معرفی و دانلود کتاب استعدادیابی در ورزش تیمی زورخانه‌ای

عکس جلد کتاب استعدادیابی در ورزش تیمی زورخانه‌ای
قیمت:
۶۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب استعدادیابی در ورزش تیمی زورخانه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب استعدادیابی در ورزش تیمی زورخانه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب استعدادیابی در ورزش تیمی زورخانه‌ای

مربیان ورزشی و فعالان حوزه‌ی ورزش چنانچه بخواهند با رشته‌ی ورزش زورخانه‌ای بیشتر آشنا شوند و آزمون‌های استعدادیابی آن را بشناسند، چه بهتر که همین حالا به سراغ کتاب استعدادیابی در ورزش تیمی زورخانه‌ای بروند و از آموزه‌های علیرضا غلامی در این اثر نهایت بهره را ببرند. در اثر حاضر، افزون‌بر ارائه‌ی آزمون‌های استعدادیابی، نویسنده بخش‌هایی را نیز به معرفی آداب ورزش زورخانه‌ای، اصول کلی آن، تاریخچه‌ی این ورزش و تکنیک‌های رایج در آن اختصاص داده است.

درباره‌ی کتاب استعدادیابی در ورزش تیمی زورخانه‌ای

امروزه استعدادیابی ورزشی یکی از دغدغه‌های اصلی کشورهای پیشرفته در عرصه‌ی ورزش‌های رقابتی به شمار می‌رود. در چنین کشورهایی، سالانه بودجه‌ی فراوانی به کشف استعدادهای ورزشی اختصاص داده می‌شود و مربیان پیوسته با استفاده از روش‌های علمی و استاندارد، به دنبال ورزشکارانی هستند که بتوانند در آینده به ستارگان دنیای ورزش بدل شوند. البته نحوه‌ی استعدادیابی برای ورزش‌های گوناگون، صورت‌های متنوعی دارد. برای این‌که با چندو‌چون استعدادیابی در ورزش‌های زورخانه‌ای آشنا شوید و شیوه‌ی شناسایی و انتخاب ورزشکاران نخبه‌ی این حوزه را بشناسید، مطالعه‌ی کتاب استعدادیابی در ورزش تیمی زورخانه‌ای را از دست ندهید. علیرضا غلامی در اثر حاضر کوشیده تا این موضوع را از زوایای متنوع بررسی کند و راه و چاه آن را به مربیان ورزش زورخانه‌ای بیاموزد.

استعدادیابی ورزشی نوعی برنامه‌ریزی یا سیاست‌گذاری محسوب می‌شود که هدف آن پیشرفت یک ورزش خاص در آینده است. بااین‌اوصاف، استعدادیابی را می‌توان حاصل نگاه تحول‌گرای برنامه‌ریزان و مربیان ورزشی نسبت به آینده دانست. استعدادیابی در عین حال که موجب رشد و پیشرفت یک رشته‌ی ورزشی به‌خصوص می‌شود، سبب می‌گردد که بسیاری از جوانان مستعد، زودتر مسیر زندگی خود را پیدا کنند و در زمانی کوتاه، فرصت درخشش در دنیای ورزش را داشته باشند. البته این را هم باید اضافه کنیم که استعدادیابی موجب صرفه‌جویی در وقت و انرژی مربی نیز می‌شود. مربیان در این حالت، به‌جای این‌که انرژی و زمان خود را صرف ورزشکاران معمولی کنند، به ورزشکارانی می‌پردازند که می‌توان آینده‌ای موفقیت‌آمیز برای ایشان متصور بود.

کتاب پیش‌رو مباحث متنوعی را دربرمی‌گیرد که همگی در ذیل چهار فصل گنجانده شده‌اند. مخاطبان در فصل اول کتاب، با کلیات ورزش تیمی زورخانه‌ای بیشتر آشنا می‌شوند. مطالعه‌ی این فصل برای آن دسته از خوانندگانی که پیش از این در مورد ورزش زورخانه‌ای اطلاعاتی کسب نکرده‌اند، کاربردی و مفید خواهد بود. معرفی این رشته‌ی ورزشی، ویژگی‌های فردی آن، تکنیک‌های رایج ورزش زورخانه‌ای، آداب و مقررات مربوط به آن، قوانین اختصاصی ورزش تیمی زورخانه‌ای، اصول انجام انواع حرکات و تمرینات این ورزش و... از موضوعات محوری این فصل برشمرده می‌شوند.

فصل دوم که خود به چندین بخش تقسیم می‌شود، به نحوه‌ی استعدادیابی در این رشته‌ی ورزشی اختصاص پیدا کرده‌ مخاطبان کتاب استعدادیابی در ورزش تیمی زورخانه‌ای، به کمک بخش اول از فصل دوم، با مفهوم استعدادیابی بیشتر آشنا می‌شوند. سپس در فصل دوم، اطلاعات مهمی را در زمینه‌ی تاریخچه‌ی استعدادیابی در ایران و جهان دریافت می‌کنند. بخش سوم، ویژگی‌های جسمانی لازم برای ورزش زورخانه‌ای را معرفی کرده و بخش چهارم به نورم‌های این ورزش اشاره داشته است. خوانندگان در بخش پنجم فصل دوم، مفاهیم اولیه‌ی آمادگی جسمانی برای ورزش زورخانه‌ای را آموخته و دو نوع ویژه و عمومی آن را به‌طور دقیق مورد بررسی قرار می‌دهند.

همان‌طور که می‌دانید، بخش گسترده‌ای از استعدادیابی و شیوه‌ی انجام آن، بر آزمون‌های اصولی و استاندارد متمرکز شده و اصولاً استعدادیابی بدون اجرای آزمون‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود. آماده‌سازی قبل از آزمون و سه آزمون پرش، دراز و نشست، همچنین آزمون رفت و برگشت، در این فصل تحلیل شده‌ و برای مخاطبان توضیح داده شده‌اند. فصل چهارم نیز به‌طور کلی به آزمون‌های مهارتی ورزش زورخانه‌ای پرداخته‌ است. علیرضا غلامی علاوه‌بر این‌که مجموعه‌ای از اطلاعات و نکته‌های ارزشمند را در این اثر گردآورده و بیان کرده، چندین جدول را هم برای درک بهتر موضوعات و انتقال بهتر مطالب عرضه کرده که مخاطبان با توجه به آن‌ها بهتر می‌توانند توضیحات کتاب استعدادیابی در ورزش تیمی زورخانه‌ای را درک کنند.

علیرضا غلامی برای نگارش این کتاب حوزه‌ی ورزش سعی داشته با بهره‌گیری از زبان و بیانی بسیار ساده، مجموعه‌ای از اطلاعات کاربردی را در اختیار مخاطبان قرار دهد. کتاب استعدادیابی در ورزش تیمی زورخانه‌ای را انتشارات حتمی به بازار کتاب عرضه کرده است.

کتاب استعدادیابی در ورزش تیمی زورخانه‌ای برای چه کسانی مناسب است؟

متخصصان و دست‌اندرکاران ورزش‌های زورخانه‌ای و مربیان ورزشی، با مطالعه‌ی کتاب استعدادیابی در ورزش تیمی زورخانه‌ای، اطلاعات مفیدی را دریافت خواهند کرد.

در بخشی از کتاب استعدادیابی در ورزش تیمی زورخانه‌ای می‌خوانیم

اولین دوره‌ی مسابقات تیمی زورخانه‌ای در قاره‌ی آسیا به میزبانی ایران در شهر تهران در سال 2006 برگزار شد. در آن مسابقات در رشته‌ی تیمی زورخانه‌ای جمهوری اسلامی ایران اول و تیم کشور عراق دوم شد و مقام سوم به کشور افغانستان رسید. تاکنون شش دوره مسابقات تیمی زورخانه‌ای در قاره‌ی آسیا برگزار شده است. اولین دوره‌ی مسابقات تیمی زورخانه‌ای در قاره‌ی اروپا در سال 2007 به میزبانی کشور آأمان در شهر زار بروکن برگزار شد و در پایان کشورهای آلمان-جمهوری آذربایجان و بلژیک عناوین برتر را به دست آوردند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: معرفی رشته‌ی تیمی زورخانه‌ای
فصل دوم: استعدادیابی
فصل سوم: آزمون‌های آمادگی جسمانی تیمی زورخانه‌ای
فصل چهارم: آزمون ‌های مهارتی تیمی زورخانه ‌ای

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب استعدادیابی در ورزش تیمی زورخانه‌ای
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات93
زبانفارسی
شابک978-600-355335-4
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب استعدادیابی در ورزش تیمی زورخانه‌ای

برای دریافت کتاب استعدادیابی در ورزش تیمی زورخانه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.