معرفی و دانلود کتاب انتقام جادو 2: آخرین اژدها

عکس جلد کتاب انتقام جادو 2: آخرین اژدها
قیمت:
۶۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب انتقام جادو 2: آخرین اژدها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب انتقام جادو 2: آخرین اژدها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب انتقام جادو 2: آخرین اژدها

جیمز رایلی در جلد دوم از مجموعه کتاب تخیلی پرطرفدار خود، کتاب انتقام جادو 2: آخرین اژدها، ادامه‌ی داستان «فورد» را روایت می‌کند که بعد از ناپدید شدن پدرش، حالا فنون جادوگری را به خوبی یاد گرفته و تلاش می‌کند حقایق را پیدا کند. کابوس‌های روز ناپدید شدن پدرش رهایش نمی‌کنند و از طرفی، با هم‌اتاقی جدیدش آشنا می‌شود که به نظر می‌رسد قدرت‌های ماورایی دارد و فورد به دنبال کشف راز قدرت‌های اوست، تا شاید بتواند در برگرداندن پدرش و یا گرفتن انتقام، از این قدرت‌ها کمک بگیرد...

درباره‌ی کتاب انتقام جادو 2: آخرین اژدها

تقدیر، آن‌طور که فورد پیش‌بینی می‌کرد رقم نمی‌خورد و او که هیچ علاقه‌ای به جادو و یادگیری فنون آن ندارد، بعد از اتفاق غیرمنتظره‌ای که برای پدرش رخ می‌دهد، با کمک دکتر «اوپنهایمر»، به مدرسه‌ی فنون جادوگری راه پیدا می‌کند. با حضورش در این مدرسه به وقایع و رمز و رازهایی بر می‌خورد که او را برای کشف حقیقت مصمم‌تر می‌کنند. از طرفی کابوس‌های روز ناپدید شدن پدرش همیشه همراه او هستند و او هر بار در خیالات خود تلاش می‌کند تا مانع از وقوع این اتفاق شود و سعی می‌کند مسیر ماجرا را تغییر دهد، اما باز هم موفق نمی‌شود. جیمز رایلی (James Riley) در کتاب انتقام جادو 2: آخرین اژدها (The Revenge of Magic 2: The Last Dragon)، ادامه‌ی ماجراهای فورد را که در جلد اول این مجموعه یعنی «روز اکتشاف» خواندیم روایت می‌کند. اگر شما هم به دنبال کشف حقیقت همراه با فورد باشید، آخرین اژدها رمز و رازهای جدیدی را برای شما رو می‌کند.

کابوس‌های این روزهای فورد، به او می‌گویند که هنوز هم اثری از اژدهایی در شهر باقی مانده که می‌تواند باز هم زندگی مردم شهر را تهدید کند. اما بعد از پیدا شدن آثاری از چند اژدها همراه با کتاب‌های جادو، به نظر می‌رسید که دیگر خبری از این موجودات نباشد. فورد نمی‌داند که آیا واقعاً امکان دارد هنوز هم اژدهایی در آن اطراف وجود داشته باشد یا نه، و همین موضوع هم باعث می‌شود بیشتر از قبل به دنبال کشف ریشه‌ی اتفاقات باشد. از طرفی، به نظر می‌رسد «گابریل»، که فورد به تازگی و در مدرسه‌ی فنون جادوگری با او هم‌اتاقی شده، قدرت‌های ماورایی عجیبی داشته باشد. انگار این تنها فورد نیست که از خیلی از اتفاقات باخبر است؛ ظاهراً قدرت و اطلاعاتی که گابریل دارد، از آن‌چیزی که فورد فکر می‌کند هم بیشتر هستند! کتاب انتقام جادو 2: آخرین اژدها، داستان نوجوانانی را روایت می‌کند که در تلاشند دنیای اطراف خود را نجات دهند.

معرفی و دانلود کتاب انتقام جادو 2: آخرین اژدها

این اثر توسط زهرا توفیقی به فارسی برگردانده شده و به کوشش نشر پرتقال به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب انتقام جادو

مجموعه کتاب انتقام جادو (The Revenge of Magic) که شامل داستانی ماجراجویانه و تخیلی‌ست، توسط جیمز رایلی برای نوجوانان و کودکان 9 تا 15 ساله نوشته شده و ماجراهای نوجوانی با نام فورد را روایت می‌کند که برخلاف این که هیچ علاقه‌ای به جادو ندارد، به قدرت‌های ماورایی خود پی می‌برد و اتفاقات زندگی‌اش باعث می‌شوند پا در این مسیر بگذارد. دو جلد اول این مجموعه با نام‌های «انتقام جادو 1: روز اکتشاف» و «انتقام جادو 2: آخرین اژدها» توسط زهرا توفیقی به فارسی ترجمه شده‌اند.

کتاب انتقام جادو 2: آخرین اژدها برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این داستان هیجان‌انگیز را به تمام کودکان 9 تا 12 سال و نوجوانانی که به کتاب‌های ژانر تخیلی علاقه‌مند هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب انتقام جادو 2: آخرین اژدها می‌خوانیم

فورت پاورچین‌پاورچین وارد اتاقش شد و به بی‌سروصداترین شکل ممکن در را پشت‌ سرش بست تا گابریل را بیدار نکند. در خاموشی نورِ راهرو که اتاق را روشن می‌کرد، مجبور بود با احتیاط از کنار تخت پسر بگذرد تا تخت خودش را پیدا کند. ولی اصلاً خیال نداشت چراغ را روشن کند. انگار ساعت‌ها طول کشیده بود تا بتواند از آشپزخانه خارج شود و بی‌آنکه گیر نگهبان‌ها یا دوربین‌ها بیفتد، خودش را به این اتاق برساند. الان تنها چیزی که می‌خواست این بود که چند روزی روی تختش پنهان شود تا بتواند اتفاق‌هایی را که از سر گذرانده، بررسی کند.

موفق شد بدون اینکه انگشت‌های پایش به جایی گیر کند یا ساق پایش را به چیزی بکوبد، به سلامت به تختش برسد که این شاید بزرگ‌ترین موفقیت آن شبش بود. حالا می‌توانست همان‌جا در سکوت لحظه‌ای آرام بگیرد و به این فکر کند که...

«نقشه‌تون چطور پیش رفت؟»

فورت از جا پرید و صاف نشست، لحظه‌ای وحشت تمام مغزش را از کار انداخته بود، اما بعد فهمید که صدای کسی جز گابریل نبوده. زیر لب پرسید: «بیداری تو؟» و سعی کرد دوباره خودش را آرام کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب انتقام جادو 2: آخرین اژدها
نویسنده
مترجمزهرا توفیقی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات296
زبانفارسی
شابک978-622-274-491-5
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب انتقام جادو 2: آخرین اژدها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب انتقام جادو 2: آخرین اژدها

برای دریافت کتاب انتقام جادو 2: آخرین اژدها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.