار. در آن اهمیت متمایز کردن خود را از طریق ایجاد مشتریانی که نه‌فقط به محصولات یا خدمات شما علاقه دارند، بلکه دیوانه‌وار جذب شما و آن محصولات و خدمات می‌شوند، توصیف می‌کند. این روش نسخه‌ی رابطه‌ی بین افراد برای ایجاد طرفداران دیوانه‌وار است. شما باید خواهان این باشید که وقتی افراد به فکر شما می‌افتند بخواهند با شما کار کنند، وقت بگذارنند و کمکتان کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
مقدمه‌ی مؤلف
27 دقیقه
بخش اول
29 دقیقه
بخش دوم
27 دقیقه
بخش سوم
21 دقیقه
بخش چهارم
27 دقیقه
بخش پنجم
25 دقیقه
بخش ششم
24 دقیقه
بخش هفتم
23 دقیقه
بخش هشتم
27 دقیقه
بخش نهم
26 دقیقه
بخش دهم
24 دقیقه
بخش یازدهم
26 دقیقه
بخش دوازدهم
26 دقیقه
بخش سیزدهم
24 دقیقه
بخش چهاردهم
23 دقیقه
بخش پانزدهم
28 دقیقه
بخش شانزدهم
22 دقیقه
بخش هفدهم
19 دقیقه
بخش هجدهم
19 دقیقه
بخش نوزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نگران نباشید، پول درآورید: 100 کلید ثروتمند شدن
نویسنده
مترجمسهیلا موسوی رضوی، زکیه موسوی رضوی
راویمهدی جمالی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۸۰۰۰۰ ۵۶,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نگران نباشید، پول درآورید

برای دریافت کتاب صوتی نگران نباشید، پول درآورید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.