معرفی و دانلود کتاب آبنبات سازها 1: نجات کارخانه

عکس جلد کتاب آبنبات سازها 1: نجات کارخانه
قیمت:
۹۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آبنبات سازها 1: نجات کارخانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آبنبات سازها 1: نجات کارخانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آبنبات سازها 1: نجات کارخانه

وندی مس در کتاب آبنبات سازها 1: نجات کارخانه، داستان چهار نوجوان را به تصویر می‌کشد که هر کدام دوست دارند در مسابقه‌ی جنجالی پیش رو برنده شوند. پدر یکی از این چهار نفر همگی آن‌ها را به کارخانه آبنبات‌سازی‌اش دعوت می‌کند تا به آن‌ها برای برنده شدن کمک کند. این اثر محبوب در سال 2013 برنده جایزه بهترین کتاب کودک و نوجوان کارولینای شمالی شده است.

درباره‌ی کتاب آبنبات سازها 1: نجات کارخانه:

روزی روزگاری چهار نوجوان به نام‌های مایلز، لوگان، دیزی و فیلیپ که به تازگی 12 ساله شده بودند. هیچ کدام آن‌ها هنوز نمی‌دانستند که زندگی‌شان قرار نیست همان طور پیش برود. ممکن است سؤال کنید این چهار نفر چه خصوصیتی داشتند که موجب شده بود از میان صدها متقاضی دیگر برگزیده شوند؟ چرا هر یک از آن‌ها این گونه از صمیم قلب دوست داشتند برنده شوند، به قدری که حتی از به جان خریدن هر خطری هراس نداشتند؟ بهتر است خودتان ببینید!

اجازه دهید با لوگان آغاز کنیم، چرا که هر چه باشد او فرزند جناب آبنبات‌ساز است، اما تصور نکنید از آنجایی که زمان تولد بوی شکلات می‌داده، این مسابقه به سود او جلو می‌رود. سخت‌ترین وظیفه به عهده‌ی لوگان است، چون باید نقش چشم‌ها و گوش‌های شما را بازی کند. به‌دقت به چیزهایی که درباره‌ی دیگران و درباره‌ی خودش می‌گوید و چیزهایی که نمی‌گوید توجه کنید.

دیگران هم این فرصت را پیدا می‌کنند، ولی انصاف این است که با لوگان شروع کنیم، چون پدر اوست که به شکلی سخاوتمندانه از دیگران دعوت می‌کند تا به کارخانه بیایند. او می‌خواست به آن‌ها هم کمک کند تا برای رقابت آماده شوند و حالا مایلز، دیزی و فیلیپ این‌جا جلوی کارخانه‌ی ‌آبنبات‌سازی زندگی شیرین ایستاده بودند و نمی‌دانستند باید به آن درهای عظیم چوبی ضربه بزنند یا همین‌طور سرشان را بیندازند پایین و بروند داخل؟

جوایز و افتخارات کتاب آبنبات سازها 1: نجات کارخانه:

- نامزد جایزه اثر منتخب خوانندگان پنسیلوانیا برای کودکان 6 تا 8 سال در سال 2013
- نامزد جایزه اثر برگزیده کودکان آیووا در سال 2013
- برنده جایزه بهترین کتاب کودک و نوجوان کارولینای شمالی در سال 2013

کتاب آبنبات سازها 1: نجات کارخانه (The candymakers) برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان دوست‌داشتنی برای نوجوانان بسیار جذاب و لذت‌بخش خواهد بود.

با وندی مس بیشتر آشنا شویم:

از وندی مس (Wendy Mass) بیشتر به عنوان نویسنده‌ی داستان‌های مربوط به کودکان و نوجوانان یاد می‌شود. نخستین کتاب وندی «ابری به شکل انبه» نام دارد که در سال 2003 به چاپ رسید و بعد از آن آثاری همچون هر روح یک ستاره، آرچی فضایی می‌شود، نجات سیاره‌ی آبی و... را نوشت. او تاکنون 22 کتاب برای کودکان و نوجوانان به رشته‌ی تحریر درآورده است.

در بخشی از کتاب آبنبات سازها 1: نجات کارخانه می‌خوانیم:

پسر کت‌وشلواری گفت: «تقریباً وقتش بود.» پسر دیگر عینکش را هل داد بالا، سرخ شد و خجالت‌زده لبخند زد. لبخندی پر از شورونشاط هم روی لب‌های دختر نشست و موی دم‌اسبی‌اش را کشید تا سفت‌تر شود.

لوگان گلویش را صاف کرد، یادداشت را بالا گرفت و خواند: «در پذیرایی از غریبه‌ها غفلت نکنید، چون بعضی‌ها از همین راه، بدون آن‌که خبر داشته باشند، از فرشتگان پذیرایی کرده‌اند.» بعد یادداشت را دوباره تا زد (البته آن‌قدری که دلش می‌خواست نتوانست این کار را با وقار انجام بدهد) و آن را توی جیبش فرو کرد. می‌دانست می‌تواند روی مادرش حساب کند، چون برای هر مناسبتی بهترین نقل‌قول را انتخاب می‌کرد.

دختر دست‌هایش را به هم قلاب کرد و بلند گفت: «چه قشنگ!»

چهره‌ی پسر کوتاه‌تر بازتر شد.

پسر کت‌وشلواری چشم‌هایش را توی حدقه چرخاند، به ساعتش نگاه کرد و گفت: «کل صبحمون داره تلف می‌شه. بیاین بقیه‌ی این نمایش رو توی راه ادامه بدیم.» کیف‌دستی چرمی قهوه‌ای و بزرگش را برداشت، با قدم‌هایی بلند از بغل لوگان رد شد و رفت توی کارخانه.

دختر گفت: «سلام. من دیزی کارپنتر هستم.»

لوگان لحظه‌ای به دختر خیره شد؛ قبلاً چنین چیزی برایش پیش نیامده بود. این باعث شد احساس کند بزرگ شده است. بعد فهمید دوباره حواسش پرت لباس زرد او شده، لباسی که از نزدیک درخشان‌تر هم به نظر می‌رسید. بعد دوباره نتوانست جلوی خودش را بگیرد و به جوراب‌های دختر توجه نکند، یکی از جوراب‌ها صورتی بود و یکی آبی با خال‌های سفید. شاید کوررنگی داشت. قبل از این هیچ‌وقت کسی را ندیده بود که کوررنگی داشته باشد. فکر کرد مثلاً اگر به خیال خودت پشمک آبی را انتخاب کنی و بعداً معلوم شود پشمک صورتی بوده، چی می‌شود؟

نگاه خیره‌اش را به‌زور از روی پاهای او برداشت و جواب داد: «من لوگانم، اِ... پسر آقای ‌آبنبات‌ساز.»

فهرست مطالب کتاب

روزنامه‌ی اسپرینگ هِیوِن هِرالد - خبر فوری
چیزهایی که لازم است بدانید
بخش اول: لوگان
بخش دوم: مایلز
بخش سوم: دیزی
بخش چهارم: فیلیپ
بخش پنجم: دوباره لوگان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آبنبات سازها 1: نجات کارخانه
نویسنده
مترجمایمان رهبر
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات459
زبانفارسی
شابک978-600-462-365-0
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آبنبات سازها 1: نجات کارخانه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آبنبات سازها 1: نجات کارخانه

برای دریافت کتاب آبنبات سازها 1: نجات کارخانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.