معرفی و دانلود کتاب صوتی قوانین نانوشته تجارت

عکس جلد کتاب صوتی قوانین نانوشته تجارت
قیمت:
98000 تومان - 10.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قوانین نانوشته تجارت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قوانین نانوشته تجارت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قوانین نانوشته تجارت

دابلیو. جی. کینگ در کتاب صوتی قوانین نانوشته تجارت، راهکارهایی ارائه می‌دهد که شما را برای دستیابی به اهدافتان و یک تجارت خوب هدایت می‌کند.

آگاهی از قوانین تجارت یک اصل مهم است اما برخی اوقات قانون‌هایی هستند که هیچ‌کس از آن‌ها اطلاع ندارد و آن قوانین نانوشته تجارت (The unwritten laws of business) محسوب می‌شود که ممکن است هیچ‌کس تا به حال به آن فکر هم نکرده باشد.

هر فردی که در دنیای تجارت، کارش را آغاز می‌کند، برای پیشگیری از مشکلات اداری و مسائل مربوط به قوانین کار، احتیاج به دانستن قوانین تجارت دارد. در دنیای تجارت مجموعه‌ای از قوانین نانوشته وجود دارد که دنباله‌روی از همۀ آن‌ها ضروری نیست. با این حال اگر از این قوانین اطلاع نداشته باشید درست مانند این است که یک بازی را با چشمان بسته انجام دهید.

هر میزان که شما به رعایت قوانین و ضوابط بیشتر علاقه‌مند باشید، می‌توانید قوانین بازی را برای تقویت موقعیت شغلی و گسترش روابط و قوانین مربوط به خود بهتر درک کرده و آن را به کار ببندید.

بسیاری از تاجران جوان، کارهای کوچک را به اندازۀ آموزش‌های دانشگاهی نمی‌بینند و آن‌ها را بدون ارزش‌های ضروری می‌دانند. آنان توقع دارند ارزش خود را از راه کارهای مهم‌تری اثبات کنند، اما در واقع روش مواجهه با این کارهای کوچک و کم‌اهمیت و طریقۀ انجام دادن آن‌ها بسیار مورد توجه است و حتی ممکن است کل حرفه را تحت تأثیر بگذارد.

شاید گاهی بسیار نگران این مسئله باشید که شغلتان، شما را در نهایت به کجا می‌رساند و آیا به اندازۀ کافی بااهمیت و پرکاربرد است یا نه؟ هر چند این نگرانی‌ها تا اندازه‌ای سودمند است و فکر کردن به آن‌ها ضرری ندارد، اما این یک حقیقت است که اگر موقعیت کنونی خودتان را به درستی درک کنید و آن را به نتیجه برسانید آینده خودبه‌خود درست خواهد شد. این موضوع به‌خصوص دربارۀ سازمان‌های بزرگ صادق است که همیشه در پی افراد شایسته و کاردان هستند تا موقعیت‌های بهتر و مسئولیت‌های بیشتری بر عهده آنان بگذارند.

موفقیت اغلب بستگی به شخصیت، توانایی ذاتی و پیگیری هوشیارانه هر نوع کاری که بر عهده‌تان است، دارد. شانس شما در آینده زمانی بیشتر می‌شود که کارهای کم‌اهمیت را به نحو احسن انجام دهید، تا اینکه یک کار معمولی را در جایگاه مدیر طرح به پایان برسانید. واقعیت این است که اگر در قدم اول خودتان را به خوبی ابراز نکنید این امکان که از موقعیتی بهتر در جهت علایقتان برخوردار باشید کمتر است.

دابلیو. جی. کینگ (W. J. King) در این کتاب در سه بخش نکات کاربردی‌ای را در زمینۀ مدیریت در سازمان‌ها، برخورد با مشتریان و رفتارهای فردی ارائه و بررسی می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی قوانین نانوشته تجارت می‌شنویم

در جلسات کوچک که متشکل از سه یا چهار نفر می‌باشد معمولاً می‌توان برنامه‌ریزی‌های بهتری انجام داد و یا حتی مشکلات پیچیده را به شکل مؤثرتری رفع کرد. یکی از اصلی‌ترین مشکلات حضور نیافتن همه طرف‌های علاقه‌مند است که باعث می‌شود که قسمت اعظمی از نقطه‌نظرات و نکته‌های مهم مطرح نشود. از طرفی امکان به وجود آمدن دلخوری و رنجش در بین این افراد بسیار محتمل است. بدون شک در مواردی امکان شرکت همگانی وجود نخواهد داشت یا به بیانی بهتر نیازی به حضور همه افراد نیست به ویژه در بحث‌هایی که شرکت‌کنندگان از اطلاعات کافی برخوردارند. اما به طور کلی بهتر است کلیه افراد و قسمت‌هایی که حوزه فعالیتشان مورد بحث است در جلسات شرکت کنند.

بهترین روش برای جلوگیری از اعتراض‌ها این است که جلسات در مقیاس کوچک و با حضور افراد کلیدی که مسئولیت‌های بزرگشان تحت بررسی است برگزار شود. پیشنهاد دیگر تقسیم‌بندی شرکت‌کنندگان به دو سطح سازمانی است که در مورد جلسات کاری و تصمیم‌گیری روش مفیدی خواهد بود. جلسات اطلاع‌رسانی موضوع دیگری هستند. یک سوم تا یک چهارم شرکت‌کنندگان نقشی در تصمیم‌گیری‌های نهایی ندارند. بنابراین حضور آن‌ها در همه جلسات به جز جلسات ارائه اطلاعات کاملاً بی‌فایده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
بخش اول: مهارت‌های تازه‌واردان - قسمت اول
6 دقیقه
بخش اول - قسمت دوم
5 دقیقه
بخش اول - قسمت سوم
3 دقیقه
بخش اول - قسمت چهارم
2 دقیقه
بخش اول - قسمت پنجم
6 دقیقه
دربارۀ سرپرست - قسمت اول
6 دقیقه
دربارۀ سرپرست - قسمت دوم
7 دقیقه
دربارۀ همکاران و ارباب‌رجوع
6 دقیقه
برنامه‌ریزی‌ها، وعده‌ها و ارزیابی‌ها
6 دقیقه
بخش دوم - مهارت‌های مدیران - قسمت اول
4 دقیقه
بخش دوم - قسمت دوم
11 دقیقه
بخش دوم - قسمت سوم
4 دقیقه
مدیریت طرح - قسمت اول
5 دقیقه
مدیریت طرح - قسمت دوم
7 دقیقه
ساختارهای سازمانی
3 دقیقه
همۀ آنچه مدیران به کارمندان خود مدیون‌اند - قسمت اول
3 دقیقه
همۀ آنچه مدیران به کارمندان خود مدیون‌اند - قسمت دوم
3 دقیقه
همۀ آنچه مدیران به کارمندان خود مدیون‌اند - قسمت سوم
4 دقیقه
همۀ آنچه مدیران به کارمندان خود مدیون‌اند - قسمت چهارم
4 دقیقه
بخش سوم - مهارت‌های حرفه‌ای و شخصیتی
6 دقیقه
قوانین فردی و شخصیتی - قسمت اول
8 دقیقه
قوانین فردی و شخصیتی - قسمت دوم
5 دقیقه
قوانین فردی و شخصیتی - قسمت سوم
6 دقیقه
قوانین فردی و شخصیتی - قسمت چهارم
11 دقیقه
قوانین فردی و شخصیتی - قسمت پنجم
5 دقیقه
از ویژگی‌های مدیران
4 دقیقه
نتیجه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قوانین نانوشته تجارت
نویسنده
مترجمالهام السادات مکی
راویمهدی قاسمی
ناشر چاپی دید مثبت
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی
98000 ت - 10.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قوانین نانوشته تجارت

شهره آقاسیان
۱۴۰۰/۶/۲۹
نکات خوبی و کاملا کاربردی رو گوشزد میکنه که تجارب چندین ساله کار در یک سیستم مدیریتی است……
سی چهل سال تجربه رو در چند فصل به قول معروف شسته رفته در اختیار دیگران قرار میده
ali hassani
۱۴۰۰/۶/۹
کتاب ارتباطی با تجارت نداشت و فقط صحبت از مدیریت کارمندی وظایف و امور اداری بین کارکنان و مدیران و نکات دیگر داشت
amir vatani
۱۴۰۰/۱۱/۴
خوبه اما نحوه نوشتن و بیان گوینده خوب نیست
رضا اماموردی
۱۳۹۹/۹/۱۷
کتاب خوبی بود. نکات خوبی رو یاداوری کرد
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قوانین نانوشته تجارت

برای دریافت کتاب صوتی قوانین نانوشته تجارت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.