معرفی و دانلود کتاب آموزش کاربردی AutoCAD Electrical

عکس جلد کتاب آموزش کاربردی AutoCAD Electrical
قیمت:
۱۹۵۰۰۰ ۱۷۵,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کاربردی AutoCAD Electrical و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کاربردی AutoCAD Electrical و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش کاربردی AutoCAD Electrical

کتاب آموزش کاربردی AutoCAD Electrical نوشته‌ی میلاد قیدی، به آموزش یکی از کاربردی‌ترین نرم‌افزار‌های خانواده‌ی Autodesk می‌پردازد؛ اتوکد الکتریکال که یادگیری نحوه‌ی کار با آن برای هر مهندس برق لازم و ضروری است. این نرم‌افزار کاربردهای فراوانی از جمله در طراحی نقشه‌های سیستم‌های الکتریکی و کنترل الکتریکی و تابلو برق دارد.

درباره‌ی کتاب آموزش کاربردی AutoCAD Electrical

با ظهور نرم‌افزارهای شبیه‌ساز و کاربردی، مسیر یادگیری و پیشرفت برای متخصصین علوم مختلف هموارتر شد و هم‌زمان یادگیری نحوه‌ی کار با این نرم‌افزارها نیز به یکی از الزامات اولیه و پیش‌نیازهای هر رشته‌ی تحصیلی تبدیل شد. AutoCAD Electrical از خانواده‌ی Autodesk نیز یکی از همین نرم‌افزارهای بسیار مهم و کلیدی است که به‌منظور طراحی سیستم‌های کنترل الکتریکی توسعه یافته است. برنامه‌ریزی این سیستم‌ها بخش مهمی از نمونه‌سازی‌های دیجیتالی هستند و بهره‌گیری از اتوکد به این منظور، به مهندسین برق اجازه می‌دهد سریع‌تر، بهتر و با هزینه‌ی بسیار کمتری در مسیر طراحی قدم بگذارند.

مهندس میلاد قیدی در کتاب آموزش کاربردی AutoCAD Electrical عنوان می‌کند که طراحی ابتدایی قابلیت‌های اتوکد الکتریکال به‌شکلی است که بالاترین سطح بهره‌وری از تولید نقشه‌های کاری توسط مهندسین برق صورت گیرد. در برنامه‌نویسی این نرم‌افزار، توابع تخصصی و کتابخانه‌ی گسترده‌ای از نمادها نیز در نظر گرفته شده تا میزان خطر اشتباهات احتمالی را به حداقل برساند و متخصصین هنگام کار با آن از صحت اطلاعات اطمینان حاصل کنند. که مجموع این عوامل موجب بهبود عملکرد و بالا رفتن میزان کارایی می‌شود.

کتاب آموزش کاربردی AutoCAD Electrical شامل 10 فصل است که به مباحثی از جمله مقدمه‌ای بر AutoCAD Electrical، مدیریت پروژه، قرار دادن مؤلفه‌ها، ویرایش سیم‌ها، مؤلفه‌ها و مدارها و ... می‌پردازد. فصل پایانی کتاب نیز به پروژه‌ای اختصاص دارد که مهندس قیدی آن را به‌منظور آزمون آنچه به‌شکل تئوری در متن تألیفی خود توضیح داده، طراحی کرده و در اختیار خوانندگان قرار داده است.

کتاب آموزش کاربردی AutoCAD Electrical را مؤسسه‌ی فرهنگی-هنری دیباگران تهران منتشر کرده و در اختیار مخاطبین قرار داده است.

کتاب آموزش کاربردی AutoCAD Electrical برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای دانشجویان رشته‌ی مهندسی برق کاربردی و مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب آموزش کاربردی AutoCAD Electrical می‌خوانیم

الگوهای الکتریکی

فایل الگوهایی که با ACE شروع می‌شوند برای طراحی‌های الکتریکی هستند. همچنین، شما می‌توانید از ACAD_Electrical.dwt. و ACAD_Electrical_IEC برای طراحی‌های الکتریکی اتوکد استفاده کنید. شما در رابطه با این الگوها در بخش‌های بعدی کتاب، مطالبی را خواهید آموخت.

ما الگوهای پیش‌فرض را می‌شناسیم. پوشه‌ی جدیدی با الگوی انتخابی خود ساخته‌ایم. حالا، باید در رابطه با رابط‌ها بدانیم. ما رابط‌های اتوکد الکتریکال را به بخش‌های زیر تقسیم کرده‌ایم:

  • نوار عنوان
  • منوی کاربری
  • ربان
  • نوار طراحی
  • فضای طراحی
  • پنجره‌ی فرمان
  • نوار پایینی

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: مقدمه‌ای بر AutoCAD Electrical
فصل 2: مدیریت پروژه
فصل 3: قرار دادن مؤلفه‌ها
فصل 4: Circuits ،Wires و Ladders
فصل 5: ویرایش سیم‌ها، مؤلفه‌ها و مدارها
فصل 6: PLCs و مؤلفه‌های آن
فصل 7: Practical و Practice
فصل 8: طرح پنل
فصل 9: گزارش‌ها
فصل 10: پروژه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش کاربردی AutoCAD Electrical
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات443
زبانفارسی
شابک978-600-124-595-4
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نقشه کشی، کتاب‌های مهندسی برق
قیمت نسخه الکترونیک
۱۹۵۰۰۰ ۱۷۵,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش کاربردی AutoCAD Electrical

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آموزش کاربردی AutoCAD Electrical

برای دریافت کتاب آموزش کاربردی AutoCAD Electrical و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.