معرفی و دانلود کتاب زمانی برای دگرگونی

عکس جلد کتاب زمانی برای دگرگونی
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زمانی برای دگرگونی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زمانی برای دگرگونی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زمانی برای دگرگونی

دایانا کوپر، نویسنده‌ی صاحب‌نام حوزه‌ی خودسازی،‌ در کتاب زمانی برای دگرگونی به ما نشان می‌دهد چگونه با اصلاح ضمیر خودآگاه می‌توان مسیر زندگی را تغییر داد. او معتقد است که باید به روح آگاهی بخشید تا از این طریق، خواسته‌ها و اهداف محقق شوند. این کتاب، راهنمایی است برای کسانی که قصد دارند تغییرات مثبتی در زندگی خود ایجاد کنند و با کسب دانش لازم زمام امور را به‌دست بگیرند.

درباره‌ی کتاب زمانی برای دگرگونی

شمار افرادی که نمی‌دانند چگونه می‌توانند زندگی خود را در مسیر دلخواه قرار دهند، کم نیست. ازاین‌رو دایانا کوپر (Diana Cooper)، با نگارش کتاب زمانی برای دگرگونی (A Time For Transformation)، به کمک این افراد آمده است. او در این کتاب توضیح می‌دهد که با اعمال تغییراتی در ضمیر خودآگاه، می‌توان شخصیت خود را متحول کرد.

افکار، احساسات و رفتارهای متفاوت می‌توانند زندگی متفاوتی را رقم بزنند. درنتیجه، اگر تاکنون از وضع زندگی خود راضی نبوده‌اید، هیچ جای نگرانی نیست. تمام افراد امکان تغییر و رشد دارند و صرفاً از وجود چنین امکانی بی‌خبرند. نویسنده‌ی کتاب قصد دارد تا این دسته از افراد را از خواب غفلت بیدار کند و برای رسیدن به آینده‌ای درخشان راهنمای آن‌ها باشد. البتّه باید توجه داشت که حرکت در مسیر رشد شخصیتی، نیازمند تلاش فردی است. بااین‌حال، این کتاب زمینه‌ای را فراهم کرده تا افراد را به فکر بیندازد و به تغییر تشویق کند. درنهایت، خواننده‌ی کتاب یاد می‌گیرد که چگونه به خواسته‌های قلبی و حقیقی خود گوش دهد و بدون هیچ‌گونه آزار روحی به آن‌ها دست پیدا کند؛ بنابراین دیگر جایی برای نارضایتی باقی نمی‌ماند. چراکه تغییر، ممکن است و شما از همین لحظه می‌توانید برای این تحول عظیم، قدم بردارید.

دستاورد مطالعه‌ی کتاب زمانی برای دگرگونی، کسب بینشی عمیق‌تر نسبت‌به زندگی و تغییراتی مثبت در شیوه‌ی تفکر افراد است. هدف نویسنده از نگارش این کتاب، بیداری مردم و هدایت آن‌ها به‌سمت اهداف‌شان است. او معتقد است که بیشتر مردم هیچ‌گونه اطلاعی از سازوکار ضمیر خودآگاه ندارند و نمی‌دانند که می‌توانند با اصلاح آن، زندگی بهتری را تجربه کنند.

تمام مراحل خودآگاهی در این کتاب، آموزش داده شده است. دایانا کوپر از نقطه‌ی صفر آغاز کرده و حرکت در مسیر موفقیت را تا پایان کتاب پیش برده. او برای سهولت درک مباحث کتاب، از مثال‌هایی بهره گرفته که عمدتاً از تجربیات شخصی خودش نشأت می‌گیرند و با اشتراک‌گذاری آن‌ها سعی داشته مسیر را برای سایر افراد هموار کند. او توضیح می‌دهد که هیچ‌وقت برای بیدار شدن از خواب غفلت دیر نیست و هرکسی در هر سن و موقعیتی می‌تواند شرایط را تغییر دهد و به رضایت‌مندی نزدیک‌تر شود.

باید توجه داشت که لازمه‌ی داشتن زندگی مطلوب ورود نور به درون ما است. در چنین دنیایی، فرصت‌های زیادی برای ورود به روشنایی حقیقی وجود دارد. کتاب زمانی برای دگرگونی یکی از منابع باارزش در این زمینه است. این کتاب به خوانندگان می‌آموزد که چگونه حقایق زندگی را کشف کنند و توضیح می‌دهد که ما مجبور نیستیم شرایط دردناک زندگی را تحمل کنیم، فقط کافی است که خواستار خوشبختی باشیم و با قدم‌هایی کوچک آغاز کنیم. واقعیت این است هر کاری که انجام می‌دهیم درنهایت به خودمان بازمی‌گردد. این فرآیند ممکن است زمان زیادی را به‌خود اختصاص دهد، اما بدون شک اتفاق می‌افتد. در نتیجه بهترین راه این است که با کسب آگاهی، دست به انجام کارهایی بزنیم که نتیجه‌ی درخشانی به‌همراه دارند.

کتاب زمانی برای دگرگونی با ترجمه‌ی سحر نوشادمطهر توسط انتشارات السانا منتشر شده است.

کتاب زمانی برای دگرگونی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب راهنمای فوق‌العاده‌ای است برای کسانی که خواهان زندگی بهتری هستند و آمادگی این را دارند که در راستای تحولات مثبت، بر ترس‌های خود غلبه کنند.

با دایانا کوپر بیشتر آشنا شویم

دایانا کوپر نویسنده، درمان‌گر، سخنران و معلم آمریکایی متولد سال 1940 است. از او -به‌خاطر تجربیات فوق‌العاده‌ای که پشت‌سر گذاشته و با توجه به مضمون کتاب‌هایش- به‌عنوان «بانوی فرشته» یاد می‌شود. تاکنون بیش از سی جلد کتاب از این نویسنده منتشر شده که به 28 زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده‌اند. کتاب «35 قانون روحانی» و «الهام فرشتگان» نمونه‌هایی از بهترین آثار دایانا کوپر هستند.

او نوشتن را در دوران بحرانی زندگی خود آغاز کرد و در نگارش آثارش تأثیر بسیاری از تجربیات و زندگی شخصی خود گرفته است. ویژگی منحصربه‌فرد نوشته‌های او، حال‌وهوای روحانی و متافیزیکی حاکم بر کتاب است. گفتنی‌ست او به‌تازگی نوشتن برای کودکان را نیز آغاز کرده.

جملات برگزیده‌ی کتاب زمانی برای دگرگونی

  • هیچ‌چیز به اندازه ترس، ترسناک نیست.
  • کیفیت زندگی بسیاری از ما توسط کارمای ما مشخص می‌شود.
  • ما معمولاً جذب کارهایی می‌شویم که بتوانیم با ترس‌هایمان روبه‌رو شویم.
  • هر کس و هر چیزی با این هدف در قلمروی زندگی ما ورود می‌کند که پیامی برایمان بدهد و معنایی در زندگی‌مان ایجاد کند.

در بخشی از کتاب زمانی برای دگرگونی می‌خوانیم

اینکه بخواهیم بفهمیم تا چه اندازه استحقاق رسیدن به باورهایمان را داریم، به‌راحتی آزمودنی است. برای این کار لیستی از خواسته‌های مادی و غیرمادی خود تهیه کنید، مثل کسب موفقیت، یا خرید خانه یا اتومبیل نو، یا شروع کسب‌وکار جدید. سپس از دوستانتان بخواهید به چشمان شما خیره شوند و بگویند که شایستگی رسیدن به خواسته‌هایتان را دارید. به انعکاس اندام‌های بدن‌تان و از همه مهم‌تر چشمان‌تان توجه کنید. اگر بی‌اعتنا به آن‌ها گذشتید، پس ناخودآگاه متوجه می‌شوید که خود را شایسته رسیدن به خواسته‌هایتان نمی‌دانید.

سپس زمان آن می‌رسد تا به خودتان اثبات کنید که شایستگی رسیدن به خواسته‌هایتان را دارید.

ممکن است یک پدر دانا و آینده‌نگر آگاه باشد که اگر ثروتش را به راحتی در اختیار فرزندانش قرار دهد، یا آن‌ها تنبل به بار می‌آیند یا انگیزه خود را برای بهره‌مندی از توانایی‌هایشان را از دست می‌دهند. بنابراین منتظر می‌ماند تا زمان آمادگی فرزندانش فرا برسد. چون وقتی روح ما نیاز به توانمندی را در خود احساس می‌کند، آنگاه آن را در وجودمان جاری می‌سازد. گاهی اوقات، فقر بیشترین خدمت را به ما می‌کند چون تشویق می‌شویم که نهایت تلاشمان را به‌کار بگیریم.

می‌دانم که اگر بعد از طلاق نیاز مالی نداشتم ممکن بود رغبتی به درمانگرشدن نشان نمی‌دادم. ازآنجاکه مجبور بودم هزینه‌های زندگی‌ام را تأمین کنم، باید خودم را باور می‌کردم تا می‌توانستم کار آموزش را شروع کنم، ترغیب می‌شدم و اعتمادبه‌نفس خودم را افزایش می‌دادم. یکی از همسایه‌هایم همزمان با من از همسرش جدا شده بود. تقریباً شرایط یکسانی داشتیم، به استثنای اینکه او شرایط مالی بهتری داشت و حضانت فرزندان به عهده او بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زمانی برای دگرگونی
نویسنده
مترجمسحر نوشادمطهر
ناشر چاپیانتشارات السانا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات144
زبانفارسی
شابک978-622-7584-30-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زمانی برای دگرگونی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب زمانی برای دگرگونی

برای دریافت کتاب زمانی برای دگرگونی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.