معرفی و دانلود کتاب صوتی زمانی برای دگرگونی: چگونه خواسته‌های روح‌تان را بیدار سازید و به توانمندی برسید

عکس جلد کتاب صوتی زمانی برای دگرگونی: چگونه خواسته‌های روح‌تان را بیدار سازید و به توانمندی برسید
قیمت:
۶۲,۴۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زمانی برای دگرگونی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زمانی برای دگرگونی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زمانی برای دگرگونی: چگونه خواسته‌های روح‌تان را بیدار سازید و به توانمندی برسید

دایانا کوپر در این اثر الهام‌بخش به شما نشان می‌دهد که می‌توانید یک‌تنه زندگی خود را متحول کنید. می‌پرسید چگونه؟ دایانا در کتاب صوتی زمانی برای دگرگونی به این سؤال شما پاسخی می‌دهد که انتظارش را ندارید: با چیزی که در وجودتان نهادینه شده است؛ حتی اگر تا الان از آن غافل بوده باشید.

درباره‌ی کتاب صوتی زمانی برای دگرگونی

همه‌ی ما توانایی تغییر زندگی خود را داریم. اما بهترین تغییرها کدامند و با در نظر داشتن این هدف باید چه مسیری را پیش گرفت؟ شاهراه چیست و بی‌راهه کدام است؟ دایانا کوپر (Diana Cooper) ‌ در کتاب صوتی زمانی برای دگرگونی (A Time For Transformation) به ما نشان می‌دهد که چگونه روح خود را به‌گونه‌ای هدفمند بیدار کنیم. او مرحله به مرحله ما را هدایت می‌کند تا از طریق فرآیندهای مورد نیاز برای تغییر طرز تفکر و زندگی خود بتوانیم واقعیتی بهتر برای خود و دیگران در زندگی رقم بزنیم. دایانا با استفاده از مثال‌هایی از زندگی شخصی و کارش با مشتریان و تجربیاتی که در کارگاه‌های مختلف به دست آورده است، به سراغ بسیاری از زمینه‌های کلیدی می‌رود و آن‌ها را واکاوی می‌کند. مسائلی از جمله رفاه، فراوانی، موفقیت، مشاغل، حل تعارض، درمان آسیب‌ها، زندگی‌های گذشته، روابط و...

حال سؤال این است که برای بیدار کردن روح خود به چه چیزی نیاز داریم؟ دایانا کوپر برای پاسخ به این سؤال دست روی چیزی می‌گذارد که بلااستثناء در وجود همه‌ی ما وجود دارد: ضمیر ناخودآگاه. او معتقد است ضمیر ناخودآگاه تأثیر به‌سزایی در سرشت و سرنوشت ما دارد. پس اگر می‌خواهیم در سرشت، منش و سرنوشت خود تغییری بنیادین ایجاد کنیم، می‌توانیم از ضمیر ناخودآگاهمان کمک بگیریم. می‌پرسید چگونه؟ کافی است به شنیدن این کتاب صوتی بپردازید.

کتاب صوتی زمانی برای دگرگونی برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن این اثر را به علاقه‌مندان کتاب‌های متحول‌کننده در حوزه‌ی زندگی معنوی و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

با دایانا کوپر بیشتر آشنا شویم

او نویسنده‌ی 19 عنوان کتاب در زمینه‌ی زندگی معنوی و خودشناسی است. آغاز راه او هنگامی بود که در شرایط نامساعد زندگی، توانست یک فرشته را به چشم ببیند؛ همین موضوع نیز باعث شد زندگی او در مسیری جدید قرار گیرد و از آن پس به زندگی روحانی و خودشناسی علاقه‌مند شود. از آثار معروف او می‌توان به «الهام فرشتگان» و «زمانی برای دگرگونی» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی زمانی برای دگرگونی می‌شنویم

آیا می‌توانید پدری را تجسم کنید که از پسرش می‌خواهد وقتی بزرگ شد به مردی فقیر یا شکست‌خورده تبدیل شود؟ آیا می‌توانید ثروتمندترین، بخشنده‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین پدر کائنات را پیش خود تجسم کنید که از فرزند خود می‌خواهد در زندگی اصلاً خوشحال و کامیاب نباشد؟

به عنوان یک مادر معمولی که عاشق فرزندانش هست، همیشه بهترین را برای آن‌ها می‌خواهم. این باعث خوشحالی و مایه دلخوشی من است که چنین خواسته‌ای برای آن‌ها داشته باشم چون عاشقشان هستم. وقتی هدیه‌ای به آن‌ها می‌دادم و از آن هدیه خوششان نمی‌آمد، به شدت دلخور می‌شدم. دلم می‌خواست بدانند که خیلی دوستشان دارم، چون آن‌ها فرزندان من هستند. می‌دانم آن‌ها فقط همان کاری را می‌کنند که دلشان می‌خواهد چون تنها با این روش است که درس‌های زندگی را می‌آموزند.

با این وجود، بیشتر اوقات به گونه‌ای رفتار می‌کنیم که لیاقت موهبت‌های خالق هستی را نداریم. طوری رفتار می‌کنیم که از او انتظار داشته باشیم تا تنگ نظر باشد. دیگران را فریب می‌دهیم و دروغ می‌گوییم و دزدی می‌کنیم، به جای اینکه از او بخواهیم بخشنده باشد. همیشه التماسش را می‌کنیم ولی انتظار نداریم چیزی به ما ببخشد و البته همان چیزی را که می‌خواهیم دریافت می‌کنیم - یعنی هیچ چیز؟

باور داشتن اینکه لیاقت چیزی را نداریم، بزرگ‌ترین مانع در برابر رسیدن به موفقیت است. هرچیزی که ناآگاهانه باور داریم، آن را به دست خواهیم آورد. بنابراین، اگر باور داشته باشیم که لیاقت رسیدن به موفقیت را داریم، حتماً موفق خواهیم شد. اگر باور داشته باشیم که به رفاه و آسایش دست می‌یابیم، راه‌های دستیابی به ثروت به رویمان گشوده می‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
یک: ذات یک پلنگ وحشى هیچ‌وقت عوض نمى‌شود
15 دقیقه
دو: هاله طلایى
18 دقیقه
سه: پیش به‌سوى موفقیت و کامیابى
20 دقیقه
چهار: نعمت و فراوانى
18 دقیقه
پنج: موفقیت
25 دقیقه
شش: قدرت جملات تأکیدى مثبت
9 دقیقه
هفت: تغییر آموزه‌هاى ناخودآگاه
18 دقیقه
هشت: انتخاب تخصص کارى
21 دقیقه
نه: توجه کردن به درس عبرت‌ها در طول زندگى
9 دقیقه
ده: برطرف کردن بحران‌هاى درونى
18 دقیقه
یازده: شفاى زخم‌ها
21 دقیقه
دوازده: قربانى و ناجى
12 دقیقه
سیزده: سایه‌هاى شخصیتى ما
7 دقیقه
چهارده: اعضاى بدن ما، همه‌چیز یادشان مى‌ماند
4 دقیقه
پانزده: بیایید قدرتمان را به نمایش بگذاریم
10 دقیقه
شانزده: وسواس‌هاى فکرى
8 دقیقه
هفده: بیایید نمایشنامه خود را بنویسیم
13 دقیقه
هجده: روابط
14 دقیقه
نوزده: حالات هیجانى
16 دقیقه
بیست: گوش جان براى شنیدن باز است
19 دقیقه
بیست‌ویک: آستانه مرگ
11 دقیقه
بیست‌ودو: زمان انتقال

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زمانی برای دگرگونی: چگونه خواسته‌های روح‌تان را بیدار سازید و به توانمندی برسید
نویسنده
مترجممرجان توکلی، سجاد رضاوندی جمالوئی
راویسپیده سلیمیان
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زمانی برای دگرگونی

نسرین میرزاییفر
۱۴۰۲/۱/۲۶
سلام و خسته نباشید به شما عزیزان
دوستان خیلی کتاب خوب و بینطیریه چقد این نویسنده همه کتابهاش فوق العاده است. کتاب درمورد شناخت درونمون واینکه رفتارایی که گاها عادت کردیم یا بدخلقیهای تکراری که بروزمیدیم ازخاطراتی در گذشته وزمان کودکی وحتی قبل ازبه دنیا آمدنمون (که این خیلی جالب بود برای خودم) و و
جوری بررسی میکنه حلش میکنه که مشتاقانه دوس داری بشنوی انجامش بدی نه مثله خیلی کتابهای روانشناسی دیگه که انقد کسل کننده وگیج کننده و تکراریه نصفه میخونی میزاریش کنار
بعد در مورد هاله‌ها رنگها و اتفاقات تکرارییو پشت سر هم مثله خراب شدن لوله آب و خراب شدن ماشینمون و غیره‌ای که برامون پیش میاد در واقع نشانه‌هایی ست که میخواد چیزی رو که در درونت سرکوب شده و هواست نیست رو متوجه بشی...
کلا جالبه و شنیدنی و آموزنده برای زندگی
R Jafari
۱۴۰۱/۸/۹
دنبال کتاب صوتی دیگری از خانم دایانا کوپر بودم و بخاطر این کتاب از کتابراه متشکرم و اما اجرای گوینده واقعا بد بود، لطفاً در انتخاب گوینده برای کتاب صوتی عنایت لازم رو داشته باشید. بسیار ممنونم
هدیه 🪴
۱۴۰۲/۴/۱۵
جزو بهترین کتاب‌هایی بود که گوش کردم 😍😍😍
و جزو کتاب‌هایی هست که به نظر من باید چندین مرتبه گوش کرد، عالی بود و متشکرم
💜🍃زهرایزدانی🍃💜
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
🌸🍃فوق العاده س از هر نظرکامل 🍀تنها گوش دادن بهش؛ هم شفا هست🎀
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زمانی برای دگرگونی

برای دریافت کتاب صوتی زمانی برای دگرگونی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.