معرفی و دانلود کتاب الهامات درونی فروش: آموزش ذهنی در فرآیند فروش

عکس جلد کتاب الهامات درونی فروش: آموزش ذهنی در فرآیند فروش
قیمت:
50000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب الهامات درونی فروش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب الهامات درونی فروش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب الهامات درونی فروش: آموزش ذهنی در فرآیند فروش

سزار فاولر در کتاب الهامات درونی فروش به شما کمک می‌کند تا نقاط ضعف خود در ارتباط با فرآیند فروش را شناسایی کنید و بر آن‌ها فائق آیید. مطالعه‌ی این اثر ابزارهایی ذهنی به شما می‌بخشد که از طریق به‌کاربستن آن‌ها می‌توانید در این زمینه گامی رو به جلو بردارید. این شما و این راهنمایی عملی برای موفقیت در دنیای فروش...

درباره‌ی کتاب الهامات درونی فروش

تمامی راه و روش‌های مختلف برای رسیدن به موفقیت در کسب‌وکارتان را امتحان کرده‌اید، اما همچنان پیشرفتی که انتظارش را می‌کشید نصیبتان نشده است؟ هنوز که هنوز است از روش‌های قدیمی بازاریابی استفاده می‌کنید و در تعجبید که چرا نامتان در فهرست فروشنده‌های موفق قرار نمی‌گیرد؟ اگر چنین است، با سزار فاولر (Caesar Fowler) در کتاب الهامات درونی فروش (Sales Inner Inspiration. Mental training in the sales process) همراه شوید. با آموختن چند تکنیک ضروری و اتخاذ بینشی جدید می‌توانید فروش خود را چند برابر سازید!

سزار فاولر در اثری که پیش روی شماست، مجموعه‌ای از اشتباهات را که مانع فروش بیشتر می‌شوند جمع‌آوری کرده و به مخاطبان خود می‌آموزد تا بتوانند نقاط ضعف خود هنگام بازاریابی را شناسایی کنند و آن‌ها را به نقاط قوّتشان بدل سازند. او بیش از هر امر دیگری، بر «فرآیندهای ذهنی» فروشندگان تمرکز کرده است. بعضی از باورهای محدودکننده وجود دارند که مانع رسیدن شما به موفقیت در زمینه‌ی کسب‌وکار می‌شوند. به عبارت دقیق‌تر، برخی تصورات نابه‌جا و منسوخ‌شده باعث می‌شوند شما به عنوان یک فروشنده از دُوی سرعت فروش جا بمانید. در نهایت، این باورها هیچ حاصلی برای‌تان به همراه ندارند، به جز این که شما را از یک زندگی شاد محروم می‌کنند! کتاب الهامات درونی فروش اثری درباره‌ی شناسایی و غلبه بر این باورهاست.

در حقیقت، کتاب الهامات درونی فروش قرار نیست راهکارهایی برای فروش بیشتر را در اختیارتان قرار دهد. چه، احتمالاً شما تا پیش از این نیز ایده‌های متفاوتی را برای این امر از نظر گذرانده‌‎اید؛ از تخفیف‌ها و آگهی‌ها گرفته تا کمپین‌های تبلیغاتی و تبلیغات تلویزیونی. آنچه که با مطالعه‌ی کتاب پیش رو به آن دست می‌یابید، بینشی جدید است؛ ابزاری که به کمک آن می‌توانید به روشی کاملاً متفاوت و نوین به فروش نزدیک شوید. راهکارهای ارائه‌شده در این اثر از فرسودگی شغلی و استرس جلوگیری می‌کنند و باعث می‌شوند کارشکنانِ فروش خود را شناسایی و از آن‌ها دوری کنید.

فروش چیزی نیست جز یک بازی ذهنی. از این رو ضروری است که بر باورهایی که باعث می‌شوند بر توانایی‌های خود شک بورزید، غلبه کنید. خوشبختانه سزار فاولر این امر را برای شما آسان کرده است. بیش از این تعلل نکنید؛ کتاب الهامات درونی فروش را مطالعه کنید و اولین گام را به سوی موفقیت بردارید. حتی اگر در حال حاضر فروشنده‌ی موفقی باشید، راه‌هایی وجود دارد که از طریق آن‌ها بتوانید عملکرد خود را بهبود ببخشید. از این روی، کتاب الهامات درونی فروش نه تنها برای فروشندگان تازه‌کار و مبتدی، که برای حرفه‌ای‌ها نیز سودمند واقع خواهد شد.

کتاب الهامات درونی فروش را امین معمار و مهرانگیز سینائی به زبان فارسی ترجمه کرده‌اند و انتشارات دیده‌بان قلم فرتاک آن را در سال 1401 روانه‌ی بازار نشر کرده است.

در نکوداشت کتاب الهامات درونی فروش

  • آیا به دنبال کتابی پرفروش برای زنان و مردان هستید؟ آیا می‌خواهید استراتژی‌ای را برای فروش محصولتان اتخاذ کنید که واقعاً به کار بیاید؟ بنابراین کتاب الهامات درونی فروش برای شما نوشته شده است. (وب‌سایت آمازون)

کتاب الهامات درونی فروش مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های حوزه‌ی بازاریابی و فروش علاقه‌مند هستید، مطالعه‌ی کتاب الهامات درونی فروش را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

با سزار فاولر بیشتر آشنا شویم

سزار فاولر مدیر، کارآفرین، روان‌شناس کسب‌وکار و از شناخته‌شده‌ترین مربیان فروش است. او خود هدف اصلی‌اش از نویسندگی را الهام‌بخشی به دیگران برای به‌ ثمر رساندن پتانسیل‌هایشان می‌داند. سزار فاولر از جمله نویسندگانی است که از مشکلات حوزه‌ی کسب‌وکار، موانع فروش بیشتر و ویژگی‌های مورد نیاز مدیران سازمان‌ها آگاهی کامل دارد و تلاش می‌کند تا دستاوردهای خود را در کتاب‌هایش به اشتراک بگذارد.

او به‌جز کتاب الهامات درونی فروش اثر دیگری نیز به نام «راز نیازسنجی ماهرانه‌ی مشتری: چگونه به سرعت اثربخشی فروش را افزایش دهیم؟» (با عنوان اصلی The Secret of Masterful Customer Needs Assessment) به رشته‌ی تحریر در آورده که متأسفانه این کتاب هنوز به زبان فارسی ترجمه نشده است.

در بخشی از کتاب الهامات درونی فروش می‌خوانیم

به‌عنوان فردی که بیشترین پیشرفت را در قراردادهای جدید داشت، این فرصت را داشتم که دانش و تجربه خود را با کارکنانی که سابقه طولانی‌تری در این حرفه دارند به‌اشتراک بگذارم. این برایم به‌طرز باورنکردنی انگیزه‌بخش بود، به‌ویژه از آنجایی که بیشتر صحبت‌هایم در یک انجمن محلی در طول تمام جلسات نمایندگان انجام می‌شد.

احساس کردم که ارتقای من حتمی است. اهدافی را توسط مدیر شعبه‌ام تعیین کرده‌بودم که به‌طورمستقیم من را به موقعیت رؤیایی‌ام در آن زمان هدایت می‌کرد؛ بااین‌حال، همه آن را دوست نداشتند. به‌عنوان یک جوان، هیچ تجربه‌ای در روابط شرکتی نداشتم. فهمیدم که یک شرکت از افراد و رویکرد آن‌ها نسبت به اخلاق، دیدگاه و اهداف تشکیل شده‌است، نه فقط شعارهای شرکتی، بلکه به‌این‌دلیل که یک شرکت از کلمات کلیدی مانند صداقت یا اعتماد در انجمن‌ها استفاده می‌کند، به‌این‌معنا نیست که کارکنان، از این ارزش‌ها پیروی می‌کنند. ناگهان بعضی از قراردادهای من شروع به ناپدیدشدن کردند. معلوم شد که مشتریانم مدیر حساب خود را تغییر داده‌اند یا ناگهان ناپدید شده‌اند. در نهایت مجبور شدم پول زیادی را از دست بدهم. در کل شکستی بود. به‌این‌نتیجه رسیدم که چنین کارهایی برایم جالب نیست و نمی‌خواهم در چنین فضایی پیشرفت و توسعه پیدا کنم. نگاهم از یک دنیای ایده‌آل در هم شکست. نمی‌خواستم با آن مبارزه کنم و ترجیح دادم از آن جا دور شوم. برای افرادی متأسف شدم که مجبور بودند برای مقابله با برنامه‌های فروش به‌روش‌های عجیب‌وغریب متوسل شوند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: تجربه فروش
یک رؤیا
آغاز
مرکز تماس
نزدیک به هدف
تجارت برق
یک شروع تازه
فصل دوم: اجازه دهید خودتان را بشناسید! آماده هستید؟
مرحله بررسی
استعداد
مسیر یک فروشنده مبتدی-چهار مرحله مهارت
مِیل‌ورغبت
جاه‌طلبی
عناصر اساسی، فرآیند فروش
ارائه
نفوذ اخلاقی
تحلیل رفتار متقابل
فصل سوم: خودتخریبی
تربیت ذهنی
خودتخریبی
اهمال کاری در مقابل انگیزه
طرد شدن
ترس، اضطراب و عصبانیت
سندرم PP - یا فلج کمال‌گرایی
اعتمادبه‌نفس
طرز فکری همانند یک فیل
فصل چهارم: الهام‌بخش درونی فروش
همه‌چیز را روی کاغذ منتقل کنید
برندسازی شخصی
شما چه‌ کسی هستید؟
نقاط قوت، ضعف، قیمت و مزایا
نه، فقط نه
از من خوشش می‌آید یا از من خوشش نمی‌آید
آیا قیمت معجزه می‌کند؟
آینه، آینه روی دیوار، چه‌ کسی از همه مهم‌تر است؟
تاب‌آوری
مشکل
تصمیمات خوب‌وبد
تغییر = شانس
قانون علت‌ومعلول
درباره نویسنده
الهامات

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب الهامات درونی فروش: آموزش ذهنی در فرآیند فروش
نویسنده
مترجمرامین معمار، مهرانگیز سینائی
ناشر چاپیانتشارات دیده بان قلم فرتاک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات156
زبانفارسی
شابک978-622-5254-29-9
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
50000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب الهامات درونی فروش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب الهامات درونی فروش

برای دریافت کتاب الهامات درونی فروش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.