معرفی و دانلود کتاب ارداس ادامه دارد...

عکس جلد کتاب ارداس ادامه دارد...
قیمت:
۹,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ارداس ادامه دارد... و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ارداس ادامه دارد... و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ارداس ادامه دارد...

کتاب ارداس ادامه دارد... نوشته‌ی ریحانه برناش که دنباله‌ای بر مجموعه‌ی هفت جلدی نجات ارداس محسوب می‌شود، داستان هیجان‌انگیزی را روایت می‌کند. این داستان برای نوجوانان بسیار جذاب خواهد بود به خصوص اگر طرفدار آثار فانتزی باشند.

موضوع کتاب ارداس ادامه دارد... چیست:

ریحانه برناش نوجوانی است که با مطالعه‌ی سری کتاب‌های «نجات ارداس» شیفته‌ی این دنیای فانتزی شده و بعد از اتمام آن تصمیم گرفته تا دنباله‌ی کوتاهی برای آن بنویسد و نتیجه‌ی تلاش‌های او در سن 12 سالگی کتاب حاضر است.

سرزمین ارداس، یک سرزمین جادویی است که مردمانش با حیوان‌های درونشان زندگی خود را می‌گذرانند؛ جایی‌که هر فردی با توجه به خصوصیات اخلاقی و رفتاری خود، صاحب حیوانی می‌شود. میلیِن، رولان، اَبِک و کانِر هم صاحب این حیوان‌ها و مسئولیتی سنگین هستند. آن‌ها به گروه شنل‌سبزها می‌پیوندند. در اردوگاه شنل‌سبزها، وظیفه‌ی محافظت از سرزمین ارداس بر عهده‌ی آن‌هاست، اما این کار سخت، به‌وسیله‌ی حیوان‌های درونشان تبدیل به کاری آسان می‌شود. ریحانه برناش در این کتاب به شرح فعالیت‌های شخصیت‌های مختلف حاضر در سرزمین ارداس می‌پردازد و داستانی جذاب و دوست‌داشتنی برایتان روایت می‌کند.

کتاب ارداس ادامه دارد... مناسب چه کسانی است:

این کتاب برای نوجوانان و علاقه‌مندان به داستان‌های تخیلی و فانتزی، تجربه‌ای دلچسب خواهد بود.

در بخشی از کتاب ارداس ادامه دارد... می‌خوانیم:

بعد از اون اتفاق دیگه نتونستم به کلانی فکر نکنم. وقتی تونستم گروه رو پیدا کنم، باید چی بهشون بگم؟ چه‌جوری بگم اون از آبشار سقوط کرد و من نتونستم هیچ‌کاری بکنم.
داشتم به این حرف‌ها فکر می‌کردم که چیزی به ذهنم رسید؛ اگه احتمال داشته باشه که کلانی بعد از سقوط، هنوز سالم باشه، پس من هم می‌تونم از آبشار بپرم. شاید اگه زنده بمونم، بتونم کلانی رو پیدا کنم.
حالا که این ‌همه راه رو تا آبشار برگشتم، نمی‌تونم منصرف بشم. باید بپرم پایین. مطمئنم وقتی کلانی رو پیدا کردم دیگه سؤال‌های حوصله سر بر نمی‌پرسم. حالا دیگه وقتشه بپرم!
-‌ یک... دو...
نه! بهتره اول کیفم رو بندازم پایین.
کیف رو پایین انداختم و منتظر شدم تا صدای برخوردش رو با آب شنیدم.
حالا دیگه وقتشه!
-‌ یک... دو... سه!
- آخ دستم! چه‌قدر درد می‌کنه!
وایستا ببینم! باورم نمیشه! واقعاً احتمالی که دادم درست از آب در اومد. پس کلانی هم هنوز زنده‌ست. باید هر چه زودتر پیداش کنم.
همین‌طور که راه می‌رفتم، رد پاهایی رو دیدم. اون‌ها رو دنبال کردم و احتمال دادم که این رد پاها مال کلانیه.
بعد از چند ساعت پیاده‌روی به دشتی رسیدم، اما رد پاها دیگه ادامه پیدا نکرد. اطرف رو نگاه کردم، اما به‌جای کلانی یک درختچه دیدم!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ارداس ادامه دارد...
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ناک
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-622-680569-8
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ارداس ادامه دارد...

مجید پیری زاده
۱۳۹۹/۷/۲۵
آفرین به نویسنده‌ی نوجوان خانم ریحانه برناش واقعا کتاب زیبایی بود.
من هم یک نویسنده‌ی نوجوان هستم که چندتا رمان دارم ولی به دلیل نداشتن کامپیوتر و لپ تاب نمی‌تونم اونا رو توی کتابراه یا دیگر برنامه‌ها قرار بدم چندبار با گوشی امتحان کردم اما نشد.
رمان‌های من فانتزی و تخیلی هستن ولی به دلیل نداشتن کامپیوتر و لپ تاب نمی‌تونم اونها رو منتشر کنم. آخه برای چاپ شدن اون قدر زیاد نیستن
محمد جواد شاه بنده
۱۳۹۹/۴/۹
سلام من ویراستار این کتاب هستم و واقعا از این همه استعداد و خلاقیت این دختر نوجوان حیرت‌زده شدم.
فضای داستان بسیار عالیه. تخیل فوق‌العاده‌ست.
مطمئنم از خواندن این کتاب پشیمان نخواهید شد
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب ارداس ادامه دارد...

برای دریافت کتاب ارداس ادامه دارد... و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.