معرفی و دانلود کتاب اینلاین فری استایل - آموزش اصول پایه تا پیشرفته

عکس جلد کتاب اینلاین فری استایل - آموزش اصول پایه تا پیشرفته
قیمت:
۶۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اینلاین فری استایل - آموزش اصول پایه تا پیشرفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اینلاین فری استایل - آموزش اصول پایه تا پیشرفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اینلاین فری استایل - آموزش اصول پایه تا پیشرفته

کتاب اینلاین فری استایل - آموزش اصول پایه تا پیشرفته، نوشته‌ی بهروز افضلی بروجنی، راهنمایی گام به گام است که شما را با رشته‌ی پرطرفدار اسکیت فری استایل و تکنیک‌های مختلف آن آشنا می‌کند.

درباره‌ی کتاب اینلاین فری استایل - آموزش اصول پایه تا پیشرفته

با پایه‌گذاری فدراسیون جهانی اسکیت در سال 1924، شاخه‌های مختلفی برای این رشته به ثبت رسید که رشته‌ی اسکیت فری استایل از جمله این رشته‌های رقابتی محسوب می‌شود. در کتاب اینلاین فری استایل - آموزش اصول پایه تا پیشرفته با فنون و تکنیک‌های منحصربه‌فرد این رشته و پیشینه‌ی آن در ایران آشنا می‌شوید.

اسکیت فری استایل دارای پنج زیرشاخه‌ی فری استایل اسلالوم، اسپید اسلالوم، فری جامپ، ‌های جامپ و اسلاید است. اسکیت‌سوارانی که در این رشته‌ها فعال‌اند به فنون، حرکات و مانورهای رقص‌گونه می‌پردازند و اینگونه حرکات سبب می‌شود در ارزیابی داوران امتیاز بیشتری را کسب نمایند. این افراد باید بتوانند تعادلی میان ریتم و سرعت خود ایجاد کنند و میان اعضای بدنشان هماهنگی دقیقی برقرار باشد.

در این رشته‌ی ورزشی همراهی موسیقی و حرکات نمایشی نقش پررنگی دارند و وجود موانع به جذابیت این حرکات کمک می‌کند. برای هریک از زیرشاخه‌های این رشته کفش مخصوصی مورد نیاز است و کفش فری استایل باید به‌گونه‌ای باشد که بدنه و بست‌های محکم آن مچ پا را محافظت کند.

گفتنی‌ست امروزه این رشته در ایران محبوبیت زیادی دارد و ورزشکاران فعال در آن در سطح ملی و جهانی به موفقیت‌های چشمگیر و کسب عناوین برتر جهانی دست پیدا کرده‌اند. کتاب حاضر نوشته‌ی بهروز افضلی بروجنی است که انتشارات حتمی آن را منتشر کرده است.

کتاب اینلاین فری استایل - آموزش اصول پایه تا پیشرفته مناسب چه کسانی است؟

ورزشکارانی که می‌خواهند در رشته‌ی اسکیت فری استایل فعالیت خود را آغاز کنند یا اسکیت‌سواران حرفه‌ای‌تری که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این رشته دارند، مخاطب این کتاب محسوب می‌شوند.

در بخشی از کتاب اینلاین فری استایل - آموزش اصول پایه تا پیشرفته می‌خوانیم

اکثر اسکیت‌سوارهای فری استایل از اسکیت‌های اینلاین استفاده می‌کنند اگرچه برخی از آن‌ها، اسکیت‌های کواد را به کار می‌برند. آن‌هایی که از اسکیت‌های اینلاین استفاده می‌کنند، تمایل دارند که از آرایش چرخ فول راکر بهره ببرند، باوجوداین تفاوت‌هایی در سیستم‌های راکر مورد استفاده وجود دارد. برخی ترجیح می‌دهند که از سیستم فول های _ لو راکر استفاده کنند. یک فریم کوتاه ( 230 تا 245 میلی‌متر) استفاده می‌شود که به آن‌ها قابلیت مانور حداکثر ممکن را بدهد. این اسکیت‌های اینلاین با یک کاف بسیار قوی، بسیار محکم هست تا مچ پا را به‌خوبی حمایت کند.

اسکیت‌های متداولی که استفاده می‌شود شامل اسکیت اِف اِس کا است که از سوی سالامون طبقه‌بندی می‌شود (اکنون غیرقابل دسترس)، بازار اکنون به‌طور مستدل از سوی اسکیت‌های سبا که از سوی یک اسکیت‌سوار اسلالوم کلاس جهانی با نام سباستین ساخته شده است و بِرندهای دیگر مانند پاور اسلاید، فِلاینگ ایگل، رولر بلید، اِف آر و غیره احاطه شده است.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: کلیات رشته‌ی اسکیت فری‌استایل 
فصل 2: اسپید اسلالوم 
فصل 3: فری استایل اسلالوم، فری‌استایل اسلاید، فری‌جامپ‌های جامپ و لانگ‌جامپ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اینلاین فری استایل - آموزش اصول پایه تا پیشرفته
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات89
زبانفارسی
شابک978-600-3556-43-0
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب اینلاین فری استایل - آموزش اصول پایه تا پیشرفته

برای دریافت کتاب اینلاین فری استایل - آموزش اصول پایه تا پیشرفته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.