معرفی و دانلود کتاب صوتی 100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات

عکس جلد کتاب صوتی 100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات
قیمت:
۵۲۵۰۰ 36750 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات

سارا کوپر، نویسنده و کمدین مشهور آمریکایی، در کتاب صوتی 100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات، تکنیک‌های ارتباطیِ ساده، بامزه و در عین حال بسیار کاربردی‌ای را آموزش می‌دهد که می‌توانند به هر مخاطبی در حفظ تسلط در جلسات کاری و یا کنفرانس‌های پرجمعیت کمک کنند.

درباره کتاب صوتی 100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات:

اثری که پیش رو دارید محصول خلاقیت یک کمدین جوان به نام سارا کوپر (Sarah Cooper) است. او در این کتاب که عنوان 100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات (100 Tricks to Appear Smart in Meetings) را بر خود دارد، آمیزه‌ای بسیار جالب و شنیدنی از طنز، روانشناسی و علوم ارتباطی فراهم آورده است.

کتاب 100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات از یکصد بندِ غالباً کوتاه تشکیل یافته، که در سه فصل کلی با عناوینِ «آماده‌سازی صحنه»، «گفتگوی اصلی»، و «گام‌های بعدی» تقسیم شده‌اند. کوپر در هر یک از این بندها، یک ترفند کارآمد را به شما یاد می‌دهد که استفاده‌ی درست و به‌جا از آن می‌تواند در بسیاری از کنفرانس‌ها و جلسات کاری شما را از مهلکه نجات دهد.

مثلاً یکی از ترفندهایی که او یاد می‌دهد، این است: همیشه در جلسات خود قلم و کاغذی همراه داشته باشید! می‌پرسید چرا؟ چون این کار شما را فردی متعهد، فکور و همواره در حال برنامه‌ریزی نشان می‌دهد؛ حتی اگر واقعاً اینگونه نباشید!

و یا در ترفندی دیگر می‌شنوید که همواره باید برنامه‌های خود را با پروژه‌های موفق و پرسروصدا مقایسه کنید. مثلاً ایده‌تان درباره‌ی یک سطل زباله‌ی متحرک را بچسبانید به نبوغ استیو جابز در طراحی‌ آیفون! کی به کی است؟

در پایان باید این نکته را دوباره گوشزد کرد که اگرچه جنبه‌ی طنزآمیز کتاب 100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات بسیار پررنگ و بارز است، با این حال هدف از نوشته شدن آن صرفاً به خنده انداختن مخاطبین نبوده است؛ سارا کوپر به راستی قصد داشته تا از شما یک سخنران حرفه‌ای بسازد. این را که تا چه اندازه در این کار موفق بوده، خودتان پس از شنیدن کتاب خواهید فهمید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی 100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات:

- اثری هوشمندانه و سرشار از ظرافت. (Dan Lyons)
- کتابی کارآمد برای هر کسی که حداقل یک بار در زندگی‌اش توی اتاق کنفرانس گیر افتاده! (Adam Grant)
- این کتاب خنده‌دار است، به این دلیل ساده که مثال‌هایش واقعی‌اند! (amazon)

کتاب صوتی 100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات مناسب چه کسانی است؟

تمام افرادی که نیازمند یادگیری اصولی کارآمد در زمینه‌ی روابط عمومی‌ و یا مذاکرات کاری‌اند، می‌توانند خود را مخاطب این کتاب بدانند.

با سارا کوپر بیشتر آشنا شویم:

او در اصل یک کمدین است و در کنار آن، سخنران و وبلاگ‌نویس. عمده‌ی شهرت کوپر ناشی از نگارش کتاب 100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات است که معرفی آن را مطالعه نمودید. گفتنی‌ست که سارا کوپر سابقه‌ی کار در یاهو و نوشتن برای نشریاتی چون فوربس و واشنگتن‌پست را نیز در کارنامه دارد. او همچنین، صاحب وبلاگی با میلیون‌ها خواننده در سراسر جهان است.

در بخشی از کتاب صوتی 100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات می‌شنویم:

سخنرانی‌ها - چطور می‌توانید با سخنرانی مختصر و مفید، مخاطب خود را به بهترین شکل تحت تأثیر قرار دهید:

رمز هر سخنرانی موفق این است که در جمع همکاران، از خودتان یک احمق نسازید. برای برخی افراد این کار مستلزم تمرین و آمادگی بسیار زیادی است. کسانی که به دنبال شیوه‌های راحت‌تر هستند، می‌توانند دوازده ترفندی را که خواهید شنید دنبال کنند. این ترفندهای ظریف، دانش اندک شما را درباره موضوعی که باید در آن کارشناس باشید، به دقت پنهان می‌کنند.

چهل و نه - با یک حقیقت شوک‌آور شروع کنید:

سخنرانی خود را با موضوعی تأثیرگذار و به یادماندنی آغاز کنید. از قبیل داستانی شخصی که آن را از جایی اقتباس کرده‌اید، یا حقیقتی شوک‌آور که هیچ‌کس از حقیقی بودن آن اطمینان ندارد. این کار بلافاصله توجه هر کسی را به مدت یک یا دو دقیقه جلب خواهد کرد و سپس تا آخر سخنرانی در ذهن آنها خواهد ماند، به گونه‌ای که هر مطلب دیگری را که بگویید، نخواهند شنید!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
پشت جلد
7 دقیقه
سخنان آغازین
21 دقیقه
بخش یک: آماده‌سازی صحنه (قسمت اول)
21 دقیقه
بخش یک: آماده‌سازی صحنه (قسمت دوم)
24 دقیقه
بخش دو: گفتگوی اصلی (قسمت اول)
22 دقیقه
بخش دو: گفتگوی اصلی (قسمت دوم)
21 دقیقه
بخش سوم: گام‌های بعدی (قسمت اول)
21 دقیقه
بخش سوم: گام‌های بعدی (قسمت دوم)

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات
نویسنده
مترجمناهید سپهرپور
راوینسترن حسنی
ناشر چاپیانتشارات بذر خرد
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
۵۲۵۰۰ 36750 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی 100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات

عزیزی
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
این کتاب رو باید با دیدگاه طنز بخونیم. قطعا که توصیه‌هایی که میکنه واقعا در دنیای واقعی میگنجه... مثلا اکر میخواید باهوش بنظر برسید حتما نوت برداری کنید، حتما در انتهای جلسه حرف‌های رد و بدل شده رو مجدد تکرار کنید... حتما خلاصه وار مطالب رو روی بورد بنویسید. شاید بنظر توصیه هاش احمقانه بیاد، اما با اینکه کتاب طنزه ولی واقعیت داره مسائلی که میگه. کافیه به پیرامون خودتون نگاه کنید و ببینید چرا فکر میکنید یه نفر از جمع شما توی جلسه، آگاه تره، باهوش تره، تیزتره و..... درواقع این کتاب انگار مهندسی معکوس کرده. بنظرم کتاب جالبیه و میتونه ایده بده بهتون ممنون از کتابراه، مترجم و انتشارات
علی مهری
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
خیلی خوبه ولی باید بلد باشی ترفند‌ها رو کجا و در هر جایی چطور به کار ببندید تا موفق بشید... مثال‌ها رو انجام نباید بدید در هر جایی ولی باید مطلب رو ازشون استخراج کنید و در هر جایی مناسب اونجا کار انجام بدید.
سید مهدی مجمریان اصفهانی
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
افتضاح بود هم چیش
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات

برای دریافت کتاب صوتی 100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.