معرفی و دانلود کتاب 21 راز میلیونرهای خودساخته

عکس جلد کتاب 21 راز میلیونرهای خودساخته
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 21 راز میلیونرهای خودساخته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 21 راز میلیونرهای خودساخته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 21 راز میلیونرهای خودساخته

برایان تریسی در کتاب 21 راز میلیونرهای خودساخته، بهترین قوانین و اصولی که تا به حال در تاریخ بشری برای رسیدن به ثروت شخصی کشف شده است را با شما در میان می‌گذارد.

آنچه که قرار است در کتاب 21 راز میلیونرهای خودساخته (21Success Secret To self Made Millionaires) یاد بگیرید می‌تواند زندگی شما را متحول کند. این ایده‌ها، بینش‌ها و راهبردها جایگاه پرش به سوی موفقیت‌های مالی برای میلیون‌ها مرد و زن در هر دوره‌ای از زندگی بوده است. به کار گیری این اصول، ساده، مؤثر و تقریباً آسان است. هر یک از آن‌ها حاصل پژوهش‌های جامع و مصاحبه با میلیونر‌های خودساخته است. همه‌ی این ایده‌ها بارها و بارها آزمایش و امتحان شده، اگر شما نیز آن‌ها را در زندگی‌تان به کار ببندید، قطعاً جواب می‌گیرید.

برایان تریسی (Brian Tracy) بیش از 2 میلیون مرد و زن را در دوره‌هایش درباره‌ی فروش، مدیریت، موفقیت شخصی و پیشرفت مالی فارغ‌التحصیل کرده است. برنامه‌های ویدیویی و صوتی او به 20 زبان ترجمه شده و در 38 کشور جهان فروش رفته است. برایان نه تنها خود را از فقر به ثروت رساند بلکه به هزاران مرد و زن دیگر که با هیچ شروع کرده‌اند، نشان داده که چطور به استقلال مالی برسند.

بیش از 90% کلیه افراد موفق امروز، در آغاز فقیر یا تقریباً فقیر بوده‌اند. هر میلیونر خودساخته به طور متوسط 3/2 بار ورشکست یا تقریباً ورشکست شده است. اکثر افراد ثروتمند بارها با شکست مواجه شده‌اند تا اینکه نهایتاً از فرصت مناسب استفاده کرده‌اند و آن را به موفقیت مالی تبدیل نموده‌اند. و آنچه را که صدها، هزار و بلکه میلیون‌ها نفر توانسته‌اند انجام دهند، شما هم می‌توانید.

واقعیت این است که اغلب میلیونرهای خودساخته مردمی عادی هستند با تحصیلات، شغل، زندگی، خانه و اتومبیل متوسط، ولی آن‌ها دریافته‌اند که سایر افراد موفق چگونه عمل می‌کنند و سپس همان اعمال را بارها و بارها تکرار کرده‌اند تا اینکه به همان نتایج دست یافته‌اند. هیچ شانس یا معجزه‌ای در کار نیست. اگر شما دارای همان افکار و اعمال میلیونرهای خودساخته باشید، به زودی همان نتایج و منافع را به دست می‌آورید. اینگونه اصل علت و معلول در زندگی شما تأثیر می‌گذارد.

برای مدیر خودساخته شدن 21 رمز وجود دارد که انجام هر یک برای دست یابی به استقلال مالی ضروری است. به کار نگرفتن هر یک از این اصول به تنهایی می‌تواند تندرستی، خوشحالی و کامیابی‌ای که می‌توانستید داشته باشید را از بین ببرد. خبر خوب اینکه شما می‌توانید هر یک از این اصول را با تمرین و تکرار زیاد بیاموزید تا مانند نفس کشیدن برای‌تان طبیعی شود. همانطور که دوچرخه‌ سواری و رانندگی را یاد گرفتید، این رموز را نیز می‌توانید یاد بگیرید و در زندگی‌‌تان به کار ببرید. هیچ محدودیتی وجود ندارد به جز محدودیتی که خودتان، برای خود ایجاد می‌کنید. حالا، اجازه دهید شروع کنیم.

در بخشی از کتاب 21 راز میلیونرهای خودساخته می‌خوانیم:

تصویری از آینده‌ی بلند مدت خود خلق کنید. هر چه تصویرِ مربوط به تندرستی، خوشحالی و کامیابی شما واضح‌تر باشد، پیشرفت‌تان به سوی آن‌ها و حرکت آن‌ها به سوی شما سریع‌تر خواهد بود. هنگامی که تصویر ذهنیِ روشنی از وضعیت زندگی خود خلق می‌کنید، برای تبدیل آن به واقعیت، فردی مثبت‌تر، دارای انگیزه قوی‌تر و مصصم‌تر خواهید شد. به این ترتیب استعداد ذاتی خود را تحریک کرده و ایده‌های فراوانی از ذهن‌تان تراوش می‌کند تا به تحقق تصویر ذهنی‌تان کمک کنند.

فهرست مطالب کتاب

21 راز میلیونرهای خودساخته امروزه
مقدمه
1- رؤیاهای بزرگ در سر بپرورانید!
2- حس هدفمندی را در خود پرورش دهید.
3- خود را دارای شغل آزاد بدانید
4- کاری را که واقعاً دوست دارید انجام دهید
5- در کار خود همیشه بهترین باشید.
6- سخت‌تر و بیشتر کار کنید
7- خود را وقف یادگیری مادام‌العمر کنید
8- اول به خودتان حقوق بدهید
9- همه جزئیات کار خود را یاد بگیرید.
10- خودتان را وقف خدمت رساندن به مردم کنید.
11- کاملاً باخود و دیگران صادق باشید.
12- کارهای‌تان را اولویت‌بندی کنید و سپس با تمام قوا یکی یکی روی آن‌ها تمرکز کنید.
13- سریع‌العمل و قابل اعتماد باشید.
14- آمادگی بالا رفتن از قله‌های زندگی و حرفه‌تان راداشته باشید.
15- تمرین انضباط فردی در تمام امور است.
16- خلاقیت ذاتی خود را شکوفا کنید.
17- با افراد درست در ارتباط باشید.
18- از سلامت جسم‌تان به نحو احسنت مراقبت نمایید.
19- قاطع و عملگرا باشید.
20- به شکست فکر نکنید.
21- باید با سماجت و پایداری و اراده دو برابر به زندگی ادامه داد
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 21 راز میلیونرهای خودساخته
نویسنده
مترجمفریبا سبز چمنی
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات50
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 21 راز میلیونرهای خودساخته

Ehsan Gerivani
۱۳۹۷/۲/۱۰
کتابی بسیار عالی و کاربردی و انگیزه بخش که میتواند برای کسانی که نیاز به انگیزه‌ای برای کار و کارآفرینی دارند بسیار مفید باشد. این کتاب از جمله بهترین آثار برایان تریسی ست.
حسین
۱۴۰۲/۱۱/۵
خیلی خوب بود باید مطالعه کنید
اگر هر کدام از کار هارا انجام دهید موفق می‌شوید
بخونید بخونید ضرر کردید
كتاب كتاب
۱۳۹۸/۳/۱۱
کتاب مختصر و مفید
که اگر به گفته هاش عمل بشه میتونه مثمر ثمر واقع بشه
با تشکر از شما بزرگواران و کتابراه
nima bohluli
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
این کتاب خیلی جالب و خواندنی و کاربردی هست
محمد تمیمی
۱۴۰۰/۱۲/۴
از خوندن این کتاب لذت میبرم وحشتناک عالیه
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب 21 راز میلیونرهای خودساخته

برای دریافت کتاب 21 راز میلیونرهای خودساخته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.