معرفی و دانلود کتاب صوتی شیوه گرگ: سیستم فروش خط مستقیم

عکس جلد کتاب صوتی شیوه گرگ: سیستم فروش خط مستقیم
قیمت:
۵۹۰۰۰ 29500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شیوه گرگ: سیستم فروش خط مستقیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شیوه گرگ: سیستم فروش خط مستقیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شیوه گرگ: سیستم فروش خط مستقیم

کتاب صوتی شیوه گرگ: سیستم فروش خط مستقیم اثر جردن بلفورت، راه‌های بهتر ارتباط برقرار کردن و هنر متقاعد کردن دیگران را به شما در چارچوب اصول انسانی و اخلاقی برای رسیدن به موفقیت آموزش می‌دهد.

جردن بلفورت (Jordan Belfort)، سیستم فروش مرحله به مرحله خود را در کتاب صوتی شیوه گرگ (Way of the wolf) نمایان می‌کند که با استفاده از آن، هر کسی می‌تواند به یک ستاره فروش و موفقیت تبدیل شود. این اثر با کلامی دلنشین و جذاب، آنچه را که برای متقاعد کردن، نفوذ، فروش گام به گام خود و موفقیت نیاز است را در 12 فصل در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

جردن بلفورت توسط دیکاپریو در فیلم گرگ وال استریت مشهور شد، او در آستانه‌ی تولد 26 سالگی خود، درآمدی بیش از 49 میلیون دلار در سال داشت. به گفته خودش، او از این موضوع ناراحت بود که چرا سه میلیون دلار کمتر در‌آمد داشته و نتوانسته به درآمد هفته‌ای یک میلیون دلار (و سالیانه 52 میلیون دلار) برسد. حال بلفورت شیوه‌اش را آشکار کرده است. او اولین بار است که سیستم مرحله به مرحله فروش خودش را مطرح می‌کند، سیستمی که باعث شده تا خودش، مشتریان و تیم فروشش، به موفقیت و ثروت بسیاری دست پیدا کنند. این روش تا به حال فقط در دوره آموزشی آنلاین او و با هزینه حدود 2000 دلار بیان می‌شده است و حالا به وسیله‌ی این کتاب صوتی در اختیار عموم قرار گرفته. بلفورت در این اثر نشان می‌دهد که هر کسی چگونه می‌تواند به استاد متقاعدسازی و فروش مبدل شود. اکثر ما عمدتا دوست داشتیم سر از کار او دربیاوریم و راه دستیابی به موفقیت و ثروت و شیوه جادویی‌اش در متقاعد کردن و فروش را بیاموزیم.

زمانی که از کاربرد سیستم خط مستقیم در جهان واقعی صحبت می‌شود، بیشترین اشتباهی که فروشندگان می‌کنند این است که تمایل دارند در اصلاح الگوهای زبانی اصلی سیستم برای هماهنگ‌سازی با صنعت‌شان، بیش از حد سخت‌گیر باشند. به عنوان نمونه، بیشتر الگوهای زبانی‌ای که استفاده کردیم برای فروشندگان در صنعت‌هایی مانند بیمه، محصولات خورشیدی، آموزشی، خدمات مالی، ویتامین‌ها، بازاریابی شبکه‌ای و تقریباً همه محصولاتی که فروشنده آغازگر جلسه‌ی فروش‌ آن‌ها هست، کاملاً مناسب است. با این‌ حال، اگر در مغازه‌ی خرده‌ فروشی کار می‌کنید، مثلاً تلویزیون، پوشاک، محصولات ورزشی، کامپیوتر یا محصولات این چنینی دیگری می‌فروشید، پرسیدن اینکه آیا پیراهنی که مشتری پرو کرده به نظرش منطقی است یا نه، با عقل جور در نمی‌آید. بنابراین، در چنین مواردی که الگوی اولیه به خوبی سازگاری ندارد، باید خودتان‌ آن را با موقعیت فعلی‌تان سازگار کنید.

استفاده از سیستم خط مستقیم برای صنعت‌هایی که در ابتدا طراحی شده بود، کلید موفقیت این است که در هنگام ساختن الگوهای زبانی اصلی خود، تا حد نیاز انعطاف‌پذیر باشید و از عقل و منطق خود به عنوان چراغ راهنما استفاده کنید و اینگونه همه چیز را هماهنگ کنید. سیستم خط مستقیم، سیستم متقاعدسازی و قدرتمندی است که می‌تواند زندگی‌تان را طی چند روز دگرگون کند. این موضوع را در سراسر جهان و در صنعت‌های زیادی دیده‌ایم. کسانی که هرگز معنای موفقیت را نمی‌دانستند، به طور ناگهانی دستاوردهایی را کسب کرده‌اند که‌ هیچ‌گاه حتی تصورش را هم نمی‌کردند و به شیوه‌ای بسیار توانمندتر از بزرگ‌ترین رویاهایشان زندگی می‌کنند.

در جامعه امروزی سیستم فروش و متقاعدسازی منحصربه‌فردی به نام خط مستقیم، به هر شرکت یا شخصی، بدون در نظر گرفتن سن، جنسیت، نژاد، پیشینه تحصیلی یا موقعیت اجتماعی، توانایی ایجاد ثروت و درآمد بالا و موفقیت کارآفرینانه زیادی را بدون قربانی کردن صداقت و اخلاقیات می‌دهد. چرا که موفقیت با نادیده گرفتن اخلاقیات و صداقت اصلا موفقیت نیست.

جردن بلفورت در بیش از 50 شرکت مختلف مشاور بوده است و حدودا برای هر روزنامه و مجله مهم دنیا، مانند نیویورک تایمز، لس‌آنجلس تایمز، فوربز، وال استریت ژورنال، بیزنس ویک و رولینگ استون نوشته است. دو کتاب پرفروش خاطرات جردن، به نام گرگ وال استریت و دستگیری گرگ وال استریت، در بیش از 60 کشور منتشر و به 25 زبان ترجمه شده است. داستان زندگی او حتی در سال 2013 به یک فیلم سینمایی بزرگ با بازی لئوناردو دی کاپریو و به کارگردانی مارتین اسکورسیزی تبدیل شد.

در بخشی از کتاب صوتی شیوه گرگ می‌شنویم:

خوب یا بد، باید این حقیقت را بپذیریم که به عنوان انسان ما ذاتاً موجودات ترسویی هستیم. دائماً اطرافمان را وارسی کرده و برحسب دریافتمان از آن، تصمیمات فوری اخذ می‌کنیم. آیا امن است؟ آیا خطری در کمین است؟ آیا لازم است تا درباره چیزی بسیار محتاط عمل کنیم؟ این نوع از تصمیم‌گیری سریع به روزهای غارنشینی و به مغز خزنده ما برمی‌گردد.

در آن دوران، وقتی چیزی می‌دیدیم، فوراً باید‌ آن را وارسی کرده و تصمیم می‌گرفتیم که بمانیم یا فرار کنیم. تنها پس از آنکه مطمئن می‌شدیم در امان هستیم، تصمیم می‌گرفتیم که آیا بمانیم و آن دور و ور به دنبال مزایای احتمالی بگردیم یا نه.

امروزه، آن غریزه تصمیم‌گیری سریع همچنان با ماست. البته سهممان خیلی کمتر شده، چون‌ معمولاً هر روز با شرایط مرگ و زندگی روبه‌رو نمی‌شویم. ولی، همچنان، روند آن به همان اندازه سریع اتفاق می‌افتد. در واقع، پشت تلفن در کمتر از چهار ثانیه و رو در رو تنها در یک‌چهارم ثانیه رخ می‌دهد. مغز به این سرعت واکنش نشان می‌دهد.

فکرش را بکنید: زمانی که حضوری مشتری را ملاقات می‌کنید، برای او فقط یک چهارم ثانیه طول می‌کشد تا نخستین تصمیمش راجع به شما را بگیرد. ما این موضوع را از آزمایشی که دانشمندان انجام داده‌اند می‌دانیم. در آن آزمایش، افرادی را به یک نوع خاص از دستگاه MRI که طرز کار مغز انسان هنگام پردازش اطلاعات را نشان می‌دهد، وصل کردند. وقتی دانشمندان تصویر یک شخص غریبه را به فرد مورد آزمایش نشان دادند، این اتفاق رخ می‌دهد: ابتدا قشر بصری فرد آزمایش دهنده، تقریباً به طور آنی روشن می‌شود و سپس، یک چهارم ثانیه بعد، لوب پیش پیشانی او روشن می‌شود، یعنی جایی که مرکز قضاوت مغز قرار دارد و یک تصمیم گرفته می‌شود. به همین سرعت اتفاق می‌افتد.

در هنگام تماس تلفنی با مشتری، فرصتتان کمی بیشتر است: چهار ثانیه برای گذاشتن تأثیر اولیه مهلت دارید. هر چند، حتی زمان برخورد حضوری، همچنان چهار ثانیه طول می‌کشد تا قضاوت نهایی انجام شود. تفاوت اینجاست که وقتی رو در رو هستید، فرآیند آن زودتر آغاز می‌شود؛‌ دقیقاً از اولین لحظه‌ای که مشتری چشمش به شما می‌افتد. ولی، در هر صورت، چه رو در رو و چه پشت تلفن، اگر می‌خواهید‌ دقیقاً به درستی دریافت شوید، باید سه مورد را در چهار ثانیه ابتدایی جلسه، به اثبات برسانید: تیز مثل پونز، بی نهایت مشتاق، متخصص در زمینه خودتان.

این سه مورد کاملاً باید در چهار ثانیه ابتدایی مکالمه به ذهن بیایند؛ در غیر این صورت، خود را برای نبرد بزرگ و سختی آماده کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
23 دقیقه
پیشگفتار: تولد یک سیستم فروش
45 دقیقه
فصل اول: کلید فروش و تأثیرگذاری
59 دقیقه
فصل دوم: ابداع خط مستقیم
20 دقیقه
فصل سوم: چهار ثانیه ابتدایی
30 دقیقه
فصل چهارم: لحن صدا و زبان بدن
29 دقیقه
فصل پنجم: کنترل و مدیریت حالت
33 دقیقه
فصل ششم: فرمولی ثابت شده برای مدیریت حالت
40 دقیقه
فصل هفتم: لحن صدای پیشرفته
36 دقیقه
فصل هشتم: زبان بدن پیشرفته
25 دقیقه
فصل نهم: هنر مشتری‌یابی
45 دقیقه
فصل دهم: ده قانون مشتری یابی خط مستقیم
60 دقیقه
فصل یازدهم: هنر و علم ایجاد ارائه‌های فروش سطح جهانی - بخش اول
21 دقیقه
فصل یازدهم - بخش دوم
56 دقیقه
فصل دوازدهم: هنر و علم حلقه زدن - بخش اول
37 دقیقه
فصل دوازدهم - بخش دوم
7 دقیقه
پیوست

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شیوه گرگ: سیستم فروش خط مستقیم
نویسنده
مترجمامیرپویا چراغی
راویحسین غلامی
ناشر صوتی نشر نوین
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی
۵۹۰۰۰ 29500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شیوه گرگ: سیستم فروش خط مستقیم

منصور محمدى
۱۴۰۰/۵/۸
سلام خدمت دوستان عزیزم
این کتاب یکى از بهترین و عالیترین کتابهایى هست که خوندم واقعاً هیچ کتابى اینقد تمام جزئیات رو در نظر نگرفته است باور کنید هر فصل رو تقریباً چهار بارگوس دادم و تمام نکات مهم رو یاداشت بردارى کردم و هر سرى که گوش میدهم چیزهاى جدیدى یاد میگیرم اگر دقت کرده باشین کتابهاى دیگر رو
فقط موضاعات کلى بیان میکنند و این تنها کتابى هست که اینقد ریز مسائل رو بیان میکنه به دوستان حتماً توصیه میکنم که این کتاب یا فایل صوتى رو تهیه کنن و مرتب هر فصل رو چندین بار گوش دهند این کتاب باعث شد من رو از یک تصمیمى که شاید من رو در آینده به دردسر بندازه نجات داد و این اعتماد رو در من بوجود اورد که فقط روى توانایى هاى خودم و با کمک مجموعه‌ام متمرکز بشم تا در مسیر موفقیت گام بر دارم این قول رو به خودم میدم که تا پایان سال به یکى از قدرتمندترین مجموعه در حرفه خود دست بیابم اگه این کتاب رو بخونید و در کار اجراء کنید مى فهمید که این حرفهایى که زدم از رو احساسى و توهم نیست و مى تواند واقعیت باشد از همتون عاجزانه و ملتمسانه میخوام که حتماً این فایل صوتى رو تهیه کرده و بهش عمل کنید
ببخشید که پر حرفى کردم فقط دوست دارم که کتابى خوبى خریدارى کرده به علم و دانش خود بیفزایید🙏
حتماً در پایان سال از اموزهایى که از این کتاب یاد گرفتم و در کارم اجرا کردم وبه موفقیت هاى بزرگى که رسیدم خواهم نوشت به موفقیت تمام ایرانیان در همه جاى دنیا🌹🌹🌹🌹🌹
امیر پیروزی
۱۳۹۹/۱/۲۲
کتاب خوب بود و برای کسانی که تازه وارد فروش و بازاریابی شدند در صورت دقیق شدن در آن حکم تجربه پنج سال کار فروش را دارد ولی برای کسانی که سابقه بالایی دارند و در این زمینه ممتد و با تنوع کار کردند غالبا نکات به صورت تجربی آموخته شده و کسب شده و نکات ریز اندکی برای آموختن داره ولی متاسفانه در کج تمام سلیقگی گوینده بسیار ضعیفی انتخاب شده که من فقط منتظر تمام شدن این کتاب بودم چون بسیار بی‌تجربه و جویده صحبت میکردجالبه که این گونه کتاب‌ها بر پایه لحن و نوع سخن گفتن تاکید داره و قطعا گوینده بسیار بهتری را می‌طلبد.
علی صوفی
۱۴۰۰/۲/۱۸
در این کتاب نویسنده سعی دارد شیوه‌ای که در فروش سهام به کار می‌برده و باعث موفقیتش شده بنام "خط مستقیم" به خوانندگان آموزش دهد. چینش مراحل فروش خط مستقیم کاملا منطقی و عملی است. فروشنده باید بتواند در۴ثانیه نخست در۳مورد اطمینان کامل مشتری را بدست آورد تا موفق به فروش گردد. ترکیبی از متن‌های پیش شده نویس و لحن صدا و زبان بدن روش نویسنده برای جلب اعتماد مشتری است که موضوع این کتاب می‌باشد. در مورد راوی؛ صدای دلنشینی دارند اما متاسفانه خوانش کتاب واقعا خسته کننده بود به طوریکه من دچار خواب آلودگی می‌شدم.
سپاس از همگی
محمدمهدی یاوری
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
سلام. کتاب بسیار عالی و صدای گوینده هم خیلی خوب. خدا اقای جردن بلفورت را عاقبت بخیر کند و همنطور همه‌ی کسانی که در به وجورآوردن محصولات مفید خدمت رسانی کردند و میکندد از جمله برنامه کتابراه، و از خدا میخوام که به من و همه‌ی دوستان توفیق به عمل بستن این کتاب و نکاتش را به ما بدهد نتنها این کتاب بلکه بالاترین کتاب یعنی قرآن و بعد نهج‌البلاغه امیرالمؤمنینکه کلام الامیر امیرالکلام. یاعلی🌹🤚
Hamed Abbasi
۱۳۹۸/۷/۲۵
سلام وقت بخیر
کتاب ارزش خواندن دارد ولی صدای پخش شده بقدری یکنواخت هست که دیگر نمیتوان توجه کرد
متاسفانه صدا اصلا بالا و پایین هیجان هیچ حسی داخلش وجود نداره و مکس نداره پشت سرهم میگه فقط همین 😶
Jj Mj
۱۳۹۸/۳/۱۵
وای وای جردن بلفورت.. نابغه هست این بشر
حتما فیلم گرگ وال استریت شاهکار اسکورسیزی کبیر با بازی محشر دی کاپریو رو ببینید و بفهمید این بشر کیه و چه کارها کرده! استایل زندگیش عالیه☺
بعد دیدن فیلم واقعا گیج و سر در گم بودم (اصلا باور نمیشد) اسکورسیزی واقعا شخصیتش رو خوب نشون داده
کاظم اسکندری
۱۴۰۲/۱/۶
سلام دوستان عزیز
کتاب جوردن بلفورت
فیلم گرگ وال استریت
و سمینارهای روش خط مستقیم همه رو از زمان آشنایی با فیلم دنبال کردم و آنقدر کاربردی هست که من از 5 سال گذشته شغل کارمندی خودمو ول کردم اومدم تو خط فروش فقط سه ماه کارشناس بودم اما با مطالعه بیشتر انواع متد و سیستمهای شدم مدیر فروشی که وقتی میگه فروش شرکتی رو تا 50 درصد افزایش میدم و به راحتی انجامش بده
بله دوستان روش جردن بلفورت بی نظیره
Amirhosseyn Norouzpour
۱۴۰۱/۱۲/۷
محتوای کتاب مطالب خوبی رو شامل میشه، راستش بار دومی بود که این کتاب رو گوش دادم، اما متاسفانه این بار هم لحن صدای گوینده و همچنین نوع خوانشش برام خسته کننده بود، من احساس میکردم بار قبلی که حدود دو سال پیش بود حتما سرسری به کتاب گوش دادم و خواستم یک بار دیگر با تمرکز بهش گوش کنم، اما متوجه شدم که نوع خوانش باعث شده که از این کتاب چیزی در ذهنم ماندگار نشده باشد
Ali Sadeghi
۱۳۹۸/۸/۲۴
واقعا کتابی خوب و عالی هست. اما به نظرم اگر با دقت به برخی از موضوع هاش نگاه کنید و راجع به آن‌ها عمیق فکر کنید میشه الگوهای رفتاری رسیدن به این شیوه‌ها را درک کرد. اگر الگو‌ها درک شوند، کاربرد این کتاب دیگه فقط برای فروش و فروشندگان نخواهد بود. بلکه همه افرادی که به دنبال راهبرد موضوعات خودشون باشند می‌توانند بهره ببرند.
Hadis Afarinesh
۱۳۹۸/۵/۶
با اینکه میدونید لحن صدا چقد تاثیر گذار هست اصلا نباید همچین گوینده‌ای انتخاب میکردین. این گوینده اصلا مناسب این کتاب نیست
Omidreza Ghaffari
۱۳۹۸/۴/۲
کاش رو کتاب به این خوبی صدای خوبی رو هم میزاشتید نه یک صدای کاملا معمولی روی یک کتاب عالی و بدرد بخور
Mosi
۱۳۹۸/۳/۱۴
تکنیکهای فروش جالبی رو میگه و به سبک بسیاری خوبی. یه نکته خیلی جالبش اینه میگه کار اصلی انتخاب مشتری مناسب هست. میگه بعضی مشتری‌ها رو خیلی سریع باید بیخیال شد و رفت سراغ بعدی...
Javad Moosavi
۱۴۰۰/۱۱/۴
بهترین کتاب برای یادگیری اصول متقاعدسازی و فروش
حتی اگه فروشنده نیستید برای زندگی کردن مدام در حال متقاعد کردن دیگران هستید...
باور نمی‌کنید که با استفاده از طرفندهای این کتاب چه رابطه صمیمانه‌ای با مسئولین و همکاران و اطرافیان خودم برقرار کردم
حتماً چند بار مطالعه کنید و اصول را یادداشت کنید و بکار بگیرید تا به عادتهای روزمره شما تبدیل بشه
hamed hamidi
۱۴۰۰/۶/۲۱
صدای گوینده اصلا خوب نیست و واقعا متوجه موضوع کتاب نشدم خیلی پیچیدس و اصلا سر در نمیارم. کسی کتابو متوجه شد به منم بگه. کلا بعد چهار ترک کتاب رو گذاشتم کنار. شاید خیلی بد ترجمه شده. اگر ترجمه دیگه و با صدای دیگه سراغ دارید بهم معرفی کنید ممنونم. (البته یکی از روش‌های گوش کردن به صداهای نامناسب گوینده تند گذاشتن سرعت صدا می‌باشد)
پارسا پیامیار
۱۳۹۹/۷/۲۰
من این کتاب رو چندبار گوش کردم. من تو کار گذاری کار میکنم و وقتی این کتاب رو گوش کردم فهمیدم که چه اشتباهاتی می‌کردم و کجای کارم رو باید درست کنم. الان چند وقتی میشه که از مطالب این کتاب استفاده می‌کنم و تاثیر خیلی عالیش رو هم تو کارم و هم تو رفتارم می‌بینم. به کارگذاران و فروشندگان حتما پیشنهاد میشه.
مشاهده همه نظرات 301

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شیوه گرگ: سیستم فروش خط مستقیم

برای دریافت کتاب صوتی شیوه گرگ: سیستم فروش خط مستقیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.