معرفی و دانلود کتاب اریک و ترس‌هایش

عکس جلد کتاب اریک و ترس‌هایش
قیمت:
37500 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اریک و ترس‌هایش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اریک و ترس‌هایش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اریک و ترس‌هایش

هر موقع که دوست داشتی می‌توانی زیر تخت قایم شوی... کتاب اریک و ترس‌هایش اثر خواندنی کریستینا اس با این جمله شروع می‌شود و ماجراهای ترسیدن اریک را روایت می‌کند! داستانی که در آن با نشان‌های مخصوص خانواده‌ی شیپفلتنر آشنا می‌شوید؛ آن هم درحالی‌که اریک، یک سمبل عجیب‌وغریب را به‌عنوان نشان ویژه‌ی خودش انتخاب کرده: دوری کردن از همه چیز!

درباره‌ی کتاب اریک و ترس‌هایش

اریک شیپفلتنر پسر کوچک یک خانواده‌ی تقریباً عجیب‌وغریب است که از نسل وایکینگ‌ها هستند. به‌همین‌دلیل هم هر کدام از اعضای خانواده، به رسم اجدادشان، یک نماد و سمبل مخصوص به خود دارند که با آن زندگی می‌کنند. مثلاً مادر و پدر اریک سمبل خانواده و افتخار را انتخاب کرده‌اند، پدربزرگ نماد عجیب‌وغریب شلغم و خواهرهایش سمبل مبارزه و پیروزی. حالا اریک باید نماد مخصوص به خودش را انتخاب کند تا مثل بقیه‌ی خانواده زندگی‌اش را بر اساس آن جلو ببرد. اما سمبل اریک کمی بیشتر از بقیه عجیب است! او دوری کردن از همه‌چیز را انتخاب کرده و این نمادْ اختراع خود اوست!

کریستینا اس (Christina Uss) در کتاب اریک و ترس‌هایش (Erik Vs. Everything) داستانی آموزنده و زیبا را برایتان تعریف می‌کند که قهرمان آن اریک است. پسری که بیشتر وقت‌ها از سمت والدینش نادیده گرفته می‌شود، اما داستان کتاب اریک و ترس‌هایش به همین‌جا ختم نمی‌شود. درست زمانی که اریک همراه با خواهرانش به خانه‌ی عمو و پسرعموهای شجاعش می‌روند، معلوم می‌شود که او یک نوع ترس عجیب و ناشناخته دارد که خودش هم نمی‌داند چیست و از کجا آمده. این اتفاق زندگی اریک را زیرورو می‌کند.

شما فکر می‌کنید در آخر قصه معلوم می‌شود ترس عجیب‌وغریب او چه بوده؟ آیا اریک می‌تواند ترسش را شکست دهد یا برای همیشه شکست می‌خورد؟

ادامه‌ی داستان را همراه کریستینا اس و با ترجمه‌ی زهرا آرنواز در نشر کتاب کوله پشتی بخوانید.

نکوداشت‌های کتاب اریک و ترس‌هایش

  • یک لذت عجیب‌وغریب و شگفت‌آور. (Kirkus Reviews)

  • کریستینا اس یکبار دیگر کتابی را خلق کرده که شخصیت‌های جذاب، دیالوگ‌های درخشان و البته کمی طنز، آن را فوق‌العاده کرده است. (Horn Book Magazine)

  • این داستان سنت‌های خانوادگی را در برمی‌گیرد و آن را نکات و ترفندهای مدرن برای مقابله با بزنگاه‌های زندگی ترکیب می‌کند. یک راهنمای جذاب و طنزآمیز درباره‌ی ریسک‌پذیری و ارزش‌های خانوادگی! (School Library Journal)

کتاب اریک و ترس‌هایش برای چه کسانی مناسب است؟

همه‌ی کودکان 8 تا 12‌ساله‌‌ای که از خواندن داستان لذت می‌برند از خواندن این کتاب لذت خواهند برد. همچنین والدینی که می‌خواهند حس عزت‌نفس و اعتمادبه‌نفس فرزندانشان را تقویت کنند، می‌توانند این کتاب را به آن‌ها هدیه دهند.

با کریستینا اس بیشتر آشنا شویم

کریستا اس نویسنده‌ی توانای کتاب‌های کودک و نوجوان است که اغلب آثار او بر سرگرمی تمرکز دارند. او از جمله افراد عاشق کتاب است که خودش نیز به حوزه‌ی نویسندگی وارد شده و تلاش می‌کند که در همه‌ی آثار خود شگفت‌انگیز بودن زندگی را به مخاطبانش القا کند.

در بخشی از کتاب اریک و ترس‌هایش می‌خوانیم

برانهیلد تبر را کنار ظرفشویی گذاشت و رشته‌ای موی بور را پشت گردنش انداخت. مادرشان با کیسه‌های خرید وارد آشپزخانه شد. «مادر، قسم به نورِ والهالا که از گرسنگی مردم. قطعاً قرن‌های آینده مردم شعر پیروزی‌های من در مسابقات فوتبال را می‌خوانند. برای شام چه داریم؟» از بعد از آخرین دیدار مادربزرگ ویگدیس، برانهیلد این‌طور حرف می‌زد و رفتار می‌کرد. مادربزرگ به او گفته بود که شبیه یکی از اجدادشان در دوران وایکینگ‌ها است که به برنامه‌ریز جنگ‌ها شهرت داشت، با این حرف دنیای برانهیلد از زمان حال به زمان اجدادشان تغییر کرد. اگر وایکینگ بودن تا این حد برازندۀ خواهرش نبود، اریک از این تغییر رفتار خواهرش به سبک دوران اجدادشان ناراحت می‌شد.

مادرشان با نادیده گرفتن تبر خریدها را روی پیش‌خان چید. «ماهی و گوشت گوسفند عزیزم. حالا شما دوتا برین میز غذا رو بچینین. امشب باید زود غذا بخوریم تا اریک به تمرین بیسبالش برسه. اریک برو لباست رو پیدا کن.»

آلیسون ژاکت را پوشید و روی کابینت نشست. اختلاف نظر دو خواهر خیلی زود حل و فراموش شد، به‌خصوص حالا که آلیسون لباسی را که دوست داشت پوشیده بود. «می‌دونی بران شاهکارت تو فوتبال واقعاً هم ارزش شعر سرودن داره. شنیدی من و تیم تشویق‌کننده‌ها چی می‌گفتیم؟ سعی کردم یه شعار بسازم که توش "بپر تکل بزن" با شیپفلتنر هم‌قافیه بشه، البته می‌دونم تو تکل نمی‌زنی در اصل نباید تو فوتبال کسی رو با تکل بزنی.» دخترها درحالی‌که ظروف نقره‌ای را می‌چیدند در مورد انواع قافیه‌ها و قانون تکل در ورزش‌های مختلف صحبت می‌کردند...

فهرست مطالب کتاب

1: شیپفلتنرها
2: تنها چیزی که باید از آن بترسیم
3: وایکینگ‌های مینه‌سوتا
4: کتاب بزرگ ترس
5: ترس خودت را پیدا کن
6: زیر آن چیست؟
7: انتقادها
8: حرفه‌ای‌های دریاچه
9: نفس اژدها
10: اریکِ وایکینگ به دوچرخه‌سواری در کوهستان می‌رود
11: فرار از مواجهه‌درمانی
12: انصراف دادن
31: تپۀ استخوان‌شکن
14: هنر جنگیدن
15: روز مسابقه
16: آقای نابینز در مقابل پرتگاه مرد مرده
17: کسی از آینده خبر ندارد
18: شرایط خوب هم تمام می‌شوند
19: گردو دوچرخه‌سوار می‌شود

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اریک و ترس‌هایش
نویسنده
مترجمزهرا آرنواز
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات208
زبانفارسی
شابک978-600-461-550-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
37500 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اریک و ترس‌هایش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اریک و ترس‌هایش

برای دریافت کتاب اریک و ترس‌هایش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.