معرفی و دانلود کتاب 90 روز اول در بازاریابی شبکه‌ای: چه در حال شروع یا شروع مجدد کسب‌ و کارتان هستید

عکس جلد کتاب 90 روز اول در بازاریابی شبکه‌ای: چه در حال شروع یا شروع مجدد کسب‌ و کارتان هستید
قیمت:
۴۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 90 روز اول در بازاریابی شبکه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 90 روز اول در بازاریابی شبکه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 90 روز اول در بازاریابی شبکه‌ای: چه در حال شروع یا شروع مجدد کسب‌ و کارتان هستید

کتاب 90 روز اول در بازاریابی شبکه‌ای نوشته‌ی آنجل اولورا، مفهوم نتورک مارکتینگ را توضیح می‌دهد و به خواننده می‌گوید که چطور باید قدم‌های ابتدایی را درست بردارد تا بتواند موفق باشد. این راهنما ضمن تأکید بر اهمیت سه ماه اول این مدل کسب‌وکار، نشان می‌دهد که در این دوره باید چه اهدافی داشت، چه تفکراتی را پیش گرفت، چگونه تبلیغات کرد و از چه طریق‌هایی عضوگیری نمود تا بتوان خیلی سریع به سودی کلان رسید.

درباره‌ی کتاب 90 روز اول در بازاریابی شبکه‌ای

در دهه‌های گذشته، بازاریابی همیشه یکی از ارکان موفقیت سازمان‌ها و کسب‌وکارها بوده. مارکتینگ بر اساس ایده‌ای رادیکال و تهاجمی شکل گرفت؛ اینکه دیگر نباید منتظر بود تا مشتری ما را پیدا کند، بلکه ما به‌عنوان صاحب تجارت باید او را بیابیم و به سمت خودمان بکشانیم. بازاریابی در این سال‌ها به‌شدت توسعه پیدا کرده و به انواع مختلفی تقسیم شده. یکی از معروف‌ترین و موفق‌ترین انواع آن، بازاریابی شبکه‌ای است. نتورک مارکتینگ نوعی مدل کسب‌وکار‌ است که در آن هر فروشنده یا بازاریاب علاوه بر فروش محصولات سازمان، باید بازاریاب‌های دیگری را هم جذب نماید و به افراد مجموعه‌ی خود اضافه کند. به این شکل نوعی ساختار هرمی شکل می‌گیرد که در آن، هر بازاریاب علاوه بر کمیسیون فروش خود، درصدی از فروش بازاریاب‌های زیرمجموعه‌اش را هم به دست می‌آورد.

طبیعتاً هر چه تعداد فروشندگان زیرمجموعه بیشتر شود، سود فرد هم افزایش خواهد یافت. این الگو در خیلی از سازمان‌های تجاری دنیا پیاده می‌شود و برآورد می‌شود گردش مالی آن سالانه صدها میلیارد دلار است. اما اجرای این مدل مارکتینگ نیاز به مهارت خاصی دارد و باید با دقت انجام گیرد. کتاب 90 روز اول در بازاریابی شبکه‌ای (Your First 90 Days in Network Marketing) نوشته‌ی آنجل اولورا (Angel Olvera) ضمن معرفی این شیوه‌ی کسب‌وکار، نشان می‌دهد که چرا روزهای ابتدایی آن بسیار حیاتی هستند. این کتاب قدم‌به‌قدم به مخاطب کمک می‌کند تا در سه ماه طلایی ابتدایی بهترین تصمیمات را بگیرد و در زمانی کوتاه به سود برسد.

ایده و محرک اصلی بازاریابی شبکه‌ای این است که هر فروشنده باید فروشندگان دیگری را هم با خود بیاورد. این افراد درواقع زیرمجموعه‌ی خود او محسوب می‌شوند و او سرشاخه‌ی آن‌هاست. او همین‌طور باید افراد مجموعه‌اش را مجاب کند تا آن‌ها هم آدم‌های جدیدی جذب کنند. به این شکل درآمد سرشاخه به‌صورت تصاعدی بالاتر خواهد رفت، به‌نحوی‌که از جایی به بعد عملاً بدون هیچ فعالیت خاصی و فقط از درصد فروش زیرمجموعه‌اش، به سودی کلان و باورنکردنی خواهد رسید. این انگیزه‌ای است که باعث می‌شود تا تمام بازاریاب‌های سازمان تلاش کنند فروشنده‌ی جدید بگیرند. این شیوه خیلی ساده به نظر می‌رسد ولی بااین‌وجود ما با انبوه فروشندگانی مواجهیم که در آن شکست خورده‌اند و مجبور شده‌اند کارشان را ترک کنند. دلیل این اتفاق چیست؟

معرفی و دانلود کتاب 90 روز اول در بازاریابی شبکه‌ای

آنجل اولورا، که از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین بازاریاب‌های شبکه‌ای دنیا به‌حساب می‌آید، یکی از علت‌های اصلی آن را از دست دادن زمان طلایی نتورک می‌داند. به‌زعم او، سه ماه اول ورود به این حرفه، دوران حیاتی آن است. اگر در این مدت منفعل باشیم و نتوانیم درست فکر کنیم و تصمیم بگیریم، عملاً باخته‌ایم. او در کتاب 90 روز اول در بازاریابی شبکه‌ای، به همین مسأله پرداخته و مهارت‌های ضروری را توضیح داده. اولورا که این کتاب را بر اساس تجربیات شخصی و درس‌هایی که از شکست‌هایش گرفته نوشته، می‌گوید که در سه ماه اول باید چه طرز فکری داشته باشیم و چه اهدافی را برای خودمان در نظر بگیریم. او در ادامه شیوه‌های تبلیغی و عضوگیری را شرح می‌دهد و نحوه‌ی استفاده از رسانه‌های اجتماعی را بازگو می‌کند.

کتاب 90 روز اول در بازاریابی شبکه‌ای را نشر آموخته با ترجمه‌ی نوشا صفاهانی منتشر کرده است.

کتاب 90 روز اول در بازاریابی شبکه‌ای برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به بازاریاب‌ها و مدیران بازاریابی پیشنهاد می‌شود. اگر می‌خواهید با مفهوم نتورک مارکتینگ بیشتر آشنا شوید، این راهنما را مطالعه نمایید.

در بخشی از کتاب 90 روز اول در بازاریابی شبکه‌ای: چه در حال شروع یا شروع مجدد کسب‌ و کارتان هستید می‌خوانیم

من خودم را در توزیع‌کنندگانم تکثیر می‌کنم و به آنان یاد می‌دهم زمانی که فهرست‌هایشان را تنظیم می‌کنند، نیروهای بالقوه را در قالب دسته‌های قرمز، سبز، و آبی طبقه‌بندی کنند. قرمزها کسانی‌اند که به دنبال‌شان می‌روید، کسانی که تأثیرگذارند. سبزها کسانی‌اند که در سطح شما قرار دارند، یعنی همتایان شما هستند. و آبی‌ها کسانی‌اند که دنباله‌روی شما هستند. مردم همیشه تلاش می‌کنند مسیری را انتخاب کنند که با کم‌ترین مقاومت مواجه شوند. آنان به دنبال آبی‌هایشان می‌روند. چرا؟ زیرا آبی‌ها حرف‌هایشان را می‌پذیرند! «آهای پسرعمو جیسون، در اولین فرصت بیا به خانه‌ی من» و او فوراً می‌آید. اگر کسب‌وکاری را اداره می‌کنید و کارکنانی دارید، به دنبال کارکنان‌تان خواهید رفت. چرا؟ زیرا آبی‌ها حرف‌تان را می‌شنوند. چرا این وضعیت مشکل محسوب می‌شود؟ زیرا همان‌طور که گفتیم، در بازاریابی شبکه‌ای هر کاری که انجام می‌دهید، خوب یا بد، در تیم‌تان تکثیر می‌شود. اگر یکی از آبی‌ها را جذب کنید، آبی‌تان آبی‌هایش را جذب خواهد کرد. جایی در میان زیرمجموعه‌هایتان، کار را به پسر 14 ساله‌ای معرفی خواهید کرد که تلاش می‌کند از شماره‌ی تأمین ‌اجتماعی مادرش برای وارد شدن به این حرفه استفاده کند (باور کنید چنین چیزی اتفاق افتاده است). و بعد تیم آبی‌تان ناپدید می‌شود. اما اگر بروید و مالک شرکتی را که برایش کار می‌کنید یا عمویتان را که دکتر است جذب کنید، نتیجه‌ی متفاوتی خواهید گرفت.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار مترجم
سپاسگزاری
فصل اول: مقدمه
فصل دوم: علت
فصل سوم: اهداف
فصل چهارم: طرز فکر
فصل پنجم: فهرست نیروهای بالقوه
فصل ششم: ارزش‌گذاری
فصل هفتم: دعوت کردن
فصل هشتم: جلسه‌ی ارائه
فصل نهم: تبلیغات
فصل دهم: جذب عضو
فصل یازدهم: کمک به شروع کار دیگران
فصل دوازدهم: پیگیری
فصل سیزدهم: تکثیر
فصل چهاردهم: حالت ریاست
فصل پانزدهم: رسانه‌های اجتماعی
فصل شانزدهم: گام‌های بعدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 90 روز اول در بازاریابی شبکه‌ای: چه در حال شروع یا شروع مجدد کسب‌ و کارتان هستید
نویسنده
مترجممهرداد فروزنده، نوشا صفاهانی
ناشر چاپینشر آموخته
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-600-8237-19-8
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب 90 روز اول در بازاریابی شبکه‌ای

برای دریافت کتاب 90 روز اول در بازاریابی شبکه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.