معرفی و دانلود کتاب آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟

عکس جلد کتاب آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟
قیمت:
۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟

نیما شفیع زاده در کتاب آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟ تصویری واقع‌گرایانه از جایگاه کنونی آژانس‌های بازاریابی دیجیتال در فضای کسب‌وکارهای کشور ارائه و تلاش می‌کند تا بینش مخاطب را نسبت به تغییرهای صورت‌گرفته‌ی زبان و فرهنگ در دنیای ارتباط‌های دیجیتال ارتقا دهد. او همچنین برای علاقه‌مندان این حوزه‌ی تجارت، ایده‌هایی را فراهم می‌کند تا همکاری بهتر و ثمربخش‌تری میان آژانس‌های بازاریابی دیجیتال، فریلنسرها، پلت‌فرم‌ها، رسانه‌ها و کسب‌وکارها شکل بگیرد.

درباره‌ی کتاب آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟

با فراگیری تجارت آنلاین، آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ نیز به سرعت در حال رشد هستند. اگر تا همین چند سال پیش، حضور در فضای آنلاین یک انتخاب بود و مدیرهای کسب‌وکارها بررسی می‌کردند که آیا نیازی به حضور در این فضا هست یا خیر؛ امروز این انتخاب به یک الزام تبدیل شده است. حتی پیش از همه‌گیری کرونا ویروس، بسیاری از کسب‌وکارها دریافته بودند که دنیای تجارت، به طور کامل تغییر کرده و بدون حضور مؤثر در فضای دیجیتال نمی‌توان فرآیندهای بازاریابی را به سرانجام رساند. در همه‌ی این سال‌ها، شرکت‌های پیشگام در این فضا، توانسته‌اند به‌تدریج و با آزمون و خطا، و صرف هزینه‌های بالا، فرآیندهای حضور خود را نهادینه کنند و گروه‌های بازاریابی دیجیتال را تشکیل دهند. بااین‌همه، شرکت‌های نوپا که قصد حضور در بازار دیجیتال را دارند، معمولاً در اجرا با مشکل‌ مواجه می‌شوند. در این شرایط، استفاده از خدمات تخصصی آژانس‌های بازاریابی دیجیتال اهمیت پیدا می‌کند. بااین‌حال، انتخاب یک آژانس دیجیتال‌ مارکتینگ خوب، بسیار پیچیده است؛ چرا که آنها، به‌نوعی حتی شریک تجاری کسب‌وکارها به حساب می‌آیند، و اگر این آژانس‌ها به‌درستی عمل نکنند، منبع‌های مالی و از آن مهم‌تر زمان را از دست داده‌اند؛ آن هم در شرایطی که سیر تحول‌های جهانی چنان سریع است که در صورت اشتباه، فرصت جبران برای کسب‌وکارها وجود نخواهد داشت. ازآن‌سو، اگر هم کارها به‌درستی پیش رود، می‌تواند مثل یک سکوی پرش برای کسب‌وکار باشد.

نیما شفیع‌زاده در کتاب آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟ با زبانی ساده و روان، درباره‌ی مزیت‌ها و عیب‌های کار با این مجموعه‌ها صحبت می‌کند، موضوع را از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌دهد و فرصت‌ها و تهدیدهایی را که ممکن است در حین کار برای مدیرهای کسب‌وکار و متخصص‌های حوزه‌ی دیجیتال به وجود بیاید، معرفی می‌کند. او در این کتاب، به کمک منبع‌های گوناگون و تجربه‌های کاری خود و دیگر متخصص‌های این حوزه، ابتدا یک توضیح کامل و مفصل درباره‌ی مفهوم آژانس دیجیتال مارکتینگ ارائه می‌کند و سپس به بررسی هدف‌ها، ابزارها، وظیفه‌ها، خدمات و فرایند کار آن‌ها می‌پردازد و فهرستی از آژانس‌های ایران را نیز در اختیار خواننده قرار می‌دهد.

نویسنده در ادامه مزیت‌ها و عیب‌های همکاری با آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ را به‌صورت چندجانبه، و از نگاه کارمند، ناشر و مشتری توضیح می‌دهد تا کارمندهایی که به‌دنبال استخدام در آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ هستند، ناشرهایی که می‌خواهند رسانه‌های خود را در اختیار این آژانس‌ها قرار دهند و مشتری‌هایی که قصد دارند برای کسب‌وکارشان با آژانس دیجیتال مارکتینگ همکاری کنند، از ویژگی‌ها و شرایط همکاری با آنها آگاه شوند. کتاب آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟ نوشته‌ی نیما شفیع‌زاده را انتشارات برآیند منتشر کرده است.

در نکوداشت کتاب آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟

  • یکی از نقطه‌های قوت کتاب‌های نیما شفیع‌زاده، اتفاقی است که در فرم روایتش رخ می‌دهد. او همواره تلاش می‌کند با پرهیز از تک‌صدایی و فراخوانی آواهای متنوع به متن، در قالب مصاحبه‌ها، نقل‌قول‌ها و انتخاب منظرهای متفاوت نسبت به موضوع، فضایی برای گفت‌وگو و مفاهمه خلق شود. (شهرام احمدی، پژوهشگر تبلیغات و استراتژیست ارتباطات برند)

کتاب آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟ مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به مدیرهای کسب‌وکارهای نوین، و کارآفرین‌هایی که قصد دارند در بازار دیجیتال فعالیت کنند، پیشنهاد می‌شود.

با نیما شفیع‌زاده بیشتر آشنا شویم

نیما شفیع‌زاده متولد 1374 است و به‌عنوان یکی از بلاگرهای شناخته‌شده در حوزه‌ی محتوا معرفی می‌شود. او تاکنون کتاب‌هایی در زمینه‌ی شبکه‌های اجتماعی و تولید محتوا در فضای وب منتشر کرده که از جمله بهترین آن‌ها می‌توان به «نکات زیرپوستی درباره‌ی لینکدین»، «نکات زیرپوستی درباره‌ی توییتر»، «اصول تولید محتوای متنی» و کتاب حاضر اشاره کرد.

در بخشی از کتاب آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست و چه وظایفی بر عهده دارد؟ می‌خوانیم

آژانس دیجیتال مارکتینگ یک آژانس بازاریابی سنتی نیست. آژانس دیجیتال مارکتینگ بر اعداد و ارقام متمرکز است؛ اما بازاریابی سنتی چندان به اعداد و ارقام پایبند نیست، گویی اعداد و ارقام برای آن‌ها در اولویت نیستند و این موضوع یکی از بزرگترین تفاوت‌های بارز بین آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ با آژانس‌های بازاریابی سنتی است. آژانس دیجیتال مارکتینگ با گذشت زمان به جای استفاده از رادیو، تلویزیون یا تبلیغات در مجله، تیمی از استراتژیست‌ها، مشاوران، طراحان و توسعه دهندگان و... را برای خود جذب می‌کند تا بتواند به کمک آن‌ها برنامه و بازدهی بهتری را برای کسب و کارها داشته باشد. آژانس دیجیتال مارکتینگ در واقع نوعی موتور توسعه برای کسب و کارهاست.

آژانس دیجیتال مارکتینگ یک حامی تمام عیار است. آژانس دیجیتال مارکتینگ می‌تواند دیجیتال مارکتینگ کسب و کار شما را به طور کامل تحت پوشش خود قرار دهد. برای شروع، متخصصان خود را برای ارزیابی نیازهای کسب و کار شما به کار می‌گیرد و برنامه و استراتژی خوبی را برای برآورده کردن نیاز شما ارائه می‌کند. آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ در کنار کسب و کار شما برای بهبود کارایی و بهره‌وری کسب و کارتان با شما همکاری می‌کنند؛ چراکه تمرکز اصلی آژانس‌ها روی داده‌هاست که در نتیجه می‌توانند نرخ بازگشت سرمایه در بازاریابی (ROI) بیشتری را برای کسب و کار شما رقم بزنند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست و چه وظایفی بر عهده دارد؟
فصل دوم: مزایای همکاری با آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ چیست؟
فصل سوم: معایب همکاری با آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ چیست؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات برآیند
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات83
زبانفارسی
شابک978-600-6466-74-3
موضوع کتابکتاب‌های تجارت الکترونیک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟

برای دریافت کتاب آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.