معرفی و دانلود کتاب صوتی تو کله خر هستی: پیش به سوی موفقیت

عکس جلد کتاب صوتی تو کله خر هستی: پیش به سوی موفقیت
قیمت:
45000 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تو کله خر هستی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تو کله خر هستی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تو کله خر هستی: پیش به سوی موفقیت

تابه‌حال دقت کرده‌اید که بسیاری از عادت‌ها و ویژگی‌های ناخوشایندی که داریم، بین ما و سایر اعضای خانواده‌مان مشترک هستند؟ جین سینسرو در کتاب صوتی تو کله خر هستی این واقعیت را به ما گوشزد می‌کند تا بتوانیم با پی بردن به منشأ باورها و رفتارهایمان از دست آن‌ها خلاص شویم. این کتاب در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار دارد و موفق شده است مخاطبان زیادی را یاری کند تا زندگی بهتری داشته باشند.

درباره‌ی کتاب صوتی تو کله‌خر هستی

بسیاری از مشکلات و ایرادهای شخصیتی ما از آن دسته مشکلاتی هستند که خودمان نقشی در ایجاد آن‌ها نداشته‌ایم و به نوعی خارج از اختیار ما به وجود آمده‌اند. کودکی برای همه، دوران انفعال و تأثیرپذیری است. شما در آینده تبدیل به موجودی می‌شوید که محیط و اطرافیانتان در کودکی از شما ساخته‌اند. ما جهان را به همان شکلی شناخته‌ایم که والدینمان آن را به ما نشان داده‌اند. والدین نیز خود قربانی باورهای غلطی هستند که از نسل‌های پیشین به آن‌ها انتقال یافته. جین سینسرو (Jen Sincero) با ذکر این مقدمات در کتاب صوتی تو کله‌خر هستی (You Are a Badass)، نتیجه می‌گیرد که ما در به وجود آمدن بخش بزرگی از ضعف‌هایمان مقصر نیستیم.

جین سینسرو به تمام کسانی که مخاطبش هستند می‌گوید که باید دست از مقصر دانستن خود بردارند. ما در کودکی چاره‌ای نداشتیم جز اینکه تلاش کنیم زنده بمانیم. در آن سن، هنوز در جایگاهی نبودیم که انتخاب کنیم چه نوع دیدگاه و رویکردی نسبت به زندگی داشته باشیم. بنابراین به همان روشی خو کردیم که اطرافیان طبق آن زندگی می‌کردند. مسئولیت ما این نیست که مدام خود را سرزنش کنیم و حس بدی داشته باشیم؛ بلکه باید فکری به حال از این به بعدِ خود کنیم.

کتاب صوتی تو کله‌خر هستی با داستان‌های مختلف به ما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم باورها و عادت‌های اشتباهی که ما را احاطه کرده‌اند را کنار بگذاریم. ما اکنون در جایگاه انسانی بالغ باید تلاش کنیم تا کیفیت زندگی خود را بالا ببریم، انگیزش خود را ارتقا دهیم و با انرژی به اهدافمان نزدیک شویم. جین سینسرو اهمیت زیادی برای میزان اشتیاق در زندگی قائل است. او فکر می‌کند بدون انگیزه و شوروشوق، موفق شدن ناممکن است.

کتاب صوتی تو کله‌خر هستی با عنوان فرعی پیش به سوی موفقیت، اولین کتاب از مجموعه‌ی تو کله‌خر هستی به قلم جین سینسرو است. این کتاب را نشر صوتی رمانو با صدای آیلار محمدی و براساس ترجمه‌ی علیرضا غلامی و محمدرضا غلامی منتشر کرده. نسخه‌ی متنی کتاب را انتشارات آتیسا به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی تو کله‌خر هستی

مجموعه‌ی تو کله‌خر هستی (You Are a Badass)، شامل سه جلد کتاب از نویسنده و سخنران مشهور، جین سینسرو است. جلد اول این مجموعه در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار گرفته است. نویسنده در این سه کتاب با قلمی طنزآمیز داستان‌ها و آموزه‌هایی را برای رسیدن به موفقیت در زندگی شخصی و حرفه‌ای، ثروت و انگیزشِ بالا ارائه کرده است.

«تو کله‌خر هستی، برو پیش موفق می‌شوی»، «تو کله‌خر هستی، برو پیش پولدار می‌شوی» و «تو کله‌خر هستی، برو پیش انگیزه‌ات را حفظ کن» سه جلد این مجموعه هستند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی تو کله‌خر هستی

  • جین سینسرو، به کتاب‌های خشک خودیاری، شور و حرارتی زنانه و طنزآمیز می‌بخشد. لحن این کتاب به مراتب گرم‌تر از کتاب‌های آکادمیک است و در هر صفحه طنز و شوخی وجود دارد. تمام این‌ها نکاتی هستند که به اعتقاد او مخاطبان کتاب احتیاج فراوانی به آن‌ها دارند. (پابلیشرز ویکلی)
  • من نحوه‌ی پرداخت واقع‌گرایانه و درعین‌حال بانمک جین سینسرو به نکات یک زندگی فوق‌العاده را تحسین می‌کنم. او استعداد زیادی در روان نوشتن و قابل‌فهم نوشتن برای همه دارد. چیزی که در این کتاب دستگیرتان خواهد شد، راهکارهای آسان و عملی جهت استفاده‌ی کله‌خر درون شما و تغییر زندگی‌تان است. (مدیسن تیلور، از بنیانگذاران DailyOM)

کتاب صوتی تو کله‌خر هستی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر مشتاق هستید که تغییر و تحول مثبتی در زندگی‌تان ایجاد کنید و نیاز به انگیزه‌ی بیشتری دارید، کتاب صوتی تو کله خر هستی از جین سینسرو را از دست ندهید.

با جین سینسرو بیشتر آشنا شویم

جین سینسرو، متولد سال 1965 در ایالات متحده، یک نویسنده، سخنران انگیزشی و مربی موفقیت است. او زندگی تعداد بی‌شماری از انسان‌ها را با صحبت‌ها ‌و کتاب‌های خود متحول کرده و آن‌ها را به موفقیت در زندگی شخصی و کاری‌شان نزدیک‌تر کرده است. «عادت‌های کله‌خری» و «تو یک کله‌شقی؛ پیش به سوی ثروت» از مشهورترین کتاب‌های او هستند.

در بخشی از کتاب صوتی تو کله خر هستی: پیش به سوی موفقیت می‌شنویم

هیچ‌کدام از ما مقصر و مسئول عیب‌هایی که داریم نیستیم. به‌عنوان مثال یک نفر ممکن است بی‌عرضه باشد، اما او مقصر این مشکل نیست. ولی اگر بی‌عرضه ماند، خودش مقصر و مسئول است. شاید خودمان متوجه نباشیم اما ممکن است مسئله‌ی بی‌عرضگی از نسل‌های قبل به فرد رسیده باشد. آن هم به این خاطر است که گذشتگان فرد برای حل این مشکل در میان خود تلاشی نکرده باشند...

از همان موقع که به دنیا آمدی اطرافیانت مجبورت کردند تا مجموعه‌ای از باورها را که اصلاً به تو ارتباطی نداشت بپذیری. به‌عنوان مثال به تو تحمیل کردند که باور کنی همه‌ی دنیا خطرناک است. تو اضافه‌وزن داری و اندازه مهم است و باید لاغر کنی. تحصیلات دانشگاهی هم خیلی اهمیت دارد... در بیشتر مواقع منشأ بسیاری از این اطلاعات والدین هستند که به‌شدت تحت‌تأثیر جامعه و اطرافیان خود قرار داشته و دارند و آن‌ها هم با چنین رویکردی رشد پیدا کرده‌اند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
22 دقیقه
پیشگفتار
25 دقیقه
بخش اول - چگونه به آرزوهایت دست پیدا کنی؟ - فصل اول
17 دقیقه
فصل دوم - واژه‌ی خدا
13 دقیقه
فصل سوم - زندگی در لحظه
23 دقیقه
فصل چهارم - چرت درست‌وحسابی، کمای مغزی
8 دقیقه
فصل پنجم - درک خود امری پیچیده و سخت است
27 دقیقه
بخش دوم - راه‌های کشف جسارت وجودی خود - فصل ششم - خودت را همان‌طور که هستی دوست بدار
20 دقیقه
فصل هفتم - من تو را می‌شناسم، اما من کی‌ام؟
26 دقیقه
فصل هشتم - رسالت تو در این زندگی چیست؟
8 دقیقه
فصل نهم - مرد لنگ‌پوش
14 دقیقه
بخش سوم - چگونه به شاهرگ خودت تلنگر بزنی - فصل دهم - مراحل اولیه‌ی کنترل ذهن
22 دقیقه
فصل یازدهم - قدرت همه‌چیز در دستان قوه‌ی ادراک است
20 دقیقه
فصل دوازدهم - جسارت داشته باش
11 دقیقه
فصل سیزدهم - لذایذ حاتم طائی
25 دقیقه
فصل چهاردهم - سپاس‌گزاری و قدرشناسی، میان‌بری برای رسیدن به ماهیت اشرف مخلوقات
23 دقیقه
فصل پانزدهم - بخشش یا کینه‌ای بودن
10 دقیقه
فصل شانزدهم - خشک نباش
40 دقیقه
بخش چهارم - حواشی را رها کن - فصل هفدهم - همه‌چیز خیلی آسان است، فقط کافی است آن را بدانی
16 دقیقه
فصل هجدهم - طفره رفتن و به کمال مطلوب رسیدن
26 دقیقه
فصل نوزدهم - عزاداری قبل از وقوع واقعه
24 دقیقه
فصل بیستم - ترسو، احمق است
34 دقیقه
فصل بیست‌ویکم - به‌جای آنکه فحش بدهی، درس بگیر
5 دقیقه
فصل بیست‌ودوم - عشق به زندگی
24 دقیقه
فصل بیست‌وسوم - عزم خود را جزم کردن
61 دقیقه
فصل بیست‌وچهارم - بهترین دوست جدیدت، پول
14 دقیقه
فصل بیست‌وپنجم - به خدا تکیه کن
33 دقیقه
فصل بیست‌وششم - تغییر باید عملی باشد، نه زبانی
10 دقیقه
فصل بیست‌وهفتم - کاری که دوست داری انجام بده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تو کله خر هستی: پیش به سوی موفقیت
نویسنده
مترجمعلیرضا غلامی، محمدرضا غلامی
راویآیلار محمدی
ناشر چاپیانتشارات آتیسا
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
45000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تو کله خر هستی

حسن سلمانی
۱۴۰۲/۴/۱۶
در این کتاب بسیاری چیزهایی که می‌دانید وفراموش کرده اید یادآوری میشود
ابراهیم حسن زاده
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
عالی بود خیلی کتاب زیبایی بود من کلی استفاده کردم
علی شهبازی
۱۴۰۲/۹/۲۴
کتاب جالبی هست پیشنهاد میکنم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تو کله خر هستی

برای دریافت کتاب صوتی تو کله خر هستی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.