معرفی و دانلود کتاب آپرویژ - جلد دوم: وسعت دنیای هرکس برابر وسعت اندیشه اوست

عکس جلد کتاب آپرویژ - جلد دوم: وسعت دنیای هرکس برابر وسعت اندیشه اوست
قیمت:
۲۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آپرویژ - جلد دوم: وسعت دنیای هرکس برابر وسعت اندیشه اوست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آپرویژ - جلد دوم: وسعت دنیای هرکس برابر وسعت اندیشه اوست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آپرویژ - جلد دوم: وسعت دنیای هرکس برابر وسعت اندیشه اوست

کتاب آپرویژ - جلد دوم: وسعت دنیای هرکس برابر وسعت اندیشه اوست نوشته‌ی محمد قنواتی اثری در حوزه‌ی روانشناسی موفقیت است و 21 جلسه مشاوره را به منظور رسیدن به اهداف و تسلیم نشدن در برابر موانع و دشواری‌ها برای مخاطب ارائه می‌کند.

درباره‌ی کتاب آپرویژ - جلد دوم: وسعت دنیای هرکس برابر وسعت اندیشه اوست

کتاب آپرویژ - جلد دوم: وسعت دنیای هرکس برابر وسعت اندیشه اوست اثر محمد قنواتی برای اولین بار در سال 1398 به چاپ رسید. کتاب حاضر دومین جلد از مجموعه‌کتاب‌های انگیزشی آپرویژ است و ادامه‌ی جلد اول و تکمیل‌کننده‌ی آن به حساب می‌آید. محمد قنواتی در کتاب وسعت دنیای هرکس برابر وسعت اندیشه اوست 21 جلسه مشاوره را فراهم آورده است.

به گفته‌ی نویسنده شما باید هر جلسه را در یک روز بخوانید و این روز‌ها باید متوالی باشند. البته هرجلسه مستقل از جلسه‌ی قبل و بعد از خودش است و هیچ‌کدام از جلسات ادامه‌ی جلسه قبلی نیست. محمد قنواتی کتاب وسعت دنیای هرکس برابر وسعت اندیشه اوست را بر این اساس نوشته است که همه‌ی ما قدرتمند هستیم و می‌توانیم طرز کار ذهن، جسم و عواطف و احساسات خود را درک کنیم و به همین علت می‌توانیم بر سرنوشت خود تسلط زیادی داشته باشیم.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های آپرویژ

مجموعه‌کتاب‌های آپرویژ با تکیه بر جنبه‌های روان‌شناسی انگیزشی به موضوعاتی نظیر توسعه‌ی فردی و روان‌شناسی موفقیت می‌پردازد. محمد قنواتی سه جلد کتاب را ذیل این مجموعه به رشته‌ی تحریر درآورده است. عناوین کتاب‌های مجموعه‌ی آپرویژ عبارتند از: «خاک اره را اره نکن»، «وسعت دنیای هر کس برابر وسعت اندیشه اوست» و «کوسه یا دلفین؟!».

شاید کنجکاو باشید بدانید واژه‌ی آپرویژ به چه معناست؛ معنای لغوی واژه‌ی آپرویژ برابر است با شکست‌ناپذیر و نیرومند که با محتوای کتاب‌های این مجموعه هم‌خوانی دارد.

کتاب آپرویژ - جلد دوم: وسعت دنیای هرکس برابر وسعت اندیشه اوست برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای تمام علاقه‌مندان به حوزه‌ی روان‌شناسی موفقیت و توسعه‌ی فردی مناسب است.

با محمد قنواتی بیشتر آشنا شویم

محمد قنواتی نویسنده‌ی تازه‌کار ایرانی است که در سال 1374 به دنیا آمد. از این نویسنده‌ی جوان تاکنون سه‌جلد کتاب را به چاپ رسانده است که همگی ذیل مجموعه‌ی آپرویژ منتشر شده‌اند. عنوان کتاب‌های منتشرشده‌ی محمد قنواتی عبارتند از: «خاک اره را اره نکن»، «وسعت دنیای هرکس برابر وسعت اندیشه اوست» و «کوسه یا دلفین؟!»

جملات برگزیده کتاب آپرویژ - جلد دوم: وسعت دنیای هرکس برابر وسعت اندیشه اوست

  • رسیدن به سود بدون ریسک، دستیابی به تجربه بدون خطر و پاداش گرفتن بدون کار همان‌قدر غیرممکن است که زندگی بدون به دنیا آمدن. (ای پی گوته)
  • کمتر کاری وجود دارد که انجام آن بدون همت و مهارت ممکن نباید. کارهای بزرگ نه به‌وسیله قدرت بلکه با پشتکار انجام می‌پذیرند. (ساموپل جانسون)
  • هرگز از تلاش دست برندارید، چراکه با گذشت زمان بخت به شما روی خواهد آورد. (هریت بیچر استاو)
  • موانعی که پیش روی انسان قرار می‌گیرند، حصارهایی ذهنی‌اند که می‌توان با اتخاذ رویکردی سازنده و دقیق آن‌ها را درهم شکست. (کلارنس بلیزر)
  • گمان نمی‌کنم که برای دستیابی به موفقیت، خصیصه‌ای ضروری‌تر از پشتکار و استقامت وجود داشته باشد. این پشتکار است که می‌تواند بر همه‌چیز حتی بر طبیعت فایق آید. (جان، دی راکفلر)

در بخشی از کتاب آپرویژ - جلد دوم: وسعت دنیای هرکس برابر وسعت اندیشه اوست می‌خوانیم

عده زیادی از مردم به بهانه‌های مختلف، پشت ترس‌هایشان پنهان می‌شوند و با این ترس‌ها برای خود یک نقطه امن درست می‌کنند. ولی حاضر نیستند. برای رسیدن به هدف زندگیشان قدم بردارند. و با این ترس‌ها مبارزه کنند. گاهی این مسئله از این هم فراتر می‌رود. و چنین افرادی این افکار و سبک زندگی را به دیگران هم منتقل می‌کنند.

زمان شما محدود است، پس آن را برای زندگی کردن به سبک دیگران هدر ندهید. در دام تعصب‌ها (زندگی بر اساس نتیجه تفکرات دیگران) قرار نگیرید. اجازه ندهید که نظرات دیگران ندای درونی شما را خفه کند. شما باید شجاعت داشته باشید و در مقابل تمام این عوامل خارجی به ندای عقل و قلبتان گوش دهید. از آن‌ها پیروی کنید، آن‌ها می‌دانند که واقعاً دوست دارید چه آینده‌ای داشته باشید و گام‌هایتان، وقتتان، یادگیری‌تان و تمام راه‌های رسیدن به آینده‌تان را برای شما اولویت‌بندی می‌کنند.

اکثر ترس‌هایی که دارید ترس‌های خیلی عظیم و فلج‌کننده‌ای نیستند. بلکه ترس‌های بسیار کوچکی هستند. که شما در خیالاتتان آن‌ها را پرورش داده‌اید و به آن‌ها اجازه می‌دهید که زندگیتان را کنترل کنند. اجازه می‌دهید که برای شما مشخص کنند که چقدر می‌توانید در مسیر تحقق آرزوها و رؤیاهایتان قدم بردارید و پیشرفت کنید. البته باید بدانید که اگر در زندگی با ترس جلو بروید و با ترس زندگی کنید. اطرافیان شما می‌توانند این ترس را احساس کنند و تشخیص دهند و در نتیجه به وسیله همان ترس به شما ضربه وارد کرده و از مسیر خارجتان می‌کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آپرویژ - جلد دوم: وسعت دنیای هرکس برابر وسعت اندیشه اوست
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پژوهندگان راه دانش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات173
زبانفارسی
شابک978-600-345-423-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آپرویژ - جلد دوم: وسعت دنیای هرکس برابر وسعت اندیشه اوست

برای دریافت کتاب آپرویژ - جلد دوم: وسعت دنیای هرکس برابر وسعت اندیشه اوست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.