معرفی و دانلود کتاب از ناکجا

عکس جلد کتاب از ناکجا
قیمت:
۱۱,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب از ناکجا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب از ناکجا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب از ناکجا

کودکان نسبت به تغییرات کمتر انعطاف نشان می‌دهند؛ اما ازآنجاکه انسان و جهان پیرامونش هر لحظه در حال تغییرند، خوب است پذیرش و انعطاف نسبت به تغییرات را از سنین کم به کودکان آموزش دهیم. کتاب از ناکجا نوشته‌ی کریس نیلور بالستور، با ارائه‌ی روایتِ جذاب دوستی یک سوسک و پروانه، دید کودکان را نسبت به روابط و تغییرات وسعت می‌دهد.

درباره‌ی کتاب از ناکجا

داستان کتاب از ناکجا (Out of Nowhere) درباره‌ی سوسکی است که دوستِ خود، کرم ابریشم را گم کرده و برای یافتن او سفری پرمخاطره را آغاز می‌کند. این کتابْ رابطه‌ی دوستانه و عمیقی را به تصویر می‌کشد که پس از وقوع تغییری بزرگ همچنان دوام می‌آورد. کریس نیلور بالستور (Chris Naylor-Ballesteros) با انتخاب کرم ابریشم به‌عنوان یکی از شخصیت‌ها، داستانی درباره‌ی تغییر و تحول تعریف می‌کند و تواناییِ پذیرش را در کودکان پرورش می‌دهد.

سوسکی در جنگل زندگی می‌کند. روزی مهمانی ناخوانده پیش او می‌آید و ماندنی می‌شود. سوسک و کرم ابریشم شب‌ها بالای صخره می‌نشینند، خوراکی می‌خورند و بالا آمدن ماه را تماشا می‌کنند. اما یک روز کرمِ ابریشم غیبش می‌زند. سوسک با تمام ترسی که از حیوانات جنگل دارد، برای یافتن دوستش به دل جنگل می‌زند. او با یک پروانه روبه‌رو می‌شود که شباهت زیادی به دوستش دارد، اما آیا این پروانه همان کرم ابریشم است؟ آیا آن‌ها می‌توانند علی‌رغمِ این تغییر، باز هم با هم دوست باشند؟

این داستان آموزنده به کودکان یاد می‌دهد که تغییر در زندگی ناگزیر است و آن‌ها باید هر لحظه آمادگی مواجه شدن با چیزهای جدید را داشته باشند. آدم‌ها نیز مانند همه‌ی موجودات و گیاهان، هرروز درحال تغییرند؛ چه از نظر ظاهری و چه از نظر رفتاری. کودکان باید در نظر داشته باشند که تغییر لزوماً بد نیست و دری به‌سوی اتفاقات جدید و هیجان‌انگیز می‌گشاید. کتاب از ناکجا پیام‌آور صلح و دوستی است و کریس نیلور بالستور این نوید را به کودکان سراسر جهان می‌دهد که همه‌ی ما علی‌رغمِ تفاوت‌هایمان می‌توانیم با یکدیگر دوست باشیم. تصاویر ساده‌ی کتاب از ناکجا با ترکیب رنگ‌های سیاه و قرمز، یکی دیگر از نقاط مثبتِ این کتاب مصور به حساب می‌آید.

انتشارات مهرسا اقدام به چاپ و نشر این اثر کرده است.

در نکوداشت‌ کتاب از ناکجا

  • کتاب از ناکجا دری را به بحث‌های ارزشمندی درباره‌ی احساسات، روابط و نحوه‌ی واکنش به تغییرات باز می‌کند. (School Library Journal)

کتاب از ناکجا برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان با کودکان 3 تا 8ساله از مفاهیم ارزشمندی مانند دوستی، پذیرش و مراقبت حرف می‌زند.

در بخشی از کتاب از ناکجا می‌خوانیم

راستش می‌دانم که با این پوسته‌ی سفت و سخت و شاخک‌های تیز، خیلی قوی به نظر می‌رسم، اما واقعیت این است که بعضی‌وقت‌ها اصلاً قوی نیستم. اما اگر قرار باشد دنبال دوستم بگردم، باید طوری رفتار کنم که انگار قوی هستم. پس یک سبد پر از خوراکی آماده کردم و راه افتادم.

برای اینکه ترسم بریزد و احساس قدرت کنم، زدم زیر آواز:
«من یه سوسکم، مگه بهت نگفتم؟ یه کلاغ گرسنه اصلاً ترسی نداره!
من یه سوسکم، مگه نمی‌بینی؟ یه قورباغه‌ی گنده اصلاً ترسی نداره!
آره من یه سوسکم، مگه نشنیدی؟!
می‌خونم و می‌خونم تا بره هرچی ترسه!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب از ناکجا
نویسنده
مترجممحسن فرهادی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-7437-80-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب از ناکجا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب از ناکجا

برای دریافت کتاب از ناکجا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.