معرفی و دانلود کتاب اتوبوس انرژی: ده قانون برای بالا بردن انرژی مثبت در زندگی، شغل و کار گروهی

عکس جلد کتاب اتوبوس انرژی: ده قانون برای بالا بردن انرژی مثبت در زندگی، شغل و کار گروهی
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اتوبوس انرژی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اتوبوس انرژی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اتوبوس انرژی: ده قانون برای بالا بردن انرژی مثبت در زندگی، شغل و کار گروهی

جان گوردون در کتاب اتوبوس انرژی، در خلال یک داستان آموزنده، به ده قانونی اشاره می‌کند که با کمک آن‌ها می‌توان میزان انرژی مثبت در زندگی و کار را افزایش داد. این کتاب که جزو پرفروش‌ترین آثار وال‌استریت‌ژورنال بوده و میلیون‌ها جلد از آن فروش رفته، به ما یادآوری می‌کند که چطور انرژی مثبت خلق کنیم، موانع را پشت سر بگذاریم و بهترین نسخه‌ی خودمان در زندگی باشیم.

درباره‌ی کتاب اتوبوس انرژی

یکی از مفاهیم رایجی که خیلی‌ها عمیقاً به آن اعتقاد دارند، بحث انرژی مثبت است. نوعی نگاه خوش‌بینانه به پدیده‌های زندگی و اجتناب از منفی‌بافی. این نگرش با قانون جذب ارتباطی تنگاتنگ دارد و غالبا افراد معتقدند که مثبت‌اندیشی باعث می‌شود اتفاقات خوب را به‌سوی خود جذب کنید. انرژی مثبت کمک می‌کند فرد علاوه‌بر خود، در مورد دیگران هم مثبت فکر کند و حامی و پشتیبان آن‌ها باشد. این شیوه‌ی تفکر می‌تواند زمینه‌ی کاهش اضطراب و استرس و افزایش تاب‌آوری در برابر مشکلات زندگی را به‌وجود آورد. در این مورد کتاب‌های زیادی تألیف شده ولی یکی از معروف‌ترین آن‌ها کتاب اتوبوس انرژی (The Energy Bus) است و تا امروز افراد زیادی در سراسر جهان آن را خوانده‌اند. جان گوردون (Jon Gordon) در این کتاب داستانی مردی را روایت می‌کند که دائماً در همه‌چیز بد می‌آورد و زندگی شخصی و کاری آشفته و ناامیدکننده‌ای دارد. گوردون در خلال این داستان به ده قانونی اشاره می‌کند که با کمک آن‌ها می‌توان سطح انرژی مثبت را در فعالیت‌های مختلف بالاتر برد و در زندگی، شغل و مخصوصاً کار تیمی به موفقیت رسید.

جان گوردون سخنران انگیزشی و نویسنده‌ی مطرح آمریکایی، بیشتر با کتاب‌هایی که در مورد مثبت‌اندیشی نوشته مطرح است. اگرچه آثار او عموماً روی ورزش یا کارهای گروهی متمرکز هستند ولی می‌توان از آن‌ها برای زندگی شخصی هم بهره برد. گوردون در کتاب اتوبوس انرژی چند هدف را دنبال می‌کند: در وهله‌ی اول به ما آموزش می‌دهد که با کمک اشتیاق، خوش‌بینی، صداقت و دیگر مفاهیم مثبت و معنوی، در خود انرژی مثبت ایجاد کنیم. پس از آن افکار منفی و بدبینانه را کنار بگذاریم و در قدم آخر موانع واقعی که سد راه‌مان است را برداریم و به‌پیش برویم. این مسیر به ما کمک خواهد کرد که تبدیل به فرد بهتری شویم و در بهترین حالت خود قرار بگیریم.

کتاب اتوبوس انرژی هم به‌خاطر فلسفه و هم به خاطر شیوه‌ی روایی‌اش، با استقبال فوق‌العاده‌ای مواجه شده و برای بسیاری الهام‌بخش بوده است. این کتاب به چندین زبان ترجمه‌شده و فروش جهانی خیلی خوبی داشته. تا جایی که جان گوردون دنباله‌هایی هم بر آن نوشته. این اثر را فیروزه مهرزاد به فارسی ترجمه و نشر لیوسا منتشر کرده است.

افتخارات کتاب اتوبوس انرژی

  • پرفروش‌ترین کتاب نشریه‌ی وال‌استریت ژورنال
  • فروش بیش از 2 میلیون جلد در دنیا

نکوداشت‌های کتاب اتوبوس انرژی

  • اگر می‌خواهید به خانواده، کار، تیم و سازمان‌تان روح ببخشید، این کتاب را بخوانید. (کن بلانچارد، نویسنده)
  • در زمان و دنیایی که پر از آدم‌ها و افکار منفی است، جان گوردون نگرش و قدرت انرژی مثبت را به زیبایی بیان می‌کند. (دایو سوئینی، مربی فوتبال)
  • اتوبوس انرژی فراتر از کتاب است. این ابزاری عالی برای ساخت یک تیم برنده است. (داک ریورز، مربی فوتبال)
  • جان گوردون پیشوای انرژی مثبت است و من یکی از پیروانش هستم. (دنی گانس)

کتاب اتوبوس انرژی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال کتابی در مورد انرژی مثبت و مثبت‌اندیشی هستید، مطالعه‌ی این اثر معروف به شما توصیه می‌شود.

با جان گوردون بیشتر آشنا شویم

جان گوردون، نویسنده و سخنران آمریکایی در سال 1971 به دنیا آمد. او روی موضوعات مدیریت، رهبری، فروش و کار تیمی متمرکز است و بیشتر آثاری که تولید کرده در این زمینه هستند. جان گوردون با سازمان، دانشگاه‌ها و شرکت‌های زیادی همکاری داشته و ایده‌هایش را در اختیار آن‌ها قرار داده. کتاب‌های «قدرت رهبری مثبت»، «ممنون و شب‌بخیر»، «یک کلام» و «کوسه و ماهی قرمز» چند نمونه از آثار گوردون هستند. او 26 کتاب نوشته که حداقل 12 عنوان از آن در لیست پرفروش‌ترین آثار سال قرارگرفته‌اند.

در بخشی از کتاب اتوبوس انرژی می‌خوانیم

جوى از دنى تشکر کرد و درباره‌ى اینکه دنى محافظ قوانین است، توضیح داد: "یک سال قبل او نمونه‌ى آدمى بود که من به آن‌ها مى‌گویم مرده‌ى متحرک. بدون هدف و مقصود زندگى. این‌طرف و آن‌طرف مى‌رفت. اگر با یک پتک بر سرش مى‌کوبیدى، خیال نمى‌کنم توجهى نشان مى‌داد. " جوى خندید و مغرورانه ادامه داد: "حالا او محافظ قوانین است و به من کمک مى‌کند اتوبوس را به جلو ببرم. " او جرعه‌اى بزرگ از بطرى آبى که کنار صندلى‌اش بود، نوشید و توجهش را به سمت جورج معطوف کرد. "همیشه به یاد داشته باش که تو راننده‌ى اتوبوست هستى. این یکى از مهم‌ترین قوانین است چون اگر تو مسئول زندگى‌ات و هدایت اتوبوست نباشى، نمى‌توانى آن را به هر جا که دلت خواست ببرى. اگر تو راننده نباشى، همیشه دچار وهم و خیال برنامه‌هاى مسافرانت مى‌شوى. " جورج پرسید: "ولى حمایت دیگران چه؟ "

"البته تو مى‌توانى در طول مسیر از نصایح و راهنمایى‌هاى دیگران بهره بگیرى، ولى به یاد داشته باش که این اتوبوس تو و سفر توست. " جوى ادامه داد: "این روزها مشکل این است که مردم تصور مى‌کنند مجبور نیستند بگویند اتوبوس آن‌ها به کجا مى‌رود یا قصد دارد چطور به مقصد برسد. " جوى از آیینه‌ى بغل به جوان بیست و خرده‌اى ساله‌اى که عقب اتوبوس نشسته بود، نگاهى انداخت و اضافه کرد: "مارتى، به او بگو از نظر آمارى بیشتر مردم چه موقع مى‌میرند. " مارتى پلوورى کشى و شلوارى به رنگ خاکى پوشیده بود. صورتى جوان با موهایى بلوند و پریشان داشت.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
یادداشت نویسنده
1. پنچرى
2. خبرهاى خوب و خبرهاى بد
3. پیاده‌روى طولانى تا خانه
4. جورج بیدار مى‌شود
5. جوى در اتوبوس نبود
6. قوانین
7. راننده شما هستید
8. همه چیز انرژى است
9. جورج رویاهایش را در میان مى‌گذارد
10. تمرکز
11. قدرت انرژى مثبت
12. جورج پیاده‌روى مى‌کند
13. فرضیه‌ى ضربه‌هاى عالى گلف‌بازان
14. بلیت اتوبوس
15. تعطیلات طولانى آخر هفته
16. مسافران اتوبوس چه کسانى هستند
17. افکار منفى دشمن است
18. هیچ انگلى انرژى اتوبوس را هدر نمى‌دهد
19. آخرین قانون انرژى مثبت
20. جورج کنترل اتوبوسش را در دست گرفت
21. جورج رویایى مى‌بیند
22. امروز بهتر از دیروز
23. احساس خوب
24. مدیریت قلبى
25. مدیر انرژى
26. به مسافرانت عشق بورز
27. قوانین عشق
28. ترس و اعتماد
29. روز بعد
30. تیم باانگیزه مى‌شود
31. روز موعود
32. معرفى
33. جوى
34. شادى بیشتر در اتوبوس
10 قانون براى اینکه سوار زندگى‌تان باشید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اتوبوس انرژی: ده قانون برای بالا بردن انرژی مثبت در زندگی، شغل و کار گروهی
نویسنده
مترجمفیروزه مهرزاد
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات166
زبانفارسی
شابک978-600-5138-25-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اتوبوس انرژی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اتوبوس انرژی

برای دریافت کتاب اتوبوس انرژی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.