معرفی و دانلود کتاب اینلاین: کتاب راهنمای شروع اسکیت (در سطح متوسط)

عکس جلد کتاب اینلاین: کتاب راهنمای شروع اسکیت (در سطح متوسط)
قیمت:
۱۰۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اینلاین: کتاب راهنمای شروع اسکیت (در سطح متوسط) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اینلاین: کتاب راهنمای شروع اسکیت (در سطح متوسط) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اینلاین: کتاب راهنمای شروع اسکیت (در سطح متوسط)

ویلیام نیلی با کتاب اینلاین: کتاب راهنمای شروع اسکیت (در سطح متوسط) راه میانبری برای حرفه‌ای شدن در زمینه‌ی اسکیت پیش روی مخاطب می‌گذارد. او با استفاده از تجربیات شیرین و گاه دردناک خود، فرآیند آموزش تدریجی حرکات را قدم‌به‌قدم به شما می‌آموزد.

درباره‌ی کتاب اینلاین: کتاب راهنمای شروع اسکیت (در سطح متوسط)

کتاب اینلاین: کتاب راهنمای شروع اسکیت (Inline!: A Manual for Beginning to Intermediate Inline Skating) هرچه را برای تبدیل شدن به یک اسکیت‌سوار حرفه‌ای نیاز دارید، در اختیارتان می‌گذارد؛ از اولین قدم‌هایتان با اسکیت، تا تکنیک‌های پیچیده‌تر مثل هواگیری، پایین آمدن از پله‌ها، چرخش حرفه‌ای و تکنیک‌های دیگر. فرقی ندارد تازه‌کار باشید یا حرفه‌ای؛ ویلیام نیلی (William Nealy) دستورالعملی آموزنده و سرگرم‌کننده تدارک دیده که با تصاویر کمیک و کاریکاتورگونه‌ی کتاب کامل می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب اینلاین: کتاب راهنمای شروع اسکیت (در سطح متوسط)

نویسنده با به‌کارگیری تجربیات سخت و آسیب‌های خود در اسکیتِ اینلاین و همراهی آن با نقاشی‌های کمیک، جامع‌ترین، قابل‌فهم‌ترین و دقیق‌ترین کتاب را درمورد اسکیت ارائه می‌دهد. نیلی در فصل اول کتاب اینلاین تمام تکنیک‌ها و تعاریف را به ترتیب از آسان به سخت و سخت‌ترین مرتب می‌کند تا بیشترین میزان درک مطلب حاصل شود و پس از آن بر حرکت انفرادی افراد متمرکز می‌شود.

کتاب اینلاین: کتاب راهنمای شروع اسکیت (در سطح متوسط) همچنین فصل‌هایی درباره‌ی نحوه‌ی عملکرد اسکیت، تعمیر و نگهداری آن، ایمنی و از همه مهم‌تر انتخاب نوع اسکیت اینلاین را در بر می‌گیرد. درحالی‌که از پیچ‌وخم یادگیری بالا می‌روید، کتاب اینلاین همچنین راه‌های زیادی برای ترمز گرفتن یا سقوطِ بی‌خطر به شما می‌آموزد. یادگیری تمام این نکات در کتاب کارتونی و طنزآمیز و آسان‌فهم ویلیام نیلی سرگرم‌کننده می‌شود.

مصطفی علی‌محمدی کتاب اینلاین: کتاب راهنمای شروع اسکیت (در سطح متوسط) را ترجمه و انتشارات حتمی آن را منتشر کرده است.

کتاب اینلاین: کتاب راهنمای شروع اسکیت (در سطح متوسط) برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به‌دنبال راهی سریع و آسان برای یادگیری اسکیت هستید، این کتاب برای شماست.

در بخشی از کتاب اینلاین: کتاب راهنمای شروع اسکیت (در سطح متوسط) می‌خوانیم

اسکیت اینلاین مانند اسکی کردن با الماس سیاه، مثل فِراری بودن و گاهی اوقات مانند سرقت از بانک است!

پیاده‌روهای معمولی، تبدیل به مجموعه‌ای از امواج می‌شوند که تمدن ما را به سطح می‌آورند! مست‌کننده و اعتیادآور است. به طور خلاصه، اسکیت اینلاین بیش‌ازحد سرگرم‌کننده و لذت‌بخش است و احتمالاً باید غیرقانونی باشد (یا حداقل تحت نظارت سازمان غذا و دارو باشد).
این کتاب فقط یکی از راه‌های بی‌شمار است که اسکیت اینلاین نیروانا را به تصویر می‌کشد. این کتاب، ثبت نسبتاً دقیق لذتی است که من تجربه کرده‌ام، دیدگاهی که از قبل داشته‌ام، اشتباهات بسیاری را مرتکب شده‌ام که به‌وسیله‌ی آن‌ها یاد گرفته‌ام یک اسکیت‌سوار تفریحی و خیابانی باصلاحیت باشم. سوانح و سوختگی‌های من نمی‌تواند فلسفه‌ی یادگیری شما باشد، اما شما می‌توانید بسیاری از خطاها و موفقیت‌های مرا یاد بگیرید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
معرفی
شروع اسکیت
برخاستن (بلند شدن در اسکیت اینلاین)
ضربه‌ی رو به جلو
سویزل "حالتی شبیه عمل بلعیدن و آشامیدن یا باز و بسته"
ترمز
اسکیت سواری رو به عقب
یادگیری عبور از منحنی‌ها- قوس و پیچ
افتادن و سقوط کردن و طرح نجات
مهارت‌های متوسط تا رو به پیشرفته
برآمدگی‌ها “برجستگی‌ها"، رها کردن "سقوط کردن‌ها" و هوا
تپه‌ها
فرارها
گردش‌ها و چرخش‌های متوسط "میانی”
سبک و سیاق “شیوه و روش و استایل"
مکانیک عمومی “اساسی و پایه‌ای”
نتیجه‌گیری .... دعای ناگزیر اختتام
واژه‌نامه‌ی اسکیت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اینلاین: کتاب راهنمای شروع اسکیت (در سطح متوسط)
نویسنده
مترجممصطفی علیمحمدی
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات209
زبانفارسی
شابک978-600-355-120-6
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب اینلاین: کتاب راهنمای شروع اسکیت (در سطح متوسط)

برای دریافت کتاب اینلاین: کتاب راهنمای شروع اسکیت (در سطح متوسط) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.