معرفی و دانلود کتاب اتوبوس انرژی

عکس جلد کتاب اتوبوس انرژی
قیمت:
69900 تومان - 7.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اتوبوس انرژی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اتوبوس انرژی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اتوبوس انرژی

یک داستان شیرین و پرانرژی برای موفقیت در مسیر پر پیچ و خم زندگی. کتاب اتوبوس انرژی نوشته‌ی جان گوردون در قالب 10 قانون کارآمد، اهمیت انرژی مثبت را در زندگی و کار گوشزد می‌کند و با بیانی شیوا شما را وادار می‌کند یک نفس آن را بخوانید. این کتاب جزو پرفروش‌ترین آثار وال استریت ژورنال به‌شمار می‌رود.

درباره‌ی کتاب اتوبوس انرژی

همه‌ی ما در محیط‌هایی زندگی و کار می‌کنیم که پر از آدم‌های متنوع و مختلف است. نقش این اطرافیان در زندگی‌مان بسیار زیاد و اثرگذار است. پس اگر این افراد به شما انگیزه و انرژی مثبت بدهند، ناخودآگاه تأثیر آن روی کل زندگی نیز مثبت خواهد بود و اگر برعکس باشد، روزگار بر وفق مراد نخواهد گذشت. بنابراین انتخاب اطرافیان یک موضوع حساس و حیاتی است.

کتاب اتوبوس انرژی (The Energy Bus) نوشته‌ی جان گوردون (Jon Gordon) بیش از آنکه یک کتاب باشد، سفری شاد و سرگرم‌کننده است تا اهمیت انرژی مثبت را در زندگی‌مان کشف کنیم؛ ما با سوار شدن در این اتوبوس 10 قانون الهام‌بخش را فرا می‌گیریم تا رازهای نزدیک شدن به یک زندگی روشن عاطفی و حرفه‌ای برایمان آشکار شود.

زندگی کردن در افسردگی و ناامیدی آن چیزی نیست که ما از جهان می‌خواهیم بلکه هدف ما باید سرزنده بودن و شادی باشد؛ به این ترتیب است که خواهیم توانست سررشته‌ی زندگی را به‌دست بگیریم و بر مشکلات غلبه کنیم. حالا کتاب اتوبوس انرژی می‌خواهد ما را با روش‌های این نوع زندگی سرشار و پر از انرژی مثبت آشنا کند.

در کتاب اتوبوس انرژی نوشته‌ی جان گوردون که توسط فریبا جعفری نمینی ترجمه شده است، نشان داده می‌شود که راز زندگی طولانی‌تر، شادتر و سالم‌تر، انرژی مثبت است و افرادی که مثبت فکر می‌کنند تصمیم گرفته‌اند که قوی‌تر باشند و محیط زندگی خودشان را برای پیشرفت هر چه بیشتر آماده کنند.

اگر شما مدیر یک کسب‌وکار باشید یا اینکه یک مدرسه را اداره کنید اما نتوانید محیط را به محلی شاد و مثبت تبدیل کنید، به طور قطع نخواهید توانست که در اهداف حرفه‌ای‌تان موفق باشید چرا که کارکنان یا دانش‌آموزانی که با شما در یک محیط قرار دارند، از اهداف و برنامه‌های شما دوری می‌کنند.

تمرکز کتاب اتوبوس انرژی نوشته‌ی جان گوردون بیشتر روی موفقیت در کسب‌وکار است اما نباید فراموش کنیم که قانون انرژی مثبت در هر گروه و محیطی یک اصل انگیزه‌دهنده و امیدوارکننده است. بنابراین این کتاب و روش‌های پیشنهادی‌اش می‌تواند برای هر کدام از ما که به نوعی در زندگی روزمره با افراد مختلف سر و کار داریم به کار بیاید.

نکوداشت‌های کتاب اتوبوس انرژی

  • کتاب اتوبوس انرژی ابزارهای بسیار مفیدی برای کمک به ما در ایجاد یک تیم مثبت ارائه کرده است. با کمک این کتاب بازیکنان ما بر افکار منفی و چالش‌ها غلبه می‌کنند تا با بالاترین ظرفیت خود را نشان دهند. (مایک اسمیت، سرمربی تیم آتلانتا فالکونز)
  • هدف، بینش، اشتیاق و روحیه همه عناصر حیاتی برای موفقیت فردی و تیمی هستند. کتاب اتوبوس انرژی کار استادانه‌ای را برای در کنار هم قرار دادن این اصول انجام می‌دهد. (پت ویلیامز، معاون ارشد تیم بسکتبال اورلاندو مجیک)
  • اگر همه‌ی ما روی مثبت بودن تمرکز کنیم، دنیا جای بهتری خواهد بود. جان گوردون «کشیش انرژی مثبت» است و من یکی از معتقدان به او هستم. (دنی گانز، مدیر شرکت سرگرمی در لاس وگاس)

کتاب اتوبوس انرژی برای چه کسانی مناسب است؟

کارآفرینان، مدیران و صاحبان کسب‌وکار از جمله افرادی هستند که می‌توانند از این کتاب استفاده‌ی بسیاری ببرند. در کنار آن‌ها هر فردی که برای پیشرفت و تحقق رؤیاهایش به انگیزه و امید نیاز دارد، مخاطب این کتاب است.

با جان گوردون بیشتر آشنا شوید

جان گوردون نویسنده و سخنران انگیزشی در سال 1971 در ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. او مدرک لیسانس خود را در رشته‌ی بوم‌شناسی انسانی از دانشگاه کرنل و فوق لیسانس را در رشته‌ی مربی‌گری هنر از دانشگاه اموری دریافت کرده است. تمرکز این نویسنده و سخنران بیشتر بر روی ایجاد انگیزه و انرژی مثبت در کسب‌وکار و نوآوری است و از سال 2016 یک مرکز آموزشی آنلاین با نام «دانشگاه مثبت» راه‌اندازی کرده است.

جان گوردون در طول سال‌های فعالیت خود با مؤسسات بزرگ آموزشی و تیم‌های ورزشی بسیاری از جمله دانشگاه «کلمسون تایگرز»، دانشگاه «نبراسکا»، باشگاه «اوکلاهما سیتی تاندر» و باشگاه «لس آنجلس داجرز» همکاری داشته است. کتاب «قدرت تیم مثبت» و کتاب «دانه‌ی قهوه» از دیگر کتاب‌های پرفروش این نویسنده‌ی آمریکایی است.

در بخشی از کتاب اتوبوس انرژی می‌خوانیم

جوی با صدای بلند از مسافران پرسید: «این‌طور نیست دوستان؟» سپس رو به جورج ادامه داد: «تو مجبور نیستی مانند پیکرهای بی‌روحی که در اطرافت می‌بینی باشی؛ کسانی که بی‌اراده در مسیر زندگی پیش می‌روند و به‌جای اینکه زندگی‌شان را بسازند، اجازه می‌دهند تا زندگی آن‌ها را بسازد. تو می‌توانی فرمان زندگی را در دست گرفته و تصمیم بگیری که زندگی‌ات را خودت خلق کنی. این اتوبوس را باید یک تفکر، یک باور، یک انتخاب و یک عمل رو به جلو براند تا بتواند به مقصد برسد. این تو هستی که باید تصمیم بگیری که اتوبوس خود را به‌سوی چه مقصدی برانی و از کدام مسیر حرکت کنی. درست نمی‌گویم عزیزم؟»

جورج پاسخ داد: «نمی‌دانم. به نظر من زندگی هر روز بیشتر و بیشتر حق انتخاب‌هایت را از تو می‌گیرد و کار به‌جایی می‌رسد که انگار این دیگر زندگی تو نیست و تو هیچ حقی در آن نداری. این دولت است که تعیین می‌کند چقدر از درآمدم را باید بابت مالیات بپردازم، در محل کارم این رؤسایم هستند که تعیین می‌کنند چه کاری باید بکنم و در خانه نیز باید به آنچه که همسرم می‌گوید عمل کنم. همیشه احساس می‌کنم که در بند هزینه‌هایی که باید بپردازم و مسئولیت‌هایی که تمامی ندارند، گرفتار شده‌ام. پس جواب تو، نه! است؛ نه! من احساس می‌کنم که هیچ حق انتخابی در این راه ندارم. درواقع هر روز، به‌جای اینکه زندگی کنم، احساس می‌کنم که دارم به مرگم نزدیک‌تر می‌شوم. شاید من هم یکی از آن آدم‌هایی باشم که ساعت 9 صبح روز دوشنبه از این دنیا می‌روند».

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
با سپاس از...
سخن نویسنده
معرفی
فصل اول: پنچری
فصل دوم: خبرهای خوب، خبرهای بد
فصل سوم: پیاده تا خانه
فصل چهارم: جورج بیدار می‌شود
فصل پنجم: جوی در اتوبوس نبود
فصل ششم: قوانین
فصل هفتم: راننده تو هستی!
فصل هشتم: همه چیز انرژی است
فصل نهم: جورج رؤیاهایش را بیان می‌کند
فصل دهم: تمرکز
فصل یازدهم: قدرت انرژی مثبت
فصل دوازدهم: جورج برای پیاده‌روی می‌رود
فصل سیزدهم: فرضیۀ ضربات عالی در گلف
فصل چهاردهم: بلیت اتوبوس
فصل پانزدهم: یک تعطیلات بسیار طولانی!
فصل شانزدهم: چه کسی در اتوبوس است؟
فصل هفدهم: دشمن ما منفی‌گرایی است
فصل هجدهم: هیچ انرژی‌آشامی نباید در اتوبوس باشد!
فصل نوزدهم: بهترین قانون انرژی مثبت
فصل بیستم: جورج کنترل اتوبوسش را در دست می‌گیرد
فصل بیست‌ویکم: جورج رؤیا می‌بیند
فصل بیست‌ودوم: امروز بهتر از دیروز
فصل بیست‌وسوم: احساس خوب
فصل بیست‌وچهارم: با قلبت به جلو برو
فصل بیست‌وپنجم: مدیر ارشد انرژی
فصل بیست‌وششم: مسافرانت را دوست بدار
فصل بیست‌وهفتم: قوانین عشق
فصل بیست‌وهشتم: ترس و اعتماد
فصل بیست‌ونهم: روز بعد
فصل سی‌ام: افراد گروه متحول می‌شوند
فصل سی‌ویکم: روز بزرگ
فصل سی‌و‌دوم: معرفی محصول
فصل سی‌وسوم: جوی
فصل سی‌وچهارم: انرژی بیشتر، شادی بیشتر!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اتوبوس انرژی
نویسنده
مترجمفریبا جعفری نمینی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات208
زبانفارسی
شابک978-622-220-109-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
69900 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اتوبوس انرژی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اتوبوس انرژی

برای دریافت کتاب اتوبوس انرژی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.