معرفی و دانلود کتاب از خویش به فراخویشتن

عکس جلد کتاب از خویش به فراخویشتن
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب از خویش به فراخویشتن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب از خویش به فراخویشتن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب از خویش به فراخویشتن

شروین محبی کرمانی در کتاب از خویش به فراخویشتن تجربیات خود را در رابطه با موفقیت و شناخت خویشتن به اشتراک می‌گذارد تا شما با بخشی از خودتان آشنا شوید که تاکنون از آن غافل بوده‌اید.

خواندن این کتاب آغازی است برای رسیدن به یک زندگی رویایی و انجام توصیه‌های آن تضمین کننده‌ی بهبود زندگی شما خواهد بود. پس واژه به واژه این نوشتار را با دقت بخوانید تا در زندگیتان شاهد روی دادن معجزه باشید. در آغاز کتاب از خویش به فراخویشتن شما با مفاهیم مختلف و اساسی زندگی آشنا می‌شوید. پس از آن شاهد مطالبی خواهید بود که شما را به سوی خودشناسی هدایت می‌کند، اما این تنها یک آغاز بوده و برای آشنایی شما با این مسیر است. ادامه‌ی این راه فکر کردن بیشتر روی نوشته‌ها و انجام تمرین‌های کتاب حاضر خواهد بود. در حقیقت مطالب این کتاب به شما کمک می‌کند تا بخش‌هایی از وجودتان را شناسایی کنید که مایلید آن را تغییر دهید.

شما باید بدانید که درخت رویایی زندگی که یک شاخه‌ی آن موفقیت و شاخه‌های دیگرش تمرکز حواس، افزایش اراده، شاد بودن، داشتن عزت‌نفس و... است، همگی روی یک ساقه رشد کرده‌اند و از این ساقه با یکدیگر ارتباط دارند.

کسی که بتواند شاد زندگی کند، می‌تواند اعتماد به‌ نفسش را نیز افزایش دهد. کسی که بتواند اراده‌اش را قوی کند می‌تواند عزت‌نفسش را بهبود ببخشد. همه‌ی این موارد به هم مربوط هستند، اصلاح و بازسازی همه‌ی آن‌ها به یک روش انجام می‌پذیرد؛ اما تنه‌ی این درخت پر شاخه چیست؟ پاسخ: ذهن.

بنابراین در صورتی که شما ذهن و چگونگی عملکرد آن را بشناسید و یاد بگیرید که چگونه با ذهنتان درست کار کنید، به همه‌ی اهدافتان خواهید رسید.

در بخشی از کتاب از خویش به فراخویشتن می‌خوانیم:

برای رسیدن به اهداف باید زندگیتان روشن و شاد باشد. با اندوه و تیرگی و افسردگی نمی‌توان در زندگی به نقاط والایی رسید. ایرانیان باستان همواره بر شاد زیستن تاکید می‌کرده و از هر فرصتی برای جشن گرفتن استفاده می‌کردند. به‌ طوری‌ که در هر سال به شکل میانگین هر سه روز یک بار جشن می‌گرفتند. در این جشن‌ها طبیعت نقش به سزایی داشت. آن‌ها همین‌طور باور داشتند که با شاد زیستن و نگهداری مناسب از جسمشان می‌توانند باعث شادی روانشان گردند و این شادی و روشنایی روان است که می‌تواند آفریننده را خشنود سازد، بنابراین به خوراک و پوشاک خود اهمیت می‌دادند. ایرانیان همواره و حتی در زمان مرگ عزیزانشان پوشاکی با رنگ روشن بر تن می‌کردند. آن‌ها طبیعت را نمی‌آلودند و دیگران را نمی‌آزردند زیرا این کارها را بر خلاف چرخه‌ی طبیعت می‌دانستند.

در بخش‌های پیشین درباره‌ی چگونگی الگوسازی در ذهن گفت ‌و گو کردیم. گفتیم که تکرار برخی از رفتارها باعث ایجاد عادت می‌شوند و سپس به ضمیر ناخودآگاه منتقل شده و پس از مدتی به صورت غیر ارادی بروز می‌کنند، گویی که دیگر تسلطی بر آن ندارید. درباره‌ی افکار هم همین‌گونه است. تکرار افکار باعث حک شدن آن در ذهن ناخودآگاه می‌شود. خود من در دوران کودکی اینگونه می‌پنداشتم که هر انسانی حتما و به طور طبیعی هر سال سرما می‌خورد و حتما سالی یک بار سرما می‌خوردم! بزرگ‌تر که شدم دریافتم که چنین نیست و سپس با قدرت تلقین آشنا شده و دریافتم که شاید من سرماخوردگی را به خودم جذب می‌کردم. من هر سال انتظار سرماخوردگی را می‌کشیدم و بالاخره مبتلا می‌شدم.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
1- کارکرد با ذهن
2- چند مفهوم پایه به زبان ساده
3- انسان کامل
4- آشتی با خویشتن
5- عملکرد سایه
6- زندگی بهتر
7- معجزه
8- تغییر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب از خویش به فراخویشتن
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نسل روشن
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات140
زبانفارسی
شابک978-622-247339-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب از خویش به فراخویشتن

سپیده بینایی
۱۴۰۰/۵/۷
این کتاب نسخه کاغذیش بهتره چون توش میشه تمریناتش رو نوشت و زیر نکات مهم خط کشید برای دفعات بعدی.
واقعا این کتاب حالمو دگرگون کرد.
تمرین آخرش رو چند روزه دارم انجام میدم.
هنوز دوره تموم نشده ولی من خیلی فرق کردم.
امیدوارم نویسنده به هرچی می‌خواد برسه.
Mohamad J
۱۴۰۰/۵/۱۸
این کتاب به نظر من بسیار روان و قابل فهم بود. مثال‌های عملی که آورده شده بود، به درک موضوع کمک می‌کرد. تمرین‌های عملی هم کارآمد و به جا بودند. با توجه به حجم نه چندان زیاد (در مقایسه با کتاب‌های مشابه درین زمینه) مختصر و مفید بود.
Maryam Eskafi
۱۳۹۹/۸/۲۳
تکرار قانون جذب و ترکیبی از همه کتابهای موفقیت که اگر ادم اونا رو بخونه به نظرم خیلی بهتره مثلا بخش اولش انگار از رو کتاب رازسایه دبی فورد نوشته شده که خود اون کتلب هزار هزار برابر برای من موثرتر بود خیلی فرق میکنه نویسنده کتاب کارش این بوده یا نه. ازنظر من‌ی کتاب معمولیه
طیبه دارایی
۱۳۹۹/۷/۱۹
اخیرا چندتا کتاب خونده بودم که این کتاب یه چکیده‌ی بسیار مفید از همه‌ی اونا بود و کار مرور اون‌ها رو به شدت برام راحت کرد، عاشق این کتاب شدم
مجید شمس
۱۳۹۹/۷/۲۱
عالی بووووووووود و مفید بود ممنونم از نویسنده محترم این کتاب
javeed mlkrh
۱۴۰۰/۷/۱۰
برای من خوب بود، یجورایی با این کتاب شروع کردم. از راهی پیش روم گذاشت راضی‌ام. سپاس از نویسنده‌ی خوش ذوق.
میلاد نادرخانی
۱۳۹۹/۹/۸
برای من خیلی خوب بود.
روحیه‌ام عوض شد و انرژی مثبت گرفتم.
امیدوارم کتابهای دیگه این نویسنده رو هم‌بذارید
Z Fakhrian
۱۴۰۰/۱/۱۱
در مجموعه کتاب‌های انگیزشی و موفقیت کتاب بسیار معمولی با سطحی پایین هست
زهرا فروزان
۱۳۹۹/۱۲/۵
بهترین کتاب انگیزشی بود که خوندم کامل و روان حتما بخوانید، مخصوصا فصل‌های اخرش
Siavash Mohammadi
۱۴۰۰/۴/۳۰
محتوی خوبی داشت ولی کامل نبود
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب از خویش به فراخویشتن

برای دریافت کتاب از خویش به فراخویشتن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.