معرفی و دانلود کتاب اشتباهاتم از سر تنهایی است

عکس جلد کتاب اشتباهاتم از سر تنهایی است
قیمت:
49900 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اشتباهاتم از سر تنهایی است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اشتباهاتم از سر تنهایی است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اشتباهاتم از سر تنهایی است

نیلگون بودور، وبلاگ‌نویس مشهور اهل ترکیه، در کتاب اشتباهاتم از سر تنهایی است به مرور افت‌وخیزهای زندگی شخصی خود نشسته و ضمن این کار، تجارب گرانبهای خویش را در قالب توصیه‌هایی ارزنده، در اختیار مخاطبین اثر خود نهاده است. کتاب پیش رو به قلم فائزه پورعلی به زبان فارسی ترجمه شده است.

درباره کتاب اشتباهاتم از سر تنهایی است

انسان ناشادمان، خواه یا ناخواه، دیگران را نیز به ورطه‌ی اندوه خویش سوق می‌دهد. برای آدمی که در تمام عرصه‌های زندگی شکست خورده، پیروزیِ دیگری همچون خاری‌ست در چشم! او، حتی اگر فطرتی نیک و مهربان داشته باشد، ناخودآگاه مایل است اطرافیانش را همچون خود، مردمانی ناکام، مستأصل و بازنده بیابد. چاره‌ی درد چنین انسانی را در کجا باید جست؟ نیلگون بودور در کتاب اشتباهاتم از سر تنهایی است (Yanlışlıktan Değil Yalnızlıktan) چنین پاسخ می‌دهد: درمانِ دردهای انسانی برخوردار از خصائلی که وصف آن رفت، در ساختن رابطه‌ای راستین با دیگری نهفته است. او، برای نجات خود، باید با دیگری بودن و با دیگری زیستن را بیاموزد؛ یا به تعبیر کتاب مقدس، باید یاد بگیرد که همسایه‌اش را همچون خویشتن، دوست بدارد. آنگاه در زندگی شخصی خود نیز، تحولی سازنده را به مشاهده خواهد نشست.

کتاب اشتباهاتم از سر تنهایی است بر مبنای تجربیات شخصی نویسنده به رشته‌ی تحریر درآمده است. نیلگون بودور در این اثر خواندنی و زیبا، به بازخوانی سرگذشت خویش نشسته است. البته نه با این هدف که صرفاً داستان زندگی خود را گفته باشد. بلکه با این انگیزه که از طریق برشمردن خطاها و اشتباهات خویش، دیگران را در مسیر ساختن زندگی‌ای پویا و آکنده از شادکامی راهنمایی کند.

کتاب اشتباهاتم از سر تنهایی است به آثار حوزه‌ی موفقیت و خودیاری تعلق دارد. با این حال لحن شخصی نویسنده در اثر حاضر، این کتاب را از دیگر عناوینِ حوزه‌ی خودسازی متمایز می‌کند. بخش‌های عمده‌ای از کتاب پیش رو، به توضیح خطاهای مهلکی اختصاص یافته که آدمی در ارتباط با اطرافیان خود مرتکب می‌شود. خطاهایی که به قول بودور، اغلب از دست‌وپنجه نرم کردن انسان با احساس تنهایی ناشی می‌شوند. توضیح شیوه‌های اجتناب از این گونه خطاها، خواندنی‌ترین بخش‌های کتاب اشتباهاتم از سر تنهایی است را پدید آورده است.

کتاب اشتباهاتم از سر تنهایی است به همت انتشارات نسل نواندیش منتشر شده و در اختیار مخاطبین فارسی‌زبان قرار گرفته است.

کتاب اشتباهاتم از سر تنهایی است مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به آثار حیطه‌ی موفقیت و خودسازی بیش از همه از مطالعه‌ی کتاب اشتباهاتم از سر تنهایی است، نوشته‌ی نیلگون بودور، لذت خواهند برد.

با نیلگون بودور بیشتر آشنا شویم

نیلگون بودور (Nilgün Bodur) متولد 19 نوامبر سال 1974 است. این نویسنده‌ی اهل ترکیه در شهر زیبای استانبول دیده به جهان گشوده. نیلگون بودور بیشتر عمر خویش را صرف فعالیت در عرصه‌ی علوم ارتباطی کرده است. اگرچه هرگز از علاقه‌ی اصلی خود که همانا نوشتن باشد، غافل نبوده است. آثار بودور عمدتاً بر مبنای تجارب شخصی خود وی به رشته‌ی تحریر درآمده‌اند. از کتاب‌های اوست: «اشتباهاتم از سر تنهایی است»، «تو رفته‌ای یا من خیلی زیبا هستم».

جملات برگزیده کتاب اشتباهاتم از سر تنهایی است

- علت هر رنجی یا «رفتن کسی» یا «تمام شدن یک چیز» است.

- برای این دنیا همیشه یک هیچ هستی، اما یادت نرود که برای خودت همه چیزی...

- اگر بتوانیم میان هیچی و دردانگی تعادل برقرار کنیم، پس به معنای واقعی انسانیم... هیچ‌کس ازدست‌ندادنی نیست... یادت باشد که تو هرگز نمی‌توانی خودت را رها کنی...

- زندگی هنر انعطاف است؛ یعنی به واسطۀ نتایج انتخاب‌هایت باید از هر فقدان، وجود داشتن را یاد بگیری،‌ خم نشوی، تا نشوی و نشکنی. کسی که از اشتباه می‌ترسد نمی‌تواند بگوید زندگی کرده‌ام و نمی‌تواند خود را راضی به زندگی فعلی‌اش کند.

در بخشی از کتاب اشتباهاتم از سر تنهایی است می‌خوانیم

همیشه از خودم انتقاد می‌کنم. به خاطر هرکسی که در من احساس بی‌ارزشی ایجاد کرد، قلبم را آزردم و منطقم را زیر سؤال بردم. به هوشم شک کردم و دیگر مطمئن نبودم که آدم خوبی هستم. خوب‌ها باید در پایان فیلم شاد می‌شدند، حال آنکه در دنیای من دزدها ثروتمند، احمق‌ها شاد، افراد عاری از صداقت متأهل، کسانی که از مادر شدن چیزی نمی‌دانستند، صاحب فرزند و افراد بد در آرامش بودند...

هرکسی که به من آسیب می‌زد، اعتمادبه‌نفسم را بردۀ خود می‌کرد. لحظاتی که فکر می‌کردم دوست داشته شده‌ام، خیلی زود به لحظاتی تبدیل می‌شد که می‌فهمیدم به من خیانت شده است. انسان‌ها هم کمکی به من نمی‌کردند، چون انسان‌ها وقتی دارند کسی را تسلی می‌دهند، درواقع در تلاش‌اند برایش نسخه بپیچند، از نظرشان نیت خیر داشتن، حماقت، متواضع بودن غیرضروری، عاشق شدن و ازدواج کردن بی‌معنی و سهیم شدن با دیگری کاری اشتباه بود. آن‌ها مشاوره می‌دادند که انسان‌ها را نباید دوست داشت. برای همین تر و خشک با هم سوختند.

درواقع من انسانی دوست‌داشتنی هستم! وقتی دیگر انسان‌ها را دیدم، به طبیعی بودن خودم پی بردم. من اعتماد کردن، دوست داشتن و بخشش را دوست دارم. وقتی کسی مشاوره‌ای در جهت خلاف این‌ها به من بدهد، به او می‌خندم. می‌گویند باید بد بود و من جواب می‌دهم گند بزند مشاوره‌هایی که مرا به بد بودن در دنیا تشویق می‌کنند.

این روزها خیلی فکر می‌کنم آیا به خاطر اینکه خیلی اشتباه کرده‌ام تنها مانده‌ام یا چون تنها مانده‌ام، زیاد اشتباه کرده‌ام؟

فهرست مطالب کتاب

صحبت‌های نویسنده
اشتباهاتم از سر تنهایی است...
حرف آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اشتباهاتم از سر تنهایی است
نویسنده
مترجمفائزه پورعلی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات168
زبانفارسی
شابک978-622-220-692-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه الکترونیک
49900 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اشتباهاتم از سر تنهایی است

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اشتباهاتم از سر تنهایی است

برای دریافت کتاب اشتباهاتم از سر تنهایی است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.