معرفی و دانلود کتاب یخ شکن‌ها: چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم

عکس جلد کتاب یخ شکن‌ها: چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم
قیمت:
35000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب یخ شکن‌ها: چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب یخ شکن‌ها: چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب یخ شکن‌ها: چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم

کتاب یخ شکن‌ها: چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم نوشته‌ی تام شرایتر، بر روش‌های بازاریابی شبکه‌ای موفق تأکید دارد و می‌خواهد به شما بیاموزد که چگونه مشتری احتمالی را جذب کنید.

یخ شکن‌ها (Ice Breakers) به مباحث پیرامون حوزه‌ی بازاریابی و مدیریت کسب و کار می‌پردازد. این کتاب دربردارنده‌ی اولین کلمات از گفت و گوی شما با مشتری احتمالی برای معرفی محصول یا فرصت شغلی مد نظرتان است. واژه‌هایی که شما به عنوان یخ شکن‌های خود برمی‌گزینید، موجب به وجود آمدن یک کسب و کار موفق بازاریابی شبکه‌ای یا باعث شکست شما می‌شوند.

اکثر بازاریاب‌های شبکه‌ای کم تجربه به سختی کار می‌کنند، اما به دلیل اینکه دقیقاً نمی‌دانند چه کلمات سنجیده‌ای برای صحبت با مشتری احتمالی به کار بگیرند، نمی‌توانند او را جذب کنند. این تجربه‌ی تلخ اگر چند بار رخ دهد، بازاریاب شبکه‌ای تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. اما اگر او با مفهوم یخ شکن‌ها و کلمات سنجیده آشنا شود، مشتری‌یابی برایش کاری بسیار راحت و حتی به نوعی تفریح خواهد شد.

این کتاب دارای چندین فرمول مؤثر با مثال‌های متعدد می‌باشد که شما با کمک آن‌ها می‌توانید مفهوم یخ شکن‌ها را خوب یاد فراگیرید و دیگر نگران یافتن مشتری احتمالی یا دعوت از او برای شرکت در جلسه‌ی معرفی نشوید، چون از این به بعد مشتری احتمالی خودش اصرار دارد که کار را به او معرفی نمایید.

تام شرایتر (Tom Schreiter) معروف به ال بزرگ، بیش از 4 دهه در بازاریابی شبکه‌ای فعالیت دارد. او علاوه بر گردآوری مجموعه کتاب‌های آموزشی، در بیش از 80 کشور دنیا سخنرانی داشته است و شیوه‌های مشتری‌یابی و صحبت با مشتری احتمالی را با تحلیل تک تک کلمات و تأثیر آن‌ها آموزش می‌دهد.

در بخشی از کتاب یخ شکن‌ها: چه کار کنیم که مشتری اصرار کند که کار را به او معرفی کنیم می‌خوانیم:

اگر قصد زدن بنزین یا گاز را ندارید، می‌توانید برای صرف چای یا قهوه بایستید. سر صحبت را با پیش‌خدمت باز کنید، رابطه‌ی نزدیک بسازید، و بعد بگویید، «من جدیداً راهی پیدا کردم که می‌تونی همین حقوق الانت رو بگیری ولی دیگه مجبور نباشی بعد از ظهرها کار کنی. اگه دوست داری بدونی چطور، با کمال میل برات توضیح می‌دم. حالا می‌شه یه خرده بیشتر شکر بدی که قهوه‌مو شیرین‌تر کنم؟»

به همین سادگی. بسیاری از بازاریاب‌های شبکه‌ای این سؤال سخت را می‌پرسند، «اما من شش ماه هست که توی این کارم. چطوری می‌تونم بگم که جدیداً یه راهی پیدا کردم؟» سؤال خوبیه. سه راه حل سریع داریم:

1. می‌توانید بگویید، “من راهی پیدا کردم.” اما این عبارت در مقایسه با عبارت “من جدیداً راهی پیدا کردم” قدرت و تأثیرگذاری کمتری دارد. عبارت دوم ذهن مخاطب را میخکوب و او را مجبور می‌کند که گوش بدهد.

2. شرط می‌بندم جدیداً یک چیز جدیدی در کسب و کارتان پیدا کرده‌اید. شاید یک محصول جدید، یک راه جدید برای مصرف محصولی که دارید، یک خاصیت جدید در محصول‌تان، یا شاید سود مالیاتی جدید. خب الان می‌توانید به مشتری احتمالی‌تان بگویید که جدیداً راهی پیدا کرده‌اید که...

3. از همین عبارت “من جدیداً راهی پیدا کردم...” استفاده کنید. هیچ‌کس متوجه نمی‌شود. در واقع، کسی به زندگی ما اهمیتی نمی‌دهد، چون همه فقط به زندگی خودشان فکر می‌کنند. حتی اگر دیروز با آن‌ها صحبت کرده باشید، اکثراً یادشان نمی‌آید یا اصلاً گوش نداده‌اند که چی گفتید. در این چهل و چند سال تجربه‌ی بازاریابی شبکه‌ای، هیچ‌کس اصلاً از من نپرسید چرا گفتم، “من جدیداً راهی پیدا کردم...”

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
اوه! وای! آخ!
چرا من باید جان بکنم و تو پولدار و خوشبخت باشی؟
مشتری احتمالی همه‌جا هست،
به شرطی که بدانید چه حرفی باید بزنید
هر جای دنیا که می‌روم این اتفاق می‌افتد.
گول این تصورات غلط را نخورید.
واکنش‌ها یکسان بود، نه؟
اولین کلمات دلهره‌آور خطاب به خواهرم
فرمول شماره‌ی 1
بیایید کمی با این فرمول بازی کنیم
آیا این روش برای مشتری‌های بازار سرد هم جواب می‌دهد؟
وقت مهمانی است!
این کار را نکنید! فقط مثال است و بس!
فرمول شماره‌ی 2
فرمول شماره‌ی 3 (بهترین مشتری‌های احتمالی)
فرمول شماره‌ی 4 (به وجود آوردن مشتری احتمالی)
فرمول شماره‌ی 5
نتورکرهای خیلی خیلی خجالتی هم می‌توانند این کار را بکنند
فرمول شماره‌ی ‌6
و سرانجام...
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب یخ شکن‌ها: چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم
نویسنده
مترجمعلی معتمدی
ناشر چاپیانتشارات رخداد کویر
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات112
زبانفارسی
شابک978-600-95579-3-6
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
35000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب یخ شکن‌ها: چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم

ثریا غلامی
۱۴۰۲/۷/۲۳
کتاب فوق‌العاده عالی با مطالب بسیار کاربردی و ادبیات محاوره‌ای روان وساده برای بازاریابی شبکه ایی هست. و بنده بسیار خوشحالم که این کتاب رو مطالعه میکنم برام افتخاره یکی از کتاب‌های جناب آقای تام شرایتر و مطالعه میکنم وایشون استاد فوق‌العاده ایی هستند. از کتابراه تشکر میکنم بابت این کتاب ومجموعه شون که باعث کسب اطلاعات در تمامی موضوعات هستند. پاینده باشید و برقرار
امیر وکیلی دادخواه
۱۴۰۰/۵/۱۰
به نظر بنده بسیار خوب و کارآمد هست. برای کسانی که در حرفه بازاریابی و فروش دارای حداقل ۲ سال سابقه کاری هستند، بسیار بهتره. این افراد بدلیل داشتن زمینه از شغل مذکور خیلی بهتر از افراد صفرکیلومتر یا کم سابقه، درک بهتر و بالاتری به جملات کتاب و در نهایت منظور نویسنده خواهند داشت.
در آخر خرید این کتاب را توصیه میکنم.
Sahar Jafari
۱۴۰۱/۱۰/۶
تام شرایتر یکی از بزرگترین کساییه که تو زمینه بازاریابی به ادما یاد مید به جای بندال شدن بازاریابا مشتری به سمت بازاریاب و شنیدن موضوع کشش پیدا کنه خوشحالم تو سازمانی فعالم که اقای تام شرایتر از اموزش دهنده هاست ❤️
Amir Hossein Rezaie
۱۳۹۹/۶/۲۹
اگر کسی در حیطه بازاریابی شبکه‌ای فعالیت داره و در ارتباط برقرار کردن مشکل داره این کتاب کمک بزرگی میکنه که شما تحول عجیبی در روند کارتون ایجاد کنید پس توصیه بنده اینه ک ارزش خوندن ذو داره
یاسر عاقل
۱۴۰۲/۶/۲۹
حتما مطالعه بفرمائید تا لذت یادگیری مباحث کتاب حس خوبی بدست بیاورید ودر ابعاد زندگی به کار بگیرید مطالعه هر کتاب مفید با مطالب باشه دار فرصت مصاحبت با یک استاد به شما فراهم میاورد.
بی بی راضیه برداره
۱۴۰۱/۱/۲۵
بی نظیره، نه تنها در نحوه‌ی دعوت کردن در نتورک بلکه در تمامی کسب و کارها و کل زندگی به درد میخوره، راه و روش بر قراری ارتباط رو به زبان ساده آموزش میده و هر کسی میتونه استفاده کنه👌🏻💖
حمید امین
۱۴۰۰/۶/۴
قطعا آموزش خوبی داره کتاب و کارهایی که نباید کرد رو بخوبی مشخص کرد ولی در مورد فرمول‌ها اونچنان کار آمد نیست. مهم اینه درست فرمول رو درک کنی و بتونی با تغییرات درست ازشون استفاده کنی
سیدجعفر حسینی
۱۴۰۰/۲/۲۸
در این کتاب شما یاد خواهید گرفت ارتباط کاری با کلمات ارتباطی فوق العاده برای طرف مقابل برقرار کنید قطعا خواندن این کتاب را به همه‌ی افرادی که شغل‌شان فروش و بازاریابی است پیشنهاد میکنم
مهرسانا شکری
۱۴۰۱/۱/۳۰
خیلی عالی بود ب افرادی ک در حیطه‌ی بازاریابی شبکه هستن کمک میکنه که با دقت و به جملاتی که بیان میکنن بتونن راحتتر به موفقیت برسند. توصیه میکنم به دوستان. متشکرم از کتابراه
محمد دهقان
۱۳۹۹/۸/۵
کتاب خوبی بود ولی در این زمینه باید کتاب‌های خیلی بهتری باشد. برای نتورک‌هایی که سطح علمی و سواد پایین دارن و تازه کار هستند قطعاً مفید است.
سید مهدی حسینی
۱۳۹۹/۶/۱۰
واقعا فوق العاده است یعنی هر کسی که بخواد چیزی رو بفروشم و خدماتی ارائه بده به درد‌اش میخوره و این جملات رو تمام افراد حتی کسانی که خجالت میکشم از پیشنهاد دادن به درد میخوره
parisa moloudi
۱۳۹۹/۱/۱۶
برای اینکه غیر مستقیم پراسپکت رو بسنجید راهکار‌های بسیار فوق العاده‌ای رو معرفی میکنه!! نکاتی که من تاحالا هیچ جایی نشنیده بودم: )!
حانیه میرسلطانی
۱۳۹۸/۸/۵
کتاب خیلی خوبیه، واقعا ارزش خوندن واره
Taraneh Zendgi
۱۳۹۸/۵/۱۵
باسلام من کتاب روخوندم خیلی ساده وروون بود. بنظرم که خیلی خوب بودپیشنهادمیکنم حتمابخونید
مینا امیری نژاد
۱۴۰۲/۴/۲۷
کتاب قوی و پر محتواییه
مخصوصا برای کسایی که تازه نتورک رو استارت زدن باعث میشه دایره لغات و کلمات مقید برای نتورک و لینک شدن با افراد رو بلد شن
مشاهده همه نظرات 137

راهنمای مطالعه کتاب یخ شکن‌ها: چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم

برای دریافت کتاب یخ شکن‌ها: چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.