معرفی و دانلود کتاب آپرویژ - جلد اول: خاک اره را اره نکن

عکس جلد کتاب آپرویژ - جلد اول: خاک اره را اره نکن
قیمت:
24000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آپرویژ - جلد اول: خاک اره را اره نکن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آپرویژ - جلد اول: خاک اره را اره نکن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آپرویژ - جلد اول: خاک اره را اره نکن

کتاب آپرویژ - جلد اول: خاک اره را اره نکن نوشته‌ی محمد قنواتی اثری در حوزه‌ی روان‌شناسی موفقیت است و به موضوعاتی نظیر هدف‌گذاری، اعتمادبه‌نفس و باور به اهداف می‌پردازد.

درباره‌ی کتاب آپرویژ - جلد اول: خاک اره را اره نکن

کتاب آپرویژ - جلد اول: خاک اره را اره نکن اثر محمد قنواتی برای اولین بار در سال 1398 به چاپ رسید. کتاب خاک اره را اره نکن اولین جلد از مجموعه‌کتاب‌های انگیزشی آپرویژ است. محمد قنواتی در کتاب حاضر به موضوعاتی از قبیل ارزش هدف‌گذاری، باور به اهداف، تسلیم نشدن و تلاش برای رسیدن به آن‌ها می‌پردازد.

نویسنده‌ی کتاب خاک اره را اره نکن معتقد است بیشتر افراد انسان‌های موفقی نیستند، زیرا به راحتی تسلیم می‌شوند و در برابر تغییر مقاومت می‌کنند. ذهن آن‌ها برای تسلیم شدن برنامه‌ریزی شده است و به همین دلیل در بیشتر مواقع آماده‌ی تسلیم شدن هستند و به موفقیت فکر نمی‌کنند. اما اگر شما بخواهید رؤیاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید، هیچ‌کس به‌ جز شما نمی‌تواند جلوی پیشرفتتان را بگیرد؛ اگر می‌خواهید رؤیاهایتان به واقعیت تبدیل شود، باید بپذیرید که با تسلیم شدن به موفقیت نمی‌رسید.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های آپرویژ

مجموعه‌کتاب‌های آپرویژ با تکیه بر جنبه‌های روان‌شناسی انگیزشی به موضوعاتی نظیر توسعه‌ی فردی و روان‌شناسی موفقیت می‌پردازد. محمد قنواتی سه جلد کتاب را ذیل این مجموعه به رشته‌ی تحریر درآورده است. عناوین کتاب‌های مجموعه‌ی آپرویژ عبارتند از: «خاک اره را اره نکن»، «وسعت دنیای هر کس برابر وسعت اندیشه اوست» و «کوسه یا دلفین؟!».

شاید کنجکاو باشید بدانید واژه‌ی آپرویژ به چه معناست؛ معنای لغوی واژه‌ی آپرویژ برابر است با شکست‌ناپذیر و نیرومند که با محتوای کتاب‌های این مجموعه هم‌خوانی دارد.

کتاب آپرویژ - جلد اول: خاک اره را اره نکن برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای تمام علاقه‌مندان به حوزه‌ی روان‌شناسی موفقیت و توسعه‌ی فردی مناسب است.

با محمد قنواتی بیشتر آشنا شویم

محمد قنواتی نویسنده‌ی تازه‌کار ایرانی است که در سال 1374 به دنیا آمد. از این نویسنده‌ی جوان تاکنون سه‌جلد کتاب را به چاپ رسانده است که همگی ذیل مجموعه‌ی آپرویژ منتشر شده‌اند. عنوان کتاب‌های منتشرشده‌ی محمد قنواتی عبارتند از: «خاک اره را اره نکن»، «وسعت دنیای هرکس برابر وسعت اندیشه اوست» و «کوسه یا دلفین؟!»

جملات برگزیده‌ی کتاب آپرویژ - جلد اول: خاک اره را اره نکن

  • در لحظات تصمیم‌گیری است که زندگی شما شکل می‌گیرد.
  • وقتی تصمیم واقعی می‌گیرید، مانند آن است که خطی رسم کرده باشید، اما نه روی ماسه، بلکه روی سیمان.
  • اگر دست به کاری بزنید که ظاهرا هیچ نتیجه‌ای نگیرید دست‌کم نکته‌ای می‌آموزید که در آینده به دردتان خواهد خورد و آ»‌وقت واقعا موفق خواهید شد.
  • چیزی که یک شخص می‌گوید؛ آرزو می‌کند؛ و تمایل دارد؛ با آنچه درون وی می‌گذرد؛ یکی نیست. تنها عمل وی است؛ که بیانگر واقعیت است. واکنش وی وقتی که او را تحت‌فشار می‌گذارید تا از میان معیارها و ارزش‌های متضاد یکی را انتخاب کند، بیانگر خود واقعی شخص است.

در بخشی از کتاب آپرویژ - جلد اول: خاک اره را اره نکن می‌خوانیم

آیا تا کنون نام افسر ساندرس را شنیده‌اید. افسر ساندرس چگونه می‌توانست به این موفقیت باورنکردنی دست یابد؟ آیا علتش این بود که ثروتمند به دنیا آمده بود؟ آیا خانواده‌اش ثروتمند بودند؟ آیا او را به دانشگاه درجه اولی نظیر هاروارد فرستادند؟ یا شاید علتش این بود که کسب‌وکار خود را از ابتدای جوانی آغاز کرد؟ آیا هیچ‌یک از این نظرها درست است؟

پاسخ منفی است. افسر ساندرس، هنگامی اهداف خود را عملی کرد که شصت و پنج سال داشت! چه عاملی باعث شد که سرانجام، دست به عمل بزند؟ او مردی بیکار، افسرده و تنها بود. وقتی اولین چک تأمین اجتماعی به مبلغ 105 دلار را گرفت از خشم دیوانه شد؛ اما به جای این که سازمان تأمین اجتماعی را سرزنش کند و یا نامه‌های زشتی به کنگره بنویسد، از خود پرسید: (چه خدمتی می‌توانم انجام دهم که در نظر مردم ارزشمند باشد؟ چگونه می‌توانم دین خود را به جامعه ادا کنم؟)

و آنگاه شروع به تفکر کرد تا ببیند چه چیز ارزشمندی برای عرضه به دیگران در اختیار دارد.

اولین پاسخی که یافت، این بود: ((خوب، من دستورالعملی برای کباب کردن جوجه می‌دانم که ظاهراً همه از آن خوششان می‌آید! چه اشکالی دارد که این دستورالعمل را به یکی از رستوران‌ها بفروشم؟ آیا می‌توان از این راه پولی به دست آورد؟)) آنگاه بلافاصله با خود اندیشید ((مسخره است. با فروش این دستورالعمل حتی نمی‌توان کرایه تاکسی را بپردازم)) و فکر دیگری به نظرش رسید: ((چطور است که نه فقط دستورالعمل را بفروشم، بلکه کاملاً طرز صحیح طبخ جوجه را هم به آنان آموزش دهم؟ اگر جوجه، آن قدر خوب از کار درآید که میزان فروش آن‌ها را بالا ببرد چه؟ اگر با این کار مشتری‌های آن‌ها زیاد شود و فروششان بالا برود، شاید درصدی از فروش اضافی را به من بدهند.))

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: هدف
فصل دوم: ارزش
فصل سوم: اعتماد به نفس
فصل چهارم: بهانه
فصل پنجم: باور
فصل ششم: قضاوت
فصل هفتم: گفتگوی دوستانه
تلنگر پایانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آپرویژ - جلد اول: خاک اره را اره نکن
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پژوهندگان راه دانش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات102
زبانفارسی
شابک978-600-345-380-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
24000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آپرویژ - جلد اول: خاک اره را اره نکن

برای دریافت کتاب آپرویژ - جلد اول: خاک اره را اره نکن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.