معرفی و دانلود کتاب صوتی احتیاط در ریسک کردن است!

عکس جلد کتاب صوتی احتیاط در ریسک کردن است!
قیمت:
33000 تومان - 3.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی احتیاط در ریسک کردن است! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی احتیاط در ریسک کردن است! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی احتیاط در ریسک کردن است!

کتاب صوتی احتیاط در ریسک کردن است! نوشته‌ی رندی گیج، از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال، راهنمایی قابل تامل برای افرادی است که می‌خواهند در دنیای جدید کسب‌وکارها خطرپذیر باشند، بسیاری از پیش فرض‌ها را زیر سوال ببرند و به جنگ چالش‌های گوناگون بروند.

درباره کتاب صوتی احتیاط در ریسک کردن است!

اقتصاد کشورها و سیستم‌های مالی در سراسر جهان به هم ریخته، فناری و تکنولوژی بسیاری از مشاغل را از بین برده و اوضاع بسیار تغییر کرده است. این تحولات مثبت و منفی، چالش‌های دلهره‌آور و البته فرصت‌های عالی و جدیدی را پیش رویتان قرار می‌دهد و تنها کافیست از تفکرات متعارف و قدیمی دست بردارید تا بتوانید به راه‌های جدید و قدرتمندی دست یابید که در نهایت موفقیت و ثروت را برایتان به ارمغان خواهند آورد.

رندی گیج در کتاب احتیاط در ریسک کردن است (Risky is the New Safe: The Rules Have Changed) در مورد چگونگی پیشرفت در نظام اقتصادی جدید توضیح می‌دهد و شما را با تحولات سریع در حوزه تجارت، فناوری و اقتصاد آشنا می‌کند تا در نهایت بتوانید کسب‌وکار خود را براساس آن سامان دهید.

همانطور که می‌دانید بسیاری از مشاغل و مدل‌های تجاری که در گذشته بسیار رایج بوده‌اند، امروزه منسوخ شده‌اند و نمی‌توانند نیازهای بازار را تامین کنند. پس اگر شما هم براساس روال قدیمی عمل کنید، نمی‌توانید به رشد و توسعه در سطوح بالاتر برسید و در آخر رقبایتان شما را از بین خواهند برد. پس با شنیدن کتاب احتیاط در ریسک کردن است، یاد می‌گیرید که از حاشیه امن خود خارج شوید و به افراد خطرپذیری تبدیل شوید که می‌توانند از پس انواع چالش‌ها بربیایند و به موفقیت برسند.

مواردی که در کتاب صوتی احتیاط در ریسک کردن است درمی‌یابید:

- با افکار و تجربیات مختلف بزرگانی چون استیو جابز، ریچارد برانسون، مارک کیوبن و ... آشنا خواهید شد.
- چگونه رسانه‌های اجتماعی وضعیت بازاریابی و برندها را برای همیشه تغییر داده و این موضوع برای شما چه معنایی دارد.
- چه عواملی باعث فروپاشی قیمت یورو، فلزات گرانبها و املاک و مستغلات می‌شود و این اتفاق چگونه می‌تواند شما را ثروتمند کند.
- و ...

کتاب صوتی احتیاط در ریسک کردن است برای چه کسانی مناسب است؟

اگر تاکنون به خاطر ترس از شکست خوردن، بسیاری از ایده‌های خود را عملی نکرده‌اید و همواره ریسک کردن را عقب انداخته‌اید، شنیدن این کتاب صوتی می‌تواند بسیار به شما کمک کند تا دیدگاه‌هایتان را تغییر دهید و در زمینه شغلی به موفقیت برسید.

رندی گیج را بیشتر بشناسیم

او یک مربی و سخنران انگیزشی در سطح بین‌المللی به شمار می‌رود که تاکنون بیش از 10 کتاب موفقیت نوشته و برنامه‌های متعددی را نیز برگزار کرده است. رندی گیج (Randy Paul Gage) در سن 15 سالگی به جرم سرقت مسلحانه برای تامین پول مواد مخدر دستگیر شد و مدتی به زندان نوجوانان افتاد. او در سال 1975 به فلوریدا رفت و به عنوان یک کارگر ظرف‌شور کار کرد تا اینکه از 20 سالگی وارد صنعت بازاریابی شبکه‌ای شد و پس از چندین بار شکست در زمینه کارآفرینی توانست تجربیات و دانش خود را به صورت کتاب دربیاورد و اولین اثرش را در سال 1990 منتشر کند.

برخی از مهم‌ترین آثار رندی گیج عبارتند از: «مجموعه کتاب‌های سعادت، 7 قانون رهبری بازاریابی شبکه‌ای، ذهن توانگر، 101 کلید خوشبختی، نابغه دیوانه و ...»

در بخشی از کتاب صوتی احتیاط در ریسک کردن است می‌شنویم

سریع و خط شکن باشید! عنوان این فصل شعار روزانه مارک زاکربرگ و همکارانش در فیس بوک است. شعاری که از زمان شروع به کار این شرکت تا به امروز که از یک شبکه اجتماعی متوسط برای دانشجویان کالج به بزرگ‌ترین رسانه اجتماعی جهان تبدیل شده، سرلوحه کارشان بوده است.

خط شکنی شاید کار خطرناکی باشد ولی در فضای جدید به وجود آمده. جانب احتیاط را رعایت کردن تقریبا ضامن شکست‌تان است. جای همه چیز عوض شده و کلیه پیشرفت‌ها که تاکنون درموردشان بحث کرده‌ایم نه تنها تعریف موفقیت را بلکه نحوه رسیدن به آن را تغییر داده‌اند. افرادی که به گذشته چنگ می‌زنند عقب خواهند ماند ولی افرادی که سریع حرکت می‌کنند و خط شکن هستند، به مراحلی می‌رسند که باید منتظر ماند و دید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
28 دقیقه
پیشگفتار
33 دقیقه
پرده اول: فناوری مطرح نیست
43 دقیقه
پرده دوم: پنیر مجانی در تله موش است
30 دقیقه
تنور آریا، آیین جدید ایده‌ها
74 دقیقه
پرده سوم: سریع و خط شکن باشید
52 دقیقه
پرده چهارم: کنترل منیت برای رسیدن به موفقیت
28 دقیقه
سوپرانو آریا؛ خودخواهی گونه جدیدی از نوع دوستی است
14 دقیقه
کلام آخر
44 دقیقه
در ستایش احتیاط در ریسک کردن است

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی احتیاط در ریسک کردن است!
نویسنده
مترجممهرداد فروزنده
راویامیرمحمد صمصامی
ناشر چاپینشر آموخته
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۴۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
33000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی احتیاط در ریسک کردن است!

علی
۱۴۰۲/۳/۲۲
این کتاب مناسب علاقمندان بازاریابی شبکه‌ای هست و ایده‌ها و راهکارهای خوبی ارائه میده.
مقصود رجبی
۱۴۰۱/۴/۲۸
ممنون از کتاب راه با این همه کتابهای خوب و مفیدش این کتاب عالیه
امیر عباسی
۱۴۰۰/۲/۳۰
کتاب خوبه فقط با اسپیکر صداش تا آخرین والوم خیلی پایینه
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی احتیاط در ریسک کردن است!

برای دریافت کتاب صوتی احتیاط در ریسک کردن است! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.