معرفی و دانلود کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: سیست‌ها

برای دانلود قانونی کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: سیست‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: سیست‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: سیست‌ها

کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: سیست‌ها به دنیای پیچیده رادیولوژی دهان که مربوط به ضایعات کیستیک است می‌پردازد. استوارت سی. وایت و مایکل جی. فارو در این کتاب اطلاعات جامعی از ضایعات کیستیک در ناحیه دهان و فک و صورت ارائه داده و سعی می‌کنند در مورد ظاهر رادیوگرافیک، تشخیص افتراقی و اهمیت بالینی آن‌ها بحث کنند.

درباره‌ی کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: سیست‌ها

سیست‌ها یا کیست‌ها، کیسه‌های پر از مایع یا گاز و حتی موادی شبه‌جامد هستند که می‌توانند در فک و دهان ایجاد شوند. سیست‌ها را نباید با آبسه (کیسه‌های چرکی و عفونی اشتباه گرفت. علائم وجود کیست یا سیست می‌تواند از درد و ناراحتی گرفته تا عوارض شدیدتر، مانند جابه‌جایی دندان و تحلیل استخوان‌ها متغیر باشد. کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: سیست‌ها (Oral radiology: principles and interpretation: Cysts) اهمیت تشخیص و مداخله‌ی زودهنگام این سیست‌ها و نقش تکنیک‌های تصویربرداری در شناسایی و نظارت بر شرایط آن‌ها را مورد بحث قرار می‌دهد.

استوارت سی. وایت (Stuart C. White) و مایکل جی. فارو (Michael J. Pharoah) با استفاده از زبانی ساده و ساختاری منظم، مفاهیم پیچیده‌ی ضایعات کیستی درون دهان را توضیح می‌دهند. آن‌ها برای فهم و تشخیص بصری بهتر توسط خواننده، از تصاویر رادیوگرافی‌ها و نمودارهای متعدد باکیفیت بالا استفاده می‌کنند. این نویسندگان همچنین، در مورد پیامدهای بالینی ضایعات کیستیک، از جمله تأثیر بالقوه‌ی آن‌ها بر برنامه‌ریزی درمان، مدیریت شرایط بیمار و سلامت کلی دهان صحبت کرده و نکات مهمی را در این باره مطرح می‌کنند.

به‌طورکلی، کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: کیست‌ها می‌تواند یک منبع قابل‌اعتماد و آموزنده جهت تشخیص و مدیریت درمان دقیق کیست‌های دهانی برای متخصصان و دانشجویان دندانپزشکی باشد. این کتاب توسط حورا السادات هادیان، سولماز ولیزاده، مهدی ولیزاده و محمدامین توکلی ترجمه شده و انتشارات تیمورزاده آن را منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو

انتشارات تیمورزاده، مجموعه کتاب‌های اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو را که شامل کتاب‌های گوناگون با موضوعات مختلف در حوزه‌ی رادیوگرافی دهان می‌شود، منتشر کرده است. این مجموعه تلاش دارد تا اطلاعات و نکات تخصصی درباره‌ی نحوه‌ی بررسی بیماری‌های فک و دهان، سینوس‌های اطراف بینی و... را از طریق رادیوگرافی آموزش دهد. این مجموعه با هدف آشنایی دانشجویان و متخصصان دندانپزشکی با مباحث متنوع و گوناگون مرتبط به سلامت دهان و دندان آماده شده است. از جمله عناوینی که ذیل این مجموعه منتشر شده می‌توان به «بیماری‌‌های سیستمیک»،‌ «تصویربرداری دیجیتال»،‌ «سیست‌ها»، «آناتومی داخل دهان»، «تصویربرداری با فیلم»،‌ «ناهنجاری‌های دندانی» و ... اشاره کرد.

کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: سیست‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به همه‌ی دانشجویان دندان‌پزشکی، دندان‌پزشکان و رادیولوژیست‌های دهان پیشنهاد می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب

فصل 21: سیست‌ها
مکانیسم بیماری
نماهای تصویربرداری
سیست‌های ادنتوژیک
سیست‌های غیر ادنتوژیک
کیست‌های منشأ گرفته از بافت نرم
ضایعات شبه‌سیست
Simple Bone Cycts (SBCs)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: سیست‌ها
نویسنده،
مترجمحورا السادات هادیان، سولماز ولیزاده، مهدی ولیزاده، محمدامین توکلی
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات39
زبانفارسی
شابک978-600-238-487-4
موضوع کتابکتاب‌های سلامتی و بهداشت، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۹۰۰۰ ۱۴,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه ›

راهنمای مطالعه کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: سیست‌ها

برای دریافت کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: سیست‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.