معرفی و دانلود کتاب 35 قانون روحانی

عکس جلد کتاب 35 قانون روحانی
قیمت:
45000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 35 قانون روحانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 35 قانون روحانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 35 قانون روحانی

اثر نجات‌بخش دیگری از نویسنده‌ای که به او لقب «بانوی فرشته» داده‌اند! کتاب 35 قانون روحانی نوشته‌ی دایانا کوپر، به شما قواعد زندگی را می‌آموزد. او که از نویسندگان پرفروش به‌شمار می‌رود، در این کتاب راز رسیدن به خوشبختی و ساختن بهشت زمینی را فاش می‌کند.

درباره‌ی کتاب 35 قانون روحانی

همه‌ی پیامبران و آموزگاران معنوی، آموزه‌هایی را به بشر آموختند تا با عمل به آن‌ها، بتواند با آرامش و خوشبختی در کنار دیگران زندگی کند و به بهشت دست یابد. این قواعد با گذشت زمان، هرچه بیشتر از یادها رفتند و آنچه باقی ماند، روابطی برپایه‌ی حرص، آز و طمع بود. انسان‌ها برای رسیدن به خواسته‌های خود از هم می‌گذشتند و اعتنایی به یکدیگر نداشتند. با این وجود، چگونه می‌توان دوباره در مسیر رسیدن به خوشبختی قدم گذاشت؟

دایانا کوپر (Diana Cooper)، سخنران و نویسنده‌ی کتاب‌های خودشناسی و خودسازی، در اثر حاضر به دنبال رسیدن به جواب پرسش ماست. زندگی برای او معنا و مفهوم مشخصی دارد. او راه رسیدن به خوشبختی و آرامش را می‌شناسد و در همه حال تلاش می‌کند آن را به دیگران نشان دهد. کتاب 35 قانون روحانی (A Little Light on the Spiritual Laws) نیز، چکیده‌ی تفکرات و تجربیات اوست و به بهترین نحو به ما در رسیدن به این هدف دلپذیر یاری می‌رساند.

حضور در هر موقعیتی، نیاز به دانستن قوانین آن دارد؛ به عنوان مثال تصور کنید در حال بازی با دوستان خود هستید، در حالی که از قوانین آن آگاه نیستید یا به آن‌ها اهمیتی نمی‌دهید. در این وضعیت چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ بی‌شک آشوب و هرج‌ومرج بازی شما را دربرمی‌گیرد و تجربه‌ای ناخوشایند را برای شما رقم می‌زند. این نکته درمورد خود زندگی نیز صادق است. در زندگی قوانینی وجود دارد که ما از آن‌ها آگاه نیستیم و یا آن‌ها را به عمل درنمی‌آوریم؛ نتیجه‌ی آن نیز بی‌شک زندگی فاقد آرامش و خوشبختی خواهد بود.

کوپر در کتاب 35 قانون روحانی، قوانین حضور بر صحنه‌ی زندگی را به کمک تجارب خود در قالب 35 مورد خلاصه کرده است. او اثری جامع و مفید به وجود آورده که با مطالعه‌ی آن، بی‌شک تغییری در جهان و انقلابی در درونتان رخ می‌دهد. در صورت استفاده از قوانین روحانی، آگاهی و زندگی حقیقی به زندگی شما راه می‌یابد. همین آگاهی حقیقی نیز راه یگانگی شما با جهان هستی و خالق آن است.

با یکدیگر همکاری کنید، خواسته‌ها و امیال خود را دور بریزید و به بهشتی زمینی دست پیدا کنید.

کتاب 35 قانون روحانی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای تمام کسانی که می‌خواهند خود را بهتر بشناسند و زندگی خود را تغییر دهند، مناسب خواهد بود.

با دایانا کوپر بیشتر آشنا شویم

او نویسنده‌ی 19 عنوان کتاب در زمینه‌ی زندگی معنوی و خودشناسی است. آغاز راه او هنگامی بود که در شرایط نامساعد زندگی، توانست یک فرشته را به چشم ببیند؛ همین موضوع نیز باعث شد زندگی او در مسیری جدید قرار گیرد و از آن پس به زندگی روحانی و خودشناسی علاقه‌مند شود. از آثار معروف او می‌توان به «الهام فرشتگان» و «زمانی برای دگرگونی» اشاره کرد.

جملات برگزیده‌ی کتاب 35 قانون روحانی

- کائنات خودش را دوباره تنظیم مى‌کند تا براى شما آن چیزى را بیاورد که باورش دارید.
- محبت، همدردى، لطف، عشق بى‌قید و شرط و عفو و بخشش، صفاتى الهى هستند که سبب جلب مرحمت الهى مى‌شوند.
- هرگز سعى نکنید کسى را تغییر دهید چون آنها انعکاسى از شما هستند. پس به درونتان نگاه کنید و خودتان را تغییر دهید.
- تا به این لحظه، ما بر روى این کره‌ى خاکى، انتخاب کرده‌ایم که قحطى، بیمارى و جنگ را ایجاد کنیم. مى‌توانیم این وضعیت را با بخشش و طلب مرحمت تغییر دهیم.
- دست از مقاومت بکشید. معلوم کنید که در زندگى‌تان چه مى‌خواهید و شروع به ارسال انرژى‌هاى جاذب، مهیّج و شوق‌برانگیز کنید تا مثبت‌ها را به سوى خود بکشید.

در بخشی از کتاب 35 قانون روحانی می‌خوانیم

وقتى پدر و مادر به فرزندانشان وابسته مى‌شوند، رهایى ایشان براى رسیدن به بلوغ ذهنى بسیار سخت مى‌شود. به همین سیاق، چه‌بسا فرزند چنان به پدر و مادرش وابسته شود که شکل‌گیرى رابطه‌اى بالغانه با همسرش در آینده برایش بسیار دشوار شود.

اتصال و وابستگى، یعنى عشق شرطى. استاد طریقت، بدون قید و شرط عشق مى‌ورزد. این نوع عشق، بند و ریسمانى ایجاد نمى‌کند. او مى‌گذارد کسانى که دوستشان دارد آزاد باشند و خودشان باشند. اگر کسى که او دوستش دارد او را ترک کند یا بمیرد، او سوگوارى مى‌کند ولى درهم نمى‌شکند، بلکه برقرار مى‌ماند.

اگر براى دوست داشتن کسى، به این نیاز دارید که او به‌گونه‌اى خاص رفتار کند، این دیگر عشق نیست؛ وابستگى است. بندها و پیوندهاى وابستگى را مى‌توان به شیوه‌هاى مختلف برداشت. عشق این بندها را از هم مى‌گسلد و انسان را آزاد مى‌کند. شما نیز خود را آزاد کنید. وقتى توقع داریم امیدها و انتظاراتمان را دیگران برآورده کنند، باید بدانیم آنها از راه و الگوى رفتارى خودشان تبعیت مى‌کنند. وقتى آنها را همان‌گونه که هستند مى‌پذیریم، آنان نیز جلال و عظمت درونى‌شان را بر ما آشکار مى‌کنند. این یعنى عشق. یعنى عفو و بخشش. ریسمان‌ها را براى ابد از هم باز مى‌کند.

ما در حال نزدیک شدن به پایان عصرى هستیم که انتظار مى‌رود با اتمام آن، آگاهى برتر جدیدى بر این سیاره مستولى شود. این یعنى هم‌اینک تمامى ریسمان‌هایى را که در تمام ادوار زندگى‌مان (در گذشته و حال) جمع کرده‌ایم بر دست و پاى خود داریم. روح ما اکنون آرزو مى‌کند با تمامى این وابستگى‌ها مواجه شود و تمامى درس‌ها و مسائل حل‌نشده‌مان را سر و سامان دهد تا آزاد شویم و بتوانیم پیش برویم. وقتى کسى را عفو مى‌کنید و اجازه مى‌دهید هر چه که در گذشته رخ داده تماما به تاریخ بپیوندد، شما او را و خودتان را آزاد مى‌کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
قوانین اولیه‌ى زندگى
1: همان‌گونه که در آسمان است، بر زمین نیز
2: همان‌گونه که در درون است، در برون نیز
3: قانون درخواست
4: قانون جاذبه
5: قانون مقاومت
6: قانون انعکاس
7: قانون فرافکنى
8: قانون اتصال
قوانین رقم زدن
9: قانون توجه
10: قانون جریان
11: قانون فراوانى
12: قانون شفافیت
13: قانون نیت
14: قانون کامیابى
15: قانون تجلى
16: قانون موفقیت
قوانین آگاهى متعالى
17: قانون تعادل و تقارن
18: قانون کارما
19: قانون مسؤولیت
20: قانون تشخیص
21: قانون تأکید
22: قانون دعا
23: قانون مراقبه
24: قانون چالش
قوانین بسامد بالا
25: قانون بسامد یا ارتعاش
26: قانون معجزات
27: قانون شفا
28: قانون تطهیر
29: قانون دیدگاه
30: قانون شکرگزارى
31: قانون برکات
32: قانون فرمان
33: قانون ایمان
34: قانون مرحمت
35: قانون یگانگى

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 35 قانون روحانی
نویسنده
مترجمنگار مختاری
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات264
زبانفارسی
شابک978-600-5138-23-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
45000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 35 قانون روحانی

Shirali
۱۴۰۲/۱۱/۸
با سلام، خانم دایانا کوپر بسیار نویسنده حاذقی هستن در زمینه معنویت و قانون جذب و فرشتگان. کتاب‌های ایشان از جمله زمانی برای دگرگونی، فرشتگان، الهام از فرشتگان و 35 قانون روحانی بسیار پر محتوا هستند، و شما را در زمینه‌های معنوی کمک می کنند، به شما توصیه می کنم این چندین کتاب را مطالعه کنید، و یا اگر فرصت کافی برای مطالعه ندارید، از کتاب‌های صوتی این عزیز استفاده کنید با تشکر.
مجتبی محمدی
۱۴۰۲/۵/۱۶
من اینقدر این کتاب دوست داشتم هم صوتی و هم متن با هم دارم دنبال میکنم پیشنهاد میکنم
بهاره ربیعی
۱۴۰۲/۳/۹
به نظرم کتاب‌ خیلی خوبی بود من که خیلی دوست داشتم. مطمئنن دوباره میخونمش. مرسی از کتابراه
محمدرضا فهیمی
۱۴۰۱/۱۲/۲۴
بسیار زیبا، پاسخ‌های سوال‌ها و مشکلات شما را از لحاظ معنوی و با کمک از فرشتگان می‌دهد.
pare abase
۱۴۰۲/۹/۲۳
کتاب عالی هست، راهنمایی کامل، خلاصه و کلمات کلیدی برای مسیر زندگی
مریم مرادی
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
مطالب این کتاب واقعا گاهی اوقات امید را بهم برمیگردوند
علی علیزاده
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
به به عالی فوق العاده و زیبا و جذاب و خواندنی
زهرا جون
۱۴۰۲/۳/۱۶
کتاب خوبیه ولی اگه مثال داشت ملموس تر بود
ماری ام
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
این کتاب فوق العاده زیبا هست... ممنون از کتابراه 🙏
عارف سالاریان
۱۴۰۲/۴/۱۱
کتاب بینظیری هستش در زمینه‌ی معنویت
aliemami123
۱۴۰۲/۹/۱۰
بسیار عالی و جامع
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب 35 قانون روحانی

برای دریافت کتاب 35 قانون روحانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.