معرفی و دانلود کتاب 100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات

عکس جلد کتاب 100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات
قیمت:
۴۵۰۰۰ 31500 تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات

سارا کوپر، کمدین و وبلاگ‌نویس مطرح اهل آمریکا، در کتاب 100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات، با بهره گرفتن از زبانی طنز و لحنی سرگرم‌کننده، شیوه‌های تأثیرگذاری بر دیگران در محیط‌های کاری را به شما آموزش داده است. شک نداشته باشید که با خواندن این اثر، ضمن رقم زدن اوقاتی مفرح برای خود، ظرف مدت زمانی کوتاه به سخنرانی مجرب و خبره بدل خواهید شد.

درباره کتاب 100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات

از قدیم‌الایام گفته‌اند (و چه خوب گفته‌اند!) که عقل آدم به چشم‌هایش است! معنای این گفته روشن است: آدمیزاد، هر اندازه هم که ادعای خردمند بودن داشته باشد، معمولاً در قضاوت‌هایش، بیش از ندای عقل، به فرمانِ دیده گوش می‌سپارد. به زبان ساده و خودمانی، ما معمولاً چنان تحت تأثیر رفتارِ ظاهری دیگران قرار می‌گیریم که از دقت به باطن آن‌ها غافل می‌شویم. نتیجه‌ی این خصلتِ فراگیر این است که اغلب، به سادگی فریب رفتار و گفتار دیگران را می‌خوریم و با مقاصد ایشان، حتی آنجا که این مقاصد در تضاد با منافع ما قرار دارند، هم‌راستا می‌شویم. تلاش سارا کوپر (Sarah Cooper) در کتاب 100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات (100 Tricks to Appear Smart in Meetings)، صرف این شده که از این ویژگی عام بشری، برای مجهز ساختن مخاطب خود به ترفندهایی بازیگوشانه بهره بگیرد؛ ترفندهایی که به یاری‌شان می‌توان از «جادوی تأثیرگذاری» بهره‌مند شد و افراد دیگر را، خصوصاً در محیط‌های کاری، با اهداف خویش هم‌سو نمود.

آنچه از کتاب پیش رو خواهید آموخت، 100 شگرد ساده و چه بسا مضحک است که در کمال شگفتی، در بسیاری از مهلکه‌های کاری و اداری به کمک شما خواهند آمد. 100 شگردی که جملگی، در راستای آموزش شیوه‌های اثرگذاری بر مخاطبین در طی جلسات اداری، ارائه شده‌اند.

لحن و زبان طنزی که سارا کوپر در نگارش کتاب 100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات به کار برده، سبب گشته که مطالعه‌ی این کتاب به تجربه‌ای سرگرم‌کننده و مفرح بدل شود. البته باید اضافه کرد که طنز، نه فقط در لحن و زبان این اثر، بلکه در تمام تاروپود کتاب، از جمله در توصیه‌های مطرح‌شده در آن، جلوه‌ای آشکار دارد. مثلاً یکی از توصیه‌های سارا کوپر را به عنوان نمونه در نظر بگیرید: او در بخشی از کتاب خود می‌گوید که بهتر است در تمام جلسات کاری‌ای که در آن حاضرید، قلم و کاغذی در دست داشته باشید و همواره خود را مشغول یادداشت‌برداری نشان دهید. چرا که با این کار، تصویر فردی متفکر و دقیق و دغدغه‌مند را از خود در معرض نمایش می‌گذارید! طنز نهفته در این پیشنهاد واضح و مبرهن است. اما نمی‌توان به صرف این طنازی، پیشنهاد کوپر را صرفاً نوعی شوخی تلقی کرد. چرا که مبنای پیشنهاد مذکور، این واقعیت مهم و شایان توجه است که تصویری که فرد از خود در جمعی خاص ارائه می‌دهد، اهمیتی غیرقابل انکار در تأثیرگذاری یا عدم تأثیرگذاری او بر افراد حاضر در آن جمع دارد.

کتاب 100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات توسط ناهید سپهرپور به زبان فارسی ترجمه شده و از سوی انتشارات بذر خرد در اختیار مخاطبینِ علاقه‌مند قرار گرفته است. بد نیست اشاره کنیم که نسخه‌ی صوتی این اثر نیز، در سایت و اپلیکیشن کتابراه موجود و قابل تهیه است.

نکوداشت‌های کتاب 100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات

- مطالعه‌ی کتاب 100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات، برای هر فردی که تجربه‌ی زندگی کارمندی داشته، بسیار مفرح و سرگرم‌کننده خواهد بود. (Dan Lyons)

- کتاب 100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات اثری توأمان سرگرم‌کننده و آگاهی‌بخش است که خواندن آن، به هر فردی که از حضور در اتاق کنفرانس می‌ترسد، قویاً توصیه می‌شود. سارا کوپر در این کتاب، با طعنه‌ها و کنایه‌های هوشمندانه‌ی خود، ما را تشویق می‌کند تا در محیط کار، رفتارهای به ظاهر مسخره اما به واقع مؤثری را از خود بروز دهیم که اغلب، از انجام آن‌ها پرهیز می‌کنیم. (Adam Grant)

- هنگام مطالعه‌ی این کتاب چنان به قهقهه افتادم که مجبور شدم جلسه‌ای را که در آن بودم، ترک کنم! (Jake Knapp)

- این کتاب خنده‌دار است؛ به این دلیل ساده که مثال‌هایش از شرایط واقعی برگرفته شده‌اند! (Amazon)

کتاب 100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات مناسب چه کسانی است؟

توصیه‌های سارا کوپر در کتاب 100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات، بیش از همه به کار افرادی می‌آید که به کارهای دفتری و اداری اشتغال دارند.

با سارا کوپر بیشتر آشنا شویم

سارا کوپر (متولد سال 1977) وبلاگ‌نویس، کمدین و سخنران مطرح آمریکایی - جامائیکایی است. عمده‌ی شهرت او در مقام نویسنده، ناشی از نگارش کتاب «100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات» است؛ اثری خواندنی و آموزنده که معرفی آن را در سطور پیشین مطالعه نمودید. درباره‌ی سارا کوپر، این نکته هم گفتنی است که در کارنامه‌ی حرفه‌ای وی، علاوه بر نگارش کتاب و ایراد سخنرانی، سابقه‌ی همکاری با پلتفرم مشهور یاهو و نشریات معتبری چون فوربس و واشنگتن‌پست نیز، دیده می‌شود.

در بخشی از کتاب 100 ترفند برای باهوش بهد نظر رسیدن درذ جلسات می‌خوانیم

ترفندهای قدرتمندی که استفاده از آن‌ها در جلسات، باعث ترفیع (یا اخراج) شما می‌شود:

احتمالاً تعداد انگشت‌شماری از شما تاکنون توانسته‌اید در جلسات باهوش ظاهر شوید و درنتیجه بارها و بارها ترفیع گرفته‌اید. این امر برای اغلب مدیران میانی که بیش از 15000 ساعت جلسه گذرانده‌اند صدق می کند؛ اما 15000 ساعت بعدی چطور؟ به این منظور لازم خواهد بود با برخی ترفندهای پیشرفته آشنا شوید.

داستان‌های الهام‌بخش زیر که اغلب مدیران مقتدر در سطح جهانی از آن‌ها برای برگزاری جلسات موفق ایده گرفته‌اند، می‌توانند حاوی نکات مفیدی برای موفقیت شما در جلسات باشند.

تماس کنفرانسی حین چتربازی:

در تابستان 2012 مدیر فن‌آوری مشهوری، حین پرواز با هلیکوپتر برفراز مرکز گردهمایی که جلسه‌ی مهم شرکت او در آن برگزار می‌شد، سخنرانی کرد. سپس با چتر از هلیکوپتر پرید، و تمام تماس‌های ویدئو کنفرانس دیگر را با تأسف در تاریخچه‌ی گوشی نگاه داشت.

جلسه‌ی ناهار، با این تفاوت که شما تنها کسی هستید که غذا برایتان سرو می‌شود:

یک مدیر مشخصأ سان فرانسیسکویی، هرگز جلسات را در دفتر برگزار نمی‌کند. در عوض، او تیمش را به خانه اش که مشرف به آب است دعوت می‌کند، و در اتاق غذاخوری بزرگ خود با آن‌ها ملاقات می‌کند. سرآشپز مخصوصش فقط برای او غذا سرو می‌کند، در حالی که بقیه گزارش‌های هفتگی خود را ارائه می‌دهند و گرسنه خانه‌اش را ترک می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

بخش نخست: آماده‌سازی صحنه
1. دفترچه‌ی راهنمای اتاق کنفرانس
2. جلسات عمومی
3. ترفندهای وایت‌برد
4. جلسه‌ی دونفره
5. برنامه‌ی هوش هیجانی
6. تماس‌های کنفرانسی
7. جهانی شوید
8. دفترچه‌ی راهنمای اتاق کنفرانس
بخش دوم: گفت‌وگوی اصلی
9. جلسات تیم
10. با تمام قوا وارد شوید
11. جلسات پیش‌بینی‌نشده
12. چه کار کنید تا جلسه‌ی شما کمتر شبیه جلسه باشد در عین حال که جلسه‌ای تمام‌عیار است
13. سخنرانی‌ها
14. برگه‌ی تقلب صحبت‌های جلسه
15. جلسات طوفان فکری
بخش سوم: گام‌های بعدی
16. دفترچه‌ی راهنمای اتاق کنفرانس
17. گردهمایی‌های شبکه‌ای
18. در خلال یک گردهمایی شبکه‌ای با دست‌هایتان چه کنید
19. تیم‌سازی برون‌سازمانی
20. جلسات مشهور تاریخ
21. ترفندهای قدرتمندی که استفاده از آن‌ها در جلسات، باعث ترفیع (یا اخراج) شما می‌شود
22. شام‌های تجاری
23. در ادامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات
نویسنده
مترجمناهید سپهرپور
ناشر چاپیانتشارات بذر خرد
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات176
زبانفارسی
شابک978-622-966352-3
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
۴۵۰۰۰ 31500 ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات

پروانه بختیارپور
۱۴۰۲/۲/۱۸
واقعا بعضی وقتها عاجزم در نظر دادن اینا ترفند بود یا حقه بازی؟ چقدر میشه با فریب و تحقیر دیگران جلو رفت؟
حمید نیکخواه
۱۴۰۲/۹/۲۱
کتابی که واقعا راهنمایی میکنه
پوریا اصغرزاده
۱۴۰۲/۵/۸
کتابی خوب با دیدگاه امروزی و پر مفهوم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب 100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات

برای دریافت کتاب 100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.