معرفی و دانلود کتاب تمرینات کاربردی اتوکد

عکس جلد کتاب تمرینات کاربردی اتوکد
قیمت:
85000 تومان - 8.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تمرینات کاربردی اتوکد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تمرینات کاربردی اتوکد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تمرینات کاربردی اتوکد

کتاب تمرینات کاربردی اتوکد مجموعه‌ای از تمرینات طبقه‌بندی‌شده در دو بخش معماری و صنعتی است که اشکال دوبعدی و سه‌بعدی با ویژگی‌های ساده تا پیچیده را شامل می‌شود. هدف اصغر کلابی، از نوشتن این اثر بالا بردن سرعت ترسیم دانشجویان رشته‌های معماری، عمران، طراحی صنعتی و... بوده است.

درباره‌ی کتاب تمرینات کاربردی اتوکد

CAD در واژه‌ی انگلیسی AutoCAD مخفف Computer Aided Design و به معنای طراحی به کمک نرم‌افزار است. طراحی اتوکد با استفاده از رایانه سبب می‌شود یک شی را آسان‌تر و با دقت بیشتر ترسیم کنید. اصغر کلابی، نویسنده‌ی کتاب تمرینات کاربردی اتوکد معتقد است در راستای آموزش بهتر این مهارت، انجام تمرینات متناسب با دستورات آموزش داده‌ شده توسط دانشجویان اهمیت به‌سزایی دارد. از آنجایی که توان و سرعت ترسیم تمرینات معیار ارزیابی کار است، تمرینات کتاب موجود به ترتیب شماره صفحات، اولویت‌بندی شده است.

از نکات برجسته‌ی این کتاب که توسط «موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران» به انتشار رسیده، تعداد و تنوع مناسب تمرینات است که به بالا رفتن سرعت ترسیم نقشه‌ها کمک می‌کند. با توجه به موارد فوق به کاربران عزیز پیشنهاد می‌شود کلیه‌ی نقشه‌ها را زیر نظر استاد راهنما و به ترتیب شماره صفحه انجام دهید.

کتاب تمرینات کاربردی اتوکد مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای دانشجویان رشته‌های معماری، طراحی دکوراسیون داخلی، طراحی صنعتی، طراحی صحنه، عمران، مکانیک، نساجی مورد استفاده خواهد بود.

(این کتاب دارای حجم بیش از ۲۰ مگابایت هست، لطفا قبل از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: ترسیمات دوبعدی
1-1 صنعتی
1-2 معماری
فصل دوم: ترسیمات سه‌بعدی
2-1 صنعتی
2-2 معماری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تمرینات کاربردی اتوکد
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات161
زبانفارسی
شابک978-964-354-696-0
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نقشه کشی، کتاب‌های معماری
قیمت نسخه الکترونیک
85000 ت - 8.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تمرینات کاربردی اتوکد

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تمرینات کاربردی اتوکد

برای دریافت کتاب تمرینات کاربردی اتوکد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.