معرفی و دانلود کتاب آموزش اسکیت پایه: اصول و روش‌ها: ویژه مدرسان، مربیان و ورزشکاران

عکس جلد کتاب آموزش اسکیت پایه: اصول و روش‌ها: ویژه مدرسان، مربیان و ورزشکاران
قیمت:
۷۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش اسکیت پایه: اصول و روش‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش اسکیت پایه: اصول و روش‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش اسکیت پایه: اصول و روش‌ها: ویژه مدرسان، مربیان و ورزشکاران

کتاب آموزش اسکیت پایه: اصول و روش‌ها، گلچینی از اطلاعاتی سودمند برای اسکیت‌سوارهایی است که می‌خواهند این ورزش و سرگرمی جذاب را با روشی اصولی فرا بگیرند. سید اسدالله افضلی بروجنی و حسین حیدری، نویسنده‌های فعال در حوزه‌ی ورزش، نگارش کتاب را بر عهده داشته‌‌اند.

درباره‌ی کتاب آموزش اسکیت پایه: اصول و روش‌ها

کتاب آموزش اسکیت پایه: اصول و روش‌ها، اثری است برای ورود به دنیای جذاب اسکیت‌سواری. همان‌گونه که می‌دانید، اسکیت در گروه ورزش‌های مهیج اما پرخطر قرار دارد. آسیب‌های این ورزش به‌اندازه‌ای است که گاهی اوقات باعث صدمه‌های جبران‌ناشدنی می‌شود. به همین دلیل باید اصولی این ورزش را فرا گرفت. اینجاست که مطالعه‌‌ی این کتاب اهمیتی دوچندان پیدا می‌کند. اسکیت در گروه ورزش‌هایی قرار دارد که روزبه‌روز مخاطب بیشتری در ایران و جهان پیدا می‌کند. بر اساس آمارهای جهانی، نزدیک به 50 میلیون نفر در سرتاسر دنیا به اسکیت‌ در سطح آماتور و حرفه‌ای مشغول هستند. محبوبیت این ورزش و دشوارهایِ خاص آن، باعث شده تا روش‌های مختلفی برای فراگیری اسکیت ابداع شود. کتاب آموزش اسکیت پایه: اصول و روش‌ها، رویکردی علمی و حرفه‌ای به یاد دادن اسکیت دارد. پس به لطف این کتاب، نه‌تنها اسکیت‌سواری را اصولی فرا می‌گیرید، بلکه می‌‌توانید در این ورزش حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشید و مهارت‌های خود را به رخ دیگر اسکیت‌سواران بکشید.

کتاب آموزش اسکیت پایه: اصول و روش‌ها، در 5 فصل به یاد دادن اسکیت پرداخته است. از آن‌جایی که با کتابی روبه‌رو هستیم که رویکردی علمی در آموزش اسکیت دارد، اطلاعات بخشِ نخست این کتاب ‌به چگونگی ورزش اسکیت و ابزارهای لازم برای این ورزش جذاب و هیجان‌انگیز اختصاص دارد. در این بخش، روش‌هایی نیز به اسکیت‌سواران برای نگهداری تجهیزات این ورزش آموزش داده شده است. در نتیجه با مطالعه‌ی این کتاب در کنار افزایش مهارت‌های ورزشی، روش‌هایی برای دوام بیشتر کفش‌های اسکیت فرا می‌‌گیرید. اطلاعات سودمندِ کتاب با فصل دوم که درباره‌ی آموزش مفاهیم پایه اسکیت است، ادامه پیدا می‌کند. در نتیجه می‌توان گفت مطالعه‌ی بخش دوم کتاب آموزش اسکیت پایه: اصول و روش‌ها، برای تمامی علاقه‌مندان این ورزش لازم است. مطالب کتابی که از آن صحبت می‌کنیم در سومین فصل، جالب‌تر می‌شود.

سید اسدالله افضلی بروجنی، حسین حیدری، نویسنده‌های کتاب آموزش اسکیت پایه: اصول و روش‌ها، در فصل سوم به مهارت‌هایی نیمه‌حرفه‌ای برای اسکیت‌سوارها اشاره می‌کنند. مطالعه‌‌ی این فصل، کار اسکیت‌سوارهای آماتور را برای انجام حرکت‌های نمایشی و جلوگیری از آسیب‌های ورزشی، راه می‌اندازد. با این حال اگر به دنبال روش‌هایی حرفه‌‌ای‌تر برای اسکیت‌سواری هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً‌ چهارمین فصل از این کتاب را مطالعه کنید. در این فصل به مهارت‌های پیشرفته‌ای اشاره می‌شود که فقط حرفه‌ای‌های دنیای اسکیت از آن‌ها باخبر هستند. در نتیجه پس از مطالعه‌ی این فصل و انجام تمرین‌ها و دستورهای آن، به اسکیت‌سواری تبدیل می‌شوید که به‌ راحتی می‌تواند در دنیای اسکیت عر‌ض‌اندام کند. در نهایت کتاب آموزش اسکیت پایه: اصول و روش‌ها با بررسی رشته‌های مختلف اسکیت‌سواری، پایان می‌یابد. در این فصل اطلاعات کاملی درباره انواع کفش‌های اسکیت در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. جالب است بدانید مطالبی که به آن‌ها اشاره کردیم در این کتاب با تصاویر و توضیحات کامل ذکر شده‌اند. به همین دلیل با کتابی روبه‌رو هستیم که تمرین‌های ورزشی و مفاهیم اسکیت‌سواری را به‌ راحتی به خواننده منتقل می‌کند.

کتاب آموزش اسکیت پایه: اصول و روش‌ها را انتشارات حتمی به چاپ رسانده است.

کتاب آموزش اسکیت پایه: اصول و روش‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به تمامی علاقه‌مندان اسکیت‌سواری پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب آموزش اسکیت پایه: اصول و روش‌ها: ویژه مدرسان، مربیان و ورزشکاران می‌خوانیم

در ایران نیز برخی از بازاریان کم‌کم راه ورود کفش‌های اسکیت را به داخل کشور باز نمودند. به‌تدریج نیز افرادی به فراگیری این ورزش پرداختند و چندی بعد هم اولین پیست اسکیت در سال 1369-1368 به‌نام شهید چمران در تهران افتتاح شد. دومین پیست هم در سال 1369-1370 در پارک ملت شروع به کار کرد. در سال 1373 برنامه‌ریزی و پایه‌ریزی انجمن اسکیت صورت گرفت و انجمن اسکیت رسماً فعالیت‌های خود را زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی آغاز نمود. در سال 1380 با زحمات فراوان مسؤلین انجمن اسکیت، اولین تیم ملی اسکیت ایران در باشگاه انقلاب تشکیل شد و برای نخستین بار در مسابقات آسیایی 2001 میلادی در تایوان شرکت نمود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش اسکیت پایه: اصول و روش‌ها: ویژه مدرسان، مربیان و ورزشکاران
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات139
زبانفارسی
شابک978-600-5751-60-4
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش اسکیت پایه: اصول و روش‌ها

برای دریافت کتاب آموزش اسکیت پایه: اصول و روش‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.