معرفی و دانلود کتاب آیا زمین برای شما می‌لرزد؟

عکس جلد کتاب آیا زمین برای شما می‌لرزد؟
قیمت:
18000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آیا زمین برای شما می‌لرزد؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آیا زمین برای شما می‌لرزد؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آیا زمین برای شما می‌لرزد؟

کتاب آیا زمین برای شما می‌لرزد؟ یکی از عناوین پرفروش نیویورک تایمز، دربردارنده‌ی چندین داستان کوتاه و انگیزه‌بخش به دو زبان فارسی - انگلیسی است که با مطالعه‌ی آن‌ها قلب و روحتان تحت تأثیر قرار می‌گیرد. مارک ویکتور هانسن و جک کنفیلد از محبوب‌ترین سخنرانان الهام‌بخش آمریکایی، به شما این فرصت را می‌بخشند تا به بالاترین پتانسیل خود دست یابید، بر چالش‌های روحی و ذهنی‌تان غلبه کنید و به فرد بهتری در زندگی تبدیل شوید.

درباره‌ی کتاب آیا زمین برای شما می‌لرزد؟:

تا به حال اندیشیده‌اید که داستان‌های انگیزه‌بخش چقدر حال روحی‌تان را بهتر می‌کند و همانند مشوقی‌ست تا با قدرت به راهتان ادامه دهید؟ خواندن این داستان‌های واقعی زندگی را کمی راحت‌تر می‌کند و همانند معجزه‌ای برای مدتی جلوی چشمانتان هستند و شما را به سمت جلو سوق می‌دهند. کتاب «آیا زمین برای شما می‌لرزد؟» یا همان کتاب سوپ جوجه برای روح (Chicken soup for the soul) از چندین داستان کوتاه و انگیزه‌بخش تشکیل شده است تا با خواندن آن‌ها انرژی بگیرید.

این داستان‌ها دربردارنده‌ی موضوعاتی همانند عشق، تشکیل دوستی‌های دائمی، رها نکردن شغل فعلی، مادر شدن و زندگی بخشیدن به فرزند هستند. با مطالعه‌ی آن‌ها انگیزه خود را برای ادامه دادن بازمی‌یابید. تمامی داستان‌های مجموعه سوپ جوجه، واقعی و درباره‌ی مردم جامعه‌ی آمریکا هستند و همین واقعی بودن داستان‌ها اثرگذاری‌اش را بیش از پیش می‌کند؛ خواندن هر داستان زمان کوتاهی می‌برد اما در پس هر کدام از آن‌ها معجزه‌ای نهفته است و دریچه‌ای تازه به روی شما باز می‌کند.

کتاب آیا زمین برای شما می‌لرزد؟ راه نجات برای انسان‌هایی است که روزهای سختی را سپری می‌کنند و به آنان شهامت می‌دهد تا با مسائل سخت زندگی‌شان کنار بیایند. همچنین این کتاب با آوردن داستان‌های واقعی از مردم اطرافمان نشان می‌دهد که روزگار سخت برای همه وجود دارد، اما مهم جنگیدن با آن و امید به آینده‌ای روشن است.

این کتاب با فروش بیشتر از هشت میلیون جلد طرفداران زیادی را به سمت خود جلب نمود و به افراد بسیاری انگیزه‌ی دوباره بخشیده است. کتاب آیا زمین برای شما می‌لرزد؟ به شما کمک می‌کند تا به فردی بهتری در زندگی تبدیل شوید، به دیگران عشق بورزید و دنیای اطراف خود را بهتر از قبل درک نمایید. داستان‌های این کتاب ارزشمند، احساسات گوناگونی در شما ایجاد می‌کنند؛ ممکن است با برخی از آن‌ها بخندید و با برخی دیگر گریه کنید. فقط اجازه بدهید که نکات آن‌ها را به طور کامل دریافت کنید و از کنارشان به سادگی نگذرید.

جوایز و افتخارات کتاب آیا زمین برای شما می‌لرزد؟:

- جزو عناوین پرفروش نیویورک تایمز
- جزو یکی از پنج کتاب برتر USA Today

کتاب آیا زمین برای شما می‌لرزد برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که به خواندن داستان‌های انگیزه‌بخش و آثار معنوی علاقه دارند.

جملات برگزیده‌ی کتاب آیا زمین برای شما می‌لرزد؟:

- اگر فکر کنید می‌توانید یا نمی‌توانید، در هر دو صورت حق با شماست. (هنری فورد)
- آزارم نده، در آغوشم بگیر. (بامپر استیکر)

با نویسندگان کتاب آیا زمین برای شما می‌لرزد بیشتر آشنا شویم:

جک کنفیلد (Jack Canfield) نویسنده، سخنران انگیزشی، مربی شرکت، رهبر سمینار و کارآفرین در سال 1944 میلادی در آمریکا به دنیا آمد. او دوران نوجوانی خود را در ویلینگ در غرب ویرجینیا گذراند و در سال 1962 از مؤسسه نظامی لنسلی فارغ‌التحصیل شد. این نویسنده برجسته در سال 1966 در رشته تاریخ چین از دانشگاه هاروارد مدرک کارشناسی خود را دریافت کرد و در دانشگاه ماساچوست امهرست درسش به پایان رسید.

مارک ویکتور هانسن (Mark Victor Hansen) نیز جزو محبوب‌ترین و مشهورترین سخنرانان، مشاوران و نویسندگان در حوزه‌ی موفقیت و بازاریابی به شمار می‌آید. او در سال 1948 در آمریکا متولد شد. کتاب سوپ جوجه برای روح یکی از پرفروش‌ترین آثار اوست که به گفته مجله USA Today، این مجموعه جزء 150 کتاب درخشان جهان در سال‌های کنونی بوده است.

در بخشی از کتاب آیا زمین برای شما می‌لرزد می‌خوانیم:

صاحب مغازه‌ای مشغول نصب اطلاعیه‌ای با عنوان «توله‌سگ‌های فروشی» بر سر در مغازه‌اش بود. چنین نوشته‌هایی برای جذب کودکان است و حتماً حداقل پسر کوچکی پیدا خواهد شد که به مغازه بیاید و در مورد قیمت توله‌سگ‌ها بپرسد و واقعاً نیز چنین شد.

صاحب مغازه پاسخ داد: از 30 دلار تا 50 دلار.

پسر کوچک جیب خود را گشت و مقداری پول خرد درآورد، سپس گفت: «من دو دلار و سی و هفت سنت دارم. می‌توانم آن‌ها را نگاه کنم؟» صاحب مغازه خندید و بیرون رفت. از داخل قفس مادر توله‌سگ‌ها بیرون آمد و از راهرو گذشت و پنج توله‌سگ کوچولو جست و خیزکنان و یکی نیز با فاصله‌ی زیادی به دنبالش می‌آمدند. پسر بلافاصله آن توله‌سگ لنگان را انتخاب کرد و گفت: «مشکل این سگ کوچولو چیست؟»

صاحب مغازه توضیح داد که دامپزشک او را معاینه کرده و فهمیده است که توله‌ی کوچولو به صورت مادرزاد معلول است و بنابراین تا آخر عمر می‌لنگد. پسر هیجان‌زده گفت: «این همان سگی است که می‌خواهم بخرم.» صاحب مغازه گفت: «نه تو این سگ را نمی‌خری، اگر واقعاً آن را می‌خواهی من آن را به تو می‌دهم.»

پسر کوچک غمگین شد. مستقیم به چشمان صاحب مغازه نگاه کرد و با انگشتش به او اشاره کرد و گفت: «من نمی‌خواهم که شما آن را همینطوری به من بدهید. این سگ کوچولو ارزش خود را دارد، مانند سگ‌های دیگر و من قیمت کامل آن را پرداخت خواهم کرد. در حقیقت الان من به شما دو دلار و سی و هفت سنت خواهم پرداخت و از این به بعد ماهی پنجاه سنت می‌دهم تا زمانی که قیمت آن را کامل پرداخت کرده‌ باشم.»

صاحب مغازه پاسخ داد: «واقعاً احتیاجی نیست تا برای این سگ کوچولو پولی پرداخت کنی. او هرگز قادر نخواهد بود تا مانند توله‌سگ‌های دیگر بدود، بپرد و با تو بازی کند.»

با شنیدن این حرف، پسر کوچولو به پایین خم شد و پاچه‌ی چپ شلوار خود را بالا زد و پای معلول خودش را که توسط یک میله‌ی فلزی محافظت می‌شد را نشان داد. سپس سرش را بالا گرفت و به مغازه‌دار نگاه کرد و به آرامی پاسخ داد: «خوب، من هم نمی‌توانم خوب بدوم و این توله‌سگ کوچک به کسی نیاز دارد که او را درک کند.»

فهرست مطالب کتاب

قاضی در آغوش‌گیر
The Hugging Judge
لبخند
The Smile
توله‌سگ‌های فروشی
Puppies for sale
چیزی به جز حقیقت
!Nothing But the Truth
بانوی ژنده‌ پوش
The Bag Lady
آیا زمین برای شما حرکت می‌کند؟
?Did the Earth Move for You
کودکان می‌آموزند که چگونه زندگی کنند
Children Learn What They Live
‌من یک معلم هستم
I am a Teacher
در آرامش بخواب «تشییع جنازه‌ی عبارت من نمی‌توانم»
Rest in Peace: The "I Can't" Funeral
برچسب تامی
Tommy's Bumper Sticker
معجزه‌ی باور
The Magic of Believing
به دنبال رویاهای خود باشید
Follow Your Dream
تو به خودت قول دادی
!You've Got Yourself a Deal
شجاعت
On Courage

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آیا زمین برای شما می‌لرزد؟
نویسنده،
مترجمالهام السادات مکی
ناشر چاپی دید مثبت
سال انتشار۱۳۸۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-964-8617-73-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های چند زبانه
قیمت نسخه الکترونیک
18000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آیا زمین برای شما می‌لرزد؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آیا زمین برای شما می‌لرزد؟

برای دریافت کتاب آیا زمین برای شما می‌لرزد؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.